Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - halaloszto100

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 56
16
Segítségkérés / Az alap radiot kilehet venni?
« Dátum: 2015. augusztus 25. - 17:26:01 »
Ha audio pluginnal oldod meg, akkor van benne egy olyan eljárás hogy:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=82162
 
Audio_SetRadioStation(playerid, station);

 
és ha ki akarod kapcsolni a rádiót akkor:
 
Audio_SetRadioStation(playerid, 0);

 
vagy még ezzel is lehet:
 
Audio_StopRadio(playerid);

17
Szkript kérések / Admin jelszó
« Dátum: 2015. augusztus 25. - 15:37:33 »
Tessék egy példa:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <dini>
#include <sscanf2>
#define DialogAdminPass 1 //definiáljuk a dialogot, ami akkor jelenik meg ha az admin lespawnol
#define PlayersFile \"Players/%s.ini\" //definiáljuk a mentés helyét. Jelenleg itt a Scriptfiles mappában létre kell hozni egy Players mappát és azon belül fogja létrehozni a fájlt.Ez modosítsd arra amire neked kell
enum pdata
{
Password[32] //Itt eltároljuk a jelszót
};
new Players[MAX_PLAYERS][pdata];
new bool:firstspawn[MAX_PLAYERS]; //ez azért kell, hogy ellenőrizhessük, hogy az admin először lép be.Ez azért jó mert csak akkor jeleníti meg a dialogot, miután az admin belépett a szerverre és 1. lespawnol
new file[56];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
firstspawn[playerid] = false; //itt false-re állítjuk a változót, azért, hogy még az admin nem spawnolt le egyszer sem
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid) && firstspawn[playerid] == false) //itt amikor spawnol az admin ellenőrzni, hogy admin-e és, hogy spawnolt-e már le egyszer is. Az IsplayerAdmin változtatható ha saját admin rendszered van [A dialog csak akkor jelenik meg ha a játékos RCON Admin
{
   ShowPlayerDialog(playerid, DialogAdminPass, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés adminként:\", \"Írd be az admin jelszavad:\", \"Belép\", \"Kilép\"); //itt megjelenítjük a dialogot
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DialogAdminPass)
{
    if(!response)
    {
        Kick(playerid); //ha az admin arra a lép a dialogba, hogy kilépés, akkor a szerver kidobja a játékost
    }
    else
    {
       if(strlen(inputtext))
       {
           format(file, 56, PlayersFile, PlayerName(playerid));
            if(!strcmp(inputtext, dini_Get(file, \"password\"), true)) //itt betöltjük a jelszvát és lekérdezzük, hogy egyezik-e a beírt jelszó a mentett jelszóval
           {
               SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeres belépés adminként\"); //ha igen akkor küldünk neki egy üzenetet, hogy belépett és
               firstspawn[playerid] = true; //a változót true-ra állítjuk, azaz, a játékos lespawnolt és helyesen beírta a jelszót
           }
           else
           {
               SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó\"); //ha nem egyezik a beírt jelszó a mentett jelszóval akkor küldünk egy hiba üzenetet és
               ShowPlayerDialog(playerid, DialogAdminPass, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés adminként:\", \"Írd be az admin jelszavad:\", \"Belép\", \"Kilép\"); //újra megjenítjük neki a dialogot
           }
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó\"); //ha az admin nem írt be semmit akkor küldük neki egy hiba üzenetet és
            ShowPlayerDialog(playerid, DialogAdminPass, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés adminként:\", \"Írd be az admin jelszavad:\", \"Belép\", \"Kilép\"); //újra megjelenítjük neki a dialogot
        }
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
firstspawn[playerid] = false; //ha a játékos kilép akkor a változót false-ra állítjuk, azaz a játékos még nem spawnolt le
format(file, 56, PlayersFile, PlayerName(playerid));
dini_Set(file, \"password\", Players[playerid][Password]); //itt pedig mentjük az admin jelszót
return 1;
}
CMD:setadminpass(playerid, params[]) //itt az admin jelszó váltó parancs
{
new passtext[64];
if(IsPlayerAdmin(playerid)) //lekérjük hogy a játékos admin-e
{
if (sscanf(params, \"u[64]\", passtext)) SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setadminpass \'Admin Jelszó\'\"); //ha az admin helytelenül használja a parancsot akkor küldünk neki egy hibaüzenetet
else
{
       Players[playerid][Password] = strlen(passtext); //ha az admin jól használja a parancsot akkor beállítjuk neki az új jelszót és
   format(file, 56, PlayersFile, PlayerName(playerid));
   dini_Set(file, \"password\", Players[playerid][Password]); // itt mentjük is
}
}
return 1;
}
stock PlayerName(playerid) //ez itt pedig arra szolgál, hogy így egyszerűbb a játékos nevét lekérni
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid, name, 24);
return name;
}

18
Segítségkérés / Tömbből való kiolvasás.
« Dátum: 2015. augusztus 24. - 22:44:41 »
format(str, sizeof(str), \"%d %s\\n\", Rangok[1], Rangok[2]);

19
Segítségkérés / Error
« Dátum: 2015. augusztus 18. - 19:14:35 »
Nincs sehol sem használva a help és a rules.
Egyébként ez a reklámon belül írja?
Ha igen:
 
    new const Reklam[][]=
    {
    \"{ff0000}(NewStuntEvolution){ffffff} Ha tetszik a szerver rakd a kedvenceid {00ff00}közé !\",
    \"{ff0000}(NewStuntEvolution){ffffff} Nem ismered ezt a szervert? {00ff00}\'/help\'\",
    \"{ff0000}(NewStuntEvolution){ffffff} A szerver szabályzatáért: {00ff00}\'/rules\'\"
    };

20
Segítségkérés / Error
« Dátum: 2015. augusztus 18. - 18:38:59 »
Az utolsó reklámszöveg után nem kell vessző.
 
new const Reklam[][]=
{
\"{ff0000}(NewStuntEvolution){ffffff} Ha tetszik a szerver rakd a kedvenceid {00ff00}közé !\",
\"{ff0000}(NewStuntEvolution){ffffff} Nem ismered ezt a szervert? {00ff00}\'\'/help\'\'\",
\"{ff0000}(NewStuntEvolution){ffffff} A szerver szabályzatáért: {00ff00}\'\'/rules\'\'\"
};

21
Segítségkérés / Objekt érzékelés
« Dátum: 2015. augusztus 18. - 13:19:27 »
Mellette áll:
 
stock IsPlayerNearObject(playerid, objectid, Float:range)
{
    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetObjectPos(objectid, X, Y, Z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, range, X, Y, Z))return true;
    return false;
}

22
Szkript kérések / Utas Script
« Dátum: 2015. augusztus 17. - 21:51:21 »
Ha a sofőr textdrawja és az utas textdrawja is ugyan azt tartalmazza, akkor szerintem igen.

23
Szkript kérések / Utas Script
« Dátum: 2015. augusztus 17. - 19:19:36 »
Az egyik segítségkérés témába már bemásoltam ezt az includeot.Ez hasznos lehet neked is mivel ezzel a 2 fügvénnyel könnyen le tudod kérdezni az utast és a sofőrt: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=348044&highlight=weapon+switch
 
GetVehicleDriver(vehicleid);

 

GetVehiclePassengers(vehicleid, &passengerOne = INVALID_PLAYER_ID, &passengerTwo = INVALID_PLAYER_ID, &passengerThree = INVALID_PLAYER_ID);

24
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:YSF kurta999\'s version probléma
« Dátum: 2015. augusztus 17. - 18:46:45 »
Idézetet írta: Ben date=1439823932\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57215\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A probléma az, hogy az eljárás belépési pontja nem található a DLL-ben.
 
Tudok én is magyarul.

25
Segítségkérés / YSF kurta999\'s version probléma
« Dátum: 2015. augusztus 17. - 14:38:59 »
Sziasztok.Minap letöltöttem a kurta999 féle YSF plugint.Megcsináltam mindent az előírtak alapján, és amikor elindítottam a szervert ez a probléma fogadott: \"dtQ6M7B.png\"

26
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. augusztus 14. - 17:35:41 »
\" post=\"555602\" timestamp=\"1439561265\"]

 :facepalm:
ha berakod a modba, és jó helyre, mindenki fogja látni....
 
[/quote]
Szerintem ő a módra gondolt, ami sampban még nem lehetséges.
 
[/quote]
De lehet sampban is már.Több szerveren és mapon is láttam már.

27
Segítségkérés / Legend szerver szolgáltatása
« Dátum: 2015. augusztus 14. - 15:50:29 »
Egy próbát megér:
Innen letöltöd a 0.3.7 Linux szervert: http://sa-mp.com/download.php
Ezután FTP-re felrakod ami benne van, és utána belemásolod ami neked kell.(mod, scriptek, scriptiflesbe a mappák, pluginok, stb...)

28
Szkript kérések / Görgő letiltása!
« Dátum: 2015. augusztus 14. - 01:26:53 »
Itt egy másik: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=348044&highlight=weapon+switch
 
TogglePlayerWeaponSwitch(playerid, false);

29
Segítségkérés / Parancs használata egy bizonyos helyen
« Dátum: 2015. augusztus 13. - 21:47:10 »
Más interiorba vagy más helyre akarod tenni?Mert ha más helyre akkor: https://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint

30
Szkript kérések / Görgő letiltása!
« Dátum: 2015. augusztus 13. - 21:05:17 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=520666
Talán ebben van valami értelmes funkció, amivel meglehet oldani a fegyver letiltást
 
TogglePlayerAction(playerid, PLAYER_ACTION_SWITCH_WEAPON, false);

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 56
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal