Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - anorennia

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 23
16
Archívum / Mysql
« Dátum: 2015. július 22. - 21:46:18 »
Köszönöm a válaszokat, még 1-2 napig nem zárom, hátha kelleni fog még valami :)

17
Archívum / ElementData vagy "Változók"
« Dátum: 2015. július 22. - 19:26:49 »
Ez világos, csak külön szeretném eltárolni, a source, az mint egy playerid, szóval
player[source].name
player[source].x és így tovább, meg jobb lene a hagyományos C nyelvben megszokott módszerrel, mint felül említették

18
Archívum / ElementData vagy "Változók"
« Dátum: 2015. július 22. - 18:51:58 »
Üdv. olyat hogy tudok \"csinálni\", mint pl ez:
player[source].x
player[source].y
player[source].z
float-ot szeretnék tárolni a változóban és azt utána használni is, valaki tudna segiteni?:/

19
Archívum / Mysql
« Dátum: 2015. július 22. - 17:17:36 »
Üdv.
Valaki tudna abban segíteni nekem, hogy melyik mysql-t lenne érdemes használni?
Illetve melyikek vannak, mert csak ezt találtam
És ha ezt vagy nem ezt érdemes, egy minimális tutorialt kérhetnék?
(csak, hogy itt hogy van a felépítése mint pl: mysql_query -> mysql_store_result -> mysql_fetch_row, változóba mentés és kb ennyi amit nem tudok, hogy
itt hogy is megy)
Előre is köszönöm!

20
Leírások / Szerverkészítéshez tanácsok
« Dátum: 2015. július 17. - 06:45:57 »
Köszönöm a segítséget! :)
Még esetleg annyi, hogy ha client scriptet is akarok, akkor azt is ebbe a mappába vagy az egy különálló script lesz?:o

21
Leírások / Szerverkészítéshez tanácsok
« Dátum: 2015. július 06. - 20:21:52 »
Üdv. MTA-SA-ban én teljesen új vagyok, szükségem lenne egy kis segítségre, nem, nem buta 10 éves vagyok mielőtt valaki lerohanna :)
SAMP-ban programoztam eddig, de szervert szeretnénk nyitni és úgy döntöttünk RP-re az MTA több lehetőséget nyújt számunkra :)
Pár kérdés
Először is:
SAMP-ban voltak a gamemode-ok és a filterscript-ek
Ebben tudom, hogy a scriptek két oldalúak Client-Server, mint IVMP-EFLC...
Ha én elkezdek írni egy modot, akkor pontosan hogyan kezdjek bele?
Ami érdekel:
Mindent kiüríteni a szerverből, hogy csakis az legyen benne amit én írok meg, és hova rakjam hogyan kezdjem?:/
Várom a válaszokat :)

22
Segítségkérés / Nitró funkció
« Dátum: 2014. október 25. - 17:48:25 »
\"Fiam\", tudatlan, ennek több jelentése van, szerinted én a sampfórumon lógok egész nap?
Itt a rang semmit sem jelent... Ja igen, nem teszem a Script kérésbe mivel nem azt kérek... ;) Arra voltam kíváncsi, hogy hogyan épül fel..Olvasás  :thumbsup:
És eleget teszek a moderátornak, inkább zárom a témát, mivel itt nem nagyon kapok választ :)

23
Segítségkérés / Nitró funkció
« Dátum: 2014. október 25. - 13:22:15 »
BackUP, 2x írtam le...
De a te kedvedért még egyszer le írom...
Ismeritek remélem a fizikát  :confused:
Remélem tudjátok azt is, hogy hogyan működik  :D
Mikor mész a járműveddel X irányba, és \"befarolsz\" feltételezzük balra, csúszik a jármű
Spoiler for Mozgókép:
\"tumblr_mjmz1kM0DT1rsdvd4o1_500.gif\"
És én azt szeretném szkriptben megvalósítani, hogy amint a mozgóképen láthatjuk:
A jármű elhalad a záróvonalnál és ha azután én azt mondom neki, hogy Velocity=2Velocity akkor az igazán csak nekicsap minket a falnak, ez nem nitró, ez akkor lehetne nitró ha jobb oldalra lenne felszerelve és így balra lök meg minket, a Nitrónak a jármű hátulját kell meglöknie az orra irányába, nem a mozgás irányába.
Szóval egy jó nitró nem a falnak löki a járművünket, hanem záróvonal utáni sofőr pozíciójából nézve előre.
 
Idézetet írta: Easy0101 date=1414235332\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51110\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha jól értelmeztem a témanyitó azt a fukciót szeretné mivel ha a játékos járműben úl és pl. debug módban megnyomja valamelyik gombot akkor kiirja hogy melyik irányban van elfordulva az autó,eleje merre van.
 
Igen, erre is lennék kíváncsi, mivel nem értek a matrix illetve Velocity3D(azt hiszem ez a neve)-hez
Remél elég érthető volt.
Még egy melléklet:
\"1b69d810fe.jpg\"
A sárga nyíl a velocity szorzása, a kék a nitró, amire nekem szükségem lenne

24
Segítségkérés / Nitró funkció
« Dátum: 2014. október 25. - 11:18:35 »
Fiam, kérlek távozz a topikomból..
Normális választ vártam, hozzá értő emberektől...
Tisztában vagyok azzal, hogy a SAMP-on belül mivel lehet nitrót felszerelni a járműbe, valószínűleg szintekkel feljebb járok mint te, de nem a veszekedés helye, tisztában vagyok azzal is, hogy a játék nem Pawn nyelven íródott és nem utasítások kellenek nekem, hanem segítség, szóval ha nincs itt hozzá értő ember, akkor zárnám a topikot.

25
Segítségkérés / Nitró funkció
« Dátum: 2014. október 25. - 10:37:25 »
De nekem nem erre van szükségem mint említettem,
Nekem a FORRÁSÁRA lenne szükségem!
Nem kell meg magyarázni....

26
Szkript kérések / Jármû lementés MySQL
« Dátum: 2014. október 25. - 00:06:14 »
Na akkor te parancsra akarod a lehozott járműveket menteni, és paranccsal akarod meghívni?

27
Segítségkérés / Nitró funkció
« Dátum: 2014. október 24. - 23:05:21 »
Nem nem, én a nitro funkcionak a forrására gondolok konkrétan.
Szóval:
megyek egyenesen, és befarolok valahova keresztbe csúszik a járművem és mikor megnyomom a \"Nitró gombot\", akkor kiszámítja merre áll a jármű eleje, és arra löki meg, nem a velocity-t gyorsítja

28
Segítségkérés / Nitró funkció
« Dátum: 2014. október 23. - 21:15:40 »
Üdv.
Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan is épül fel egy Nitró \"szkript\", tehát a forrása, konkrétan nem a Velocity szorzásra gondolok,
Hanem figyelembe veszi, hogy merre van a kocsi orra és arra tolja meg, nagyon nagy szükségem lenne rá!
Remélem valaki tud segíteni :/

29
Segítségkérés / MySQL fetch int nem mûködik
« Dátum: 2014. március 30. - 16:10:04 »
\"SELECT %i FROM taska WHERE username = \'%s\'\"

 
ehelyett nem ezt szeretted volna?
 
\"SELECT ertek FROM taska WHERE username = \'%s\'\"

 
számomra az a %i az elején értelmetlen.. ^^

30
Kérdések, Segítség / Kompatibilitási problémák
« Dátum: 2014. március 23. - 11:39:57 »
Hát akkor off. :/
Köszönöm azért a segítséget, most még indul, aztán kitudja mi lesz ^^

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal