Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sajna

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Szkript kérések / [HELP]0.3d kapu probléma!
« Dátum: 2011. december 31. - 22:03:44 »
Vhogy nemjó :D
[pawn]   MoveDynamicObject(tetokapu,1777.9000244141, -1283.1999511719, 134.69999694824,3.5,-1000.0,-1000.0,-1000.0);
És ez lene az eredeti:
MoveDynamicObject(tetokapu,1777.9000244141, -1283.1999511719, 134.69999694824,3.5);[/pawn]
És ezeket a hibákat irja vagyis tudom mitjelent de ezt hogytom megoldani?warning 202: number of arguments does not match definition

17
Szkript kérések / [HELP]0.3d kapu probléma!
« Dátum: 2011. december 30. - 19:18:27 »
Hello!Az lenne a problémám hogy átáltam 0.3d re és a kapuk nem müködnek vagyis kinyitódnak csak rosszul álnak visza meg nyitódnak ki :\'(.Mi lehet a baja pls segitsetek

18
Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle
« Dátum: 2011. december 09. - 14:48:36 »
Cseles :D Köszi szépen zárom a témát és ment a +!

19
Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle
« Dátum: 2011. december 08. - 21:59:40 »
Köszönöm!Megy  a + ;D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 08. - 22:12:06 )

Bocs hogy megnyitom még1x ezt a témát de hogykel megcsinálni hogy több object legyen 1 jármûvön?
[pawn]new object = CreateObject( 1698,0,0,0,0,0,0,80 );
AttachObjectToVehicle( object, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000 );
new object = CreateObject( 1698,0,0,0,0,0,0,80 );
AttachObjectToVehicle( object, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.800000, 0.700000, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000 );[/pawn]Erre gondoltam.És mégegyszer bocsi!

20
Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle
« Dátum: 2011. december 08. - 20:09:43 »
:mistrust:Gondoltam csak nemtudom megcsinálni vagyis megcsináltam csak nemmüködik!Szóval ...

21
Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle
« Dátum: 2011. december 08. - 11:16:13 »
Senkise tud segíteni?? :(

22
Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle
« Dátum: 2011. december 04. - 15:55:45 »
Hello!Az lenne a kérdésem,hogy hogy lehet megcsinálni azt hogy az attachedobjecttovehicle egy adott jármûre legyen rátéve,de neugy hogy például az öszes infinitire hanem csak 1 db-ra?Kérlek irjátok le nekem.Ez kellene nekem maverickre:
[pawn]new object = CreateObject( 1698,0,0,0,0,0,0,80 );
AttachObjectToVehicle( object, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000 ); [/pawn]Elõre is köszönöm!

23
Segítségkérés / Mikulás sapka
« Dátum: 2011. november 26. - 21:12:36 »
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
new santhat[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Santa hat by [R]aNGeR\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    santhat[playerid]=1;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    santhat[playerid]=0;
return 1;
}
CMD:hat(playerid,params[])
{
if(santhat[playerid] == 0)
{
SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 19065, 2, 0.153285, 0.013864, -0.006792, 86.483161, 116.956550, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
santhat[playerid] = 1;
}
else if(santhat[playerid] == 1)
{
santhat[playerid] = 0;
}
return 1;
}[/pawn]
Csak gyorsan összedobtam remélem müködik ha igen jöhet a +! ;)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 26. - 21:14:49 )

Most nézem hogy hibás mert alapbol rajtadvan és ha a parancsot beirod akkor azthiszi hogy nincsrajtad:D
itt a javított:
[pawn]CMD:hat(playerid,params[])
{
if(santhat[playerid] == 1)
{
SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 19065, 2, 0.153285, 0.013864, -0.006792, 86.483161, 116.956550, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
santhat[playerid] = 0;
}
else if(santhat[playerid] == 0)
{
santhat[playerid] = 1;
}
return 1;
}[/pawn]Csak ezt cseréld ki:DÉs bocs hogy duplázok!De még kezdõ scripter vagyok ::|

24
Szkript kérések / [HELP]Zombi vs ember dm zóna
« Dátum: 2011. november 25. - 21:16:07 »
Rendben és amint belép egy játékos :DÉs ha azt megtod csinálni hogy ha nincs bent cask zombi akk kiléptet mindenkit aki bentvolt dm be:DKöszi

25
Szkript kérések / [HELP]Zombi vs ember dm zóna
« Dátum: 2011. november 25. - 21:03:49 »
4 perces legyen és nagyon szépen köszönöm!

26
Szkript kérések / [HELP]Zombi vs ember dm zóna
« Dátum: 2011. november 25. - 20:06:27 »
Hello!Azért fordulok hozzátok,mert lenne egy ötletem csak nemtudom megcsinálni:DNaszóval az lene az ötletem hogy csinálok egy dm-et ami parancsra müküdik de ha valaki beirja a parancsot például /dm akkor kijön neki egykis dialog és választhat ember vagy zombi akar leni!És azt hogytudom megcsinálni hogy akik nincsenek a dm zónába azok nelásák akik bentvanak és akik meg bentvanak azok nelásák azokat akik kintvanak,meg még anyit hogy 10 menetig menyen és a 10 menet után vége legyen és kiirja a pontokat,és aki meghal automatikusan ujraspawnolja amien fajta. Itt leirom hogy hova kelene a tele a zombi skin id:162 az ember skin id: 28 a zombinak fûrésze legyen az embernek meg ak47.Bocsi hogy ienekel zavarlak titeket de még kezdõ vagyok.Köszönöm elõre is.
Teleport:
AddPlayerClass(1,-1424.5887,1490.2572,1.8672,99.7088,0,0,0,0,0,0); // tele zombik
AddPlayerClass(1,-1479.2480,1489.4451,8.2501,271.0267,0,0,0,0,0,0); // tele emberek

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 25. - 20:13:36 )

Bocsi,hogy duplázok de azt elfelejtetem hogy a teléket,az élet,armor parancsot,kocsilehívást hogy tudnám letiltani amikor bentvan?Ahogy Yѕtee leirta ugy nemmüködik kiír 4 hibát:D

27
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba
« Dátum: 2011. november 24. - 15:41:03 »
Köszi sikerült már csak dialogus-ba akarom tenni de az menni fog köszönöm a segítséget megy a +!Témát zárom

28
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba
« Dátum: 2011. november 23. - 16:16:15 »
Egy példát irhatnál rá pl erre:
[pawn]SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 2487, 1, -0.217184, -0.251346, -0.020079, 99.858627, 10.926593, 271.806976, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); // HOBBY_KITE - s÷rk÷ny h÷on[/pawn]parancsot is lécives:DKösz elõre is!

29
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba
« Dátum: 2011. november 23. - 14:16:37 »
De parancsal eggyüt ugy rakjam alá?

30
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba
« Dátum: 2011. november 23. - 13:29:27 »
[pawn]#define ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON         (false)
#define DIALOGID 1200
static
armedbody_pTick[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetTickCount() - armedbody_pTick[playerid] > 113){ //prefix check itter
   new
      weaponid[13],weaponammo[13],pArmedWeapon;
   pArmedWeapon = GetPlayerWeapon(playerid);
   GetPlayerWeaponData(playerid,1,weaponid[1],weaponammo[1]);
   GetPlayerWeaponData(playerid,2,weaponid[2],weaponammo[2]);
   GetPlayerWeaponData(playerid,4,weaponid[4],weaponammo[4]);
   GetPlayerWeaponData(playerid,5,weaponid[5],weaponammo[5]);
   #if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
   GetPlayerWeaponData(playerid,7,weaponid[7],weaponammo[7]);
   #endif
   if(weaponid[1] && weaponammo[1] > 0){
      if(pArmedWeapon != weaponid[1]){
         if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
            SetPlayerAttachedObject(playerid,0,GetWeaponModel(weaponid[1]),1, 0.199999, -0.139999, 0.030000, 0.500007, -115.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
         }
      }
      else {
         if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
         }
      }
   }
   else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
      RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
   }
   if(weaponid[2] && weaponammo[2] > 0){
      if(pArmedWeapon != weaponid[2]){
         if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
            SetPlayerAttachedObject(playerid,1,GetWeaponModel(weaponid[2]),8, -0.079999, -0.039999, 0.109999, -90.100006, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
         }
      }
      else {
         if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
         }
      }
   }
   else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
      RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
   }
   if(weaponid[4] && weaponammo[4] > 0){
      if(pArmedWeapon != weaponid[4]){
         if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
            SetPlayerAttachedObject(playerid,2,GetWeaponModel(weaponid[4]),7, 0.000000, -0.100000, -0.080000, -95.000000, -10.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
         }
      }
      else {
         if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
         }
      }
   }
   else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
      RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
   }
   if(weaponid[5] && weaponammo[5] > 0){
      if(pArmedWeapon != weaponid[5]){
         if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
            SetPlayerAttachedObject(playerid,3,GetWeaponModel(weaponid[5]),1, 0.200000, -0.119999, -0.059999, 0.000000, 206.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
         }
      }
      else {
         if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
         }
      }
   }
   else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
      RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
   }
   #if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
   if(weaponid[7] && weaponammo[7] > 0){
      if(pArmedWeapon != weaponid[7]){
         if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
            SetPlayerAttachedObject(playerid,4,GetWeaponModel(weaponid[7]),1,-0.100000, 0.000000, -0.100000, 84.399932, 112.000000, 10.000000, 1.099999, 1.000000, 1.000000);
         }
      }
      else {
         if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
         }
      }
   }
   else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
      RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
   }
   #endif
   armedbody_pTick[playerid] = GetTickCount();
}
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 1:
        return 331;
   case 2..8:
       return weaponid+331;
        case 9:
       return 341;
   case 10..15:
      return weaponid+311;
   case 16..18:
       return weaponid+326;
   case 22..29:
       return weaponid+324;
   case 30,31:
       return weaponid+325;
   case 32:
       return 372;
   case 33..45:
       return weaponid+324;
   case 46:
       return 371;
}
return 0;
}[/pawn]Tessék remélem ebböl kitugyátok veni hogy mi micsoda:D

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal