Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Készülõ munkák / SAMPARMY 2017 @« Dátum: 2017. január 31. - 18:29:13 »
A játékosoknak egy sokoldalúan felkészült, megbízható csapatra van igénye, ha RPG szerverről van szó. Magára az RPG-re van és lesz is igény a SAMP-on, ameddig a GTA V-tel való RPG ki nem bontakozik széleskörűen. A probléma az, hogy nem tudunk elképzelni egy olyan szervert, amin valódi szerepjáték zajlik és mondjuk fél évig képes életben maradni (fut, kevés a bug, van játékos). Ha az érdeklődés fel van fogva és össze van gyűjtve egy megfelelő hálóval (fórum, fb oldal), és emellett jó a termék (színvonalas játékosok, egyedi karakterek, szervezetek, valószerű játékkörnyezet) akkor tudjuk, hogy a nyitásnál százak jelennek meg. Az LSRP akkor hozott össze - ha jól emlékszem - 100-150+ játékost a nyitás utáni hét délutánjaira, amikor még bőven futott a Rise meg a See kitudja hányadik fattya. A játékosok mára - teljesen érthető módon egyébként - teljesen kiábrándultak az RPG szerverekből, hiszen képtelenek működni. Színvonal nélküliek, bugosak, a tulajdonos feladja, az adminok nem felkészültek, összeomlik a háttércsapat, gyenge kohéziós készségek, szerény intellektus, stb.
Egyébként a fenti koncepciót mind a két feltüntetett kategória szempontjából élvezhetetlennek találom. 17
Segítségkérés / Szerverkeresés« Dátum: 2017. január 29. - 18:08:01 »
Van most olyan magyar MTA szerver, amire érdemes felcsatlakozni, ha az ember rp-zni szeretne? (Olyan szerverre gondolok, ami nem Magyarországon játszódik és nincsen telehányva felesleges és irreális automodokkal, mapolásokkal, jelzőtáblákkal, stb.)
18
Adás-Vétel / SAMPANY GF [ELADÓ]« Dátum: 2017. január 28. - 17:41:02 »
Én továbbra is hiszek abban, hogy létre lehet hozni működőképes szervert és produktív, együttműködő közösséget.
Természetesen nehéz, számtalan hátráltató körülmény van, de ha valaki az alapvető problémaforrásokat lekűzdi (idő, pénz), akkor onnantól kezdve a siker a menedzsment és pr készségeken múlik. Aki nem tud kommunikálni, szerényen, következetesen bánni a felhasználókkal, nem tudja a tenni akarást becsatornázni, a bomlasztó trollokat pedig intellektuális fölénnyel kirekeszteni, akkor ott semmilyen script és mod nem tud segíteni. 19
Archívum / StoryRPG - 2016« Dátum: 2017. január 20. - 17:52:43 »Idézetet írta: zsoolt997 date=1480356872
20
Archívum / 0.3.DL Red County Stories« Dátum: 2017. január 03. - 21:44:44 »Idézetet írta: penaut date=1483468756
Nem kéne annyit packázni a hatalommal. 21
Archívum / Las Venturas RolePlay (BETA test)« Dátum: 2017. január 02. - 01:24:36 »
Nem igazán értem, hogy honnét gondolod, vagy hol olvastad, hogy én nem játszottam a Rise RPG-n. Játszottam, tapasztaltam és otthagytam. Tudom, hogy milyen az ottani színvonal alja és teteje, de hidd el nekem, az elmúlt évek tapasztalatai alapján elég hamar fel tudom mérni, hogy ki miképpen áll a játékhoz. Egy hét erre pedig még sok is.
Érdekes amúgy, hogy az embert használod, mint metaforát. Mintha valaha láttunk volna olyan szervert, ami megélt 70 évet. (Láttunk olyat, ami megélt 5 évet?) Egyébként hogyne, előfordulhat, hogy a hazai RP központja, kivághatatlan fatörzse lesz az LVRP, amint azt előrejelezted. Amikor a vb vagy eb kijutás válik aktuálissá, akkor szoktuk a hasonló helyzetek kapcsán hallani a \"matematikai esély\" kategóriát. Lehet, hogy minden egyes staff-tagnak kimossák az agyát és feltöltik valami gyönyörűvel, talán majd az elkövetkező 70 év alatt valamikor és akkor egyszer tényleg ez lesz az ország legjobb RPG szervere. Így végeredményben erre még rengeteg idő van. Én sehol, egy szóval sem írtam, hogy lehetetlennek tartom ezt a forradalmi változást. Ha tudtam volna, hogy ilyen időtávokban gondolkodtok, nem is mertem volna így leírni a szervert. A kritikám, a tapasztalataim leírása nem a ti vizsgaeredményetek. Elsősorban nyilvánosság annak, ami a szerveren zajlik, döntően objektív formában. Nektek lehetnek öt, tíz, hetven évre vonatkozó terveitek, hogy mikor hová fogtok elérni. Ha ti lineárisan akarjátok növelni a szerver stabil látogatottságát, mondjuk az eddigi 3-5 fő / hónap szinten, az is egy elfogadható hozzáállás. Bár azt talán ti is tudjátok, hogy sokkal inkább célravezető lenne egy átütő nyitás, majd rövid idő alatt lezajló, progresszív növekedés. Csakhogy nincs mivel felgerjeszteni az érdeklődést. Az RP-sek kerülik, a GF-esek a Rise-ot várják, csak a tájékozatlan kezdők (10-12 évesek) és a hatalomvágyó adminok járnak fel. Bár néha találkoztam trollokkal is, ők színesítik az élményt. Nincs ezzel gond, bármikor bezárhatjátok és újra próbálkozhattok. Bár ezzel egyre inflálódik a szerver \"brandje\" és a személyetek hitelessége. Érdemes kicsit jobban felkészülni, egy masszívabb szellemi hátteret felépíteni, mert ez így nem más mint pazarlás, minden vonatkozásban. 22
Archívum / Las Venturas RolePlay (BETA test)« Dátum: 2017. január 01. - 20:25:48 »Idézetet írta: scripter01 date=1483295049
Én két tulajjal és kb. 3 adminnal beszéltem, ők vallottak Rise RPG-s múltjukról, de láthatod, a scriptereket nem is említettem. _______________________ Idézetet írta: Flash date=1483295916
Engedd meg, hogy erre először is egy idézettel válaszoljak: Idézetet írta: Flash date=1481394465
Mindannyian tudjuk, hogy egy mod soha nem tökéletes. Ha nincs bug (ami önmagában gyakorlatilag soha elő nem álló helyzet), akkor fejlesztésre (újabb bugok termelésére) van szükség. Vagyis azt mondani, hogy kész szerver, nem lehet. Tehát ezzel takarózni sem lehet, hogy még nincs kész. Akkor van \"kész\", amikor te azt nyilvánossá teszed, a neveddel vállalod és kijelented, hogy a szerver képes a játékosok fogadására. Mindenki tudja, hogy a bugok javítása az üzemeltetés általános része. A kisebb hiba a bug, de itt kardinális, a felfogásból származó problémákról van szó. (Kizárólag a játék rendszereire és azok megvalósítására gondolok.) Például a fadarabból való bútorkraftolás. A drogrendszer és a fegyverrendszer is így épül fel. Nekem az adminok elmagyarázták, hogy a különböző fegyverekhez az egyes alkatrészekből különböző mennyiség kell, amikből szerelhetnek a játékosok maguknak fegyvert. Lehet, hogy ezeket az alapkoncepciókat te találtad ki, lehet nem, a lényegen sokat nem változtat. A szervernek nem is ezek a legnagyobb problémái, sokkal inkább a playerek hiánya és a helytelen, láthatóan terméketlen (5 player at this moment) attitűd az adminok részéről. De ez sem a szerveren dől el elsősorban, hiszen a playerek fel sem mennek. Nem tudtok a fórumon tartalmat létrehozni, nem tudtok játékosokat megszólítani, nem tudtok semmit kommunikálni abból, amit tesztek. (Nem gondolom egyébként, hogy ez a scripter feladata lenne.) Ráadásul teljesen üres pályán játszotok, nincs ebben a pillanatban érdemi konkurencia, ha jól tudom. Leírtam neked is (bár válasszal nem illettél), és a tulajdonosoknak is elmondtam, hogy milyen ütemű bővülésre van szükség a játékosok számában ahhoz, hogy a szerver népszerűvé váljon. Öt játékossal nincs értelme futtatni egy percig sem, hiszen ez önmagában egy negatív reklám. Ha esetleg van a kríziskezelésre vonatkozóan tervetek, szívesen olvasnám. 23
Archívum / Las Venturas RolePlay (BETA test)« Dátum: 2017. január 01. - 15:14:21 »
Esettanulmány lehetne ebből a szerverből. Kevés olyan hiba van, mind a szervezés, a menedzsment, mind a scriptek, mind pedig a látásmód terén, amit ez a szerver ne követne el.
Nosztalgiázni mentem fel, játszottam napjából egy hetet, tulajdonképpen jól szórakoztam. Ha nem zavarna a teljes SAMP-os társadalom eredmény nélküli vergődése és nem lennének ennyire arrogánsak a tulajdonosok, illetve az adminok, akkor talán egy szó nélkül hagynám az egészet. Viszont időm is van és ez a szerver rászolgált arra, hogy kritikát gyakoroljak. Nem akarom részletezni, hogy az a közösség, amit ez a fórum mégiscsak összetart, milyen terméketlen, mennyire képtelen bármit is létrehozni ami nem hogy évekig, fél évig, vagy hónapokig tartson. Így kizárólag a szerverről írok, aztán mindeki úgy illeszti be a SAMP-os éráról kialakult képébe, ahogyan szeretné. - A legfontosabb, hogy ez nem egy RP, hanem egy tisztán GF szerver, nagyon alacsony színvonallal. Túl sok bizonyítékot nem szeretnék hozni, azt hiszem ez a néhány is elegendő lesz: 1. Egy tipp a szerver részéről: \"[LVRP] Tudtad? Ha van házad, akkor a saját ízlésed szerint berendezheted bútorral. Persze, ha van elég fadarabod.\" - Világos, hogy a hibás felfogás egyenesen a tulajdonosoktól származik. 2. A játékosok többsége nem tudja, hogy mi a különbség az IC és az OOC között. Ez nem csak a párbeszédekben jelenik meg, például a szerveren elhelyezett szilverszeri ajándékokat teljesen IC értelmezik. 3. Egyetlen játékost sem láttam, aki szerepjátékot folytatott volna. (párbeszéd, /me, /do, anim) Ezt kezdeményezve egy játékossal tudtam az egy hét alatt valamiféle RP-s kapcsolatot kialakítani. 4. A játékosok nem tesznek kísérletet arra, hogy pénz hajszolását bármilyen módon a karakterük tuljadonságaival igazolják, vagy esetleg bármilyen, ezzel össze nem függő tevékenységet folytassanak (pl. bárba menjenek). Gyakorlatilag nincs bűnözés, vagy alvilág, hiszem ez nem olyan megtérülő, mint a kamionozás. (Persze a féktelen szidalmazásban, anyázásban, alaptalan hőzöngésben nincs hiány.) 5. Frakciók frakciójárművekkel, HQ-val és rádióval. Nem érdemes meglepődni a fogalmak helytelen kezelésén, hiszen a tulajdonosok, illetve az adminok mind a Rise RPG-n tanulták mindazt, amit a most ezen szerveren igyekeznek kiárasztani. - A játékszervezési kompetenciák hiánya. A szerver három hete megnyitott, de az egy hét alatt látott maximális létszám a 24 fő volt. Átlagosan kb. 5 játékos van a szerveren, ami nagyban megnehezíti azt, hogy az ember átélje Las Vegas hangulatát. Több javaslatot is tettem a tulajdonosoknak, hogy miképpen próbálják meg elindítani az a mechanizmust, aminek eredményeként a szerver közismert és közkedvelt lehet. A tapasztalat és a párbeszéd hiányán túl súlyos intellektuális deficitet detektálhatunk. Amikor jelzem, hogy érdemes lenne tartalommal megtölteni a fórumot, párbeszédet, figyelmet generálni, bevonni a játékosokat a szerver fejlesztésébe, a teljes értetlenség és tanácstalanság borul a vezetésre. Nincs ötletük, hogy mit írjanak ki a saját fórumukra. - Arrogancia (a magyar RP gyilkosa) Több projekt kapcsán láthattuk már mindannyian, hogy a hatalommal való visszaélés, illetve az ezzel való cinikus pózolás milyen pusztító következményekkel jár. A vezetés itt sem készült fel arra, hogy ennek a kísértésnek ellenálljon. Egy kis minidiktatúra a monitor mögül. Ennek tökéletes példája, hogy rendszeresen kaptam olyan választ a kérdésemre, hogy \"csak mert\". Ez nem vicc, huszonéves admin adott így választ a teljesen reális kérdéseimre. Például amikor megkérdeztem, hogy miért nem lehet kisteherautót vásárolni. Egy megnevezni nem kívánt webkarbantartó, talán nem egészen véletlenül, soha sehol nem kapott admint, itt azonban főadmin és ha az ember lemegy az aszfaltról, bizony azonnal figyelmeztet, ha pedig az ember a feladatára emlékezteti akár ki is rúg a szerverről, esetleg így válaszol: \"qs\". - Átgondolatlan scriptek Az elején írtam a scriptekről, amik egyébként technikai, megbízhatósági szempontból nem nevezhetők rossznak. Aránylag kevés bugot találtam azokban a rendszerekben, amiket megismertem. Én azonban problémának tartom a bugokon túl azt is, ha a megírt scriptek a játékos számára nem érthetőek, nem gondolnak a játékos kiszolgáltatott helyzetére. Egy példa: Vettem egy házat (ugyan az interiort se kiválasztani, se megnézni előtte nem tudtam), majd pedig el szerettem volna adni. Beírtam a \"/ház eladás\" parancsot, amit a szerver javasolt a \"/ház\" begépelése után. Nem kért id-t, nem kért eladási árat, nem dobott ki ablakot, leírást, semmit. A házat azonnal eladta \"az államnak\" egy fix árért, ami a vételi ár 40%-a volt. A vevő pedig már csak az eredeti árért tudta megvenni, vagyis a ház visszaváltozott újjá. Ez egy olyan helyzet, amiben a játékos tehetetlen, nem jut információhoz, nem tud racionális döntést hozni. Hasonlóképpen nem kap a játékos információt arról, hogy mennyibe kerül feladni egy hirdetést, letenni a jogosítványt, vagy fegyverengedélyt kiváltani. Ez általános a scriptben, nem gondol a játékosra. Nem a rossz szándék vezérelt, amikor ezt a rövid beszámolót megírtam. Nem is igazán lehetne rosszat kívánni az LVRP-nek, tekintve, hogy a téli szünet idején 5-10 ember látogatja a szerverüket. Sokkal inkább örülnék annak, ha mások okulnának a hibáikból. 24
Archívum / Los Santos Roleplay - Magyarország« Dátum: 2016. március 23. - 09:11:57 »
Fegyverhez jutni nem lesz annyira egyszerű mint a szemétben turkálós szervereken. Valóban egyenlőre úgy néz ki, hogy a néger bandák lesznek többségben, de legalább lesz valami, ami életre hívja a szövetséget a többi utcai szervezet között.
25
Archívum / Los Santos Roleplay - Magyarország« Dátum: 2016. március 22. - 00:50:24 »A szerver március 25-én 18:00-kor fog megnyitni.
27
Archívum / Los Santos Roleplay - Magyarország« Dátum: 2016. március 05. - 19:19:40 »http://www.kepfeltoltes.eu/images/747303456157K_SZ_4_www.ke.png[/img] Üdvözlök mindenkit! A szerver ismertetését szeretném néhány, a közelmúltban felmerült kérdés és félreértés tisztázásával kezdeni. A szerver ügye körülbelül két héttel ezelőtt tagadhatatlanul megbicsaklott, de minden területen sikerült orvosolni a problémákat. Nem tartom fontosnak részletezni a körülményeket és konkrét okokat, amik a projekt ideiglenes leállásához vezettek, úgy érzem, hogy jóval szervezettebb és egységesebb lett a háttérben dolgozó csapat, mint azelőtt volt és reálissá vált a nyitás. Gyakran találkozom a felháborodással egyes játékosok részéről, hogy adott rendszereink nem egyeznek az angol LSRP-n lévő megoldásokkal. Ez valóban így van. Nem az angol nyelvű szerver pontos magyar mását szeretnénk létrehozni, hanem az ott kialakult játékhoz való hozzáállásnak és szemléletnek kívánunk itthon teret adni. Sokan áhítoznak és feltételek nélkül meghajolnak minden előtt, ami az említett szerveren folyik. Mi úgy gondoljuk, hogy ott is vannak problémák és visszásságok. Az ezekhez vezető hibákat igyekszünk elkerülni. A továbbiakban a szerver legfontosabb tulajdonságait és egyes rendszerek működését szeretném bemutatni úgy, hogy a lehető legtágabb rálátást engedjek a majdani viszonyokra. A szerveren való játék feltételei A szerveren való játék feltétele a játékos karakterének alapvető ismertetőjéül szolgáló karakterlap elkészítése. Ebben ki kell térni a legfontosabb belső és külső tulajdonságokra, általános képet kell adni a karakterről. Ennek a feltételnek kettős funkciója van. Egyrészt ez azt az alapvető közösségi érdeket szolgálja, hogy ne lehessen ellentmondásos szerepjátékot folytatni és ha valaki ilyenre talál példát, akkor az eset visszakövethető és bizonyítható lehessen. (Például egy néger latin skint vesz fel, vagy valaki sántának írja le a karakterét, majd pedig sprintel egy lövöldözés során.) Másodsorban nevelési célzata van ennek a feltételnek. Vannak játékosok, akik kellően komolyan veszik a szerepjátékot és valóban sikerül azonosulniuk a karakterükkel és következetesen követik a karakter minden jellemvonását, valamint nem spontán módon írják le annak külsejét. Azonban vannak olyanok, akiknél ez a kötelék jóval lazább és hajlamosak a hangulatuknak megfelelően alakítani a karaktert. A karakterlap elkészítése egy feladat, amely során a játékos rá van kényszerítve, hogy húsz percig a karakter tulajdonságaival foglalkozzon. Ez nem garancia semmire, azonban hozzájárulhat ahhoz, hogy a játékos kötődni kezdjen a karakteréhez és talán tudatosan, talán csak tudat alatt, de tartani tudja magát a korábban leírtakhoz, hogy ne kerüljön ellentmondásba önmagával. Ha nem ír le semmit, akkor az ő esetében nincsen esély arra, hogy legyen mire emlékezni. A helyszín A szerver elsősorban Los Santosban fog játszódni, Red Country is bejárható lesz, azonban lakás, ház, illetve üzlethelység nem vásárolható majd ezen a területen. Ennek oka, hogy szeretnénk Los Santosba koncentrálni a játékosokat. San Fierro, illetve Las Venturas nem lesz megközelíthető. A frakciókról A hagyományos legális frakciók közül a szerver indulásakor kettő fog biztosan működni: LSPD, LSMD. Az önkormányzat jelenleg pályáztatás alatt áll. A tűzoltóság a meglehetősen kevés valódi RP szituáció híján, a sheriff hivatal pedig a vidéki városok valódi bevonása hiányában nem kerül be a szerverre. Az illegális frakciók teljesen kötetlenül, mindenféle script nélkül fognak működni. Ennek az oka az, hogy nem szeretnénk semmilyen módon hatással lenni a szervezetek létrejöttére és működésére. Így nem lesznek a bevett módon értelmezett \"civilek\" sem, mindenki civil, aki annak tartja magát és mindenki bűnöző, aki olyat tesz, hogy erre rászolgál, megítélés kérdése. Azok a szervezetek, amelyek tartósan képesen fennmaradni és jól körülhatárolhatóak, idővel, néhány hónap elteltével kaphatnak majd egy \"traphouse-t\", vagyis egy közös helyiséget (egyedien berendezett interiort). Munkák A szerveren lesznek hagyományos CP-s munkák, azonban a határtalan „robotolásra” nem lesz lehetőség. Minden játékos egy nap maximum 2 órát dolgozhat majd, aránylag magas bérezésért, hogy a figyelme inkább a társas szerepjáték irányába terelődjön. Az angol nyelvű LSRP-n egyáltalán nincsenek elvárások a munkavégzést illetően. Az ember felvesz egy munkát és teljesítmény nélkül is megkapja a fizetést. Ez ahhoz vezetett, hogy a dollár ott teljesen értéktelenné vált. Ezt a hibát mi nem fogjuk elkövetni. A probléma gyökere abban áll, hogy annak, aki elvből elutasítja a klasszikus értelemben vett (CP-s) munkát és annak, aki a legális, egyszerű munkájából szeretne megélni, egy szerveren, egy pénzrendszert használva kell játszania. Ezért hoztuk létre ezt a köztes megoldást, ami meggátolja a szélsőséges állapotok kialakulását. Drogrendszer A drogok ügye nem egyszerű kérdés, de igyekeztünk úgy kialakítani a hatásukat, hogy értéket is képviseljenek és reálisan is jelenjenek meg a játékban. Mindegyik drog 30-60 percig hat majd, valamelyik ad, valamelyik elvesz HP-t, armort és fegyverskillt. Miután a hatás elmúlt, az előbbi változások is megszűnnek. Így a fegyverskill maximalizálására is lesz lehetőség, de mégsem teljesen határtalanul. Például ha valaki egy leszámolásra készül, akkor felfegyverkezik, felszív egy csík kokaint és megteszi, amit kell (+100 armor, 1000 fegyverskill). Azonban ha valaki épp a fűtől besüppedve fetreng a kanapén, akkor ugyan nem érzi olyan mértékben a fájdalmat, de jóval kevesebb esélye is lesz, hogy magabiztosan használja fegyverét (-15 HP, +50 armor, 0 fegyverskill). Függőség-script csak két droghoz lesz rendelve. A heroin és a morfium nem könnyen letehető, a morfiumról vásárolható tapaszok segítségével lehet majd lemondani, de a heroinhoz való ragaszkodás nem megszüntethető. A függőségbe belehalni nem lehet, mindössze rendszeresen visszatérnek az elvonási tünetek, amik csak szerhasználattal csillapíthatók. (A részletes leírás megtalálható a fórumonkon.) Inventory-rendszer A karakterek tárgyainak kezelését az inventory-rendszer fogja biztosítani. Minden tárgy használatára, átadására és eldobására így lesz lehetőség. Ez a rendszer lesz a csomagtartókhoz és a széfekhez is rendelve. [hs width=150 height=150] http://www.kepfeltoltes.eu/images/415sa_mp_267.png[/hs] A járművek kulcsai is átadhatóak és másolhatóak is, tehát valóban az tudja majd indítani és kinyitni az adott autót, akinél van hozzá kulcs. Telefon-rendszer A kép elég beszédes, gyakorlatilag minden lényeges funkció hozzá van rendelve a készülékhez: [hs width=150 height=150] http://www.kepfeltoltes.eu/images/594sa_mp_275.png[/hs] Biznisz-rendszer A biznisz megvásárlását követően 10-féle vállalkozástípus közül lehet választani (vegyesbolt, ruhabolt, konditerem, stúdió, stb). Ezek után ismét választhatunk, ezúttal interiort, átlagosan 3-4 féle közül. A biznisz működéséhez szükség van egy alkalmazottra, melynek pozícióját magunk határozhatjuk meg az interioron belül, az ő közelében lehet majd például vásárolni. Az árbevétel harmada, a profit, tetszés szerint kivehető a bizniszből. Autó- és motorvásárlás A két járműfajta eltérő helyen lesz megvásárolható. A lista alapján kiválasztjuk a kívánt járművet, megadjuk a színkódokat és kapunk két kulcsot hozzájuk, melyeket aztán sokszorosíthatunk. [hs width=150 height=150] http://www.kepfeltoltes.eu/images/783sa_mp_276.png[/hs] Nincsen ház-, jármű-, bútor-limit Mivel ezek a javak nem terhelik a szerver kapacitását, így kizárólag a józan belátás fog határt szabni annak, hogy ki hány darabot halmoz fel belőlük. Néhány apróság, melyek színesítik a játékot és nem szorulnak hosszas részletezésre
Remélem, hogy ez a leírás, amely természetesen nem maradéktalan és nem fedi le a fejlesztőnk (whadez) csaknem egy éves munkáját, segíti a távlati rálátást a szerver tervezett színvonalára és a mögötte álló csapat játékszemléletére.
Részletek és további információk: www.lsrp.hu , www.facebook.com/hulsrp
A szerver 2016 márciusának utolsó hetében fog megnyitni.
28
[hs width=150 height=150][/hs]
[hs width=150 height=150]http://www.kepfeltoltes.eu/images/34512508777_1037716296248.jpg[/hs] 29
RolePlay / Partnereket keresek« Dátum: 2016. február 22. - 14:59:33 »
Most úgy néz ki, hogy ugyan személyi változásokkal, de a szerver mégiscsak meg fog nyílni.
A kudarcok, a félretájékoztatás, a tények elhallgatása egyébként szerintem nem elsődlegesen a scripter hibája. Lehet őt kritizálni természetesen, de mégis volt valaki, aki megbízta, aki személyében vállalta a felelősséget a szerverért. Máskülönben pedig jó lenne, ha a változna a kommunikáció ebben a közösségben. Azért merem így nevezni, mert tényleg elég fix embereket és szoros kapcsolatokat látok itt. Én azt látom, hogy alapvetően háromféle hozzáállás teszi ki a hozzászólások és egyéb megnyilvánulások 90%-át. (Máshol is egyébként, de ez nem jelenti azt, hogy ennek a siralmas helyzetnek itt így kell maradnia.)
Ebből áll a fórumok nagy része és sajnos ennek vannak itt is bizonyítékai. A maradék 10% az érdemi megnyilvánulás, tárgyilagos, nyílt, egészséges vita és beszélgetés. A saját kezdeményezésem, a frakcióm tehát továbbra is kész az indulásra. Várjuk, hogy mi fog kisülni ebből az ismételt próbálkozásból. Időnk akár a tenger, hasonló RPG szemlélettel egyenlőre más SAMP szervert pedig nem ismerünk. Hátradőlve figyeljük az eseményeket, közben pedig tovább szövögetjük bűnös terveinket. 30
RolePlay / Partnereket keresek« Dátum: 2016. február 19. - 00:58:57 »
Nem rajtunk fog múlni, abban biztos lehetsz.
|