Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Core

Oldalak: 1 [2]
16
Archívum / Tuning bug [ZÁRHATÓ]
« Dátum: 2019. január 07. - 13:04:35 »
Rendben legközelebb figyelek. Köszi a választ ment a +! :)

17
Archívum / Tuning bug [ZÁRHATÓ]
« Dátum: 2019. január 07. - 10:00:19 »
Sziasztok az mitől lehet hogy a legnagyobb fék tuningot  beszerelem (prémium csomag) utána kiszállok a kocsiból majd vissza és elbugol a kézi. Valamennyire működik de nagyon gyenge. Viszont ha 1 el visszább veszem akkor működik. Handlinghez vagy a tuningrendszerhez van köze? Volt már valakinek hasonló problémája? 
 
Edit: Nem minden kocsinál bugol el a kézi

18
Archívum / Interior,dimenzió beállítás [ZÁRHATÓ]
« Dátum: 2019. január 07. - 09:48:42 »
Rendben köszönöm a segítséget otthon megnézem! :)

19
Archívum / Interior,dimenzió beállítás [ZÁRHATÓ]
« Dátum: 2019. január 07. - 00:13:41 »
Hogyan bírnám beállítani hogy a 1783 as dimenzióba és 3 as interiorba legyen \"George\"? Próbálkoztam setElementDimension és Interiorral de valahogy nem akar összejönni:/
 
 
 

local jobPed = {}
local job_Font = dxCreateFont(\"files/font.TTF\", 9)
local job_Font2 = dxCreateFont(\"files/font.TTF\", 10)
local job_PedPos = {
{113, 1308.5190429688, -1321.4002685547, -33.200000762939, \"George\"},
}
function createPeds()
for index,value in ipairs (job_PedPos) do
   if isElement(jobPed[index]) then destroyElement(jobPed[index]) end
   jobPed[index] = createPed(value[1], value[2], value[3], value[4], value[6], value[7])
   setPedRotation(jobPed[index], 180)
   setElementFrozen(jobPed[index], true)
   jobPed[index]:setData(\"ped:job\", true)
   jobPed[index]:setData(\"ped:name\",value[5])
        jobPed[index]:setData(\"name:tags\", \"Munkáltató\")
   --createBlip(value[2], value[3], value[4], 62)
   --setPedAnimation ( jobPed[index], \"INT_OFFICE\", \"OFF_Sit_Idle_Loop\", -1, true, false, false )
end
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), createPeds)
createPeds()

 
 

20
Archívum / Random fizetés [ZÁRHATÓ!]
« Dátum: 2019. január 06. - 23:08:55 »
Oh hogy erre nem gondoltam:D (még eléggé kezdő vagyok) Köszönöm működik! :) 

21
Archívum / Random fizetés [ZÁRHATÓ!]
« Dátum: 2019. január 06. - 20:04:04 »
Sziasztok hogyan bírnám beállítani hogy a chatbe azt a összeget adja ki amennyit hozzáadott a táblából?
 
 
 

player:setData(\"char:money\", player:getData(\"char:money\") + table.random(money))
outputChatBox(\" \", player, 255, 255, 255, true)
outputChatBox(cbms .. \"Sikeresen teljesítetted a fuvart. A fizetséged #7cc576\" .. IDE KELL AZ ÖSSZEG .. \"$#ffffff.\", player, 255, 255, 255, true)

 
 

22
Kérdések, Segítség / Frakció!
« Dátum: 2019. január 04. - 14:51:44 »
Tedd be magad a frakcióba utána frakció leadernek is és kirúgod.  Magadat is ki bírod rúgni. Nem biztos hogy ez rá a legjobb megoldás de működik.

23
Archívum / Hogyan tudnám lekérni a frakciót? [ZÁRHATÓ]
« Dátum: 2019. január 04. - 10:52:36 »

addCommandHandler(\"setfaction\", function(player, cmd, target, groupId)
if player:getData(\"acc:admin\") < 6 then return end
if not tonumber(groupId) then
   outputChatBox(\"#ffffff/setfaction [Név / ID] [Frakció ID]\", player, 124, 197, 118, true)
else
   groupId = tonumber(groupId)
   
   target, targetName = exports.mta_main:findPlayer(player, target)
   if target and target:getData(\"loggedin\") then
      if groups[groupId] then
         loadGroups()
         local qh = dbQuery(reloadGroupDatasForPlayer, connection, \"INSERT INTO groupattach (groupID, characterID) VALUES (?,?)\", groupId, target:getData(\"char:id\"))         
         loadGroups()
         
         if qh then
            exports.mta_admin:outputAdminMessage(\"#7cc576\"..player:getData(\"char:anick\")..\" #fffffffrakcióba tette #7cc576\"..targetName:gsub(\"_\", \" \")..\"#ffffff-t #0094ff(Frakció: \"..groupId..\")\")
            dbFree(qh)
         end
      else
         outputChatBox(\"#ffffffHibás frakció ID.\", player, 124, 197, 118, true)
      end
   end
end
end)

 
 

24
Archívum / Hogyan tudnám lekérni a frakciót? [ZÁRHATÓ]
« Dátum: 2019. január 04. - 08:07:29 »
Sziasztok van egy szerelő script viszont nem tudom hogyan bírnám lekérni hogy ha a player pl. 10-es frakcióban tartózkodik akkor engedje dutyzni és adja ki a sérüléseket. Eléggé sokat próbálkoztam és ha valami ment utána az nem ment és csak sorba jött a hiba:/ Előre is köszi a segítséget:)
 
Duty része:
 

dutyInt = nil
dutyIntBent = nil
dutyPickup = nil
function dutyInterior ()
dutyInt = createPickup(1752.5, -1912.01611, 13.5, 3, 1272)
dutyIntBent = createPickup(1494.5, 1303.57874, 1093.2, 3, 1273)
setElementInterior(dutyIntBent,3)
dutyPickup = createPickup(1494.45398, 1308.98608, 1093.28430, 3, 1275)
setElementInterior(dutyPickup,3)
end
-- Pickup
-- [Useful funkcio]
function isElementWithinPickup(theElement, thePickup)
if (isElement(theElement) and getElementType(thePickup) == \"pickup\") then
   local x, y, z = getElementPosition(theElement)
   local x2, y2, z2 = getElementPosition(thePickup)
   if (getDistanceBetweenPoints3D(x2, y2, z2, x, y, z) <= 1) then
      return true
   end
end
return false
end
--
function jatekosPickup (jatekos, dim)
    if (jatekos == localPlayer) then
       if dim and isElement(dutyInt) then
          if (isElementWithinPickup(jatekos, dutyInt)) then
             outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"chatPrefix\"]..\" A belépéshez nyomj \"..beallitasok[\"szin\"]..\"\'enter\'#ffffff gombot!\",255,255,255,true)
          elseif (isElementWithinPickup(jatekos, dutyIntBent)) then
             outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"chatPrefix\"]..\" A kilépéshez nyomj \"..beallitasok[\"szin\"]..\"\'enter\'#ffffff gombot!\",255,255,255,true)
          end
       end
    end
end
addEventHandler(\"onClientPickupHit\", root, jatekosPickup)
function pickupGomb ()
local getMunka = getElementData(localPlayer, \"e->mechanic->munkaba\")
if (isElementWithinPickup(localPlayer, dutyInt)) then
   if getMunka then
      fadeCamera(false, 1.5)
      setTimer (
         function()
            setElementInterior(localPlayer,3)
              setElementPosition(localPlayer,1494.48633, 1304.00806, 1093.28906)
              fadeCamera(true, 1.5)
              outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"chatPrefix\"]..\" Szolgálatba állni a \"..beallitasok[\"szin\"]..\"/duty#ffffff parancssal tudsz, a kék pickupban!\",255,255,255,true)
         end, 1500, 1
      )
   else
      outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"chatPrefix\"]..\" Kérlek vedd fel a munkát!\",255,255,255,true)
   end
elseif (isElementWithinPickup(localPlayer, dutyIntBent)) then
   fadeCamera(false, 1.5)
   setTimer (
      function()
         setElementInterior(localPlayer,0)
          setElementPosition(localPlayer,1752.5, -1912.01611, 13.5)
          fadeCamera(true, 1.5)
      end, 1500, 1
   )
end
end
bindKey(\"enter\", \"down\", pickupGomb)
function duty ()
local getMunka = getElementData(localPlayer, \"e->mechanic->munkaba\")
if (isElementWithinPickup(localPlayer, dutyPickup)) and getMunka then
   local getDuty = getElementData(localPlayer, \"e->mechanic->szolgalatba\")
   if getDuty then
      setElementData(localPlayer, \"e->mechanic->szolgalatba\", false)
      setElementModel(localPlayer, math.random(0,200))
      outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"szin2\"]..\"[Duty]:#ffffff Sikeresen kiléptél a szolgálatból!\",255,255,255,true)
      triggerServerEvent ( \"uzenetDolgozokNak\", root, localPlayer, \"\"..getPlayerName(localPlayer)..\" kilépett a szolgálatból!\")
   else
      setElementData(localPlayer, \"e->mechanic->szolgalatba\", true)
      setElementModel(localPlayer, 50)
      outputChatBox(\"\"..beallitasok[\"szin2\"]..\"[Duty]:#ffffff Sikeresen szolgálatba léptél!\",255,255,255,true)
      triggerServerEvent ( \"uzenetDolgozokNak\", root, localPlayer, \"\"..getPlayerName(localPlayer)..\" szolgálatba lépett!\")
   end
end
end
addCommandHandler(\"duty\", duty)

 
 
 
 

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal