Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tomimester

Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / shader programozása
« Dátum: 2018. augusztus 11. - 16:45:09 »
Hali, szeretnék shadereket programozni
 
Nézegettem a shaderek kódját, nekem egy statikus dolognak tűnik ez az FX, hiába kerestem neten, kezdőknek nem igen találtam bármit is. Hol tudom ezt tanulni, és tesztelni? Úgy tudom, nem csak MTA-hoz jó, hanem OpenGL-ben is lehet alkalmazni ezeket valahogyan meg játékmotorokban is. Értek a CPP-hez, hasonlónak tűnik hozzá így keywordok alapján. :) 

17
Segítségkérés / DxDrawImage GUI
« Dátum: 2018. július 28. - 22:40:03 »
Hali! Szeretnék dxDrawImage-ban egy saját GUI-t csinálni, olyat ami nem elmosódott semmilyen felbontáson. Az a gáz, ha mondjuk megcsinálom photoshopban 100x100-es képen hogy nézzen ki az ablak, akkor ha azt mondjuk a játékban 500x250-ben renderelem, akkor elmosódott. Hogy csinálhatom azt meg, hogy ne legyen egyáltalán elmosódott, de mégis egész szépen kinéző GUI-t hozzak össze?

18
Segítségkérés / Nem futó resource
« Dátum: 2018. május 15. - 22:09:00 »
nem kell, És a nem tesztelt megoldás elvileg a download_priority_group

19
Segítségkérés / Nem futó resource
« Dátum: 2018. május 13. - 23:16:02 »
Heló, van egy account rendszerem, és a legelső sora egy export lenne az egész rendszernek.
 

gui = exports.gui

 
Csak az a gond, hogy erre egy olyan hibát kapok, hogy nem futó server resource, miközben fut is, megnéztem a list paranccsal a szerver parancssorban, ki volt írva hogy fut. Az a gond, ha a gui resource-ból nem tud exportálni akkor a hudot sem tudja megrajzolni. , így csak egy kamera matrix változik, és ezt látod ha feljössz. De, nem mindig van így, mert az esetek 80%-ban működik, és lehetséges, hogy mondjuk nem tölt be időben a GUI resource? Maga az serverconf fileban előrébb van a gui, mint az account rendszer. De a gui resource meta fájlba beírtam a következő sort:
 

<include resource=\"gui\"/>

 
De sajnos még így sem működött. 
 
\"h3sqtsk.png\"
 
(Nem értem miért akarja amúgy hogy server resource legyen, ha jól emlékszem a GUI-ban, egy olyan script nincs ami szerveroldalra vonatkozna, csak triggerek vannak hogy mondjuk szerveroldalon ha van adatbázis találat, akkor felhozzon egy message boxot, meg töröljön GUI-t, stb...) Egyedi mod.

20
Segítségkérés / Custom radar
« Dátum: 2018. január 28. - 15:04:23 »
Helló!
Szeretnék 1 egyedi F11 mappot csinálni, és azt úgy szeretném megoldani, hogy teljesen illeszkedjen minden, koordinátára pontosan.
Az a gond, hogy nem tudom hogy helyezzem el a játékos ikonját, és a blippeket sem, pl lehetne azzal kezdeni, hogyha a térkép közepére kattintok, akkor 0, 0 legyen az abszolút X és Y.
 
 
 

mapVisible = false
toggleControl (\"radar\", false)
map = {}
map[\"size\"] = 1024
function showMap(button, state)
 
if button == \"F11\" and state == true then
   if mapShown == false then
      mapVisible = true
      addEventHandler (\"onClientRender\", root, renderMap)
      showCursor (true)
   else
      mapVisible = false
      removeEventHandler (\"onClientRender\", root, renderMap)
      showCursor (false)
   end
end
 
end
addEventHandler (\"onClientKey\", root, showMap)
x, y = guiGetScreenSize()
mx, my = 1920, 1080
function renderMap()
dxDrawImage (x/2 - map[\"size\"]/2, y/2 -  map[\"size\"]/2, map[\"size\"], map[\"size\"], \"images/map.jpg\")
end
function click(button, state, aX, aY)
if button == \"left\" and state == \"down\" then
   --iprint (x-map[\"size\"])
   iprint (aX - map[\"size\"])
end
end
addEventHandler (\"onClientClick\", root, click)

 
Az itt pl a gond, utolsó functionban lehet látni, hogy azt kéne néznie hogy a radaron hova kattintok. Hiába középre kattintok, akkor is -800 meg ilyesmi koordinátákat kapok. Meg hogy csináljam azt meg hogy pl legyen 1 createBlip (0, 0, 0) koordinátán, és az ezen a radaron is látszódjon? Gondolom lekérem blipenként a pozíciókat, és renderrel a helyükre rakom, csak akkor is úgy lesz hogy teljesen rossz helyre vannak rajzolva. Illetve a player saját ikonjának a rotation-ja.
Az MTA San Andreas\\MTA\\cgui\\images\\radar.jpg -t használom.

21
Segítségkérés / setElementData probléma
« Dátum: 2018. január 24. - 20:59:28 »
Megoldva:
Az a function ami triggerelte a giveItemInCharge() functiont tele volt feltételekkel, és a feltételek után, azokon kívül volt egy setElementData, tehát miután triggerelt, még beállította magának az azelőtt lekért itemeket.

22
Segítségkérés / setElementData probléma
« Dátum: 2018. január 24. - 19:56:28 »

function testItems(player)
iprint (getElementData(player, \"items\"))
end
addCommandHandler (\"testitems\", testItems)

 
Ezt ugyan abba a fájlba raktam, ahol maga az elementData-t felülíró x utáni számot lecserélő / hozzáadó van.
Megnéztem, itt is az előző értéket mutatja, szerver oldalon.
De ha a setelementdata után egyből odarakom:
 

local items = getElementData (client, \"items\")
local itemAndAmount = split (items[slot], \"x\")
items[slot] = \"\"..itemAndAmount[1]..\"x\"..tostring(tonumber(itemAndAmount[2]) + tonumber(amount))..\"\"
setElementData (client, \"items\", items)
iprint (getElementData(client, \"items\"))

 
Akkor a sor végi iprint a jó értéket mutatja. De a \"testitems\" command pedig a rosszat, pedig ugyan az a 2 sor. Terhát szerver oldalon se jó.

23
Segítségkérés / setElementData probléma
« Dátum: 2018. január 24. - 16:54:55 »
 
 

function giveItemInCharge(client, item, amount, slot)
if itemNames[item] then
   if amount then
      if stackableItems [item] then
         local items = getElementData (client, \"items\")
         local itemAndAmount = split (items[slot], \"x\")
         items[slot] = \"\"..itemAndAmount[1]..\"x\"..tostring(tonumber(itemAndAmount[2]) + tonumber(amount))..\"\"
         setElementData (client, \"items\", items, true)
      end      
   end
end
end

 
Teszteltem, ha iprintet rakok az összes feltétel mögé, akkor kiírja az iprint szöveget, tehát minden feltétel tovább engedi.
Ha a setElementData sor után iprint-tel egyből kiírom a getElementData-t akkor az adott értéket rendesen mutatja, de ha azután még ehhez akarok hozzáadni azt már nem csinálja meg.
Valamiért nem marad meg a setElementData fogalmam sincs miért. Kliens oldalon változatlanul az előző értéket írja ha lekérem, pedig szinkronizálva van. Mi lehet a baj? Semmi hibát nem ír ki.

24
Segítségkérés / Gsub / match?
« Dátum: 2018. január 18. - 21:49:21 »
Idézetet írta: Live date=1516306955


   

local darabolas = split(\"3x4\", \"x\") -- x karakter az elválasztó
local elsoSzam = tonumber(darabolas[1])
local masodikSzam = tonumber(darabolas[2])

   
       
   


köszi!!!

25
Segítségkérés / Gsub / match?
« Dátum: 2018. január 18. - 21:16:54 »
Helló, tegyük fel van egy string változóm, ami bármi lehet, de most pillanatnyilag \"3x4\" a stringem. Az a kérdésem, ha ez a string dinamikusak, hogy tudom a pillanatnyilag x karaktertől balra illetve jobbra levő karaktert leszedni? Hogy csak \"3\" legyen illetve \"4\"?
 
 

if item:match(\"x%w\") then
iprint (\"van ilyen iteme\")
return true
else
iprint (\"nincs ilyen iteme\")
return false   

 
Item rendszerhez használom, az xtől balra levő szám az itemnek az ID-je, a bal oldalán a mennyisége. Kellene mind a kettő szám külön.

26
Segítségkérés / MySQL lekérdezés
« Dátum: 2018. január 07. - 02:15:05 »
dbPoll

27
Segítségkérés / 2 mta kliens elindátsa 1 gépen
« Dátum: 2018. január 07. - 02:10:19 »
vmware player: https://www.vmware.com/products/workstation-player/workstation-player-evaluation.html
virtualboxal nem fog működni.............

28
Segítségkérés / Hol keressek ikonokat az item rendszeremhez?
« Dátum: 2018. január 07. - 02:06:04 »
Helló! 0-ról írok egy egész szerver modot, és az item rendszernél elakadtam, photoshopban elég béna vagyok, és nem szeretnék copyrightolt google-s képekkel, tele rakni a rendszert. Van olyan oldal, ahol megbízható forrásból vannak feltöltve képek, és teljesen ingyenesek, úgy hogy nem kell feltüntetni az authort(+ ingyenes kereskedelmi használatra is)? Lehet flat design meg material is, csak transparent háttérrel. 

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal