Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - benji11
16
« Dátum: 2011. február 20. - 19:33:32 »
És egy VehicleControl (/control) Átírhatod a rendszámod,ki-be nyithatod az ajtót;motorh.tetõ;csomagtartót lámpákat ki be kapcsolhatod és riasztó is van ami elég bugos:D #include <a_samp> #define VEHICLE_CONTROL_DIALOG 1234 #define COLOUR_INFORMATION 0xFF8C00FF #define COLOUR_ERROR 0xFF0000FF #define OFF 0 #define ON 1 #define AUTO_REOPEN_DIALOG new Locked[MAX_PLAYERS], IsLocked[MAX_VEHICLES]; new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; public OnPlayerConnect(playerid) { Locked[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { new string[128]; format(string, sizeof(string), \"Beültél egy jármübe ID: %i\",vehicleid); SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, string); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(\"/control\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowVehicleControlDialog(playerid); return 1; } return 0; } stock ShowVehicleControlDialog(playerid) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { return ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármü Menu:\", \"Motor ki/be kapcsolás\\nLámpák\\nRiasztó\\nBezárás/Kinyitás \\nMotorháztetö\\nCsomagtartó\\nRendszámtábla átirás\", \"Választ\", \"Mégse\"); } else return SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kocsi nélkül baszhatod:]!\"); } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG && response) { switch(listitem) { case 0: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Elinditod/Leállítom az motort?\", \"Elindítom\", \"Leállítom\"); case 1: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"{0xFFFFFF}Bekapcsolod a lámpákat?\", \"Bekapcsolom\", \"Kikapcsolom\"); case 2: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Bekapcsolod a riasztót?\", \"Bekapcsolom\", \"Kikapcsolom\"); case 3: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Bezárod/feloldod a kocsidat?\", \"Feloldom\", \"Lezárom\"); case 4: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Felnyitod a motorháztetöt? \", \"Felnyitás\", \"Lecsukás\"); case 5: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+6, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Felnyitod a csomagtartót?\", \"Felnyitás\", \"Lecsukás\"); case 6: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+7, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jármü Menu:\", \"Ird be az új rendszámot!\", \"Átirás\", \"Mégse\"); } return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+1) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Elinditotad az Enginét!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Leálitotad az Enginét!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+2) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bekapcsoltad a lámpát!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, ON, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kikapcsoltad a lámpát!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, OFF, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bekapcsoltad a riasztót!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, ON, doors, bonnet, boot, objective); } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kikapcsoltad a riasztót!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, OFF, doors, bonnet, boot, objective); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+4) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad az ajtókat!.\"); UnlockVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad az ajtókat!\"); LockVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid)); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+5) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad a motorháztetöt!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, ON, boot, objective); } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad a motorháztetöt!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, OFF, boot, objective); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+6) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad a csomagtartót!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, ON, objective); } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad a csomagtartót!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, OFF, objective); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+7) { new string[128], Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:angle; if(strlen(inputtext) < 1 || strlen(inputtext) > return SendClientMessage(playerid, COLOUR_ERROR, \"Rosz rendszám!\"); else { format(string, sizeof(string), \"Beálitottad a rendszám táblát erre: \'%s\'.\", inputtext); SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, string); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); SetVehicleNumberPlate(GetPlayerVehicleID(playerid), inputtext); SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), angle); PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z+2); } } return 0; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i) && IsLocked[vehicleid] == 1) SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, forplayerid, 0, 1); } return 1; } stock LockVehicle(playerid, vehicleid) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i) && i != playerid) { IsLocked[vehicleid] = 1; SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,1); } } } stock UnlockVehicle(vehicleid) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { IsLocked[vehicleid] = 0; SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,0); } } }
17
« Dátum: 2011. február 20. - 19:28:28 »
Szia. Összedobtam neked egy /lock /unlock /flip és autorepair-t amihez nem kell semmi amit fellép valaki beül a kocsiba és összetöri javul is azonnal:D #include <a_samp> forward AutoR(); new lockedCar[MAX_VEHICLES]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(cmdtext, \"/lock\", true)==0) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new State=GetPlayerState(playerid); if (State!=PLAYER_STATE_DRIVER) { SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"You can only lock the doors as the driver.\"); return 1; } lockedCar[GetPlayerVehicleID(playerid)]=1; new i; for (i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(i != playerid) { SetVehicleParamsForPlayer(GetPlayerVehicleID(playerid),i, 0, 1); } } SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Vehicle locked!\"); new Float:pX, Float:pY, Float:pZ; GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ); PlayerPlaySound(playerid,1056,pX,pY,pZ); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"You\'re not in a vehicle!\"); } return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/unlock\", true)==0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new State=GetPlayerState(playerid); if (State!=PLAYER_STATE_DRIVER) { SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"You can only unlock the doors as the driver.\"); return 1; } new i; lockedCar[GetPlayerVehicleID(playerid)]=0; for (i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { SetVehicleParamsForPlayer(GetPlayerVehicleID(playerid),i, 0, 0); } SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Vehicle unlocked!\"); new Float:pX, Float:pY, Float:pZ; GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ); PlayerPlaySound(playerid,1057,pX,pY,pZ); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"You\'re not in a vehicle!\"); } return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/flip\", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new currentveh; new Float:angle; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Your vehicle has been flipped.\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"You are not in any vehicle!\"); return 1; } } return 0; } public AutoR() { for(new playerid=0; playerid<MAX_PLAYERS; playerid++) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:health, cid; if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { cid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(cid, health); if (health < 999) { SetVehicleHealth(cid,1000); GameTextForPlayer(playerid, \"Vehicle repaired!\",2000,5); } } } } return 1; }
18
« Dátum: 2011. február 20. - 18:41:54 »
//======Sziasztok=======//Azt szeretném megkérdezni, hogy valaki nem tudna e linkelni, vagy összedobni egy olyan dialogos menût amit ha megnyit valaki ott van, hogy pl.: Test1 Test2 Abba belemész akk: Test1 Test2 és azokba belemész akk. megint ott lesz test1 teszt2 de ha lehet a test1 be belemész ott megint teszt1 és ha belemegy a 2. teszt1-be akk már elteleportál nem kell megint csak ennyit szeretnék:) Ja meg még azt, hogy hogyan kell beszinezni a dialog menün belül a szövegeket?
19
« Dátum: 2011. február 20. - 08:00:52 »
Ha tudnád a gangwar többi részét, akkor igen télleg egy szerver lenne.. mert megfogalmaztam egy txt-be ami 9 KB lett:D ien majdnem soros:D
20
« Dátum: 2011. február 19. - 22:12:45 »
Ja igen bocsánat, azt elfelejtettem, hogy /Gangwar és bejön egy dialogos menû és ott lenne, hogy Police Lilák stb. és azt hogy lehet szinezni? mármint színt változtatni???:O
21
« Dátum: 2011. február 19. - 22:04:44 »
Sziasztok. Azt szeretném meg kérdezni, hogyan lehet azt megcsinálni, ha valaki megöl valakit akkor ott maradjon egy szív amit ha felvesz az élete feljebb megy 20-al?? Meg van az a piros henger v mi ami a küldetéseknél van olyat, hogy tudok lerakni, mert olyat szeretnék ha valaki bemegy a 24/7-be ott legyen a pénztárnál és ha segítene valaki akk megirná ugy, hogy belemegy a piros körbe bejön egy dialogos menû ott lehet választani, hogy mit vegyn. elég ha csak beillesztitek, hogy sendclientmessage és átirom, hogy mit adjon nekem meg hogy lehet azt megcsinálni, hogy gangwar-ba elteleportálnak és zöld meg minden szinu helyek a térképen, és ha megöl egy zöld egy lilát a lila területen akk elkezd villogni és például 15 ölés után átvált zöldre és a zöld csapat kap +15 score-t? valaki tudna segíteni nagyon megköszönném!!! Edit: Ja igen bocsánat, azt elfelejtettem, hogy /Gangwar és bejön egy dialogos menû és ott lenne, hogy Police Lilák stb. és azt hogy lehet szinezni? mármint színt változtatni???:O
|