Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Jex

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
@ RolePlay szövetség / RolePlay Összefogás
« Dátum: 2011. március 29. - 21:56:19 »
azért valami elindult... reméljük lesz valami haszna az egész összefogásnak :)
szerintem elvárható lenne, hogy a szerverek az oldalukon hirdetnék, hogy tagjai a szövetségnek, ezzel is ingyen reklámhoz juthatna.

17
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsPrime
« Dátum: 2011. március 27. - 19:51:09 »
tényleg, lehagytam az egyenlõséget..
ilyenre nem is gondoltam, hogy bitenként hasonlítsam össze. Am nekem leginkább a 0b1 nem volt világos :D
Ha ennyire belemerültél a témába, akkor próbálj meg egy olyan függvényt csinálni, ami kiírja az összes ikerprímet (persze végtelen van, szal végtelen ciklus, vagy csak x számig nézed).
Ikerprím: Olyan prímpár, amik között 2 a különbség, pl: (5,7), (11,13), (17,19)

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsPrime
« Dátum: 2011. március 27. - 17:49:04 »
nem vágom, hol hagytam le az = jelet?
és mi az a (value & 0b1)?

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsPrime
« Dátum: 2011. március 27. - 00:23:23 »
õõ akkor valamit elírtam.. igazából csak ilyen hatalmas számokra teszteltem xD majd holnap még kitalálok valamit.
edit:
 

stock IsPrime2(value)
{
    if(value < 2) return false;
if(value == 2) return true;
if(value % 2 == 0) return false;
new Float:val = floatsqroot(value);
for(new i = 3; i<val;i+=2)
{
    if(value % i == 0) return false;
}
return true;
}

 
ez a leggyorsabb amit írni tudtam.

20
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsPrime
« Dátum: 2011. március 27. - 00:02:54 »
ez inkább matek, mint programozás.. bár a programozás az matek, szal.. áhh hagyjuk :D
if(i > 4) i++;
erre nem is gondoltam, gyönyörûen kiszedted ezzel az összes páros számot, amit átvizsgált volna. viszont akkor már én is folytatom, ezzel teszteld:
 
stock
    IsPrime(value)
{
if(value < 2) return false;
if(value == 2) return true;
new
i = 1;
       new
Float:value2 = floatsqroot(value);
    while(i++ < value2)
{
        if(value % i == 0)
   return false;
if(i > 13)
{
   i++;
   if(i % 3 == 0) i++;
   else if(i % 7 == 0) i++;
   else if(i % 11 == 0) i++;
   else if(i % 13 == 0) i++;
}
}
    return true;
}

 
ez már nem csak a párosakat, de a 3-mal, 7-tel, 11-gyel és 13-mal oszthatókat is kiszedi. én éreztem gyorsulást, de tudom, hogy nem ez a leggyorsabb megoldás. mindig csak egyesével növelem..

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsPrime
« Dátum: 2011. március 26. - 16:57:15 »
igazából az elsõ rész, hogy ++i, vagy i++ az tényleg mindegy. a másik viszont már nem :D de mondom, c++-ban szinte felesleges ilyen gyorsítással próbálkoznod, inkább lassítás lesz belõle... ajánlanám esetleg a funkcionális nyelveket, ott tényleg maximális gyorsaságot érhetsz el :D

22
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsPrime
« Dátum: 2011. március 26. - 16:50:37 »
tudásod hiányos, a 2 az elsõ prímszám.
Prímszám: két osztója van, 1 és önmaga, az 1-nek csak egy osztója van, ezért nem prím.

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsPrime
« Dátum: 2011. március 26. - 16:45:04 »
szia,
elõször is, az i-t kezdd 2-vel, és i++ helyett ++i-t írj. Így kettõtõl kezdesz el keresni, és utána növeled a számot. Egy számnyi keresést spórolsz vele.
Nagy gyorsulást úgy tudnál még elérni, hogy amikor a szám osztóit keresed, akkor elõször pl megvizsgálod a 2-t, ha ez nem osztója, akkor kiveszed a további keresésbõl 2 többszöröseit és így tovább minden számmal.
Pl nézzük a 11-et.
Kezdünk 2-vel, nem osztója, akkor kivesszük a további keresésbõl a 4-et, 6-ot, 8-at, 10-et.
Jön a 3, az se osztója, kivesszük a 9-et, mert a 3 már ki van véve.
Aztán jön az 5, az se osztó, 10-et meg már kivettük.
Jön 7, nem osztó.
és jön a 11.
Ez így 4 keresés, plusz a számkivételek, amik kevesebb erõbefektetést igényelnek.
Kis számnál talán még nem változtat az eredményen, de ha pl 1321401-re keresed meg, lehet hogy akár percnyi különbséget is fogsz tapasztalni. Bár ez számtól függ.
C++-ban sajnos ezt nem tudom leírni, erre nem alkalmas ez a nyelv..de hátha segít neked a logikája :D
ja és ezt nem én találtam ki, hanem ez a görög pasi: http://hu.wikipedia.org/wiki/Eratoszthen%C3%A9sz_szit%C3%A1ja

24
@ RolePlay szövetség / RolePlay Összefogás
« Dátum: 2011. március 26. - 12:28:19 »
Kéne egy hely, ahol nyilván lehet tartani, hogy mely szerverek vannak benne ebben a szervezetben (mert önhatalmúlag bárki be tudja írni a szerver nevébe, ha késõbb ez annyit számítana), plusz megbeszélni, ha valami szabálytalanság történt, illetve a szabályokat ott leírni. Egy fórum szerintem erre bõven elegendõ lenne. (mondjuk ezen, vagy téma vagy fórum, nem tudom rá a szakszavakat :D )

25
@ RolePlay szövetség / RolePlay Összefogás
« Dátum: 2011. március 26. - 11:33:41 »
itt most szerverekrõl lenne szó, nem játékosokról. az ilyen játékosokat szimplán tiltanánk az összes szerverrõl, ami benne van ebben a közösségben \"vitaszító\" néven.

26
@ RolePlay szövetség / RolePlay Összefogás
« Dátum: 2011. március 25. - 20:13:13 »
helló
Az ötlet nekem is tetszik és igazából már csak a megvalósításán gondolkozom, nem is az igazságában (egyértelmûen pozitív az ötlet)
Én valahogy úgy képzelem el, hogy létrehoznánk egy közösséget (Elit magyar szerverek, vagy valami hangzatos névvel), ez a szerverek közössége lenne. Lenne egy szabályzata, hogy az egymás elleni szítást szimplán mellõzni kell (amelyik játékos megpróbálkozik vele, egy közös banlistára felkerülhet), ha pedig olyan ötlettel rukkol elõ az egyik szerver, akkor a többinek el kell fogadnia, hogy felhasználhassa a szerveren.
A közösség meghívásos alapon menne, jelentkezni lehetne és kapna akár a nevében valami megkülönböztetõ jelzést is ( mondjuk kitalált név \"[HUN] Awesome RPG\" helyett \"[HUN] @Awesome RPG\", de ez csak példa), és ha valami hatalmas szabályszegés lenne (bár komoly szervereknél annyira nem tudom elképzelni), akkor a kiszavazás is mûködhetne.
Ezzel talán el lehetne kerülni a viszályt a szerverek közt, a vitaszítókat meg szimplán kizárnák minden oldalról.
Vélemények errõl?

27
Törölt RP Szerverek / [HUN]Littletown RPG
« Dátum: 2011. január 04. - 13:31:37 »
Az egész szerver ott lett elrontva, hogy nem tudtam felmenni adminkodni (mert nem volt se kedvem, se idõm...), és mindig más emberre bíztam. Peti szintén magánjellegû okok miatt nem tudott fent lenni, ezért olyanra kellett bíznunk, akit nem igazán ismertünk.
VIP pénzt nem én kapom.
De nem kell már ezen izgulni, majd egyszer jön valami :)

28
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ragozós script
« Dátum: 2010. október 11. - 21:08:16 »
már aligha értem, hogy mit csináltam benne :) ha meg most újrakezdeném, akkor tök máshogy írnám meg...
inkább már nem vállalom, plusz túl sok a hibalehetõség. majd ha lesz más, hasonló ötletem, azt majd talán megcsinálom :)

29
Törölt RP Szerverek / [HUN]Riverside Role Play
« Dátum: 2010. augusztus 02. - 10:29:45 »
Idézetet írta: Zharko date=1280735534\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"451\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


megkérdezhetem azt, hogy miért törölted a teljes Littletown szerver leírást, és szerkesztetted át a sajátodéra?
 
Igen. Ha jól tudom azt mondtad Skypeon hogy nem érdekel már LT... Hát akkor átírtam. Egyébként azt is én írtam szóval minden jogom megvolt rá.

Van még egy 0.8-as leírás régebbrol, ráadásul azt is én írtam!

 
[/quote]
Meddig tartott volna a szerkesztés gomb helyett az új téma gombra kattintani?
Attól, hogy engem nem érdekel, attól még nem fog leállni...Így a leírás is nyugodtan maradhatott volna.

30
Törölt RP Szerverek / [HUN]Riverside Role Play
« Dátum: 2010. augusztus 02. - 00:26:47 »
megkérdezhetem azt, hogy miért törölted a teljes Littletown szerver leírást, és szerkesztetted át a sajátodéra?

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal