Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - lewis_samp

Oldalak: 1 [2]
16
Adás-Vétel / Rp módot veszek!
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 18:19:04 »
Goudlyne - 1.500 HUF
Defensive - 1.000 HUF
GodFather - 2.000 HUF
Jó most komolyan. Minek akarsz venni? Nyilván mert nem értesz hozzá. Nyilván szervert tervezel nyitni.
Nos a definíciók:
Playerek megtartása => Fejlesztések, újítások stb..
Ergo nem tudsz fejleszteni így nem tudod fejleszteni modot.
NA DE! Ha mégis tudsz valamelyest scriptelni ne legyél lusta ezeregy mod van a neten. Ülj le editelni és ne más munkájában fürödj!

17
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 16:44:13 »
TrentonG[/member]
Idő kérdése.. elméletileg a Defensive mod helyét felcseréli egy szép Malibu modocska. Végre valahol egyedi fejlesztések vannak...

18
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 15:24:50 »
Idézetet írta: almightymartin date=1471699297\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62743\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A szerverünk hamarosan nagy fejlesztésen fog átmenni.
 
Innováció
 
[/quote]
 A schwarzkopftól
Az új FK járművek már nem respawnolódnak? Akkor zárd a témáját is annak ha megoldódott a dolog. Ez már a hivatalos V3

19
Archívum / BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 08:56:38 »
Annál több értelme volt megnyitni a szerveredet azért a kb 700 ft összegért..
Annyiból elmehettél volna egy lánnyal meginni valamit és ki tudja lehet nem itt írnál hanem most nyomnátok a reggeli melót az ágyikóban

20
Off Telep / "IRL sem ezt tennéd"
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 08:31:08 »
\"Mit teszel ha rád tartják a fegyvert?\"
- Minden kérésüket teljesítem GF mester.
\"15%2B-%2B1\"
azóta is az GodJailbe ül a srác

21
Segítségkérés / Sorompó állás
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 19:49:25 »
Hm eddig nem bíztam abban a programban de sikerült amit akartam köszi! :)

22
Archívum / BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 19:10:26 »
OFF: Magyar RP tapasztalataim szerint csak a Paradise RolePlay-en volt anno (Indi) amúgy meg csak a GF megy ezerrel amivel nincs probléma mert az is egy játékstílus csak ne nevezzék RP-nek
Hogy ne legyen off itt egy ON: Ezt már az első HSZ-nél hozzáakartam tenni de ha már próbáljátok a mapokat / frakciókat / autókat / MINDENT realizálni EQ-LP szintjéhez akkor ezt tegyétek meg. Például ne, hogy már egy ilyen szegényes városban mindenki sultannal, eleggyel rajuljon. A többit remélem nem kell mondanom!

23
Archívum / BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 18:55:54 »
Azt hittem intelligens ember módjára tud kontrázni a mr. tulajdonos de tévedtem.
btw igen... merész mondat
Mellesleg csinálj már te egy szervert papi ne csak szarozd le a másikét....
[/quote] ha már ez a stílus akkor a füledbe súgnám PAPI!!!!!!, hogy nem kell ahhoz tehetség, hogy a gamemodes mappába bemásoljak egy amx fájlt ill. egy scriptfiles mappát sem. Kíváncsi vagyok, hogy még pár ilyen üzenet után szarni fog a témára vagy sem.

24
Archívum / BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 17:47:29 »
Idézetet írta: JoePapa date=1471620579\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62705\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kérlek szépen azért adta az AC azt a bant mivel feltörték a kariját és elvileg banolgattak vele.
Mellesleg csinálj már te egy szervert papi ne csak szarozd le a másikét....

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. augusztus 19. 17:33:19[/time] )

Lewis samp a válaszodhoz a hozzáfűzni valóm ,hogy a seerpg-nek pedig látás a neve.Faynak pedig szintén semmi jelentése...
 
FayRPG-t, Fáy András tiszteletére nevezték el ha kicsit utánanéznél.

25
Segítségkérés / Sorompó állás
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 15:47:44 »
Sziasztok! Az volna a kérdésem, hogy van e rá így látatlanba lehetőség, hogy egy álló sorompót vízszintesre átírjunk.
Adott ez az álló sorompó [pawn]CreateObject(968, -1413.10803, 2643.55078, 55.32370,   0.00000, -33.00000, 90.00000);[/pawn]
Ezt szeretném úgy megkapni ugyanilyen kódban, hogy vízszintesen van tehát zárva. Ha valaki tudnak segíteni azt nagyon megköszönném.

26
Archívum / BnysonRPG V2
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 14:25:37 »
Miben különbözik a többi Defensive modos szervertől? Véleményem szerint semmiben. Új map, oké. 2 textdraw alul, oké. Járműhasználatnál ha jól látom az se egy megszokott textdraw a Defensive-nél, oké. Játékélménytől miben különbözik? Ugyanazok a munkák, ugyanazok a frakciók. Azt sem értek, hogy minek Adóhivatal egy lepukkant, 100 évvel lemaradt \"kisvárosban\"? Nem különösebben lesz különb dolga mint a rendőrségnek gondolom én. Egyszóval valóban semmitől nem különbözik a többi Defensives szervertől. Szerintem a Defensive RPG egy jó mod de nem való a mai SA:MP közegnek (tiszt. kiv) mert nem az a tipikus mod amivel minden cselekvést egy parancs segítségével tolnak a játékosok segge alá. Ne érts félre és ne vedd ellenségeskedésnek nekem még szerverem se volt, scriptelni se tudok csak ismerkedek vele de ami tény az tény. A szervernevet is szerintem jobban meglehetett volna választani mert jelentése sincs.
A bnyson igazából semmit sem jelent csak úgy adtam még anno 3 évvel ezelőtt.[/quote]
Mindenesetre sok sikert de nem jósolok nagy jövőt ennek a szervernek de ne legyen igazam!
(BnysonGF)

27
Segítségkérés / Regisztrációs cucc
« Dátum: 2016. augusztus 18. - 00:26:51 »
Már hogy lenne ez az egész? Másold be az egészet mert így látatlanba a jó isten se tud neked segíteni.

28
Segítségkérés / Regisztrációs rendszer probléma [dini]
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 12:12:08 »
Sziasztok. A fórumon találtam egy számomra pöpec kis regisztrációs rendszert azonban semmit nem ment le csak a jelszót. Egyenlőre itt csak az életkorra és a nemre gondolok. Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném!
 
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <streamer>
#pragma unused ret_memcpy
new szoveg1[128];
new Fajl[256];
enum pAdat
{
        pPenz,
        pAdmin,
        pNem,
        pKor,
        pSkin,
        pLeader,
        pTag,
        pRang,
        pReg,
        Float:X,
        Float:Y,
        Float:Z,
        Float:Angle
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define DIALOG_AGE 3
#define DIALOG_SEX 4
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x00ccffAA
#define ZOLD 0x43e85fAA
#define FEHER 0xffffffAA
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetSpawnInfo(playerid,0,26,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0);
SpawnPlayer(playerid);
    format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Jatekosok/%s.ini\",Neve(playerid));
    format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Üdvözöllek!\");
    if(fexist(Fajl))
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Írd be a jelszavad:\",\"Belépek\",\"Kilépek\");
    }
    else
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Adj meg egy jelszót:\",\"Regisztrálok\",\"Kilépek\");
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    JatekosInfo[playerid][X] = x;
    JatekosInfo[playerid][Y] = y;
    JatekosInfo[playerid][Z] = z;
    JatekosInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]);
    format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Jatekosok/%s.ini\",Neve(playerid));
    dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][pPenz]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Admin\",JatekosInfo[playerid][pAdmin]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",JatekosInfo[playerid][pNem]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Kor\",JatekosInfo[playerid][pKor]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][pSkin]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Leader\",JatekosInfo[playerid][pLeader]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Tag\",JatekosInfo[playerid][pTag]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Rang\",JatekosInfo[playerid][pRang]);
    dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]);
    dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]);
    dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]);
    dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]);
    return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Jatekosok/%s.ini\",Neve(playerid));
        if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
        {
            if(response)
            {
                        dini_Create(Fajl);
                        dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",25000);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Admin\",0);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",0);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Kor\",0);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Leader\",0);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Tag\",0);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Rang\",0);
                        SpawnPlayer(playerid);
                        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SEX,DIALOG_STYLE_LIST,\"Karakter neme:\",\"Férfi\\nNő\",\"Folytatom\",\"Kilépek\");
            }
            else
            {
                dini_Remove(Fajl);
                Kick(playerid);
            }
        }
        if(dialogid == DIALOG_SEX)
        {
            if(response)
            {
                        if(listitem == 0)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1);
                                SendClientMessage(playerid,-1,\"(( A karaktered neme beállítva a következőre: Férfi ))\");
                                SetPlayerSkin(playerid,60);
                                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Karakter életkora:\",\"Az életkor értéke 18-60-ig terjedhet.\",\"Folytatom\",\"Kilépek\");
                        }
                        if(listitem == 1)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",2);
                                SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Lány lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,233);
                                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Karakter életkora:\",\"Az életkor értéke 18-60-ig terjedhet.\",\"Folytatom\",\"Kilépek\");
                        }
            }
            else
            {
                dini_Remove(Fajl);
                Kick(playerid);
            }
        }
        if(dialogid == DIALOG_AGE)
        {
            if(!response)
        {
                Kick(playerid);
        }
           else
        {
                    if(strlen(inputtext))
                    {
                        new age = strval(inputtext);
                        if(age > 60 || age < 18)
                                {
                    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Karakter életkora:\",\"Hibás értéket adtál meg!\",\"Folytatom\",\"Kilépek\");
                                }
                                else
                                {
                                        dini_IntSet(Fajl,\"Kor\",age);
                                        format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"%d éves lettél!\",age);
                                        SendClientMessage(playerid,ZOLD,szoveg1);
                                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Sikeresen regisztráltál!\");
                                }
                        }
                        else
                        {
                            return 0;
                        }
                }
        }
        if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
        {
            if(response)
            {
                        new jelszo[200];
                        format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\"));
                        if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0)
                        {
                                JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\");
                                JatekosInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(Fajl, \"Admin\");
                                JatekosInfo[playerid][pNem] = dini_Int(Fajl, \"Nem\");
                                JatekosInfo[playerid][pKor] = dini_Int(Fajl, \"Kor\");
                                JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\");
                                JatekosInfo[playerid][pLeader] = dini_Int(Fajl, \"Leader\");
                                JatekosInfo[playerid][pTag] = dini_Int(Fajl, \"Tag\");
                                JatekosInfo[playerid][pRang] = dini_Int(Fajl, \"Rang\");
                                JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\");
                                JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\");
                                JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\");
                                JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\");
                                SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]);
                                SetPlayerColor(playerid,FEHER);
                                SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0);
                                SpawnPlayer(playerid);
                                GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]);
                                SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\");
                        }
                        else
                        {
                                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés:\",\"Hibás jelszót adtál meg!\\nPróbáld újra:\",\"Folytatom\",\"Kilépek\");
                        }
            }
            else
            {
                Kick(playerid);
            }
        }
        return 1;
}
stock Neve(playerid)
{
        new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
        return Nev;
}

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal