Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Keszeg

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Köszönöm szépen mindenkinek!Holnap letesztelem.
 Szerintem a 2. megoldást használom a OnPlayerShootra loose identitation warningokat ír ki!

17
Üdv van egy kis gondom.
Azt csináltam hogyha az egyik csapat tagja üti a másik csapat tagját akkor veszítsen az életébõl az akit ütnek, és végül haljon meg.
Nos ez megvan és idáig mûködik is. Viszont nem teljesülnek azok a dolgok amiket akkor szeretnék hogy bekövetkezzenek, ha az ütött ember, (ez esetben a victimid) meghal, a playerid aki megölte pedig kapja a pontot, meg a változójához hozzálesz adva +1. Kérem valaki segítsen :confused:, itt a kód
 
   if(newkeys & KEY_FIRE) {
        if(gTeam[playerid] == TEAM_ZOMBIE) {
            if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) {
                new victimid = GetClosestPlayer(playerid);
                if(IsPlayerConnected(victimid)) {
          if(gTeam[victimid] == TEAM_HUMAN){
         if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,victimid) < 2) {
                        new Float:health;
                        GetPlayerHealth(victimid, health);
                        SetPlayerHealth(victimid, health - 8.0);
   if(GetPlayerHealth(victimid) == 0) {
   SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +10);
   GivePlayerMoney(playerid,15);
   PlayerInfo[playerid] [humankill] = PlayerInfo[playerid] [humankill] +1;
            }
            return 1;
                    }
                }
            }
        }
    }

18
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. június 17. - 19:45:31 »
Hogy tudom megcsinálni mondjuk zcmd parancsba ,hogy a játékost elküldje a skinválasztóba?

19
Segítségkérés / OnPlayerKeyStateChange sprintelés
« Dátum: 2012. június 16. - 09:58:06 »
Köszönöm a segítséget! Ment a + mindkettõtöknek!

20
Segítségkérés / OnPlayerKeyStateChange sprintelés
« Dátum: 2012. június 15. - 17:56:09 »
Üdv! Már régóta küszködök valamivel.
Azt szeretném ha megnyomom a sprint gombot akkor csinálja a futás animot , ha elengedi akkor viszont fejezze be.
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SPRINT))
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_KEK)
{
   ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"sprint_civi\",1,1,1,1,1,1);
                  }
else if(RELEASED(KEY_SPRINT))
{
        if(gTeam[playerid] == TEAM_KEK){
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"Run_stop\",1,1,1,1,1,1);
   }
}
return 1;
}

 
Remélem valaki tud segíteni.

21
Köszönöm a választ mindenkitõl!

22
Átállítottam az rcon jelszavam és jó lett, tiszta gyökér vagyok.
Kösz a gyorsz a választ!!
Még lenne egy utolsó kérdésem, ha szint fejlõdést akarok csinálni például elérni xy XP pontot egy újabb szinthez akkor a Pvar -ra lesz szükségem igaz?

23
Üdv. 3 kérdésem lenne.
Kezdem a legegyszerûbbel: Valahol olvastam hogy a sa-mp (nem emlékszem pontosoan) már alapból megtud jeleníteni 1000 vagy 500 objektet és már felesleges, hogy legyen streamer, ez igaz?
És van egy kisebb problémám , most töltöttem le a 0.3d sa:mp windows szervert(unalmamba újra szeretnék kezdeni scriptelni)
,de ha a sa-mp szerver.exére kattintok megnyitja és egybõl el is tûnik mi lehet a gond?
Az utolsó kérdésem pedig az hogy láttam egy szerveren azt hogy olyan objekteket szedtek ki amik alapból bent vannak, arról nincs valami leírás? (külföldi is jó)
Ha valaki már az elsõ 2 kérdésemre megadja a választ már megelégszem.
Elõre is köszi a segítséget!
Ui.:Ha valami gond van a topikommal, akkor bocsi már, vagy egy éve nem fórumozta.

24
Segítségkérés / WARN: undefined symbol | invalid expression, assumed zero
« Dátum: 2011. szeptember 03. - 21:34:06 »
Az 1684-es sor után tegyél egy: ; jelet.
Vagyis ne azután most nézem de valahonnan hiányzik ez a jel ;
Csak az a baj hogy nem látom az egészet és nem tudom honnan.

25
Segítségkérés / Pickup HELP
« Dátum: 2011. szeptember 02. - 20:32:11 »
A createpickup utolsó értéke legyen -1, például neked így kell:
    [pawn]pickup=CreatePickup(1318,-2654.3352,1410.3619,910.1703,-1);[/pawn]
Ja és szerintem a script végére tegyed be ezt:
[pawn]#endif[/pawn]
ne pedig a közepébe.
Remélem segítettem.

26
Készülõ munkák / [FS]Fegyver berakás csomagtartóba
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 22:03:21 »
Idézetet írta: scripter01 date=1314113364\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7798\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nehéz??XD én 30perc alatt meg írtam úgy h miden kocsiba jó volt XD
De am jó ötlet :D grt hozzá :D
 
Hát testvérem ha megcsináltad akkor töltsed már föl kiváncsi lennék rá én is!
______________________________________________________________
Ja és hajrá kadaradam már én is várom  :D

27
Segítségkérés / Jogosítvány
« Dátum: 2011. augusztus 23. - 21:05:03 »
Én nemrég 1 másik gyereknek írtam egy jogosítvány scriptet tessék:
[pawn]CMD:jogositvany(playerid,params[])
{
if(jogsi[playerid] == false)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 5000)
{
jogsi[playerid] = true;
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Sikeresen vettél egy jogosítványt!\");
GivePlayerMoney(playerid,-5000);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Nincs 5000 dollárod!\");
}
}
else{
if(jogsi[playerid] == true)
{
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Már van jogosítványod!\");
}
 }
return 1;
}
public OnPlayerStateChange ( playerid, newstate ) {
    if ( newstate == PLAYER_STATE_DRIVER ) {
        if (jogsi[playerid] ==false) {
            RemovePlayerFromVehicle( playerid );
            SendClientMessage ( playerid, SZÍN, \"nincs jogsid\" );
        }
    }
    return 1;
}
}[/pawn]
Amikor teszteltem tökéletesen mûködött, ha nincs jogsid nem vezethetsz semmilyen kocsit, ha van jogsid akkor vezethetsz akármilyet.
Ehhez ZCMD kelleni fog, és itt csak 5ezerért lehet megvenni de ezt értelem szerûen áttudod írni.
A te scriptedet nem nagyon néztem meg de mintha sok lenne benne a fölösleges dolog.
Például a OnPlayerStateChange -nál fölösleges ez a rész:
[pawn]if(jogsi[playerid]==true)
   {
    // Ide amikor van jogosítványa!
   }[/pawn]
Az antifallos dolgot meg ki lehet küszöbölni, szóval ha azt is leírod hogy néz ki akkor talán megtudom csinálni hogy ne tegye vissza.
Ja és ne sajnáld a +-ot  :D ;D

28
Szkript kérések / Regisztrációs script minden extrával
« Dátum: 2011. augusztus 22. - 16:59:09 »
A szabályzatban benne van hogy nem kötelesség megcsinálni senkinek, habár az is hogy ne csak annyit írj hogy\"használd a keresõt\".
Na mind1 itt van 1 nagyon jó tutorial a dialogok létrehozásáról:http://sampforum.hu/index.php?topic=9258.0
Illetve tudnék linkelni még 1 jó leírást a dini regisztrációs rendszer készítésérõl csak az 1 másik fórumon van szóval inkább nem rakom ki.
Azért remélem hogy valamennyit segítettem.

29
Szkript kérések / ölõ szint
« Dátum: 2011. augusztus 22. - 16:47:17 »
Ha úgy csinálod hogy 1 ölés után kap egy scoret akkor én így szoktam csinálni például 1 parancsot:
[pawn]CMD:valami(playerid,params[]){
if(GetPlayerScore(playerid) >= 15)
 {
     //utasítások
}
else if(GetPlayerScore(playerid) <= 15)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Nincs 15 ölésed!\");
}
return 1;
}[/pawn]
Igaz ez 1 parancs de ez alapján nem kell sok logika hogy megtudjad csinálni.

30
Szkript kérések / PickUp
« Dátum: 2011. augusztus 19. - 14:25:53 »
A zcmd-t innen tudod letölteni : http://sampforum.hu/index.php?topic=10780.0
A mód legelejére írd oda hogy: #include <zcmd>
És azért nem látszódik a pickup mert nincs pickup.
Azt neked kell oda tenni itt van egy tutorial: http://sampforum.hu/index.php?topic=5376.0
Ha segítettem jöhet a +
Itt az Fs
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
#if defined FILTERSCRIPT
   //színek
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Autó szervíz by Keszeg\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Autó szervíz by Keszeg\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
new Float: pickupok [1][3]={//az egyest írd át annyira amennyi vásárlási helyet akarsz
{600.4017,1681.5146,6.9922}//és így tovább ammennyi kell,
};
CMD:car(playerid,params[])
{
for(new i; i<1; i++){
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, pickupok
  • , pickupok[1], pickupok[2])) continue;


   {


      if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))


      {


        ShowPlayerDialog (playerid,01,DIALOG_STYLE_LIST, \"Kocsi Funkciók\", \"Nitro\\nPiros Festék\\nFeket Festék\\nKék Festék\\nAutó javítása\",\"Választ\",\"Kilép\");


      }


   }


}


return 1;


}


public OnDialogResponse ( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext [ ])


{


if(dialogid == 01)


{


    if(response)


    {


        if(listitem == 0) // 1. gomb


        {


               new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);


           AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);//Nitrót tesz a kocsiba


      }


      if(listitem == 1) // 2. gomb


        {


         new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);


          ChangeVehicleColor(vehicleid,166,166);//pirosra fest a kocsit


      }


      if(listitem == 2) // 3. gomb


        {


           new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);


          ChangeVehicleColor(vehicleid,0,0);//feketére festi a kocsit


      }


      if(listitem == 3) //4. gomb....


        {


          new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);


          ChangeVehicleColor(vehicleid,2,2);//kékre festi a kocsit


      }


      if(listitem == 4) //5. gomb


        {


           new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);


         SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);


               RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));


         SendClientMessage(playerid,0xFF66FFAA, \"Jármû megjavítva\"); //megjavítja a kocsit


      }


}


 }


return 1;


}


#endif[/pawn]

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal