Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Detrot
16
« Dátum: 2012. november 06. - 22:37:17 »
De a jármûID-t a szerver osztja ki, és nem én. Szóval azért kell az elsõ 500-ra, hogyha rakok be az OnGameModInit alá egy kocsit, akkor ne csusszon el a megvásárolt jármûvek ID-je +1-el. Ha az alapkocsik elé spawnolom le õket, akkor nem fog eltolodni az összes ha rakok be kocsit.
17
« Dátum: 2012. november 06. - 22:28:54 »
Az a baj, hogy leszeretnék spawnolni 500db autót, és hogy a többi alapautót ezek után spawnolja le. Mert amikor vesznek autót, az elsõ 500 helyére fognak kerülni. Az a gondom, ha lespawnolok 500 kocsit a föld alá, mondjuk 411-es modelidvel, akkor laggol a szerver. Ha viszont 0-ás modelidvel probálom, akkor meg egyáltalán nem spawnolja le. Nincs véletlen olyan modelid, amivel ha lespawnolom, akkor nem jelenik meg kocsi és nem laggol a szerver?
18
« Dátum: 2012. október 28. - 22:58:59 »
Átírtam, de igyis az 1-es ID-jû kocsi nem a autorendszeré, pedig minden fájlt betölt rendesen
19
« Dátum: 2012. október 28. - 12:35:36 »
public OnGameModeInit() { printf(\"Privát jármûvek betöltése...\"); for(new v = 1; v < AUTO; v++) { LoadCar(v); } printf(\"Privát jármûvek betöltve!\\n\"); printf(\"Jármûvek betöltése...\"); AddStaticVehicleEx(579,-261.82324219,1210.40722656,20.35000038,270.00000000,1,1,-1); //kocsi-------------ID:AUTO+1 public LoadCar(vehicleid) { new file[128]; format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Tulajdonos\", 0); dini_IntSet(file, \"Motor\", 0); dini_IntSet(file, \"Lampa\", 0); dini_IntSet(file, \"Riaszto\", 0); dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0); dini_IntSet(file, \"Motorhazteto\", 0); dini_IntSet(file, \"Csomagtarto\", 0); dini_IntSet(file, \"Objective\", 0); dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0); dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0); dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0); dini_IntSet(file, \"Ar\", 0); dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0); dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0); printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid); } else { CarInfo[vehicleid][Tulajdonos] = dini_Int(file, \"Tulajdonos\"); CarInfo[vehicleid][Motor] = 0; CarInfo[vehicleid][Lampa] = 0; CarInfo[vehicleid][Riaszto] = dini_Int(file, \"Riaszto\"); CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file, \"Ajto\"); CarInfo[vehicleid][Motorhazteto] = dini_Int(file, \"Motorhazteto\"); CarInfo[vehicleid][Csomagtarto] = dini_Int(file, \"Csomagtarto\"); CarInfo[vehicleid][Objective] = dini_Int(file, \"Objective\"); CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file, \"Tipus\"); CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file, \"Benzin\"); CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file, \"Allapot\"); CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\"); CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\"); CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\"); CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\"); CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\"); CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\"); CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\"); CreateVehicle(CarInfo[vehicleid][Tipus], CarInfo[vehicleid][PosX], CarInfo[vehicleid][PosY], CarInfo[vehicleid][PosZ], CarInfo[vehicleid][PosA], CarInfo[vehicleid][szin1], CarInfo[vehicleid][szin2], -1); SetVehicleHealth(vehicleid, CarInfo[vehicleid][Allapot]); SetVehicleParamsEx(vehicleid,CarInfo[vehicleid][Motor],CarInfo[vehicleid][Lampa],CarInfo[vehicleid][Riaszto],CarInfo[vehicleid][Ajto],CarInfo[vehicleid][Motorhazteto],CarInfo[vehicleid][Csomagtarto],CarInfo[vehicleid][Objective]); printf(\"%d számú kocsi betöltve!\", vehicleid); } return 1; } Az a gondom, hogy nem az autorendszer jármûveit tölti be az elsõ 499 helyre, hanem az AddstaticVehicleEx-ekkel kezdi... Hogy csináljam meg hogy az elsõ 499 id, az autórendszeré leygen?
20
« Dátum: 2012. október 28. - 11:54:12 »
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"ÜZENET\"); return 1; }
21
« Dátum: 2012. október 28. - 11:53:10 »
public OnGameModeInit() { for(new v = 1; v < AUTO; v++) { LoadCar(v); } printf(\"Privát jármûvek betöltve!\\n\"); printf(\"Jármûvek betöltése...\"); AddStaticVehicleEx(579,-261.82324219,1210.40722656,20.35000038,270.00000000,1,1,-1); //Kocsi-------------ID:AUTO+1 . . . return 1; } Ezzel hívom meg ezt a függvényt: public LoadCar(vehicleid) { new file[128]; format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Tulajdonos\", 0); dini_IntSet(file, \"Motor\", 0); dini_IntSet(file, \"Lampa\", 0); dini_IntSet(file, \"Riaszto\", 0); dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0); dini_IntSet(file, \"Motorhazteto\", 0); dini_IntSet(file, \"Csomagtarto\", 0); dini_IntSet(file, \"Objective\", 0); dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0); dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0); dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0); dini_IntSet(file, \"Ar\", 0); dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0); dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0); printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid); } else { CarInfo[vehicleid][Tulajdonos] = dini_Int(file, \"Tulajdonos\"); CarInfo[vehicleid][Motor] = 0; CarInfo[vehicleid][Lampa] = 0; CarInfo[vehicleid][Riaszto] = dini_Int(file, \"Riaszto\"); CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file, \"Ajto\"); CarInfo[vehicleid][Motorhazteto] = dini_Int(file, \"Motorhazteto\"); CarInfo[vehicleid][Csomagtarto] = dini_Int(file, \"Csomagtarto\"); CarInfo[vehicleid][Objective] = dini_Int(file, \"Objective\"); CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file, \"Tipus\"); CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file, \"Benzin\"); CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file, \"Allapot\"); CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\"); CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\"); CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\"); CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\"); CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\"); CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\"); CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\"); CreateVehicle(CarInfo[vehicleid][Tipus], CarInfo[vehicleid][PosX], CarInfo[vehicleid][PosY], CarInfo[vehicleid][PosZ], CarInfo[vehicleid][PosA], CarInfo[vehicleid][szin1], CarInfo[vehicleid][szin2], -1); SetVehicleHealth(vehicleid, CarInfo[vehicleid][Allapot]); SetVehicleParamsEx(vehicleid,CarInfo[vehicleid][Motor],CarInfo[vehicleid][Lampa],CarInfo[vehicleid][Riaszto],CarInfo[vehicleid][Ajto],CarInfo[vehicleid][Motorhazteto],CarInfo[vehicleid][Csomagtarto],CarInfo[vehicleid][Objective]); printf(\"%d számú kocsi betöltve!\", vehicleid); } return 1; } A consoleba látom hogy betölti a kocsikat 499ig. Ezzel nincs is gond, viszont ha felmegyek, nincsenek ott. Az AddStaticVehicleEx-es kocsi ID-je az 1es, pedig ennek 500-asnak kéne lennie. Mi a probléma? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 28. - 11:59:10 )
Megvan a hiba:3 Nem töltötte be a ModelID-t.
22
« Dátum: 2012. október 28. - 11:49:16 »
Köszi jó lett
23
« Dátum: 2012. október 28. - 02:38:48 »
Ha valaki vesz egy autót, akkor azt kimenti a szerver az 1.txt-be, tehát restart után ö lesz az 1es IDjû kocsi. De amikor megveszi valaki, akkor egybõl lespawnolja neki, és akkor nem 1es lesz, hanem 165. És a player megkapja az 1es autó kulcsát. CMD:parkol(playerid,params[]) { if(IsLogged[playerid] == 1) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new statee = GetPlayerState(playerid); if(statee == PLAYER_STATE_DRIVER) { new id = GetPlayerVehicleID(playerid); if(Info[playerid][kocsi1] == id || Info[playerid][kocsi2] == id || Info[playerid][kocsikolcson] == id) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a; GetVehiclePos(id, x, y, z); GetVehicleZAngle(id, a); CarInfo[id][PosX] = x; CarInfo[id][PosY] = y; CarInfo[id][PosZ] = z; CarInfo[id][PosA] = a; SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Sikeresen leparkoltad a kocsit!\"); SaveCarPos(id); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ez nem a te kocsid!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem te vagy a vezetõ!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy autóban!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy bejelentkezve!\"); } return 1; } És ezt a parancsot, csak akkor tudja használni, ha egyezik a kocsi1-es változó a kocsi idjével, de amikor megveszi és lespawnolja a kocsit a szerver, akkor nem tudja használni a parancsot, csak restart után. Hogy csináljam meg, hogy a megvétel után is tudja használni?
24
« Dátum: 2012. október 27. - 21:41:53 »
és 0-s IDjû jármû is lesz? azok nem egytõl kezdõdnek? azért gondoltam így hogy 1tõl 500ig, és akkor lesz 500db kocsi
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 27. - 22:12:55 )
köszi, jó lett:))
25
« Dátum: 2012. október 27. - 21:36:25 »
public OnGameModeInit() { for(new v = 1; v <= AUTO; v++) { LoadCar(v); } ....többi cucc... }
26
« Dátum: 2012. október 27. - 21:26:01 »
bocsii, igazából nem másoltam, hanem kézzel írtam. Szerverbe pontosan ugy van benne hogy #define AUTO 500 és a változó: new CarInfo[AUTO][carinfo]; Szóval nem ez lesz a hiba:S
27
« Dátum: 2012. október 27. - 21:14:43 »
new carinfo { Ajto, Tipus, Benzin, Float:Allapot, Ar, Szin1, Szin2, Float:PosX, Float:PosY, Float:PosZ, Float:PosA } new CarInfo[MAX_PLAYERS][carinfo];
28
« Dátum: 2012. október 27. - 20:38:17 »
public LoadCar(vehicleid) { new file[128]; format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0); dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0); dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0); dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0); dini_IntSet(file, \"Ar\", 0); dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0); dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0); dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0); printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid); } else { CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file,\"Ajto\"); CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file,\"Tipus\"); CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file,\"Benzin\"); CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file,\"Allapot\"); CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\"); CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\"); CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\"); CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\"); CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\"); CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\"); CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\"); } return 1; } A mód betöltésénél ezt meghívom, és megáll a mód betöltése, és az OnGameModInit nem fut tovább ennél. Ha a CarInfo[vehicleid] változók helyett mást használok, akkor mûködik, csak nekem ezekbe kellene betölteni:SSS Minden változó rendesen létre van hozva. Mi a gond?:SS
29
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 23:17:33 »
stock VanRendorOnline() { vanrendor = 0; for(new i;i<PLAYERS;i++) { if(IsLogged == 1) { if(Info[leaderes] == 3 || Info[leaderes] == 4) { vanrendor += 1; } } } return vanrendor; } Nem ellenõrzi le rendesen a játékosokat, szóval nem jó ez a kis stock, mi a baja?
30
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 22:41:07 »
köszi
|