Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - shadee

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 72
16
Segítségkérés / SAMP BIT doors [Encode / Decode] hiba
« Dátum: 2015. augusztus 08. - 22:43:58 »
ha jól gondolom,ezt a funkciót használod:
 
 encode_doors(bonnet, boot, driver_door, passenger_door, behind_driver_door, behind_passenger_door)

 
te kódod:
 
doors = encode_doors(elem[0], elem[1], 0, elem[3]);

 
2 változónak nincs értéke,esetleg encode_doors funkcióba,mindegyiknek adsz 1 alap értéket,vagy:
 
doors = encode_doors(elem[0], elem[1], 0, elem[3],elem[4],elem[5]);

17
SA-MP: Szerverfejlesztés / StreetRPG edit by: David Bianchi
« Dátum: 2015. augusztus 07. - 22:20:00 »
Ahhoz, hogy játszható legyen a mód, kell még egy kis editelés ( Poziciók átírása, frakcióparancsok tipus,esetleg definiciók szerint, nekem erre is van jobb ötletem,ha lesz időm,kivitelezem ) , amúgy pár napos editelés :D

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / StreetRPG edit by: David Bianchi
« Dátum: 2015. augusztus 07. - 21:49:58 »
Idézetet írta: DenesMester date=1438956374\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56832\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tényleg nagyon jó lett :D
 
inkább maradjunk abban, h elmegy,lennének még ötleteim,csak mostanság időm véges, ezért nemnagyon van időm erre is, de ha hétvégente ráfogok érni,azokat is megvalósítom.

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / StreetRPG edit by: David Bianchi
« Dátum: 2015. augusztus 07. - 13:27:26 »
nyugodtan, unalom miatt csináltam :D

20
SA-MP: Szerverfejlesztés / StreetRPG edit by: David Bianchi
« Dátum: 2015. augusztus 06. - 19:45:47 »
Csáó, Fejlesztési/editelési napló:
 
Edited by: David Bianchi ( Shadee )
IG létrehozható frakció - Fejlesztő szinttől
>Betöltés / mentés
>Új létrehozása
>Frakció törlés
>Tipus állítása ( FrakcioTipus(tipusid) )
>Leader: Tag felvétele,kirúgás,rangadás
>Tag:FK lista, tagok
 
 
IG lerakható ajtók főadmin szinttől
>Ajtó betöltése
>Ajtó mentése
>Ajtó új
>Ajtó bejárat áthelyezése
>Ajtó kijárat áthelyezése /létrehozása
>Ajtó törlése
>Be/kijárás F gombal működik
IG lerakható bolt > Superadmin
>Bolt betöltés
>bolt Mentés
>Bolt áthelyezés
>Bolt létrehozás
>Bolt törlése
>Actorok létrehozva ( X,Y,Z,Angle)
> Bolt tipus állítása > 1 > vegyesbolt | 2> fegyverbolt!
//Admin
/adminok újraírva
SendAdminMessage > Szin, szoveg, [ adminszint ] , ha nincs megadva adminszint,akkor alapbóól 1es admin is megkapja
AdminJog(játékos ID) > Adminjog nevének kiírása, könyebb kezelhetőség érdekében
Admin(playerid,szint) > Könyebb kezelhetőség miatt
/adminad parancs újraírva > /makeadmin > 1339es adminszintől használható
/unfreeze újraírva > sorpazarlás
/asel | /asad parancs eltörölve > /helper > 5x kevesebb sort használ kb
/kick áteditelve
AdminSzintek:
>A1-A5
>1337 Főadmin
>1338 SuperAdmin
>1339 Tulajdonos
>1340 Fejlesztő
Jelszó > Hash 5 kódolás!
/időjárás újraírva
Tűzijáték script kivéve, sok object,laggot okozna stb.. semmi értelme
/asgoto kivéve > Adminsegédek ne gotozzanak már..
stock frakcioban(jatekosid) > Frakció név lekérdezés könnyedén
stock MunkaNeve(jatkosid) > Munka név lekérdezés könnyedén
Régi bejárat textdrawok kiszedve
Régi bejárat poziciók kiszedve
stock Statisztika(playerid,jatekosid) > Kinek, kiét
/check 3as admintól > statisztika kiíratása
/stats újraírva
Fegyverrendszer újraírva,Slotokra alakítva,Jelenleg MAX 3 fegyver lehet nálad!
UresFegyverSlot > nevéből ítélve,lekérdi van e üres slotod
GiveWeapon(playerid,FegyverID,Lőszer);
/tv | /tvki > /tv , egyszerűbb megoldással újraírva
/fegyver [ elővesz | elrak ] - Bugtalanítva(amit találtam benne)
/gotopos parancs 3as admintól
/pajzs | /pajzsle > /pajzs leegyszerűsítés
/rendortagok /mentostagok törölve, pár parancshoz odaírva tipus szerinti használat!!
/borton  | /mennyi > /mennyi kiszedve, /börtön ugyanazt a funkciót szolgálja
/szolgálat eltörölve> maffia duty stb.. | Jelenleg csak a rendvédelem tagjai tudnak szolgálatba lépni

 
Előre jelzem,nem minden van 100%-ban befejezve!!!
Csatolmányok:
Actor
Letöltés

21
Segítségkérés / Boltrendszer fűszerezve NPCvel
« Dátum: 2015. augusztus 04. - 18:49:42 »
Köszi pedró!

22
Segítségkérés / Boltrendszer fűszerezve NPCvel
« Dátum: 2015. augusztus 03. - 10:15:57 »
Csáó, tegnap esti nap folyamán írtam 1 dinamikus boltrendszert(ahol tudják használni a /vesz parancsot )
a script tökéletesen működik,de valahogy megoldható,ahol van a bolt, oda rakjon le a rendszer 1 NPC-t? maxnpc-t tudom állítani a MAX_BOLT-al, de a létrehozásban elakadtam.
Bolt betöltés:
 
stock BoltBetolt(bID)
{
format(File,sizeof(File),\"boltok/%d.ini\",bID);
if(dini_Exists(File))
{
    BoltInfo[bID][bPosX] = dini_Float(File, \"X\");
    BoltInfo[bID][bPosY] = dini_Float(File, \"Y\");
    BoltInfo[bID][bPosZ] = dini_Float(File, \"Z\");
    BoltInfo[bID][Kesz] = dini_Int(File, \"Kész\");
BoltInfo[bID][Tipus] = dini_Int(File, \"Tipus\");
}
return 1;
}

23
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. június 22. - 21:48:14 »
Probléma:
 
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)

 
Error:
 
error 025: function heading differs from prototype

 

public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
if(g_ObjectetEditel[playerid] != objectid)
{
    g_ObjectetEditel[playerid] = NINCS;
    return false;
}
if(GetPVarInt(playerid, \"vObjEdit\") == VOBJ_EDIT_RENDORVILLOGO)
{
    if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
    new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid),
      jarmuidje = JarmuID(kocsi, playerid);
   new Float:ofx, Float:ofy, Float:ofz, Float:ofaz;
   new Float:finalx, Float:finaly;
   new Float:px, Float:py, Float:pz, Float:roz;
   GetVehiclePos(vInfo[jarmuidje][vID], px, py, pz);
   GetVehicleZAngle(vInfo[jarmuidje][vID], roz);
   ofx = fX-px;
   ofy = fY-py;
   ofz = fZ-pz;
   ofaz = fRotZ-roz;
   finalx = ofx*floatcos(roz, degrees)+ofy*floatsin(roz, degrees);
   finaly = -ofx*floatsin(roz, degrees)+ofy*floatcos(roz, degrees);
   AttachDynamicObjectToVehicle(vInfo[jarmuidje][vVillogo], vInfo[jarmuidje][vID], finalx, finaly, ofz, fRotX, fRotY, ofaz);
   SetPVarInt(playerid, \"vObjEdit\", 0);
   UnFreeze(playerid);
   return 1;
}
else if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
    new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid),
      jarmuidje = JarmuID(kocsi, playerid);
   DestroyDynamicObject(vInfo[jarmuidje][vVillogo]);
   SetPVarInt(playerid, \"vObjEdit\", 0);
   UnFreeze(playerid);
   return 1;
}
}
else if(GetPVarInt(playerid, \"vObjEdit\") == VOBJ_EDIT_TAXI)
{
    if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
    new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid),
      jarmuidje = JarmuID(kocsi, playerid);
   new Float:ofx, Float:ofy, Float:ofz, Float:ofaz;
   new Float:finalx, Float:finaly;
   new Float:px, Float:py, Float:pz, Float:roz;
   GetVehiclePos(vInfo[jarmuidje][vID], px, py, pz);
   GetVehicleZAngle(vInfo[jarmuidje][vID], roz);
   ofx = fX-px;
   ofy = fY-py;
   ofz = fZ-pz;
   ofaz = fRotZ-roz;
   finalx = ofx*floatcos(roz, degrees)+ofy*floatsin(roz, degrees);
   finaly = -ofx*floatsin(roz, degrees)+ofy*floatcos(roz, degrees);
   AttachDynamicObjectToVehicle(vInfo[jarmuidje][vTaxi], vInfo[jarmuidje][vID], finalx, finaly, ofz, fRotX, fRotY, ofaz);
   SetPVarInt(playerid, \"vObjEdit\", 0);
   UnFreeze(playerid);
   return 1;
}
else if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
    new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid),
      jarmuidje = JarmuID(kocsi, playerid);
   DestroyDynamicObject(vInfo[jarmuidje][vTaxi]);
   SetPVarInt(playerid, \"vObjEdit\", 0);
   UnFreeze(playerid);
   return 1;
}
}
else
{
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
   new fid = FrakcioID(PlayerInfo[playerid][pFrakcioKezeles]);
   if(fid != NINCS)
   {
      if(FInfo[fid][fObjectID] == objectid)
      {
         PlayerInfo[playerid][pFrakcioKezeles] = -1;
         FInfo[fid][fSzefPos][0] = fX;
         FInfo[fid][fSzefPos][1] = fY;
         FInfo[fid][fSzefPos][2] = fZ;
         FInfo[fid][fSzefPosR][0] = fRotX;
         FInfo[fid][fSzefPosR][1] = fRotY;
         FInfo[fid][fSzefPosR][2] = fRotZ;
         FkUpdate(fid, fuSzefObject);
         SFM(playerid, COL_MKEK, \"%s frakció széf pozíciója sikeresen elmentve!\", FInfo[fid][fNev]);
         return true;
      }
   }
   if(objectid == GraffitiObjectLerakas[playerid])
   {
      AddTag(fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ);
      DestroyDynamicObject(GraffitiObjectLerakas[playerid]);
      GraffitiObjectLerakas[playerid] = 0;
      SCM(playerid,COL_LRED, \"Grafiti Lerakva!\");
      return 1;
   }
   if(objectid == HifiObjectLerakas[playerid])
   {
      DestroyDynamicObject(HifiObjectLerakas[playerid]);
      HifiObjectLerakas[playerid] = 0;
      HifiLerak(playerid,fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ);
      return true;
   }
   if(AutomataID[playerid] > NINCS)
   {
      new auid = AutomataID[playerid];
      AutomataInfo[auid][aupos][0] = fX;
      AutomataInfo[auid][aupos][1] = fY;
      AutomataInfo[auid][aupos][2] = fZ;
      AutomataInfo[auid][aupos][3] = fRotX;
      AutomataInfo[auid][aupos][4] = fRotY;
      AutomataInfo[auid][aupos][5] = fRotZ;
      //if(AutomataInfo[auid][autipus] == 2)
      //{
      //   if(IsValidDynamic3DTextLabel(AutomataInfo[auid][autext])) DestroyDynamic3DTextLabel(AutomataInfo[auid][autext]);
      //   AutomataInfo[auid][autext] = CreateDynamic3DTextLabel(\"(( /menü ))\", COLOR_MKEK, fX, fY, fZ, 40.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0);
      //}
      SetDynamicObjectPos(AutomataInfo[auid][auobject], fX, fY, fZ);
      SetDynamicObjectRot(AutomataInfo[auid][auobject], fRotX, fRotY, fRotZ);
      //DestroyDynamicObject(AutomataInfo[auid][auobject]);
      //AutomataInfo[auid][auobject] = CreateDynamicObject(AutomataModel(AutomataInfo[auid][autipus]), fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ, AutomataInfo[auid][auVW], AutomataInfo[auid][auInt]);
      Streamer_Update(playerid);
      AutomataInfo[auid][auszerkeszti] = false;
      AutomataInfo[auid][auhasznalva] = true;
      SCM(playerid, COL_VZOLD, \"Automata pozíciója sikeresen elmentve!\");
      AutomataID[playerid] = NINCS;
      new qry[1024];
      format(qry, 1024, \"UPDATE `\"#LSQL_AUTOMATA_TABLA\"` SET aupenz=\'%d\', auposx=\'%f\', auposy=\'%f\', auposz=\'%f\', aurotx=\'%f\', auroty=\'%f\', aurotz=\'%f\', vw=\'%d\', int=\'%d\' WHERE id=\'%d\'\", AutomataInfo[auid][aupenz], fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid), auid);
      new DB:db = db_open(LSQL_ADATBAZIS);
      db_free_result(db_query(db, qry));
      db_close(db);
      return true;
   }
    if(KapuID[playerid] != NINCS)
    {
        switch(SzerkesztesAllas[playerid])
       {
         case 1:
         {
            Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][0] = fX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][1] = fY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][2] = fZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][0] = fRotX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][1] = fRotY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][2] = fRotZ;
            SzerkesztesAllas[playerid] = 2;
            EditDynamicObject(playerid, Kapu[KapuID[playerid]][kOID]);
            SCM(playerid, COL_MKEK, \"Zárt pozíció sikeresen elmentve!\");
            SCM(playerid, COL_MKEK, \"Most kérlek állítsd be és mentsd el a kapu nyitott állapotát!\");
             return true;
         }
         case 2:
         {
             Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][0] = fX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][1] = fY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][2] = fZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][0] = fRotX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][1] = fRotY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][2] = fRotZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kMozgo] = true;
            Kapu[KapuID[playerid]][kSzerkeszt] = false;
            new querycske[2048], hasznalocska[128], i = NINCS, numero = GetHasznaloNum(KapuID[playerid]);
            for(;++i < MAX_KAPU_HASZNALO;)
            {
                if(Kapu[KapuID[playerid]][kHasznalo] > 0)
                {
                  format(hasznalocska, sizeof(hasznalocska), \"%s%d%s\", hasznalocska, Kapu[KapuID[playerid]][kHasznalo], (numero > i + 1 ? (\",\") : (\"\")));
                }
            }
            format(querycske, sizeof(querycske), \"INSERT INTO `\"#MYSQL_KAPU_TABLA\"` (ID, Nev, Model, Tav, Speed, Pos, NPos, NRPos, ZPos, ZRPos, Hasznalo, nyit, Vw, Kod)\");
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s VALUES(\'%d\',\", querycske, KapuID[playerid]);
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%s\',\'%d\',\", querycske, Kapu[KapuID[playerid]][kNev], Kapu[KapuID[playerid]][kModel]);
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%f\',\'3\',\", querycske, Kapu[KapuID[playerid]][kTav]);
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%f,%f,%f\',\", querycske, PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZPos]));
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%f,%f,%f\',\", querycske, PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kNPos]));
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%f,%f,%f\',\", querycske, PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos]));
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%f,%f,%f\',\", querycske, PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZPos]));
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%f,%f,%f\',\", querycske, PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos]));
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%s\',\'0\',\'%d\',\", querycske, (strlen(hasznalocska) > 0 ? hasznalocska : (\"0\")), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%d\')\", querycske, Kapu[KapuID[playerid]][kKod]);
            //mysql_function_query(sql_ID, querycske, false, \"\", \"\");
            mysql_tquery(sql_ID, querycske, \"\", \"\");
            if(Kapu[KapuID[playerid]][kKod] > NINCS)
               AdminUzenet(COLOR_LIGHTRED, 1, \"%s létrehozott egy kaput! Obj: %d | Kód: %d | Folyamat: EDO\", JatekosNev(playerid), Kapu[KapuID[playerid]][kModel], Kapu[KapuID[playerid]][kKod]);
            else
                AdminUzenet(COLOR_LIGHTRED, 1, \"%s létrehozott egy kaput! Obj: %d | Fk: %s | Folyamat: EDO\", JatekosNev(playerid), Kapu[KapuID[playerid]][kModel], hasznalocska);
                    SCM(playerid, COL_MKEK, \"Kapu zárt és nyitott állapota sikeresen elmentve!\");
            SetDynamicObjectPos(Kapu[KapuID[playerid]][kOID], PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZPos]));
            SetDynamicObjectRot(Kapu[KapuID[playerid]][kOID], PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos]));
            SzerkesztesAllas[playerid] = NINCS;
            KapuID[playerid] = NINCS;
             return true;
         }
         case 3:
         {
            Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][0] = fX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][1] = fY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][2] = fZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][0] = fRotX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][1] = fRotY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][2] = fRotZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kSzerkeszt] = false;
            new querycske[256];
            format(querycske, sizeof(querycske), \"UPDATE `\"#MYSQL_KAPU_TABLA\"` SET ZPos = \'%f,%f,%f\', ZRPos = \'%f,%f,%f\' WHERE ID = \'%d\'\", PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZPos]), PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos]), KapuID[playerid]);
            //mysql_function_query(sql_ID, querycske, false, \"\", \"\");
            mysql_tquery(sql_ID, querycske, \"\", \"\");
            KapuID[playerid] = NINCS;
            SCM(playerid, COL_MKEK, \"Kapu zárt állapota sikeresen frissítve!\");
             return true;
         }
         case 4:
         {
             Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][0] = fX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][1] = fY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][2] = fZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][0] = fRotX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][1] = fRotY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][2] = fRotZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kSzerkeszt] = false;
            new querycske[256];
            format(querycske, sizeof(querycske), \"UPDATE `\"#MYSQL_KAPU_TABLA\"` SET NPos = \'%f,%f,%f\', NRPos = \'%f,%f,%f\' WHERE ID = \'%d\'\", PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kNPos]), PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos]), KapuID[playerid]);
            //mysql_function_query(sql_ID, querycske, false, \"\", \"\");
            mysql_tquery(sql_ID, querycske, \"\", \"\");
            SetDynamicObjectPos(Kapu[KapuID[playerid]][kOID], PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZPos]));
            SetDynamicObjectRot(Kapu[KapuID[playerid]][kOID], PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos]));
            KapuID[playerid] = NINCS;
            SCM(playerid, COL_MKEK, \"Kapu nyitott állapota sikeresen frissítve!\");
             return true;
         }
       }
   }
   new querycske[1024],formatalunk[512],
   kategoria[48],penz,nev[48],
   butorszam = ButorObjectID(objectid);
   if(!ButorInfo[butorszam][butorMegveve])
   {
      switch(ButorInfo[butorszam][butorTipus])
      {
         case 1:
         {
            kategoria = \"Asztal\";
            penz = Butor_Asztal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Asztal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 2:
         {
            kategoria = \"Ülőgarnitúra\";
            penz = Butor_Ulogarnitura[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Ulogarnitura[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 3:
         {
            kategoria = \"Festmények, képek\";
            penz = Butor_Kepek[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Kepek[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 4:
         {
            kategoria = \"Lámpák\";
            penz = Butor_Lampak[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Lampak[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 5:
         {
            kategoria = \"TV-k\";
            penz = Butor_TV[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_TV[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 6:
         {
            kategoria = \"DVD-k, HiFi-k\";
            penz = Butor_DVDHiFi[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_DVDHiFi[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 7:
         {
            kategoria = \"Hangfal\";
            penz = Butor_Hangfal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Hangfal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 8:
         {
            kategoria = \"Szekrény\";
            penz = Butor_Szekreny[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Szekreny[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 9:
         {
            kategoria = \"Fotel\";
            penz = Butor_Fotel[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Fotel[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 10:
         {
            kategoria = \"Konyhabútor\";
            penz = Butor_Konyhabutor[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Konyhabutor[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 11:
         {
            kategoria = \"Hűtő\";
            penz = Butor_Huto[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Huto[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 12:
         {
            kategoria = \"Számítógép\";
            penz = Butor_Szamitogep[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Szamitogep[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 13:
         {
            kategoria = \"Ajtó\";
            penz = Butor_Ajto[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Ajto[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 14:
         {
            kategoria = \"Mosógép\";
            penz = Butor_Mosogep[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Mosogep[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 15:
         {
            kategoria = \"Nyomtató\";
            penz = Butor_Nyomtato[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Nyomtato[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 16:
         {
            kategoria = \"Ágy\";
            penz = Butor_Agy[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Agy[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 17:
         {
            kategoria = \"WC\";
            penz = Butor_WC[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_WC[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 18:
         {
            kategoria = \"Zuhanyzó\";
            penz = Butor_Zuhanyzo[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Zuhanyzo[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 19:
         {
            kategoria = \"Mosdó\";
            penz = Butor_Mosdo[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Mosdo[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 20:
         {
            kategoria = \"Szőnyeg\";
            penz = Butor_Szonyeg[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Szonyeg[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 21:
         {
            kategoria = \"Szék\";
            penz = Butor_Szek[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Szek[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 22:
         {
            kategoria = \"Íróasztal\";
            penz = Butor_Iroasztal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Iroasztal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 23:
         {
            kategoria = \"Fal\";
            penz = Butor_Fal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Fal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 24:
         {
            kategoria = \"Széf\";
            penz = Butor_Szef[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Szef[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
      }
      ButorInfo[butorszam][butorPosX] = fX;
      ButorInfo[butorszam][butorPosY] = fY;
      ButorInfo[butorszam][butorPosZ] = fZ;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRX] = fRotX;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRY] = fRotY;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRZ] = fRotZ;
      PlayerInfo[playerid][pSzButor] = butorszam;
      format(formatalunk, sizeof(formatalunk), #COL_FEHER\"Biztos, hogy meg akarod venni a következő bútort?\\n\\n\\n\"#COL_VKEK\"Bútor kategóriája: \"#COL_FEHER\"%s\\n\"#COL_VKEK\"Bútor neve: \"#COL_FEHER\"%s\\n\"#COL_VKEK\"Bútor ára: \"#COL_FEHER\"%d$\", kategoria, nev, penz);
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BUTOR_MEGVETEL, DIALOG_STYLE_MSGBOX, #COL_FEHER\"Bútor \"#COL_VKEK\"megvétele\", formatalunk, \"Biztos!\", \"Mégse!\");
      return true;
   }
   format(querycske, sizeof(querycske), \"UPDATE `butorok` SET butorPosX = \'%.2f\', butorPosY = \'%.2f\', butorPosZ = \'%.2f\', butorPosRX = \'%.2f\', butorPosRY = \'%.2f\', butorPosRZ = \'%.2f\' WHERE id = \'%d\'\", fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ, butorszam);
   //mysql_function_query(sql_ID, querycske, false, \"\", \"\");
   mysql_tquery(sql_ID, querycske, \"\", \"\");
   SCM(playerid, COL_MKEK, \"Sikeresen elmentetted a bútort!\");
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
    if(objectid == HifiObjectLerakas[playerid])
    {
      PlayerInfo[playerid][pCuccok][bL_HIFI]++;
      DestroyDynamicObject(HifiObjectLerakas[playerid]);
      SCM(playerid,COL_LRED,\"Akkor mégse rakj le..\");
      return true;
    }
   if(objectid == GraffitiObjectLerakas[playerid])
   {
      DestroyDynamicObject(GraffitiObjectLerakas[playerid]);
      GraffitiObjectLerakas[playerid] = 0;
      SCM(playerid,COL_LRED, \"Grafiti lerakási kísérlet törölve!\");
      return 1;
   }
    if(KapuID[playerid] != NINCS)
    {
       if((SzerkesztesAllas[playerid] == 1 || SzerkesztesAllas[playerid] == 2))
       {
            Kapu[KapuID[playerid]][kVan] = false;
            Kapu[KapuID[playerid]][kSzerkeszt] = false;
         Kapu[KapuID[playerid]][kModel] = 0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kTav] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kSpeed] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kPos][0] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kPos][1] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kPos][2] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][0] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][1] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][2] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][0] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][1] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][2] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][0] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][1] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][2] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][0] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][1] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][2] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kMozgo] = false;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNyit] = false;
         Kapu[KapuID[playerid]][kVW] = NINCS;
         DestroyDynamicObject(Kapu[KapuID[playerid]][kOID]);
         SzerkesztesAllas[playerid] = 0;
         KapuID[playerid] = NINCS;
         SCM(playerid, COL_MKEK, \"Kiléptél a szerkesztési folyamatból, kapu sikeresen törölve!\");
           return true;
      }
      if(SzerkesztesAllas[playerid] == 4)
      {
           SetDynamicObjectPos(Kapu[KapuID[playerid]][kOID], PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZPos]));
         SetDynamicObjectRot(Kapu[KapuID[playerid]][kOID], PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos]));
                Kapu[KapuID[playerid]][kSzerkeszt] = false;
         SzerkesztesAllas[playerid] = 0;
         KapuID[playerid] = NINCS;
         SCM(playerid, COL_MKEK, \"Kapu szerkesztése befejezve és visszaállítva az eredeti zárt állapotára!\");
           return false;
      }
   }
   if(AutomataID[playerid] > -1)
   {
      new
         Float:objectpos[6],
         automataid = AutomataID[playerid];
      GetDynamicObjectPos(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[0], objectpos[1], objectpos[2]);
      GetDynamicObjectRot(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[3], objectpos[4], objectpos[5]);
      SetDynamicObjectPos(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[0], objectpos[1], objectpos[2]);
      SetDynamicObjectPos(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[3], objectpos[4], objectpos[5]);
      AutomataID[playerid] = NINCS;
      return true;
   }
   new butorszam = ButorObjectID(objectid);
   if(ButorInfo[butorszam][butorMegveve])
   {
      SetDynamicObjectPos(ButorInfo[butorszam][butorObject], ButorInfo[butorszam][butorPosX], ButorInfo[butorszam][butorPosY], ButorInfo[butorszam][butorPosZ]);
      SetDynamicObjectRot(ButorInfo[butorszam][butorObject], ButorInfo[butorszam][butorPosRX], ButorInfo[butorszam][butorPosRY], ButorInfo[butorszam][butorPosRZ]);
   } else {
      ButorInfo[butorszam][butorPosX] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosY] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosZ] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRX] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRY] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRZ] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorVW] = 0;
      ButorInfo[butorszam][butorInterior] = 0;
      ButorInfo[butorszam][butorHasznalva] = false;
      ButorInfo[butorszam][butorMegveve] = false;
      ButorInfo[butorszam][butorTipus] = NINCS;
      ButorInfo[butorszam][butorListitem] = NINCS;
      ButorInfo[butorszam][butorModel] = 0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRX] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRY] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRZ] = 0.0;
      DestroyDynamicObject(ButorInfo[butorszam][butorObject]);
   }
   /*new
      Float:objectpos[6],
      automataid = ObjectID(objectid);
   GetDynamicObjectPos(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[0], objectpos[1], objectpos[2]);
   GetDynamicObjectRot(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[3], objectpos[4], objectpos[5]);
   SetDynamicObjectPos(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[0], objectpos[1], objectpos[2]);
   SetDynamicObjectPos(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[3], objectpos[4], objectpos[5]);*/
}
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL || response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
    g_ObjectetEditel[playerid] = NINCS;
}
MoveDynamicObject(objectid, fX, fY, fZ, 20.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
 
return 1;
}

24
Segítségkérés / OnPlayerEditDynamicObject gond
« Dátum: 2015. június 22. - 21:31:50 »
Üdv,lenne egy kis problémám
 
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)

 
Error:
 
 error 025: function heading differs from prototype

 
Script
 
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
if(g_ObjectetEditel[playerid] != objectid)
{
    g_ObjectetEditel[playerid] = NINCS;
    return false;
}
if(GetPVarInt(playerid, \"vObjEdit\") == VOBJ_EDIT_RENDORVILLOGO)
{
    if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
    new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid),
      jarmuidje = JarmuID(kocsi, playerid);
   new Float:ofx, Float:ofy, Float:ofz, Float:ofaz;
   new Float:finalx, Float:finaly;
   new Float:px, Float:py, Float:pz, Float:roz;
   GetVehiclePos(vInfo[jarmuidje][vID], px, py, pz);
   GetVehicleZAngle(vInfo[jarmuidje][vID], roz);
   ofx = fX-px;
   ofy = fY-py;
   ofz = fZ-pz;
   ofaz = fRotZ-roz;
   finalx = ofx*floatcos(roz, degrees)+ofy*floatsin(roz, degrees);
   finaly = -ofx*floatsin(roz, degrees)+ofy*floatcos(roz, degrees);
   AttachDynamicObjectToVehicle(vInfo[jarmuidje][vVillogo], vInfo[jarmuidje][vID], finalx, finaly, ofz, fRotX, fRotY, ofaz);
   SetPVarInt(playerid, \"vObjEdit\", 0);
   UnFreeze(playerid);
   return 1;
}
else if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
    new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid),
      jarmuidje = JarmuID(kocsi, playerid);
   DestroyDynamicObject(vInfo[jarmuidje][vVillogo]);
   SetPVarInt(playerid, \"vObjEdit\", 0);
   UnFreeze(playerid);
   return 1;
}
}
else if(GetPVarInt(playerid, \"vObjEdit\") == VOBJ_EDIT_TAXI)
{
    if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
    new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid),
      jarmuidje = JarmuID(kocsi, playerid);
   new Float:ofx, Float:ofy, Float:ofz, Float:ofaz;
   new Float:finalx, Float:finaly;
   new Float:px, Float:py, Float:pz, Float:roz;
   GetVehiclePos(vInfo[jarmuidje][vID], px, py, pz);
   GetVehicleZAngle(vInfo[jarmuidje][vID], roz);
   ofx = fX-px;
   ofy = fY-py;
   ofz = fZ-pz;
   ofaz = fRotZ-roz;
   finalx = ofx*floatcos(roz, degrees)+ofy*floatsin(roz, degrees);
   finaly = -ofx*floatsin(roz, degrees)+ofy*floatcos(roz, degrees);
   AttachDynamicObjectToVehicle(vInfo[jarmuidje][vTaxi], vInfo[jarmuidje][vID], finalx, finaly, ofz, fRotX, fRotY, ofaz);
   SetPVarInt(playerid, \"vObjEdit\", 0);
   UnFreeze(playerid);
   return 1;
}
else if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
    new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid),
      jarmuidje = JarmuID(kocsi, playerid);
   DestroyDynamicObject(vInfo[jarmuidje][vTaxi]);
   SetPVarInt(playerid, \"vObjEdit\", 0);
   UnFreeze(playerid);
   return 1;
}
}
else
{
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
   new fid = FrakcioID(PlayerInfo[playerid][pFrakcioKezeles]);
   if(fid != NINCS)
   {
      if(FInfo[fid][fObjectID] == objectid)
      {
         PlayerInfo[playerid][pFrakcioKezeles] = -1;
         FInfo[fid][fSzefPos][0] = fX;
         FInfo[fid][fSzefPos][1] = fY;
         FInfo[fid][fSzefPos][2] = fZ;
         FInfo[fid][fSzefPosR][0] = fRotX;
         FInfo[fid][fSzefPosR][1] = fRotY;
         FInfo[fid][fSzefPosR][2] = fRotZ;
         FkUpdate(fid, fuSzefObject);
         SFM(playerid, COL_MKEK, \"%s frakció széf pozíciója sikeresen elmentve!\", FInfo[fid][fNev]);
         return true;
      }
   }
   if(objectid == GraffitiObjectLerakas[playerid])
   {
      AddTag(fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ);
      DestroyDynamicObject(GraffitiObjectLerakas[playerid]);
      GraffitiObjectLerakas[playerid] = 0;
      SCM(playerid,COL_LRED, \"Grafiti Lerakva!\");
      return 1;
   }
   if(objectid == HifiObjectLerakas[playerid])
   {
      DestroyDynamicObject(HifiObjectLerakas[playerid]);
      HifiObjectLerakas[playerid] = 0;
      HifiLerak(playerid,fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ);
      return true;
   }
   if(AutomataID[playerid] > NINCS)
   {
      new auid = AutomataID[playerid];
      AutomataInfo[auid][aupos][0] = fX;
      AutomataInfo[auid][aupos][1] = fY;
      AutomataInfo[auid][aupos][2] = fZ;
      AutomataInfo[auid][aupos][3] = fRotX;
      AutomataInfo[auid][aupos][4] = fRotY;
      AutomataInfo[auid][aupos][5] = fRotZ;
      //if(AutomataInfo[auid][autipus] == 2)
      //{
      //   if(IsValidDynamic3DTextLabel(AutomataInfo[auid][autext])) DestroyDynamic3DTextLabel(AutomataInfo[auid][autext]);
      //   AutomataInfo[auid][autext] = CreateDynamic3DTextLabel(\"(( /menü ))\", COLOR_MKEK, fX, fY, fZ, 40.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0);
      //}
      SetDynamicObjectPos(AutomataInfo[auid][auobject], fX, fY, fZ);
      SetDynamicObjectRot(AutomataInfo[auid][auobject], fRotX, fRotY, fRotZ);
      //DestroyDynamicObject(AutomataInfo[auid][auobject]);
      //AutomataInfo[auid][auobject] = CreateDynamicObject(AutomataModel(AutomataInfo[auid][autipus]), fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ, AutomataInfo[auid][auVW], AutomataInfo[auid][auInt]);
      Streamer_Update(playerid);
      AutomataInfo[auid][auszerkeszti] = false;
      AutomataInfo[auid][auhasznalva] = true;
      SCM(playerid, COL_VZOLD, \"Automata pozíciója sikeresen elmentve!\");
      AutomataID[playerid] = NINCS;
      new qry[1024];
      format(qry, 1024, \"UPDATE `\"#LSQL_AUTOMATA_TABLA\"` SET aupenz=\'%d\', auposx=\'%f\', auposy=\'%f\', auposz=\'%f\', aurotx=\'%f\', auroty=\'%f\', aurotz=\'%f\', vw=\'%d\', int=\'%d\' WHERE id=\'%d\'\", AutomataInfo[auid][aupenz], fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid), auid);
      new DB:db = db_open(LSQL_ADATBAZIS);
      db_free_result(db_query(db, qry));
      db_close(db);
      return true;
   }
    if(KapuID[playerid] != NINCS)
    {
        switch(SzerkesztesAllas[playerid])
       {
         case 1:
         {
            Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][0] = fX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][1] = fY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][2] = fZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][0] = fRotX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][1] = fRotY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][2] = fRotZ;
            SzerkesztesAllas[playerid] = 2;
            EditDynamicObject(playerid, Kapu[KapuID[playerid]][kOID]);
            SCM(playerid, COL_MKEK, \"Zárt pozíció sikeresen elmentve!\");
            SCM(playerid, COL_MKEK, \"Most kérlek állítsd be és mentsd el a kapu nyitott állapotát!\");
             return true;
         }
         case 2:
         {
             Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][0] = fX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][1] = fY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][2] = fZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][0] = fRotX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][1] = fRotY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][2] = fRotZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kMozgo] = true;
            Kapu[KapuID[playerid]][kSzerkeszt] = false;
            new querycske[2048], hasznalocska[128], i = NINCS, numero = GetHasznaloNum(KapuID[playerid]);
            for(;++i < MAX_KAPU_HASZNALO;)
            {
                if(Kapu[KapuID[playerid]][kHasznalo] > 0)
                {
                  format(hasznalocska, sizeof(hasznalocska), \"%s%d%s\", hasznalocska, Kapu[KapuID[playerid]][kHasznalo], (numero > i + 1 ? (\",\") : (\"\")));
                }
            }
            format(querycske, sizeof(querycske), \"INSERT INTO `\"#MYSQL_KAPU_TABLA\"` (ID, Nev, Model, Tav, Speed, Pos, NPos, NRPos, ZPos, ZRPos, Hasznalo, nyit, Vw, Kod)\");
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s VALUES(\'%d\',\", querycske, KapuID[playerid]);
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%s\',\'%d\',\", querycske, Kapu[KapuID[playerid]][kNev], Kapu[KapuID[playerid]][kModel]);
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%f\',\'3\',\", querycske, Kapu[KapuID[playerid]][kTav]);
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%f,%f,%f\',\", querycske, PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZPos]));
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%f,%f,%f\',\", querycske, PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kNPos]));
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%f,%f,%f\',\", querycske, PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos]));
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%f,%f,%f\',\", querycske, PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZPos]));
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%f,%f,%f\',\", querycske, PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos]));
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%s\',\'0\',\'%d\',\", querycske, (strlen(hasznalocska) > 0 ? hasznalocska : (\"0\")), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
            format(querycske, sizeof(querycske), \"%s\'%d\')\", querycske, Kapu[KapuID[playerid]][kKod]);
            //mysql_function_query(sql_ID, querycske, false, \"\", \"\");
            mysql_tquery(sql_ID, querycske, \"\", \"\");
            if(Kapu[KapuID[playerid]][kKod] > NINCS)
               AdminUzenet(COLOR_LIGHTRED, 1, \"%s létrehozott egy kaput! Obj: %d | Kód: %d | Folyamat: EDO\", JatekosNev(playerid), Kapu[KapuID[playerid]][kModel], Kapu[KapuID[playerid]][kKod]);
            else
                AdminUzenet(COLOR_LIGHTRED, 1, \"%s létrehozott egy kaput! Obj: %d | Fk: %s | Folyamat: EDO\", JatekosNev(playerid), Kapu[KapuID[playerid]][kModel], hasznalocska);
                    SCM(playerid, COL_MKEK, \"Kapu zárt és nyitott állapota sikeresen elmentve!\");
            SetDynamicObjectPos(Kapu[KapuID[playerid]][kOID], PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZPos]));
            SetDynamicObjectRot(Kapu[KapuID[playerid]][kOID], PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos]));
            SzerkesztesAllas[playerid] = NINCS;
            KapuID[playerid] = NINCS;
             return true;
         }
         case 3:
         {
            Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][0] = fX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][1] = fY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][2] = fZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][0] = fRotX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][1] = fRotY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][2] = fRotZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kSzerkeszt] = false;
            new querycske[256];
            format(querycske, sizeof(querycske), \"UPDATE `\"#MYSQL_KAPU_TABLA\"` SET ZPos = \'%f,%f,%f\', ZRPos = \'%f,%f,%f\' WHERE ID = \'%d\'\", PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZPos]), PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos]), KapuID[playerid]);
            //mysql_function_query(sql_ID, querycske, false, \"\", \"\");
            mysql_tquery(sql_ID, querycske, \"\", \"\");
            KapuID[playerid] = NINCS;
            SCM(playerid, COL_MKEK, \"Kapu zárt állapota sikeresen frissítve!\");
             return true;
         }
         case 4:
         {
             Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][0] = fX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][1] = fY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][2] = fZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][0] = fRotX;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][1] = fRotY;
            Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][2] = fRotZ;
            Kapu[KapuID[playerid]][kSzerkeszt] = false;
            new querycske[256];
            format(querycske, sizeof(querycske), \"UPDATE `\"#MYSQL_KAPU_TABLA\"` SET NPos = \'%f,%f,%f\', NRPos = \'%f,%f,%f\' WHERE ID = \'%d\'\", PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kNPos]), PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos]), KapuID[playerid]);
            //mysql_function_query(sql_ID, querycske, false, \"\", \"\");
            mysql_tquery(sql_ID, querycske, \"\", \"\");
            SetDynamicObjectPos(Kapu[KapuID[playerid]][kOID], PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZPos]));
            SetDynamicObjectRot(Kapu[KapuID[playerid]][kOID], PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos]));
            KapuID[playerid] = NINCS;
            SCM(playerid, COL_MKEK, \"Kapu nyitott állapota sikeresen frissítve!\");
             return true;
         }
       }
   }
   new querycske[1024],formatalunk[512],
   kategoria[48],penz,nev[48],
   butorszam = ButorObjectID(objectid);
   if(!ButorInfo[butorszam][butorMegveve])
   {
      switch(ButorInfo[butorszam][butorTipus])
      {
         case 1:
         {
            kategoria = \"Asztal\";
            penz = Butor_Asztal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Asztal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 2:
         {
            kategoria = \"Ülőgarnitúra\";
            penz = Butor_Ulogarnitura[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Ulogarnitura[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 3:
         {
            kategoria = \"Festmények, képek\";
            penz = Butor_Kepek[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Kepek[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 4:
         {
            kategoria = \"Lámpák\";
            penz = Butor_Lampak[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Lampak[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 5:
         {
            kategoria = \"TV-k\";
            penz = Butor_TV[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_TV[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 6:
         {
            kategoria = \"DVD-k, HiFi-k\";
            penz = Butor_DVDHiFi[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_DVDHiFi[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 7:
         {
            kategoria = \"Hangfal\";
            penz = Butor_Hangfal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Hangfal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 8:
         {
            kategoria = \"Szekrény\";
            penz = Butor_Szekreny[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Szekreny[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 9:
         {
            kategoria = \"Fotel\";
            penz = Butor_Fotel[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Fotel[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 10:
         {
            kategoria = \"Konyhabútor\";
            penz = Butor_Konyhabutor[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Konyhabutor[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 11:
         {
            kategoria = \"Hűtő\";
            penz = Butor_Huto[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Huto[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 12:
         {
            kategoria = \"Számítógép\";
            penz = Butor_Szamitogep[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Szamitogep[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 13:
         {
            kategoria = \"Ajtó\";
            penz = Butor_Ajto[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Ajto[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 14:
         {
            kategoria = \"Mosógép\";
            penz = Butor_Mosogep[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Mosogep[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 15:
         {
            kategoria = \"Nyomtató\";
            penz = Butor_Nyomtato[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Nyomtato[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 16:
         {
            kategoria = \"Ágy\";
            penz = Butor_Agy[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Agy[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 17:
         {
            kategoria = \"WC\";
            penz = Butor_WC[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_WC[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 18:
         {
            kategoria = \"Zuhanyzó\";
            penz = Butor_Zuhanyzo[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Zuhanyzo[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 19:
         {
            kategoria = \"Mosdó\";
            penz = Butor_Mosdo[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Mosdo[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 20:
         {
            kategoria = \"Szőnyeg\";
            penz = Butor_Szonyeg[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Szonyeg[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 21:
         {
            kategoria = \"Szék\";
            penz = Butor_Szek[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Szek[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 22:
         {
            kategoria = \"Íróasztal\";
            penz = Butor_Iroasztal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Iroasztal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 23:
         {
            kategoria = \"Fal\";
            penz = Butor_Fal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Fal[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
         case 24:
         {
            kategoria = \"Széf\";
            penz = Butor_Szef[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorAR];
            format(nev, sizeof(nev), Butor_Szef[butorInfo[butorszam][butorListitem]][butorNEV]);
         }
      }
      ButorInfo[butorszam][butorPosX] = fX;
      ButorInfo[butorszam][butorPosY] = fY;
      ButorInfo[butorszam][butorPosZ] = fZ;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRX] = fRotX;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRY] = fRotY;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRZ] = fRotZ;
      PlayerInfo[playerid][pSzButor] = butorszam;
      format(formatalunk, sizeof(formatalunk), #COL_FEHER\"Biztos, hogy meg akarod venni a következő bútort?\\n\\n\\n\"#COL_VKEK\"Bútor kategóriája: \"#COL_FEHER\"%s\\n\"#COL_VKEK\"Bútor neve: \"#COL_FEHER\"%s\\n\"#COL_VKEK\"Bútor ára: \"#COL_FEHER\"%d$\", kategoria, nev, penz);
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BUTOR_MEGVETEL, DIALOG_STYLE_MSGBOX, #COL_FEHER\"Bútor \"#COL_VKEK\"megvétele\", formatalunk, \"Biztos!\", \"Mégse!\");
      return true;
   }
   format(querycske, sizeof(querycske), \"UPDATE `butorok` SET butorPosX = \'%.2f\', butorPosY = \'%.2f\', butorPosZ = \'%.2f\', butorPosRX = \'%.2f\', butorPosRY = \'%.2f\', butorPosRZ = \'%.2f\' WHERE id = \'%d\'\", fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ, butorszam);
   //mysql_function_query(sql_ID, querycske, false, \"\", \"\");
   mysql_tquery(sql_ID, querycske, \"\", \"\");
   SCM(playerid, COL_MKEK, \"Sikeresen elmentetted a bútort!\");
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
    if(objectid == HifiObjectLerakas[playerid])
    {
      PlayerInfo[playerid][pCuccok][bL_HIFI]++;
      DestroyDynamicObject(HifiObjectLerakas[playerid]);
      SCM(playerid,COL_LRED,\"Akkor mégse rakj le..\");
      return true;
    }
   if(objectid == GraffitiObjectLerakas[playerid])
   {
      DestroyDynamicObject(GraffitiObjectLerakas[playerid]);
      GraffitiObjectLerakas[playerid] = 0;
      SCM(playerid,COL_LRED, \"Grafiti lerakási kísérlet törölve!\");
      return 1;
   }
    if(KapuID[playerid] != NINCS)
    {
       if((SzerkesztesAllas[playerid] == 1 || SzerkesztesAllas[playerid] == 2))
       {
            Kapu[KapuID[playerid]][kVan] = false;
            Kapu[KapuID[playerid]][kSzerkeszt] = false;
         Kapu[KapuID[playerid]][kModel] = 0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kTav] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kSpeed] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kPos][0] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kPos][1] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kPos][2] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][0] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][1] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNPos][2] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][0] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][1] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNRPos][2] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][0] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][1] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kZPos][2] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][0] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][1] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos][2] = 0.0;
         Kapu[KapuID[playerid]][kMozgo] = false;
         Kapu[KapuID[playerid]][kNyit] = false;
         Kapu[KapuID[playerid]][kVW] = NINCS;
         DestroyDynamicObject(Kapu[KapuID[playerid]][kOID]);
         SzerkesztesAllas[playerid] = 0;
         KapuID[playerid] = NINCS;
         SCM(playerid, COL_MKEK, \"Kiléptél a szerkesztési folyamatból, kapu sikeresen törölve!\");
           return true;
      }
      if(SzerkesztesAllas[playerid] == 4)
      {
           SetDynamicObjectPos(Kapu[KapuID[playerid]][kOID], PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZPos]));
         SetDynamicObjectRot(Kapu[KapuID[playerid]][kOID], PosExt(Kapu[KapuID[playerid]][kZRPos]));
                Kapu[KapuID[playerid]][kSzerkeszt] = false;
         SzerkesztesAllas[playerid] = 0;
         KapuID[playerid] = NINCS;
         SCM(playerid, COL_MKEK, \"Kapu szerkesztése befejezve és visszaállítva az eredeti zárt állapotára!\");
           return false;
      }
   }
   if(AutomataID[playerid] > -1)
   {
      new
         Float:objectpos[6],
         automataid = AutomataID[playerid];
      GetDynamicObjectPos(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[0], objectpos[1], objectpos[2]);
      GetDynamicObjectRot(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[3], objectpos[4], objectpos[5]);
      SetDynamicObjectPos(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[0], objectpos[1], objectpos[2]);
      SetDynamicObjectPos(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[3], objectpos[4], objectpos[5]);
      AutomataID[playerid] = NINCS;
      return true;
   }
   new butorszam = ButorObjectID(objectid);
   if(ButorInfo[butorszam][butorMegveve])
   {
      SetDynamicObjectPos(ButorInfo[butorszam][butorObject], ButorInfo[butorszam][butorPosX], ButorInfo[butorszam][butorPosY], ButorInfo[butorszam][butorPosZ]);
      SetDynamicObjectRot(ButorInfo[butorszam][butorObject], ButorInfo[butorszam][butorPosRX], ButorInfo[butorszam][butorPosRY], ButorInfo[butorszam][butorPosRZ]);
   } else {
      ButorInfo[butorszam][butorPosX] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosY] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosZ] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRX] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRY] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRZ] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorVW] = 0;
      ButorInfo[butorszam][butorInterior] = 0;
      ButorInfo[butorszam][butorHasznalva] = false;
      ButorInfo[butorszam][butorMegveve] = false;
      ButorInfo[butorszam][butorTipus] = NINCS;
      ButorInfo[butorszam][butorListitem] = NINCS;
      ButorInfo[butorszam][butorModel] = 0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRX] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRY] = 0.0;
      ButorInfo[butorszam][butorPosRZ] = 0.0;
      DestroyDynamicObject(ButorInfo[butorszam][butorObject]);
   }
   /*new
      Float:objectpos[6],
      automataid = ObjectID(objectid);
   GetDynamicObjectPos(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[0], objectpos[1], objectpos[2]);
   GetDynamicObjectRot(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[3], objectpos[4], objectpos[5]);
   SetDynamicObjectPos(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[0], objectpos[1], objectpos[2]);
   SetDynamicObjectPos(AutomataInfo[automataid][auobject], objectpos[3], objectpos[4], objectpos[5]);*/
}
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL || response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
    g_ObjectetEditel[playerid] = NINCS;
}
MoveDynamicObject(objectid, fX, fY, fZ, 20.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
 
return 1;
}

25
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2015. június 14. - 21:25:27 »
A cache könyvtár nem írható - ez hátrányosan érinti a fórum teljesítményét.
Mappa jogokat hol tudom átírni?

26
Segítségkérés / NPC gond
« Dátum: 2015. január 01. - 17:28:56 »
See mód.. amúgy azért nem csatlakoznak,mert a server.cfg-be maxnpc-t átkéne írni

27
RP/RPG kérések / Defensive, kocsi bug
« Dátum: 2014. december 25. - 21:42:37 »
a járművet létrehozza, csak a játékosnál nem marad meg a kulcs?

28
Szkript kérések / adminszolgálat parancs
« Dátum: 2014. december 25. - 20:43:49 »
röviden:
 
new aduty[MAX_PLAYERS];
new Text3D:adminsz[MAX_PLAYERS]
CMD:aszoli(playerid,params[])
{
if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >= 1)
{
    if(aduty[playerid] == 0)
    {
   new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
   new string[128];
   format(string,sizeof(string),\"%s Adminszolgálatban\",rang(playerid));
   adminsz[playerid] = Create3DTextLabel(string,0x00cfdeAA,30.0,40.0,50.0,40.0,0);
   Attach3DTextLabelToPlayer(adminsz[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
   format(string,sizeof(string),\"%s %s adminszolgálatba lépett!\",Rang(playerid),Nev);
   SendClientMessageToAll(COLOR,string);
   aduty[playerid] = 1;
}else{
    DeletePlayer3DTextLabel(playerid, adminsz[playerid]);
    aduty[playerid] = 0;
}
}else { SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy admin!\"); }
     return 1;
}
stock Rang(playerid)
{
new arang[40];
if(JatekosInfo[playerid][Adminszint] == 1) arang = \"adminrang 1\";
if(JatekosInfo[playerid][Adminszint] == 2) arang = \"adminrang 2\";
if(JatekosInfo[playerid][Adminszint] == 3) arang = \"adminrang 3\";
if(JatekosInfo[playerid][Adminszint] == 4) arang = \"adminrang 4\";
return arang;
}

29
RP/RPG kérések / Samp Térkép
« Dátum: 2014. december 25. - 20:34:09 »

30
RP/RPG kérések / Vonszolás
« Dátum: 2014. december 25. - 20:32:41 »
Ez csak egy elmélet, nézd át
 
// mód elejére
new Vonszol[MAX_PLAYERS];
new KiVonszolja[MAX_PLAYERS];
// a vonszol parancshoz:
Vonszol[giveplayerid] = 1;
KiVonszolja[playerid] = giveplayerid;
//Timert készítel.. vagy onplayerupdate
if(Vonszol[playerid] == 1)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(Kivonszolja == playerid)
{
      new Float:X, Float:Y, Float:Z;
      GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
      SetPlayerPos(KiVonszolja, X+1, Y, Z);
}
}
}

 
nem biztos hogy működik,tesztelve nemvolt

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 72
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal