Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - martinpozs
16
« Dátum: 2017. december 17. - 20:10:19 »
Megnéztem mi lenne, ha megcsinálom a 2. checkpointot is. Nos, itt már természetesen mivel a 3. itt már 3x írja ki ugyan azt a szöveget Amúgy mivel gondolom nem ok nélkül mondod az ElementData-t, megnézem hogyam működik ez, keresek róla videót/nmegnézem mta wiki-n. Esetleg ha tudsz valami olyan segédanyagot, ami megérteti velem, és elküldöd ide, azt megköszönöm local getCar = false function felvesz(thePlayer, commandName, playerSource) felveves = createMarker (-1545.84644, -442.00558, 6.00000, \"checkpoint\", 2, 32, 213, 80, 170 ) addEventHandler( \"onMarkerHit\", felveves, felvesz ) end addCommandHandler(\"felvesz\", felvesz)
function felvesz(thePlayer, commandName, matchingDimension ) if not getCar then Shamal = createVehicle ( 519, 0, 0, 0 ) spawnVehicle ( Shamal, -1647.07410, -154.49638, 14.14844) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Shamal) getCar = true destroyElement ( felveves ) outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffShamal-003 Vétel! A felszállást megkezdheti a kifutópályáról, Los Santosi Reptér irányában!\",player,255,255,255,true) megallo1 = createMarker (1963.88074, -2644.21899, 13.54688, \"checkpoint\", 2, 255, 0, 0, 170 ) addEventHandler( \"onMarkerHit\", megallo1, odaeres1 ) else outputChatBox(\"Neked már van munkajárműved!\") end end function odaeres1(thePlayer, commandName, matchingDimension ) destroyElement( megallo1 ) destroyElement( Shamal ) setTimer ( function() outputChatBox(\"#3ca3e8[Shamal-003]: #ffffffTorony vétel! Itt a repülőgép főpilótája beszél, a leszállás sikeres volt!\",player,255,255,255,true) end, 2000, 1 ) setTimer ( function() outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffVettem Shamal-003! A következő úti cél mount chiliad lesz, amit már egy Maverick típusú helikopterrel kell megközelítenie!\",player,255,255,255,true) Maverick = createVehicle ( 487, 0, 0, 0 ) local spawnMaverick = spawnVehicle ( Maverick, 1999.96265, -2641.37988, 16.03086) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Maverick) end, 5000, 1 ) megallo2 = createMarker (-2326.63745, -1642.41980, 483.78610, \"checkpoint\", 2, 255, 0, 0, 170 ) addEventHandler( \"onMarkerHit\", megallo2, odaeres2 ) end function odaeres2(thePlayer, commandName, matchingDimension ) destroyElement( megallo2 ) outputChatBox(\"#3ca3e8[Maverick-003]: #ffffffTorony vétel! Itt a repülőgép főpilótája beszél, a leszállás sikeresen megtörtént.\",player,255,255,255,true) setTimer ( function() outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffVettem Maverick-003! Következő állomása Las Venturas lesz, ahol majd egy Beagle típusú repülőbe kell átszállnia!\",player,255,255,255,true) end, 2000, 1 ) end
17
« Dátum: 2017. december 17. - 19:55:11 »
Tab-ot használok Amúgy, megpróbáltam, 2x írja ki, 2x geteli le a helikoptert is, pedig már próbáltam most timerrel is :/ Próbálkozom, hátha sikerül mással. Igazából most látom ,ír 3 errort a consoleba. A két destroyElementet jelzi hibásnak. Bad Argument @ \'DestroyElement\' [Expected element ad argument 1] function odaeres1(thePlayer, commandName, playerSource) destroyElement( megallo1 ) destroyElement( Shamal ) setTimer ( function() outputChatBox(\"#3ca3e8[Shamal-003]: #ffffffTorony vétel! Itt a repülőgép főpilótája beszél, a leszállás sikeres volt!\",player,255,255,255,true) end, 2000, 1 ) setTimer ( function() outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffVettem Shamal-003! A következő úti cél mount chiliad lesz, amit már egy Maverick típusú helikopterrel kell megközelítenie!\",player,255,255,255,true) Maverick = createVehicle ( 487, 0, 0, 0 ) local spawnMaverick = spawnVehicle ( Maverick, 1999.96265, -2641.37988, 16.03086) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Maverick) end, 5000, 1 ) end
18
« Dátum: 2017. december 17. - 19:27:56 »
Újabb probléma. Még ez az egy, aztán már nem írok ide semmit se, csak ha nagyon muszáj. Most csináltam meg, hogy fel lehet venni a helikoptert, el lehet menni A-ból B-be, majd ezek után amikor a repülővel belemegyek a checkpoint-ba, átdob sikeresen a maverick-be, törli az előző helit, viszont 2 mavericket dob le, 2x írja be a chatbe a szöveget. Miért van ez? function felvesz(thePlayer, commandName, matchingDimension ) if not getCar then local x, y, z = getElementPosition(thePlayer) Shamal = createVehicle ( 519, 0, 0, 0 ) local spawnShamal = spawnVehicle ( Shamal, -1647.07410, -154.49638, 14.14844) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Shamal) getCar = true destroyElement ( felveves ) outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffShamal-003 Vétel! A felszállást megkezdheti a kifutópályáról, Los Santosi Reptér irányában!\",player,255,255,255,true) megallo1 = createMarker (1963.88074, -2644.21899, 13.54688, \"checkpoint\", 2, 255, 0, 0, 170 ) addEventHandler( \"onMarkerHit\", megallo1, odaeres1 ) else outputChatBox(\"Neked már van munkajárműved!\") end end function odaeres1(thePlayer, commandName, playerSource) outputChatBox(\"#3ca3e8[Shamal-003]: #ffffffTorony vétel! Itt a repülőgép főpilótája beszél, a leszállás sikeres volt!\",player,255,255,255,true) outputChatBox(\"#3ca3e8[Légiforgalom-Irányító]: #ffffffVettem Shamal-003! A következő úti cél mount chiliad lesz, amit már egy Maverick típusú helikopterrel kell megközelítenie!\",player,255,255,255,true) destroyElement( megallo1 ) destroyElement( Shamal ) Maverick = createVehicle ( 487, 0, 0, 0 ) local spawnMaverick = spawnVehicle ( Maverick, 1999.96265, -2641.37988, 16.03086) warpPedIntoVehicle(thePlayer, Maverick) end
19
« Dátum: 2017. december 17. - 17:44:17 »
Figyeljetek, nekem még most elég ez is Nagyon kínai nekem még ez, szerencsére mta wiki barátom, tanulok Majd ha már egy ilyen alap dolgot meg tudok írni
20
« Dátum: 2017. december 17. - 17:37:28 »
Ennyire idióta is csak én lehetek amúgy... már próbálkoztam mindennel, hogy a true helyére 1-et rakok. Köszönöm segítségedet
21
« Dátum: 2017. december 17. - 17:26:08 »
Sziasztok. Talán 3 napja kezdtem el scriptelni, úgyhogy bocsánat a hülye kérdésért, valahol el kell kezdeni. Úgy gondoltam, neki állok egy kis munka script megírásának, azt olvastam, egy kis egyszerű, egyik markerből a másikba munka scriptet nem nehéz létrehozni, kezdőknek még pont elég. Már megcsináltam azt, hogyha valaki beírja hogy /felvesz, akkor létrehozza a markert, és ha valaki abba beleáll, akkor legetel egy kocsit, viszont én csak azt szeretném, hogy csak 1x getelje le, mégegyszer ne lehessen, csak akkor ha ledja azt. Ez hogyan lenne lehetséges. Tudom, if-fel, viszont már mindent próbáltam közé írni, keresgéltem is, nem találtam, gondoltam megkérdezem itt. function felvesz(thePlayer, commandName) felveves = createMarker (-1692.23132, -278.43570, 14.17757, \"checkpoint\", 3, 255, 255, 255, 170 ) outputChatBox(\"Sikeresen felvetted a munkát!\") addEventHandler( \"onMarkerHit\", felveves, MarkerHit ) end addCommandHandler(\"felvesz\", felvesz)
function MarkerHit(thePlayer, matchingDimension ) local x, y, z = getElementPosition(thePlayer) local RaceVehicle = createVehicle ( 411, 0, 0, 0 ) local spawnVeh = spawnVehicle ( RaceVehicle, x+3, y+3, z ) warpPedIntoVehicle(thePlayer, RaceVehicle) end
22
« Dátum: 2017. július 08. - 14:57:13 »
Igen, van még mit átnéznem. Amúgy megoldódott a problémám, köszönöm, kivettem a localt, a szoveg-et meg áttettem renderbe. Köszönöm a segítséget!
23
« Dátum: 2017. július 08. - 14:01:50 »
Megcsináltam külön, viszont most meg a dx-et nem hozza ki, nem érzékeli a szoveg localt function dxek() dxDrawImage ( 530, 200, 300, 450, \'login.png\') dxDrawText ( \"a \"..szoveg, 1100, 200, _, _, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"default-bold\" ) end function loginpanel() addEventHandler(\"onClientRender\", root, dxek) local editBox = guiCreateEdit( 0.43, 0.488, 0.13, 0.03, \"dd\", true ) guiEditSetMaxLength ( editBox, 128 ) local szoveg = guiGetText ( editBox ) guiSetAlpha ( editBox, 0 ) end addEventHandler( \"onClientResourceStart\", getRootElement( ), loginpanel)
24
« Dátum: 2017. július 08. - 11:16:43 »
Sziasztok. Van egy editboxom, amit átlátszóvá tettem, lekértem az EditBox szövegét, majd egy dxDrawText-be beletöltöttem azt. Az alap EditBox szöveget ( amit lua-ban adtam meg ) azt kiírja, viszont amikor én kezdek el bele írni, azt már nem írja ki. Hogyan lehetne ezt megoldani? ( Szóval le akarok kérni egy EditBox szöveget dxDRawText-be. ) function loginpanel() local myLabel = guiCreateLabel ( 0, 0, 1, 1, \"d\", true ) local editBox = guiCreateEdit( 0.43, 0.488, 0.13, 0.03, \"dd\", true ) guiEditSetMaxLength ( editBox, 128 ) local szoveg = guiGetText ( editBox ) guiSetAlpha ( editBox, 0 ) dxDrawImage ( 530, 200, 300, 450, \'login.png\') dxDrawText ( \"d \"..szoveg, 1100, 200, _, _, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"default-bold\" ) end addEventHandler(\"onClientRender\", root, loginpanel)
25
« Dátum: 2017. március 28. - 20:43:06 »
Valaki tudna ebben segíteni? Néztem neten a DxDrawText-et, de nem nagyon találtam erről a PostGUI-ról.
26
« Dátum: 2017. március 27. - 14:52:22 »
Így jó, fehéren dobja ki hogy átírtam a guiCreateStatic imagenél true-ra így eltűnik az image is.
27
« Dátum: 2017. március 26. - 20:31:33 »
Semmi változás, ugyan úgy szürkésen dobja ki, nem fehéren.
28
« Dátum: 2017. március 26. - 19:57:12 »
Sziasztok, van egy DxDraw-om, de valamiért csak a guiCreateStaticImage mögött van, szóval a fehér helyett inkább ilyen szürkés. local sx, sy = guiGetScreenSize() function login() addEventHandler(\"onClientRender\", root, editek) wx, wy = 500, 343 x = (sx/2) - (wx/2) y = (sy/2) - (wy/2) guiCreateStaticImage(x,y,wx,wy,\"images/login.png\", false) -- Kép előhozása showCursor(true) setCameraMatrix(1523.8885498047,-1715.6568603516,26.91250038147,1523.8885498047,-1715.6568603516,26.91250038147) feledit = guiCreateEdit( 0.39, 0.51, 0.23, 0.037, \"Felhasználónév\", true ) guiEditSetMaxLength ( feledit, 30 ) guiSetAlpha ( feledit, 0 ) end addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(), login) function editek() local feledittext = guiGetText (feledit) dxDrawText ( \"Felhasználónév\", x/0.9, y/0.53, x, y, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1.4, \"default-bold\" ) end
29
« Dátum: 2017. március 19. - 19:21:57 »
Sziasztok. Van egy guiCreateStaticImagem, aminek a mérete más felbontáson nagy. Mármint ugyan akkora egy kis, és ugyan akkora egy nagy felbontáson. Az elhelyezése az jó. Valaki tudna ebben nekem segíteni? Előre is köszönöm. sx, sy = guiGetScreenSize() wx, wy = 200, 300 x = (sx/2) - (wx/2) y = (sy/2) - (wy/2) guiCreateStaticImage(x,y,200,300,\"testelesre.png\", false)
30
« Dátum: 2017. február 26. - 20:17:58 »
törölhető
|