Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - wRt
16
« Dátum: 2017. július 13. - 23:45:41 »
Sziasztok, meggyőződésem hogy már volt egy ehhez hasonló kérdés a fórumon, viszont én sajnos nem tudtam megtalálni, ezért is folyamodnék ehhez a módszerhez. A kérdést sajnos nem tudom pontosan megfogalmazni, ezért példát írok rá. new Float: Pos[3]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); CreateObject(0, Pos[0], Pos[1], Pos[2], ...); Hogy ha én nem azt szeretném, hogy közvetlenül a játékos pozíciójára hozza létre az objektet, hanem például öt egységgel arrébb, akkor melyik értékhez kellene hozzáadnom ötöt? Értelemszerűen a játékostól abban az irányban öt egység, amerre éppen néz, ezért nem tudom eldönteni. Előre is köszönöm a hasznos válaszokat.
17
« Dátum: 2017. június 11. - 12:30:29 »
//------------------------------------------------------------------------------ COMMAND:join(playerid, params[]) { if(Compare(params, TEAM_NAME_A)) { format(STR, sizeof(STR), \"[JOIN] Sikeresen csatlakoztál a(z) %s nevű csapatba.\", TEAM_NAME_A); SendClientMessage(playerid, -1, STR); } else if(Compare(params, TEAM_NAME_B)) { format(STR, sizeof(STR), \"[JOIN] Sikeresen csatlakoztál a(z) %s nevű csapatba.\", TEAM_NAME_B); SendClientMessage(playerid, -1, STR); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"[ERROR] Nem létező csapatnév.\"); } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------
//------------------------------------------------------------------------------ stock Compare(comp[], with[]) { new LenghtComp = strlen(comp); new LenghtWith = strlen(with); new Character; if(LenghtComp != LenghtWith) return false; for(new i = 0; i < LenghtComp; i++) { if(comp[i] == with[i]) { Character++; } } if(LenghtComp == Character) return true; return false; } //------------------------------------------------------------------------------ Esetleg így nem felel meg?
18
« Dátum: 2017. június 03. - 21:34:42 »
Kifejtenéd egy kicsit?
19
« Dátum: 2017. június 03. - 21:31:05 »
stock GetDoctorNumber() { new VALUE = 0; new FILE[32]; for(new x = 0; x < MAX_ACCOUNTS; x++) { format(FILE, sizeof(FILE), \"/ACCOUNTS/%d.ini\", x); if(dini_Exists(FILE)) { if(dini_Int(FILE, \"Orvos\") == 1) { VALUE++; } } } return VALUE; } Más megoldást erre nemigen találsz - ha Dinit használsz -, illetve nem valószínű hogy beakad tőle a szerver, pár másodpercre sem. Ez értelemszerűen akkor fog működni, ha a regisztrációrendszered úgy van megírva, hogy a felhasználói fiókokat sorszámok alapján, nem pedig név alapján, mented el egy mappában.
20
« Dátum: 2017. május 12. - 18:11:04 »
21
« Dátum: 2017. április 22. - 19:21:20 »
COMMAND:respawn(playerid, params[]) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"[Szerver] A parancs használatához: /respawn [id]\"); SetVehicleToRespawn(strval(params)); return 1; }
22
« Dátum: 2017. március 23. - 18:57:10 »
Írtam.
23
« Dátum: 2017. március 20. - 23:37:15 »
Ismét írtam.
24
« Dátum: 2017. március 20. - 15:21:10 »
Remélem nem gond, hogy privát üzenet formájában kerestelek fel.
25
« Dátum: 2017. március 12. - 02:16:07 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> new bool: RADIO_WORKER[MAX_PLAYERS]; new RADIO_BROADCAST_NAME[16] = \"Nincs\"; COMMAND:setbroadcastname(playerid, params[]) { if(RADIO_WORKER[playerid] == true) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"[HELP] A parancs használatához: /setbroadcastname [adásnév]\"); format(RADIO_BROADCAST_NAME, sizeof(RADIO_BROADCAST_NAME), \"%s\", params); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"[INFO] Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); } return 1; } COMMAND:r(playerid, params[]) { new TEXT[128];
new NAME[24]; GetPlayerName(playerid, NAME, sizeof(NAME));
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"[HELP] A parancs használatához: /r [szöveg]\");
format(TEXT, sizeof(TEXT), \"[RADIO - %s] %s mondja: %s\", RADIO_BROADCAST_NAME, NAME, params);
for(new x = 0; x < MAX_PLAYERS; x++) { if(IsPlayerConnected(x) && RADIO_WORKER[x] == true) { SendClientMessage(x, -1, TEXT); } }
return
|