Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Archívum / objectMoveolás« Dátum: 2015. október 31. - 10:05:48 »
Egyébként én csak azt tudtam kitalálni jelenleg, hogy egy timerrel nézem, hogy mennyi a Velocityje, és ha nulla, akkor nem mozog.
És ugyanitt ellenőrizném azt is, hogy van e játékos a közelében. Edit: Az a baj, hogy a get velocity nem működik a mozgó objectekre. Azt csináltam, hogy az első változóba false-t rak, ha nem mozog, de valamiért akkor is false, ha mozog. Edit2: Most úgy csináltam, hogy 2 timert indítottam el. Az egyik 25-ször 100 ms-enként checkeli, hogy van e valaki a közelében. A másik 2500 ms után törli. Az object 2500 ms alatt megy át a másik helyre. Az eredménynek annak kéne lennie, hogy amíg mozog addig ellenőrzi, aztán törli. De sajnos az időzítés itt sem valami pontos, így még kétszer lefut az ellenőrzés a törlés után. Tippek? 17
Archívum / objectMoveolás« Dátum: 2015. október 31. - 09:51:52 »
Sziasztok!
A helyzet: Egy objectet moveolok egy pozícióra, és hogyan tudom azt lekezelni, hogy mi történjen, ha az object elérte a moveolásnál kitűzött célt? Előre is köszönöm a segítséget. Ui.: Azért hoztam létre megint, mert tegnap figyelmetlen voltam, és nem vettem észre, hogy SA-MP-os megoldást kaptam rá (Az első kérdést töröltem a témából) 18
Archívum / moveObject« Dátum: 2015. október 31. - 08:01:14 »
Köszi
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. október 31. - 09:50:49 ) Hoppá, késő volt, és nem figyeltem. Én MTA-ban kértem segítséget 19
Archívum / moveObject« Dátum: 2015. október 31. - 00:28:31 »
Sziasztok!
A helyzet: Egy objectet moveolok egy pozícióra. 1. kérdés: Hogyan tudom azt lekezelni, hogy mi történjen, ha a mozgása közben találkozik egy játékossal? (Pl 100 ms-enként megnézi, hogy van e játékos a 2.5 egységű közelében) 2. kérdés: hogyan tudom azt lekezelni, hogy mi történjen, ha az object elérte a moveolásnál kitűzött célt? Előre is köszönöm a segítséget. 20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Savedpositions -> PAWN tömb konverter« Dátum: 2015. október 28. - 23:35:07 »
Ez jó ötlet. Egyébként belegondolva nem sok értelme van a forráskód feltüntetésének.
Hogyan lehetne leellenőrizni, hogy a forráskód, amit kiraktál, az a lefordított program forráskódja? A kártékony részeket kitörlöd a forráskódból mielőtt posztolnád. Bár így a hozzáértők le tudják maguknak fordítani a jó forráskóddal, de azok, akik letöltik a futtatható fájlt, azok védtelenek. 21
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Savedpositions -> PAWN tömb konverter« Dátum: 2015. október 28. - 23:19:10 »
Upsz, nem koncentráltam eléggé, bocsi
Hát igen, egyszerűbb lett volna az oldalamra PHP-ben megírni, és lehet többen is használnák Majd ha lesz időm, akkor átírom. A forráskód nem valami különleges, de sajnos szégyellem, hogy bár dolognál elég barbár megvalósítást alkalmaztam, és nem szeretném, hogy lefikázzák Szóval inkább töröljük a témát, köszi. 22
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Savedpositions -> PAWN tömb konverter« Dátum: 2015. október 28. - 22:09:28 »
Öööööhhhhh
Szerintem itt félreértés van. Ahogy már leírtam, ezt a programot én írtam. És nem hiszem, hogy kötelező lenne megosztani a forráskódot... 23
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Savedpositions -> PAWN tömb konverter« Dátum: 2015. október 28. - 20:31:18 »
Nem teszem közzé
Annyira nem lett effektív a kód, csak azért írtam, hogy végre ne szerencsétlenkedjek a sok copy paste-el, és akkor gondoltam már megosztom, ne csak én élvezzem. 24
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Savedpositions -> PAWN tömb konverter« Dátum: 2015. október 28. - 19:00:51 »
Sziasztok!
Készítettem egy hasznos kis programot, mellyel sok-sok percet spórolhattok meg. Ezzel a programmal a savedpositionsban lévő koordinátákat tömbökké konvertálhatjátok. Bővebb infó és letöltés ITT! 25
Archívum / Imagine RPG« Dátum: 2015. október 18. - 13:21:44 »
1 hét után már nem voltak hibák, de még utána is csökkent a játékos szám.
És amikor belépsz először, akkor kiírja, hogy mit kell csinálnod, hogy elkezdhess dolgozni (ami kb 45 másodperces dolog), és utána úgyis a játékos akar mindent felfedezni magától. 26
Archívum / Imagine RPG« Dátum: 2015. október 18. - 12:40:14 »
Sajnos valamiért hamar lecsökkent az átlag játékosszám. Lehetséges, hogy a tamási féle see nyitása miatt, de nem vagyok benne biztos. Aki tud rá indokot, az nyugodtan megírhatja.
27
Kérdések, Segítség / [C] Miért nem tudok változót kiíratni?« Dátum: 2015. szeptember 28. - 20:27:58 »
Kiíratni csak karakterláncot (stringet) lehet.
De szerencséde a printf jelentése az, hogy print formatted. Ami annyit tesz, hogy egy bizonyos sablon alapján írja ki a dolgokat. (más szóval: speciális karaktereket raksz a karakterláncba, és azok helyére berakja a változók értékét.) Például: int a = 5; Ez annyit tesz, hogy a %d helyére bemásolja az a változó értékét. Ha többet akarsz \"bemásolni\", akkor csak egyszerűen több speciális karaktert használsz, és utána helyes sorrendben felsorolod paraméterként a változókat. Lebegőpontos változónál: %f, karakterláncnál %s, stb... 28
Kérdések, Segítség / Grafikust keresek, megfizetem!« Dátum: 2015. szeptember 28. - 20:12:06 »
Sziasztok!
A böngészős játékomhoz keresek grafikust, nem kell profinak lennie, elég ha tud pár kreatív medieval rpg stílusú elemet létrehozni. Persze megfizetem, de ne várjon sokat, csak pár ezer forintról lenne szó, ami függ a munka mennyiségétől és minőségétől. Várom a jelentkezőket! 29
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2015. augusztus 22. - 11:55:58 »
Mit lehet akkor tenni, ha az összes szervernél kiír pár üdvözlő üzenetet, majd megáll, és lost connection, server is restarting, és ezután nem tud megint csatlakozni. (egyből fellépés után)
30
Segítségkérés / MySQL problémák« Dátum: 2015. augusztus 22. - 11:39:58 »
Sziasztok!
Mit lehet olyankor csinálni, ha nem hajtja végre a lekérdezést/nem érkezik válasz a lekérdezésre? Logoltam, hogy hol halad végig a script, és néha csak megáll, és nem hívja meg az egyik callbacket. format(string, sizeof(string), \"SELECT * FROM BannoltIPk WHERE IP = \'%s\'\", p2); A Queryt executeolja még, de a callbacket valamiért nem hívja meg. (Lehet hogy a queryt sem tudja végrehajtani?) Szerintetek van megoldás, vagy csináljam azt, hogy egy timerrel 5 másodpercenként próbálgassam, ha nem sikerül? Mert valószínűleg ha már ezen tovább jut, akkor nincs probléma, és ha eljut a callbackig, akkor egy változot true-ba rakok, ami miatt leállt a próbálkozási timer. NA mindegy, ez csak egy gyors ötlet volt, szóval várom a javaslataitokat, hogy mit csináljak, miért van stb. |