Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Szkript kérések / [HELP]0.3d kapu probléma!« Dátum: 2011. december 31. - 22:03:44 »
Vhogy nemjó
[pawn] MoveDynamicObject(tetokapu,1777.9000244141, -1283.1999511719, 134.69999694824,3.5,-1000.0,-1000.0,-1000.0); És ez lene az eredeti: MoveDynamicObject(tetokapu,1777.9000244141, -1283.1999511719, 134.69999694824,3.5);[/pawn] És ezeket a hibákat irja vagyis tudom mitjelent de ezt hogytom megoldani?warning 202: number of arguments does not match definition 17
Szkript kérések / [HELP]0.3d kapu probléma!« Dátum: 2011. december 30. - 19:18:27 »
Hello!Az lenne a problémám hogy átáltam 0.3d re és a kapuk nem müködnek vagyis kinyitódnak csak rosszul álnak visza meg nyitódnak ki :\'(.Mi lehet a baja pls segitsetek
18
Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle« Dátum: 2011. december 09. - 14:48:36 »
Cseles Köszi szépen zárom a témát és ment a +!
19
Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle« Dátum: 2011. december 08. - 21:59:40 »
Köszönöm!Megy a +
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 08. - 22:12:06 ) Bocs hogy megnyitom még1x ezt a témát de hogykel megcsinálni hogy több object legyen 1 jármûvön? [pawn]new object = CreateObject( 1698,0,0,0,0,0,0,80 ); AttachObjectToVehicle( object, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000 ); new object = CreateObject( 1698,0,0,0,0,0,0,80 ); AttachObjectToVehicle( object, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.800000, 0.700000, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000 );[/pawn]Erre gondoltam.És mégegyszer bocsi! 20
Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle« Dátum: 2011. december 08. - 20:09:43 »
:mistrust:Gondoltam csak nemtudom megcsinálni vagyis megcsináltam csak nemmüködik!Szóval ...
21
Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle« Dátum: 2011. december 08. - 11:16:13 »
Senkise tud segíteni??
22
Segítségkérés / [HELP]Attachedobjecttovehicle« Dátum: 2011. december 04. - 15:55:45 »
Hello!Az lenne a kérdésem,hogy hogy lehet megcsinálni azt hogy az attachedobjecttovehicle egy adott jármûre legyen rátéve,de neugy hogy például az öszes infinitire hanem csak 1 db-ra?Kérlek irjátok le nekem.Ez kellene nekem maverickre:
[pawn]new object = CreateObject( 1698,0,0,0,0,0,0,80 ); AttachObjectToVehicle( object, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.800000, 0.599999, -1.100000, 0.000000, 0.000000, 0.000000 ); [/pawn]Elõre is köszönöm! 23
Segítségkérés / Mikulás sapka« Dátum: 2011. november 26. - 21:12:36 »
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd> new santhat[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Santa hat by [R]aNGeR\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { santhat[playerid]=1; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { santhat[playerid]=0; return 1; } CMD:hat(playerid,params[]) { if(santhat[playerid] == 0) { SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 19065, 2, 0.153285, 0.013864, -0.006792, 86.483161, 116.956550, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); santhat[playerid] = 1; } else if(santhat[playerid] == 1) { santhat[playerid] = 0; } return 1; }[/pawn] Csak gyorsan összedobtam remélem müködik ha igen jöhet a +! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 26. - 21:14:49 ) Most nézem hogy hibás mert alapbol rajtadvan és ha a parancsot beirod akkor azthiszi hogy nincsrajtad:D itt a javított: [pawn]CMD:hat(playerid,params[]) { if(santhat[playerid] == 1) { SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 19065, 2, 0.153285, 0.013864, -0.006792, 86.483161, 116.956550, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); santhat[playerid] = 0; } else if(santhat[playerid] == 0) { santhat[playerid] = 1; } return 1; }[/pawn]Csak ezt cseréld ki:DÉs bocs hogy duplázok!De még kezdõ scripter vagyok ::| 24
Szkript kérések / [HELP]Zombi vs ember dm zóna« Dátum: 2011. november 25. - 21:16:07 »
Rendben és amint belép egy játékos :DÉs ha azt megtod csinálni hogy ha nincs bent cask zombi akk kiléptet mindenkit aki bentvolt dm be:DKöszi
25
Szkript kérések / [HELP]Zombi vs ember dm zóna« Dátum: 2011. november 25. - 21:03:49 »
4 perces legyen és nagyon szépen köszönöm!
26
Szkript kérések / [HELP]Zombi vs ember dm zóna« Dátum: 2011. november 25. - 20:06:27 »
Hello!Azért fordulok hozzátok,mert lenne egy ötletem csak nemtudom megcsinálni:DNaszóval az lene az ötletem hogy csinálok egy dm-et ami parancsra müküdik de ha valaki beirja a parancsot például /dm akkor kijön neki egykis dialog és választhat ember vagy zombi akar leni!És azt hogytudom megcsinálni hogy akik nincsenek a dm zónába azok nelásák akik bentvanak és akik meg bentvanak azok nelásák azokat akik kintvanak,meg még anyit hogy 10 menetig menyen és a 10 menet után vége legyen és kiirja a pontokat,és aki meghal automatikusan ujraspawnolja amien fajta. Itt leirom hogy hova kelene a tele a zombi skin id:162 az ember skin id: 28 a zombinak fûrésze legyen az embernek meg ak47.Bocsi hogy ienekel zavarlak titeket de még kezdõ vagyok.Köszönöm elõre is.
Teleport: AddPlayerClass(1,-1424.5887,1490.2572,1.8672,99.7088,0,0,0,0,0,0); // tele zombik AddPlayerClass(1,-1479.2480,1489.4451,8.2501,271.0267,0,0,0,0,0,0); // tele emberek Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 25. - 20:13:36 ) Bocsi,hogy duplázok de azt elfelejtetem hogy a teléket,az élet,armor parancsot,kocsilehívást hogy tudnám letiltani amikor bentvan?Ahogy Yѕtee leirta ugy nemmüködik kiír 4 hibát:D 27
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba« Dátum: 2011. november 24. - 15:41:03 »
Köszi sikerült már csak dialogus-ba akarom tenni de az menni fog köszönöm a segítséget megy a +!Témát zárom
28
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba« Dátum: 2011. november 23. - 16:16:15 »
Egy példát irhatnál rá pl erre:
[pawn]SetPlayerAttachedObject( playerid, 0, 2487, 1, -0.217184, -0.251346, -0.020079, 99.858627, 10.926593, 271.806976, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); // HOBBY_KITE - s÷rk÷ny h÷on[/pawn]parancsot is lécives:DKösz elõre is! 29
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba« Dátum: 2011. november 23. - 14:16:37 »
De parancsal eggyüt ugy rakjam alá?
30
Segítségkérés / [HELP]Attachobject hiba« Dátum: 2011. november 23. - 13:29:27 »
[pawn]#define ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON (false)
#define DIALOGID 1200 static armedbody_pTick[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetTickCount() - armedbody_pTick[playerid] > 113){ //prefix check itter new weaponid[13],weaponammo[13],pArmedWeapon; pArmedWeapon = GetPlayerWeapon(playerid); GetPlayerWeaponData(playerid,1,weaponid[1],weaponammo[1]); GetPlayerWeaponData(playerid,2,weaponid[2],weaponammo[2]); GetPlayerWeaponData(playerid,4,weaponid[4],weaponammo[4]); GetPlayerWeaponData(playerid,5,weaponid[5],weaponammo[5]); #if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON GetPlayerWeaponData(playerid,7,weaponid[7],weaponammo[7]); #endif if(weaponid[1] && weaponammo[1] > 0){ if(pArmedWeapon != weaponid[1]){ if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){ SetPlayerAttachedObject(playerid,0,GetWeaponModel(weaponid[1]),1, 0.199999, -0.139999, 0.030000, 0.500007, -115.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000); } } else { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,0); } } } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,0); } if(weaponid[2] && weaponammo[2] > 0){ if(pArmedWeapon != weaponid[2]){ if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){ SetPlayerAttachedObject(playerid,1,GetWeaponModel(weaponid[2]),8, -0.079999, -0.039999, 0.109999, -90.100006, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000); } } else { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,1); } } } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,1); } if(weaponid[4] && weaponammo[4] > 0){ if(pArmedWeapon != weaponid[4]){ if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){ SetPlayerAttachedObject(playerid,2,GetWeaponModel(weaponid[4]),7, 0.000000, -0.100000, -0.080000, -95.000000, -10.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000); } } else { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,2); } } } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,2); } if(weaponid[5] && weaponammo[5] > 0){ if(pArmedWeapon != weaponid[5]){ if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){ SetPlayerAttachedObject(playerid,3,GetWeaponModel(weaponid[5]),1, 0.200000, -0.119999, -0.059999, 0.000000, 206.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000); } } else { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,3); } } } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,3); } #if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON if(weaponid[7] && weaponammo[7] > 0){ if(pArmedWeapon != weaponid[7]){ if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){ SetPlayerAttachedObject(playerid,4,GetWeaponModel(weaponid[7]),1,-0.100000, 0.000000, -0.100000, 84.399932, 112.000000, 10.000000, 1.099999, 1.000000, 1.000000); } } else { if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,4); } } } else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){ RemovePlayerAttachedObject(playerid,4); } #endif armedbody_pTick[playerid] = GetTickCount(); } stock GetWeaponModel(weaponid) { switch(weaponid) { case 1: return 331; case 2..8: return weaponid+331; case 9: return 341; case 10..15: return weaponid+311; case 16..18: return weaponid+326; case 22..29: return weaponid+324; case 30,31: return weaponid+325; case 32: return 372; case 33..45: return weaponid+324; case 46: return 371; } return 0; }[/pawn]Tessék remélem ebböl kitugyátok veni hogy mi micsoda:D |