Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: 1 [2]
16
Archívum / Paradise Roleplay Gaming - Játék a paradicsomban. [Bővített leírással!]« Dátum: 2016. november 11. - 17:31:09 »Idézetet írta: Epsilon date=1478878004\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63543\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem tudom miért, de nekem nagyon bejön a szerver neve, hogy rövidítitek majd, PDRP?Közel jártál, majdnem! Több ötlet is felötlött bennem a rövidebb kiejtéssel kapcsolatban, köztük ez is, de a PD és az RP betűk azt sugallják, hogy főleg a rendőrségnek van tervezve a szerver, pedig nem. Tetszett nekünk, de az előbb említett eset miatt nem ezt fogjuk használni, hanem a PRPG rövidítést.
17
Archívum / Paradise Roleplay Gaming - Játék a paradicsomban. [Bővített leírással!]« Dátum: 2016. november 10. - 23:40:03 »Idézetet írta: EnterR date=1478815140\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63543\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Viszont úgy gondolom, hogy a minőség nem egy leírásban nyílvánul meg.Sajnos a silányan szar leírásoddal még az esélyt sem adod meg arra, hogy valakit érdekeljen is amit csináltok. 18
Archívum / Paradise Roleplay Gaming - Játék a paradicsomban. [Bővített leírással!]« Dátum: 2016. november 10. - 20:50:11 »Idézetet írta: _Eagle_ date=1478796015\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63543\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic \"Reméljük, elnyerjük a tetszéseteket, és velünk tartotok, egészen a mosttól a nyitásig!\"Nem vagyok a szavak embere, ez gondolom látható. Viszont úgy gondolom, hogy a minőség nem egy leírásban nyílvánul meg. Amíg se frakció ötletek, se más egyéb konkrét, megírt adat/frakció nincs készen, addig itt nem fogom telemorzsázni, hogy ez lesz, meg az lesz, mivel nem szeretne egyikőnk se a saját kardjába beledőlni.
19
Archívum / Paradise Roleplay Gaming - Játék a paradicsomban. [Bővített leírással!]« Dátum: 2016. november 08. - 20:01:06 »
Az előszó
Először is, bemutatkozom. Tapia vagyok, 2014 vége óta RP-zek, saját szórakozásomra. Korábban a SeeRPG-n játszottam kb 1 hónapot, majd utána átmentem a FayRPG szerverére, és ott játszottam annak bezárásáig, Trevorral együtt. A Fay bezárása után a Project San Andreas szerverén tevékenykedtem egy kis ideig. Trevorról ugyanez az életpálya mondható el, azzal a különbséggel, hogy ő egyből a FayRPG-n kezdte. Szerverünk megalkotásáról még 2016 nyarának elején született egy ötlet, melynek ötletgazdája Trevor volt. Engem keresett meg ezzel, és büszkén vállaltam, ám úgy voltunk vele, hogy amíg megy a Fay, addig csak úgy mellékesen írogatjuk, aztán valamikor majdcsak lesz belőle valami, sajnos (vagy nem sajnos, kinek mi) a Fay bezárásával ez a „valamikor” eljött hamar, és mi is belehúztunk, hogy minél hamarabb készen lehessünk a moddal. Mivel Trevor a pawnohoz ért, én pedig a mapoláshoz, felosztottuk egymás között a munkát, és nekiláttunk. Időközben csatlakoztak hozzánk még páran, akik segítik a szerver fejlődését azóta is, szorgosan. Kijelenthetem, hogy az egész csapat a FayRPG korábbi játékosa, akik ott is minőségi RP-t csináltak, és kellő tudást szereztek ezen a téren. A mód Szerverünk a San Andreas Multiplayer (SA:MP) változatában fog futni, roleplay szervernek tervezzük, és eszerint írjuk a fejlesztéseket. A mod nulláról íródik, mindenféle kilopkodások, és másolgatások nélkül, egyedi dolgok alapján, nyitását 2017 nyarának elejére tervezzük, ennek 2 oka van, nagyjából akkor lesz komplett ez az egész, valamint nem szeretnénk bugokkal teli modot kiadni a kezeink közül. Inkább kicsit tovább fog tartani, de akkor garantáltan jól fog működni. A játék egy fiktív államban, San Andreasban fog játszódni, valamint annak 2 nagy városában, Los Santosban, és San Fierroban, és az ehhez tartozó vidéki környékeken. A szervert maximum 300, egyidőben játszó játékosra tervezzük. A szerveren IG regisztráció lesz, azonban a játék csak azután kezdődik, ha a weboldalunkon a játékos ír a karakteréről egy néhány soros ismertetőt, amit utána az adminnak el kell fogadnia, amennyiben az megfelel a szerver követelményeinek. A játék Egy játékosnak csak egy regisztrált karaktere lehet, mivel szeretnénk elkötelezni a szerveren játszókat, hogy csak egy karaktert játszanak, és arra fordítsanak időt. Amennyiben valaki új jellemű karaktert szeretne a jelenlegi helyett, arra nyilván lehetősége lesz, azonban az addigi karakterét valamilyen formában le kell zárja (öngyilkosság, CK, stb). Ilyenkor az újonnan létrejött karakter frakció nélkül kezd, ám a korábban szerzett vagyonok megmaradnak. Egy játékosnak 3 darab háza, 3 darab járműve, valamint 3 darab garázsa lehet. A játékban mindkét fő nagyvárosban tervezünk frakciókat, itt tervezünk egyedi, nem feltétlen frakcióval kapcsolatos megoldásokat alkalmazni, erről bővebben hamarosan írunk. Nálunk nem a munka lesz az elsődleges, hangsúlyt fogunk fektetni az RP-kre, különböző globál RP-k, szórakozási lehetőségek, kikapcsolódások készítésével (például: Gokartpálya, bowling pálya, valamint tervezünk Baseball pályát, múzeumokat meg hasonlókat). Szerverünkre minél több, valósághű frakciót tervezünk, mindkét városba, csak néhányat kiemelve: Army, Red County Sheriff Dept, Medical Dept, Fire Dept, San Andreas News, meg hasonlók, legyen meglepetés majd a végén. Szerverünk fejlesztéseit alább láthatjátok, minden eddig elkészült fejlesztésről lesz itt egy kép, bővebb leírást pedig Facebook oldalunkon, vagy itt pár oldallal később találtok. A vezetőség, illetve a fejlesztők főbb területe: Trevor Moretti --> Ő írja a módot, ötletel, közben néha mapol. Leonid Volodymyr --> Készülő weboldalunk fejlesztője. Roberto Tapia --> (Azaz jómagam) A szerver mapolásaiért felelős, valamint a szerverrel kapcsolatos reklámokat, és hirdetéseket intézi, ötletel. Max Moretti --> Szerverünk másik ötletelője, valamint a szerveren található interiorokat ő tervezi, és építi fel. WoG --> Játékbeli nevén Ernst Stavro Blofeld, ötletel, valamint mapolásaival segíti a szerver létrejöttét. Ő a mi Puzsér Róbertünk, neki mindig van véleménye mindenről. Richard Moretti --> Ő az az ember, aki ott van a csapatban, de nemigen csinál semmit. Néha mapol, illetve mindig ott van, ha valakinek teszt vagy segítség kell, rá lehet ilyenkor számítani. A céljaink: -Normális, RP központú közösség létrehozása -Kissé túlbonyolított, ám élvezhető, realisztikussághoz közeli, egyedileg írt játékmód -Los Santos főbb részeinek áthelezése/alakítása. - Idlewood forgalmasabb helyeinek átalakítása (ennek egyszerű oka van, nem szeretnénk, ha az lenne a központi hely, szeretnénk a város(ok) között kapcsolatot nyitni, hogy rengeteg játékos ne egy helyen tömörüljön, így gyakorlatilag a benzinkutat, és az éttermet beszüntetjük, helyét egyéb épületkomplexumok kapják meg, erről később!) -A jövőben egy szervergép beszerzése, amennyiben komolyabb igény lesz a játékra Kontakt: IP cím: Nincs még, amint megnyílik a szerver, lesz IP cím is. TeamSpeak3: Szintén. Facebook: https://www.facebook.com/paradiseroleplaygaming/ Weboldal: www.paradiserpg.hu Reméljük, elnyerjük a tetszéseteket, és velünk tartotok, egészen a jelentől a nyitásig! Eddig kész fejlesztéseink, egyedi rendszereink, képekben bemutatva: Dinamikus interior rendszer A szerver minden interiort mysql-be ment. Fejlesztői parancs segítségével IG teljesen testre szabható ez a rendszer. Lehetőség van: * létrehozni * törölni * módosítani (Bejárat, kijárat) * névre írni a már létező interiorokat. Az interior bejáratokat egy sárga ’i’ betű jelzi, illetve egy felirat, ami az interior nevét mutatja. Az interiorban található egy ajtó, ami előtt ismét egy sárga ’i’ betűt láthatunk, ez a kijárat. Az interiorokban szabad a ki-be járkálás, amíg a tulajdonos be nem zárja. Amint beleállunk a sárga ’i’ betűbe a következő kép fogad minket: A képről leolvasható, hogy az interior kié, illetve hogy nyitva van-e vagy zárva. Be, illetve kimenni az interiorból úgy tudunk, hogy beleállunk a sárga pickupba (i betű) és megnyomjuk egyszer az ’Y’ gombot! (Ahogy a képen látható.) Ezután bekerülünk (vagy ki) az interiorba(-ból) és a rendszer lefagyaszt minket pár másodpercre, amíg betöltenek az objectek. Actor rendszer Az actorok (másnéven NPC-k) a szerveren több helyen megtalálhatóak lesznek majd. Interakció létesítéséhez nyomjuk meg egyszer a NUM 4-es gombot és válasszuk ki az actort. (Kattintsunk rá egyszer.) Minden actor rendelkezik egy úgynevezett action ID-vel, ez alapján ad visszajelzést a játékosnak. Ilyen fajták lesznek megtalálhatóak a városházán, rendőrség előtt, kórházban, illetve hivatalos helyeken, ahol információkat tudhatunk meg tőlük. Több actor lett létrehozva a város különböző részein, velük nem lehet beszélgetni, csak a látszat kedvéért vannak lerakva. Hirdetésrendszer Szerverünkön a hirdetéseket hirdetőoszlopokra lehet majd elhelyezni ingyen. Hirdetés feladásához oda kell állni egy oszlophoz és beírni a /ad vagy a /hirdet parancsot, ezután a felugró párbeszédpanelbe beírni a feladni kívánt szöveget. Amennyiben leütöttük az ENTER billentyűt, meg is jelent a hirdetésünk az oszlopon, ami a feladástól számított 48 órán belül törlődik az oszlopról. Egy oszlopra 5 darab hirdetés fér fel, tehát ha nincs több hely, akkor a rendszer kiír egy hibaüzenetet. Az oszlopokat fejlesztői parancs segítségével lehet lehelyezni. A város forgalmasabb részein lesznek elhelyezve, hogy mindenki el tudja érni. A hirdetés feladásánál ügyeljünk arra, hogy a szövegben tüntessük fel az elérhetőségünket, mivel a rendszer ezt nem teszi meg helyettünk. Hamarosan bemutatásra kerülő fejlesztéseink (hála a képfeltöltés.hu megszűnésének az eddigi képek nagyrésze elveszett, így fotózhatunk mindent újra): -Újjáépített városháza, átalakított Idlewood, Gokart Pálya, Tűzoltóság központ, Blokád rendszer, Mobile Data Computer, Casino, hadipark, stb ) Utolsó frissítés: 2017. 01. 01. - BUÉK 20
Segítségkérés / IG Rendszám gépkocsira - Hogyan?« Dátum: 2016. július 17. - 16:20:13 »
Juuj, b*meg ezerbocsi, az idézet mezőt nem vettem figyelembe!
Akkor, kérdés, miért nem megoldható? Anno valami olyasmit mondtak nekem hogy Zmodeler-el valahogy meg lehet oldani, de annyira abba se vagyok otthon.. 21
Segítségkérés / IG Rendszám gépkocsira - Hogyan?« Dátum: 2016. július 17. - 15:44:01 »
Értem, akkor ennyi erővel semmi újhoz ne fogjak hozzá, mivel gondolkodni kell hozzá, ami egy kicsit is megerőltető. Pedig úgy gondoltam, hogy itt segítenek egymásnak az emberek, nem leosztják az észt hogy ne fogjak hozzá. Megoldható, csak egy kicsit több időt kell rászánni, ha már segítségre adod a fejed.
Megoldatlan, zárható. 22
Segítségkérés / IG Rendszám gépkocsira - Hogyan?« Dátum: 2016. július 17. - 15:32:41 »
Szia!
Lehet, hogy ezzel tudsz segíteni, csak én nem látom át. Ezeket a sorokat a jármű vmelyik fájljába kell másolni? 23
Segítségkérés / IG Rendszám gépkocsira - Hogyan?« Dátum: 2016. július 17. - 14:23:36 »
Sziasztok!
Először is, ha nem jó helyre nyitottam, elnézést kérek, és kérnék egy áthelyezést. Nos. Elég rég játszok egy SA-MP RPG szerveren (nevet most nem említek, ez itt nem a reklám helye) és az utóbbi időben elkezdtem modolgatni a játékot. Találtam is soksok szép, s jó módot, viszont a legtöbbel az a problémám, hogy nem támogatja az IG rendszámot, azaz én a játékban nem látom a rendszámát, mivel IG rendszám helyett saját gyártásút raktak rá a készítők. Vegyük példának ezt a Ladát: http://cs3.gtaall.com/screenshots/4dc09/2013-11/original/c6066c082b99f0c6d7683b115eaf592e6aa6764a/136999-gta-sa-2013-11-24-12-22-44-418.jpg Itt tökéletesen látszik, mire is gondolok, valami kitudjamilyen rendszám van rajta, nekem viszont valami ilyesmire lenne szükségem: http://www.gta.cz/data/eng-sanandreas/clanky/doprava/auta/admiral.jpg Ezen IG rendszám van, mutatja is a kocsi rendszámát szépen. Tehát, nekem egy olyan emberre volna szükségem, aki ért ahhoz, hogy ilyet hogyan lehet csinálni, és szívesen segít nekem átalakítani! Válaszokat előre is köszi, és bocs ha hülyén van megfogalmazva!
Oldalak: 1 [2]
|