Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Detrot

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Segítségkérés / Autóspawnolás probléma
« Dátum: 2012. november 06. - 22:37:17 »
De a jármûID-t a szerver osztja ki, és nem én. Szóval azért kell az elsõ 500-ra, hogyha rakok be az OnGameModInit alá egy kocsit, akkor ne csusszon el a megvásárolt jármûvek ID-je +1-el. Ha az alapkocsik elé spawnolom le õket, akkor nem fog eltolodni az összes ha rakok be kocsit.

17
Segítségkérés / Autóspawnolás probléma
« Dátum: 2012. november 06. - 22:28:54 »
Az a baj, hogy leszeretnék spawnolni 500db autót, és hogy a többi alapautót ezek után spawnolja le. Mert amikor vesznek autót, az elsõ 500 helyére fognak kerülni.
Az a gondom, ha lespawnolok 500 kocsit a föld alá, mondjuk 411-es modelidvel, akkor laggol a szerver. Ha viszont 0-ás modelidvel probálom, akkor meg egyáltalán nem spawnolja le.
Nincs véletlen olyan modelid, amivel ha lespawnolom, akkor nem jelenik meg kocsi és nem laggol a szerver?

18
Segítségkérés / Nem tölti be jól az autókat
« Dátum: 2012. október 28. - 22:58:59 »
Átírtam, de igyis az 1-es ID-jû kocsi nem a autorendszeré, pedig minden fájlt betölt rendesen

19
Segítségkérés / Nem tölti be jól az autókat
« Dátum: 2012. október 28. - 12:35:36 »
public OnGameModeInit()
{
printf(\"Privát jármûvek betöltése...\");
for(new v = 1; v < AUTO; v++)
{
      LoadCar(v);
}
printf(\"Privát jármûvek betöltve!\\n\");
printf(\"Jármûvek betöltése...\");
AddStaticVehicleEx(579,-261.82324219,1210.40722656,20.35000038,270.00000000,1,1,-1); //kocsi-------------ID:AUTO+1

 

public LoadCar(vehicleid)
{
new file[128];
format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid);
if(!fexist(file))
{
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file, \"Tulajdonos\", 0);
    dini_IntSet(file, \"Motor\", 0);
dini_IntSet(file, \"Lampa\", 0);
dini_IntSet(file, \"Riaszto\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Motorhazteto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Csomagtarto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Objective\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Ar\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0);
         printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid);
}
else
{
    CarInfo[vehicleid][Tulajdonos] = dini_Int(file, \"Tulajdonos\");
    CarInfo[vehicleid][Motor] = 0;
    CarInfo[vehicleid][Lampa] = 0;
    CarInfo[vehicleid][Riaszto] = dini_Int(file, \"Riaszto\");
        CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file, \"Ajto\");
        CarInfo[vehicleid][Motorhazteto] = dini_Int(file, \"Motorhazteto\");
        CarInfo[vehicleid][Csomagtarto] = dini_Int(file, \"Csomagtarto\");
        CarInfo[vehicleid][Objective] = dini_Int(file, \"Objective\");
    CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file, \"Tipus\");
    CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file, \"Benzin\");
    CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file, \"Allapot\");
    CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\");
    CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\");
    CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\");
    CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\");
    CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\");
    CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\");
    CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\");
    CreateVehicle(CarInfo[vehicleid][Tipus], CarInfo[vehicleid][PosX], CarInfo[vehicleid][PosY], CarInfo[vehicleid][PosZ], CarInfo[vehicleid][PosA], CarInfo[vehicleid][szin1], CarInfo[vehicleid][szin2], -1);
SetVehicleHealth(vehicleid, CarInfo[vehicleid][Allapot]);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,CarInfo[vehicleid][Motor],CarInfo[vehicleid][Lampa],CarInfo[vehicleid][Riaszto],CarInfo[vehicleid][Ajto],CarInfo[vehicleid][Motorhazteto],CarInfo[vehicleid][Csomagtarto],CarInfo[vehicleid][Objective]);
        printf(\"%d számú kocsi betöltve!\", vehicleid);
}
return 1;
}

 
Az a gondom, hogy nem az autorendszer jármûveit tölti be az elsõ 499 helyre, hanem az AddstaticVehicleEx-ekkel kezdi... Hogy csináljam meg hogy az elsõ 499 id, az autórendszeré leygen?

20
Segítségkérés / Beül az autóba és kiír egy üzenetet
« Dátum: 2012. október 28. - 11:54:12 »
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
        SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"ÜZENET\");
return 1;
}

21
Segítségkérés / Nem tölti be az autókat!
« Dátum: 2012. október 28. - 11:53:10 »
public OnGameModeInit()
{
      for(new v = 1; v < AUTO; v++)
      {
      LoadCar(v);
}
printf(\"Privát jármûvek betöltve!\\n\");
printf(\"Jármûvek betöltése...\");
AddStaticVehicleEx(579,-261.82324219,1210.40722656,20.35000038,270.00000000,1,1,-1); //Kocsi-------------ID:AUTO+1
        .
        .
        .
        return 1;
}

 
Ezzel hívom meg ezt a függvényt:
 
public LoadCar(vehicleid)
{
new file[128];
format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid);
if(!fexist(file))
{
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file, \"Tulajdonos\", 0);
    dini_IntSet(file, \"Motor\", 0);
dini_IntSet(file, \"Lampa\", 0);
dini_IntSet(file, \"Riaszto\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Motorhazteto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Csomagtarto\", 0);
dini_IntSet(file, \"Objective\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Ar\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0);
         printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid);
}
else
{
    CarInfo[vehicleid][Tulajdonos] = dini_Int(file, \"Tulajdonos\");
    CarInfo[vehicleid][Motor] = 0;
    CarInfo[vehicleid][Lampa] = 0;
    CarInfo[vehicleid][Riaszto] = dini_Int(file, \"Riaszto\");
        CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file, \"Ajto\");
        CarInfo[vehicleid][Motorhazteto] = dini_Int(file, \"Motorhazteto\");
        CarInfo[vehicleid][Csomagtarto] = dini_Int(file, \"Csomagtarto\");
        CarInfo[vehicleid][Objective] = dini_Int(file, \"Objective\");
    CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file, \"Tipus\");
    CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file, \"Benzin\");
    CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file, \"Allapot\");
    CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\");
    CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\");
    CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\");
    CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\");
    CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\");
    CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\");
    CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\");
    CreateVehicle(CarInfo[vehicleid][Tipus], CarInfo[vehicleid][PosX], CarInfo[vehicleid][PosY], CarInfo[vehicleid][PosZ], CarInfo[vehicleid][PosA], CarInfo[vehicleid][szin1], CarInfo[vehicleid][szin2], -1);
SetVehicleHealth(vehicleid, CarInfo[vehicleid][Allapot]);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,CarInfo[vehicleid][Motor],CarInfo[vehicleid][Lampa],CarInfo[vehicleid][Riaszto],CarInfo[vehicleid][Ajto],CarInfo[vehicleid][Motorhazteto],CarInfo[vehicleid][Csomagtarto],CarInfo[vehicleid][Objective]);
        printf(\"%d számú kocsi betöltve!\", vehicleid);
}
return 1;
}

 
A consoleba látom hogy betölti a kocsikat 499ig. Ezzel nincs is gond, viszont ha felmegyek, nincsenek ott. Az AddStaticVehicleEx-es kocsi ID-je az 1es, pedig ennek 500-asnak kéne lennie. Mi a probléma?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 28. - 11:59:10 )

Megvan a hiba:3   Nem töltötte be a ModelID-t.

22
Segítségkérés / Autórendszer probléma
« Dátum: 2012. október 28. - 11:49:16 »
Köszi jó lett

23
Segítségkérés / Autórendszer probléma
« Dátum: 2012. október 28. - 02:38:48 »
Ha valaki vesz egy autót, akkor azt kimenti a szerver az 1.txt-be, tehát restart után ö lesz az 1es IDjû kocsi. De amikor megveszi valaki, akkor egybõl lespawnolja neki, és akkor nem 1es lesz, hanem 165. És a player megkapja az 1es autó kulcsát.
 
CMD:parkol(playerid,params[])
{
if(IsLogged[playerid] == 1)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
   new statee = GetPlayerState(playerid);
   if(statee == PLAYER_STATE_DRIVER)
   {
       new id = GetPlayerVehicleID(playerid);
       if(Info[playerid][kocsi1] == id || Info[playerid][kocsi2] == id || Info[playerid][kocsikolcson] == id)
       {
         new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a;
         GetVehiclePos(id, x, y, z);
         GetVehicleZAngle(id, a);
         CarInfo[id][PosX] = x;
         CarInfo[id][PosY] = y;
         CarInfo[id][PosZ] = z;
         CarInfo[id][PosA] = a;
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Sikeresen leparkoltad a kocsit!\");
         SaveCarPos(id);
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ez nem a te kocsid!\");
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem te vagy a vezetõ!\");
   }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy autóban!\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy bejelentkezve!\");
}
return 1;
}

 
És ezt a parancsot, csak akkor tudja használni, ha egyezik a kocsi1-es változó a kocsi idjével, de amikor megveszi és lespawnolja a kocsit a szerver, akkor nem tudja használni a parancsot, csak restart után. Hogy csináljam meg, hogy a megvétel után is tudja használni?

24
Segítségkérés / Autórendszer betöltés hiba
« Dátum: 2012. október 27. - 21:41:53 »
és 0-s IDjû jármû is lesz? azok nem egytõl kezdõdnek? azért gondoltam így hogy 1tõl 500ig, és akkor lesz 500db kocsi

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 27. - 22:12:55 )

köszi, jó lett:))

25
Segítségkérés / Autórendszer betöltés hiba
« Dátum: 2012. október 27. - 21:36:25 »
public OnGameModeInit()
{
      for(new v = 1; v <= AUTO; v++)
      {
              LoadCar(v);
      }
      ....többi cucc...
}

26
Segítségkérés / Autórendszer betöltés hiba
« Dátum: 2012. október 27. - 21:26:01 »
bocsii, igazából nem másoltam, hanem kézzel írtam.
Szerverbe pontosan ugy van benne hogy
 
#define AUTO 500

 
és a változó:
 
new CarInfo[AUTO][carinfo];

 
Szóval nem ez lesz a hiba:S

27
Segítségkérés / Autórendszer betöltés hiba
« Dátum: 2012. október 27. - 21:14:43 »
new carinfo
{
      Ajto,
      Tipus,
      Benzin,
      Float:Allapot,
      Ar,
      Szin1,
      Szin2,
      Float:PosX,
      Float:PosY,
      Float:PosZ,
      Float:PosA
}
new CarInfo[MAX_PLAYERS][carinfo];

28
Segítségkérés / Autórendszer betöltés hiba
« Dátum: 2012. október 27. - 20:38:17 »
public LoadCar(vehicleid)
{
new file[128];
format(file,sizeof(file),\"/Autok/%d.ini\",vehicleid);
if(!fexist(file))
{
    dini_Create(file);
       dini_IntSet(file, \"Ajto\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Tipus\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Benzin\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"Allapot\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Ar\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Szin1\", 0);
       dini_IntSet(file, \"Szin2\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosX\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosY\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosZ\", 0);
       dini_FloatSet(file, \"PosA\", 0);
         printf(\"%d számú kocsi létrehozva!\", vehicleid);
}
else
{
        CarInfo[vehicleid][Ajto] = dini_Int(file,\"Ajto\");
    CarInfo[vehicleid][Tipus] = dini_Int(file,\"Tipus\");
    CarInfo[vehicleid][benzin] = dini_Int(file,\"Benzin\");
    CarInfo[vehicleid][Allapot] = dini_Float(file,\"Allapot\");
    CarInfo[vehicleid][Ar] = dini_Int(file, \"Ar\");
    CarInfo[vehicleid][szin1] = dini_Int(file, \"Szin1\");
    CarInfo[vehicleid][szin2] = dini_Int(file, \"Szin2\");
    CarInfo[vehicleid][PosX] = dini_Float(file, \"PosX\");
    CarInfo[vehicleid][PosY] = dini_Float(file, \"PosY\");
    CarInfo[vehicleid][PosZ] = dini_Float(file, \"PosZ\");
    CarInfo[vehicleid][PosA] = dini_Float(file, \"PosA\");
}
return 1;
}

 
A mód betöltésénél ezt meghívom, és megáll a mód betöltése, és az OnGameModInit nem fut tovább ennél. Ha a CarInfo[vehicleid] változók helyett mást használok, akkor mûködik, csak nekem ezekbe kellene betölteni:SSS Minden változó rendesen létre van hozva. Mi a gond?:SS

29
Segítségkérés / Mi a baj? függvény
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 23:17:33 »
stock VanRendorOnline()
{
vanrendor = 0;
for(new i;i<PLAYERS;i++)
{
    if(IsLogged == 1)
    {
        if(Info[leaderes] == 3 || Info[leaderes] == 4)
        {
      vanrendor += 1;
   }
}
}
return vanrendor;
}

 
Nem ellenõrzi le rendesen a játékosokat, szóval nem jó ez a kis stock, mi a baja?

30
Segítségkérés / Timerek
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 22:41:07 »
köszi

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal