Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / Mta San Andreas« Dátum: 2019. augusztus 07. - 17:06:48 »
Mta San Andreas
Sziasztok segítségeteket szeretném kérni abban hogy szeretnék csinálni egy mta szerót csak az baj hogy nem tudom hogy miről szóljon ezt szeretném veletek meg szavaztatni? 17
Általános / Mta san andreas scriptelés segitség kérés« Dátum: 2019. június 29. - 23:06:12 »
Mta san andreas scriptelés segitség kérés
Sziasztok tudnátok abban segíten nekem hogy ezt a money módót segítetek át javítani úgy hogy két eltérő money kapjunk vagyis úgy hogy azt tervezem hogy amit most csinálok abból legyen egy Dollár meg egy forint mod és ezt kéne úgy ki javitani hogy ne legyen egy máshoz köze a két pénz modhóz Ez a dollár pénz scriptje másolva ezt kéne ki javítani forintra de úgy hogy ne legyen köze dollárhoz !!!local money = getElementData(localPlayer, \"char >> money\") local moneyChanging = false local newMoney = 0 local maxNuls = 10 local nulsText = \"0000\" local nuls = utfSub(nulsText, 1, maxNuls - string.len(tostring(money))) --local money = convertNumber(getElementData(localPlayer, \"char >> money\")) local typeColors = { [\"+\"] = \"#7cc576\", [\"-\"] = \"#d02424\", } addEventHandler(\"onClientElementDataChange\", localPlayer, function(dName, oValue) if oValue == nil or not oValue then oValue = 0 end if dName == \"char >> money\" then local value = getElementData(source, dName) nuls = utfSub(nulsText, 1, maxNuls - string.len(tostring(value))) money = convertNumber(value) if value > oValue then moneyChangeType = \"+\" newMoney = value - oValue money = typeColors[moneyChangeType] .. money elseif oValue > value then moneyChangeType = \"-\" newMoney = oValue - value money = typeColors[moneyChangeType] .. money end playSound(\"files/moneychange.mp3\") money = convertNumber(money) moneyChanging = true setTimer( function() moneyChanging = false money = getElementData(localPlayer, \"char >> money\") nuls = utfSub(nulsText, 1, maxNuls - string.len(tostring(money))) end, 2500, 1 ) end end ) function drawnMoney() if not getElementData(localPlayer, \"hudVisible\") then return end --Money local enabled,x,y,w,h,sizable,turnable = getDetails(\"money\") if moneyChanging then shadowedText(moneyChangeType .. newMoney .. \" $\", x, y, x + w, y + h, tocolor(255,255,255,255), 1, \"pricedown\", \"center\", \"center\", false, false, false, true) dxDrawText(moneyChangeType .. typeColors[moneyChangeType] .. newMoney .. \" #ffffff$\", x, y, x + w, y + h, tocolor(255,255,255,255), 1, \"pricedown\", \"center\", \"center\", false, false, false, true) else if money < 0 then shadowedText(nuls .. money ..\" $\", x, y, x + w, y + h, tocolor(255,255,255,255), 1, \"pricedown\", \"center\", \"center\", false, false, false, true) dxDrawText(nuls .. typeColors[\"-\"] .. money ..\" #ffffff$\", x, y, x + w, y + h, tocolor(255,255,255,255), 1, \"pricedown\", \"center\", \"center\", false, false, false, true) else shadowedText(nuls .. money ..\" $\", x, y, x + w, y + h, tocolor(255,255,255,255), 1, \"pricedown\", \"center\", \"center\", false, false, false, true) dxDrawText(nuls .. hexColor .. money ..\" #ffffff$\", x, y, x + w, y + h, tocolor(255,255,255,255), 1, \"pricedown\", \"center\", \"center\", false, false, false, true) end end end
Oldalak: 1 [2]
|