Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Segítségkérés / liberty city« Dátum: 2011. augusztus 18. - 13:01:56 »
0.3c MTA-ban : nyomsz a map editoron belül egy F gombot, a felsõ menüsoron ott lesz egy iránytûm mögötte egy kék térkép- a neve locations= helyszínek. Arra rákkattintasz és megkeresed az ABC sorrendben lévõ listából.: Egyébként szerintem mire azt kijavítod.. Eléggé objecthalmaz lesz, mivel az út kb 70 méteres körzetig jó az étteremtõl, sõt a legtávolabbi részen a fa egy 2d-s képszerû izé.
17
Segítségkérés / DestroyObject« Dátum: 2011. augusztus 18. - 12:56:19 »
Hali. A következõ a helyzet. Láttam már 28 témában a fallout gamemodot.. Kicsit átírtam, hogy saját objectek hulljanak le, de szerintem valahol meg van adva hogy hány object van, mert néha sokat kell várni, mire lehullik.. A kérdésem az lenne, valahogy meg lehetne e oldani úgy, hogy objectenként megmondom, mi hány ms el esik le a mod indítása után. Ha a falloutos rendszer nem megy esetleg DestroyObjectel menne?
18
Segítségkérés / foci!« Dátum: 2011. augusztus 17. - 20:35:07 »
Létezni létezik, de nem gurul, vagyis régen olyanom, volt hogy mouse btn 1 re az object elkezdett távoldoni a playertõl.
19
Segítségkérés / Kills« Dátum: 2011. augusztus 17. - 20:32:43 »
Köszönöm 34x re is Nemsokára kipróbálom .
eDIT: Sajna nemjó.. Se mapmarker se nametag. Valaki esetleg? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 18. - 13:04:11 ) *up* Sajnos még nem oldódott meg, 20
Segítségkérés / Kills« Dátum: 2011. augusztus 17. - 17:15:21 »
[pawn]if(!strcmp(\"/uav\", cmdtext, true))
{ if(PlayerInfo[playerid][pKills] >= 3) //Csak akkor ha 3 vagy több kill { new uav[128]; new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; ShowPlayerMarkers(1); ShowNameTags(1); format(uav, sizeof uav, \"%s aktiválta az UAV-ot!\", sendername); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, uav); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"3 ölés szükséges!\"); return 1; }[/pawn] Itt 3 kill után beírom a /uav-t erre semmi nem történik.. Se map ikon se name tag se nem írha h ki aktiválta. ötlet? 21
Segítségkérés / Kills« Dátum: 2011. augusztus 17. - 16:18:27 »
Szuper.. így jó öszi. Egy kérdés. Az elõzõ nem elfogadott forma vagy miért nem jó?
22
Segítségkérés / Kills« Dátum: 2011. augusztus 17. - 14:09:46 »
Tetején:
[pawn]enum pInfo { pKills, pDeaths }; [/pawn] Ez miben külömbözik ettõl? [pawn]new pKills[MAX_PLAYERS];[/pawn] OnplayerDeath alatt: [pawn]PlayerInfo[playerid][pDeaths]++; PlayerInfo[killerid][pKills]++; [/pawn] Aztán ez: [pawn]if(!strcmp(\"/extrafelvesz\", cmdtext, true)) { if(pKills[playerid] >= 5) // csak akkor kapja meg az extrát (pénzt) ha az öléseinek száma 5 vagy több { GivePlayerMoney(playerid, 5000); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Extra megszerezve. ($5000)\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem öltél eleget! (Min. 5)\"); return 1; }[/pawn] És az eredmény: C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\SAMP Szerver\\gamemodes\\test.pwn(186) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): \"pKills\" C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\SAMP Szerver\\gamemodes\\test.pwn(186) : warning 215: expression has no effect C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\SAMP Szerver\\gamemodes\\test.pwn(186) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\" C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\SAMP Szerver\\gamemodes\\test.pwn(186) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\SAMP Szerver\\gamemodes\\test.pwn(186) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. 23
Segítségkérés / Kills« Dátum: 2011. augusztus 17. - 13:20:39 »
Igen ez a része nekem is megvan idáig ment , Csak az kéne, hogy OnplayerCommandhoz valami ilyesmi. If pkills= 10 { //ide a cucc
24
Segítségkérés / Kills« Dátum: 2011. augusztus 17. - 12:54:41 »
Azt szeretném megkérdezni, hogyan lehet megállapítani mennyi killnél tart.. Vagyis nem kijelzést , hanem mondjuk: if [pKills]== 3{.... ezt hogy lehetne megoldani?
25
Segítségkérés / Egyszerû, kezdõ« Dátum: 2011. augusztus 17. - 12:51:51 »
Köszönöm.. Csak kibogoztam
26
Segítségkérés / Egyszerû, kezdõ« Dátum: 2011. augusztus 16. - 21:10:10 »
Nagyon szépen köszönöm.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 16. - 21:21:11 ) //Duplapost Egybevonva Az a másik hogy átírtam , mert azthittem ez ugyanaz mint az elõzõ. [pawn]public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/stats\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"===================================================\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Ölések: %d Halálok: %d Rang: - Class: - Csapat: - \", PlayerInfo[playerid][pKills], PlayerInfo[playerid][pDeaths]); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"===================================================\"); return 1; } return 0;[/pawn] De ezt írja, Miért?? [pawn]warning 202: number of arguments does not match definition[/pawn] 27
Segítségkérés / Egyszerû, kezdõ« Dátum: 2011. augusztus 16. - 21:07:12 »
Hali.. Most kezdem igazán. Megnéztem Samp wikin ezt a 2 függvényt de azt nem értem , hogy az 1 es mire van .
[pawn]if (strcmp(\"/stats\", cmdtext, true, 10) == 0) { new stats[200]; format(stats, sizeof(stats), \"Ölések: %d Halálok: %d\", PlayerInfo[playerid][pKills], PlayerInfo[playerid][pDeaths]); SendClientMessage(playerid, (MIRE VAN>1,<MIRE VAN ) stats); return 1; }[/pawn] 28
Segítségkérés / Skinválasztó bug« Dátum: 2011. július 19. - 23:49:44 »
na rájöttem köszi a segítséget csak ezt nem alkalmaztam : SetPlayerFacingAngle
29
Segítségkérés / Skinválasztó bug« Dátum: 2011. július 19. - 23:39:48 »
Üdv. Elég egyszerû és bugyuta a hibám, de nem tudok rájönni.
[pawn]SetPlayerPos(playerid, 130.6000,1938.2982,19.2877); SetPlayerCameraPos(playerid, 135.3992,1932.5985,19.2399); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 135.1490,1932.9727,19.2435);[/pawn] Miért van ez az 51 es körzetben a kamera odllasan mikor én nem így mentettem le ? 15 féleképpen lementem de a karakterem is mindig odlalt van. annyit akartam hogy svaeplayerpos 51 es körzethez majd vele szembe egy kamera ami a playerre néz.. de nem akarja. Mi a külömbség a Cmaerapos és lookat közt,?? hogy mentsem le melyiket? 30
Szkript kérések / 0.3 c AttachObjects Tazer, Police pajzs, sapka« Dátum: 2011. július 09. - 15:33:23 »
Köszi
|