Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Brandon Brooks

Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / Y_INI RP Teszt érték mentése
« Dátum: 2017. március 14. - 15:51:50 »

#define MAPPA \"/Tagok/%s.ini\"

 
Természetesen létezik a mappa a scriptfiles mappában, és működik is de én azonnali mentéseket szeretnék beleírni a játékos fájlaiba.
 
Szóval egy műveletnél írja át az egyik sor értékét egyből.
 
Ennél jobban nem tudom elmagyarázni az a legnagyobb baj...

17
Segítségkérés / Y_INI RP Teszt érték mentése
« Dátum: 2017. március 13. - 20:13:37 »

stock UserPath(playerid)
{
    new string[258],playername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
    format(string,sizeof(string),MAPPA,playername);
    return string;
}

 
Elnézést hogy eddig nem reagáltam :(..
 
Itt van az UserPath függvény

18
Segítségkérés / Y_INI RP Teszt érték mentése
« Dátum: 2017. március 10. - 12:14:48 »
Sziasztok.
 
Lenne egy kérdésem, még pedig az hogy-hogy lehet úgy írni a játékos filejába értéket hogy azt egyből át is írja?
 
Én csináltam egy RP Tesztet és a végén megszeretném változtattni az RP Teszt értékét 1 -re hogy ne kérje már bejelentkezésnél. 
 
Valami hiba lehet vele..itt a kód.
 
Köszönöm előre a segítséget.
 
U.I: Tanuló y_iniző vagyok.. :(
 

if(dialogid == DIALOG_SIKERES)
{
    if(response)
    {
        GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pPenz]);
        new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
        INI_WriteInt(File,\"RPTeszt\",1);
        INI_Close(File);
        SendClientMessage(playerid, -2,\"Sikeres RP Teszt, kapsz egy kis kezdőpénzt a kellő eszközök beszerzéséhez.\");
}
else
{
        Kick(playerid);
}
}

 
 

19
Segítségkérés / YSI\\y_ini fájl mentési hiba
« Dátum: 2017. március 06. - 15:21:00 »
Nem találom hogy hol kell, kissé bonyolúlt lett ez az új fórum.

20
Segítségkérés / YSI\\y_ini fájl mentési hiba
« Dátum: 2017. március 06. - 15:08:42 »
Sikerült javítani.

21
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer problémára egy megoldást
« Dátum: 2017. február 13. - 14:39:23 »
Köszönöm, zárok. :(

22
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer problémára egy megoldást
« Dátum: 2017. február 12. - 23:31:36 »
De ragaszkodok a removekhez mivel helyettük sokkal tetszőbb mapok vannak :)

23
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer problémára egy megoldást
« Dátum: 2017. február 12. - 19:47:59 »
Sziasztok.
 
A helyzet az hogy van 2125 sor RemoveBuildingForPlayer függvényem és ez a mennyiség terhel mikor csatlakozok...
 
Mi lenne erre a megoldás? :(

24
Segítségkérés / Pótkocsi lekapcsolása
« Dátum: 2017. január 28. - 16:08:37 »
Szia.
 

DetachTrailerFromVehicle(vehicleid);

 
Ez a függvény kelleni fog. :)

25
Segítségkérés / RP vizsga értékének lekérdezése bejelentkezésnél
« Dátum: 2017. január 28. - 15:48:12 »
És ha használom a Betoltes(playerid); függvényt amikor a jelszót helyesen írja be?

26
Segítségkérés / RP vizsga értékének lekérdezése bejelentkezésnél
« Dátum: 2017. január 27. - 19:42:28 »
Sziasztok!
 
Csináltam a szerveremnek egy RP Vizsgát amiben az új regisztrált játékosok nonrps szituációkra és RP kifejezésekre kell válaszoljanak.
 
Az utolsó helyes válasznál át álítottam az RP Vizsga értékét 1 re.
 
A probléma az hogy bejelentkezésnél lekérdeztem az értéket és ha 0 csak akkor hozza be a vizsgát, de hiába mivel lehet akármennyi az érték akkor is behozza...
 
A mentéssel nincs probléma le ellenőriztem.
 
Szerintem valami probléma az érték lekérdezésénél lesz..
 
Nagyon megköszönném ha valaki segítene! :)
 
Rész a lekérdezésnél:
 

if(dialogid == DIALOG_BEJELENTKEZES)
    {
        if(response)
        {
            new file[128], Nev[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
            format(file,sizeof(file), \"/Felhasználók/%s.ini\", Nev);
            new Jelszo = dini_Int(file, \"Jelszó\");
            if(udb_hash(inputtext) == Jelszo)
            {
                if(pInfo[playerid][RPVizsga] == 0)
                {
                    SetSpawnInfo(playerid, 0, 72, 1049.1663, 1019.0881, 11.0000, 324.4493, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
                SpawnPlayer(playerid);
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEM, DIALOG_STYLE_LIST,\"OOC\",\"Férfi\\nNõ\",\"Select\",\"\");
                SendClientMessage(playerid, -2, \"(( Milyen nemû legyen a karaktered? ))\");
            }
            else
            {
                    pLogged[playerid] = 1;
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGERED, \"Sikeres bejelentkezés\");
                    Betoltes(playerid);
                    SetSpawnInfo(playerid, 0, pInfo[playerid][Ruha], pInfo[playerid][SpawnX], pInfo[playerid][SpawnY], pInfo[playerid][SpawnZ], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
                    SpawnPlayer(playerid);
                }
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, -2, \"Próbáld meg ismét beírni a jelszavadat!\");
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Próbáld meg ismét beírni a jelszavadat!\", \"Belépés\", \"Kilépés\");
            }
        }
        else
        {
            Kick(playerid);
        }
    }

 
 

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal