Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - antal1208
16
« Dátum: 2015. december 22. - 21:58:19 »
Köszi! Nem nagy dolog csak most leltem rá és gondoltam megosztom! De van egy tényleg jó ami kitalálja mire gondoltál, de azt most nem találom
17
« Dátum: 2015. december 22. - 21:20:22 »
Sziasztok! Ezt a programot majd 2 éve csináltam amikor a programozást kezdtem, az első nyelv amit elkezdtem tanulni a C volt. Most ráleltem egy programra 2014.01-hóban volt rajta az utolsó módosítás! C-be íródott az egész! És jelztem, méri az időt is, és tudni illik a C az nem egy multitaskingos nyelv! Van egy ennél érdekesebb is, ami kitalálja, hogy mire gondoltál, de azt most nem találom, de ha valakit érdekel jobban áttúrom a dolgokat és felrakom! http://ddl3.data.hu/get/0/9346321/jatek.rar Nincs benne keylogger meg ilyesmi
18
« Dátum: 2015. december 22. - 20:45:12 »
És akkor ezt magyarul?!
19
« Dátum: 2015. december 22. - 20:33:00 »
Azt már megoldottam máshogy, most az a probléma, hogy amikor eltűnik az ablak, és odakattintok a helyére ahol a pályára kattintanék, akkor ugyan úgy elteleportál pedig nincs is ott az ablak. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. december 22. - 21:30:22 )
MEGOLDVA EZ LETT BELŐLE! function hideguiMap() showCursor(false) function slow_alpha() alpha = guiGetAlpha(guiMap) guiSetAlpha(guiMap, alpha - 0.05) if(alpha==0) then guiSetVisible(guiMap,false) end end setTimer(slow_alpha,50,21) end Elsőre valamiért ez nem akart összejönni, de már most pacek!
20
« Dátum: 2015. december 22. - 19:56:43 »
Sziasztok! Épp egy scriptet írok ami F1-re előhoz egy ablakot amin 3 kép van(3 pálya). Amelyikre kattint a player oda teleportálja. Amikor rákattint szépen lassan elhalványul az ablak, de ha mégegyszer megnyomom az F1-et megint előhozza és bebugol, nem lehet becsukni etc.. erre kitaláltam, hogy amikor előhozza az ablakot UnBindelem az F1-et aztán ha teljesen eltünt az ablak akkor újra be kellene, hogy bindelje. De valamiért nem működik. Elteleportál, az ablak eltünik, de nem bindeli vissza az F1-et és amikor előhozom a kurzort és simán odakattintok a pálya helyére újra odateleportál, ekkor már visszabindeli, de csomoszór kiírja egyszerre h nem teleportálhatsz még X ideig. Szóval valahol nagyon elronthattam. Ha hiba szerintem a function hideguiMap()-ben keresendő! HELP!! :wall: EDIT: Már csak az a hiba áll fent, hogy az ablak eltűnése utána, valamelyik pályára vagy is akkor már csak a hekyére kattintok ugyan úgy elteleportál :SS local player = getLocalPlayer() local tp_Time = 0; function open_teleport_gui() if tp_Time == 0 then --unbindKey ( \"F1\", \"down\", open_teleport_gui) function teleport_time() tp_Time = tp_Time + 1 if tp_Time == 60 then tp_Time = 0 end end setTimer(teleport_time,1000,60) screen_x, screen_y = guiGetScreenSize() gui_x, gui_y = 1280,720 x = (screen_x/2) - (gui_x/2) y = (screen_y/2) - (gui_y/2) ----GUI---- showCursor(true) guiMap = guiCreateStaticImage(x, y, 1280, 720, \"images/gui_map.png\",false) guiSetVisible(guiMap, true) ----GUI---- ----GOMBOK---- btn_nagy_antenna = guiCreateLabel(66,168,289,180, \" \",false,guiMap) btn_parkolo = guiCreateLabel(496,168,289,180, \" \",false,guiMap) btn_sf_alatti = guiCreateLabel(926,168,289,180, \" \",false,guiMap) exit_button = guiCreateLabel(1228,20,30,30,\" \",false,guiMap) ----GOMBOK---- addEventHandler(\"onClientGUIClick\",btn_nagy_antenna,tp_nagy_antenna,false) addEventHandler(\"onClientGUIClick\",btn_parkolo,tp_parkolo,false) addEventHandler(\"onClientGUIClick\",btn_sf_alatti,tp_sf_alatti,false) addEventHandler(\"onClientGUIClick\",exit_button,hideguiMap,false) else outputChatBox (\"#FF0000 [sERVER] #00FFFF Csak egyszer teleportálhatsz percenként!!! #FF0000Hátralévő idő:\"..(60-tp_Time),255,255,255,true) end end addCommandHandler(\"teleport\",open_teleport_gui) function hideguiMap() showCursor(false) function slow_alpha() alpha = guiGetAlpha(guiMap) guiSetAlpha(guiMap, alpha - 0.05) end setTimer(slow_alpha,50,20) if (alpha==0) then guiSetVisible(guiMap,false) end end function tp_nagy_antenna() --outputChatBox(\"Jó helyen van!\") setElementPosition ( player, math.random(-346.6,-339.7) ,math.random(1535.5,1549), 75.6 ) hideguiMap() end function tp_parkolo() --outputChatBox(\"Jó helyen van!\") setElementPosition ( player, math.random (2349.5,2356.1) ,math.random (1503.8,1512.5), 43 ) hideguiMap() end function tp_sf_alatti() --outputChatBox(\"Jó helyen van!\") setElementPosition ( player, math.random(-2524.5,-2518) ,-622, 132 ) hideguiMap() end function bind_f1() function cursor() showCursor(true) end bindKey(\"m\", \"down\", cursor) bindKey ( \"F1\", \"down\", open_teleport_gui) end addEventHandler(\"onClientResourceStart\",getRootElement(),bind_f1)
21
« Dátum: 2015. december 22. - 00:08:46 »
MySql nagyon bonyolult?
22
« Dátum: 2015. december 21. - 19:11:29 »
Sziasztok! Ismét én! Mivel most tanulgatom azt MTA scriptelést sok kérdést írok ki ide és még fogok is! Mint ahogy eddig is, most sem azt fogom kérni, hogy írjátok meg helyettem, hanem, hogy indítsatok el egy úton! A következő amit szeretnék, a saját kocsi system. Fogalmam sincs, hogy kezdjek hozzá. Azt tudom, hogy szeretnék egy panelt, amin lesz kocsikról kép és rákattintáskor megveszi, levonja a pénzt, le spawnolja mellénk. És ez a kocsi mindig megmaradt, úgy mint egy Rp szerón! Tehát azt is szeretném, hogy a tuning megmaradjon rajta stb... Kérlek segítsetek, elméleti síkon indítsatok el aztán, ha elkezdtem és közbe van kérdés majd írok! Köszönöm!
23
« Dátum: 2015. december 21. - 12:31:38 »
Sikerült megoldanom a betöltés és a mentést is. fileCreat, fileRead stb funkciókkal, csak ugye, ezzel az a gond, hogy a normális felhasználó, ha egy kicsit leleményes simán át tudja írni.... van ez ellen valami védelem? :hmmm:
24
« Dátum: 2015. december 21. - 10:29:46 »
Az mivel másabb mint az element data? Ja és az AccountData az szerver oldali. Hogyan kellene az egészet megoldanom elméletben?
25
« Dátum: 2015. december 20. - 23:34:13 »
Sajnos egyikhez sem értek, de jó lenne megtanulni. Vagy ha esetleg írnál legalább az egyikre, mondjuk az XML-re egy egyszerű példát akkor azt megköszönnöm!
26
« Dátum: 2015. december 20. - 20:10:54 »
Sziasztok! Kezdem érteni ezt a setElementData meg getElementData dolgok de mégis kellene egy kis segítség: :unsure: Client oldali script. iMaxScore-t elmentem driftscore néven setElementData-val amikor véget ér a drift. Ezt le is ellenőrzöm, elmenti. Ezt amikor kilép a player server oldalon lekérem. De aztán mikor belép a játékos hogy töltsem ezt neki be az iMaxScore-ba hogy lássa mennyivel lépett ki előzőleg?! Client: local iDriftScore = 0; local iMaxScore = 0; local iScore = 0; local iMyCombo = 1; local fCustomFontScale = 2; local bJustFinished = false; local player = getLocalPlayer( ) addEventHandler( \"onClientMapStarting\", root, function( tMapInfo ) iMaxScore = 0; iDriftScore = 0; iMyCombo = 0; txtBestScore: text( \"Best score:\" ); for i, v in pairs( tMapInfo ) do outputDebugString( tostring( i ) .. \" : \" .. tostring( v ) ); end end ); addEventHandler( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, function( ) dxSetTestMode( \"none\" ); txtCombo = dxText: create( \"x2\", screenSize[ 1 ] - 100, screenSize[ 2 ] / 2 , false, \"default-bold\", 5 ); txtCombo: type( \"shadow\", 4 ); txtCombo: visible( false ); txtComboTitle = dxText: create( \"COMBO\", screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 60, false, \"default-bold\", 3 ); txtComboTitle: type( \"shadow\", 3 ); txtComboTitle: visible( false ); txtScoreTitle = dxText: create( \"DRIFT\", screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, false, \"default-bold\", 3 ); txtScoreTitle: type( \"shadow\", 3 ); txtScoreTitle: visible( false ); txtScore = dxText: create( \"\", screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, false, \"default-bold\", 3 ); txtScore: visible( false ); txtScore: type( \"shadow\", 3 ); txtBestScore = dxText: create( \"Best score: 0\", screenSize[ 1 ] * 0.8, 20, false, \"arial\", 2 ); txtBestScore: type( \"shadow\", 2 ); ftDigitalism = dxCreateFont( \"digitalism.ttf\", 20, true ); if ftDigitalism then txtCombo: font( ftDigitalism ); txtCombo: scale( fCustomFontScale ); txtComboTitle: font( ftDigitalism ); txtComboTitle: scale( fCustomFontScale*.7 ); txtScore: font( ftDigitalism ); txtScore: scale( fCustomFontScale ); txtScoreTitle: font( ftDigitalism ); txtScoreTitle: scale( fCustomFontScale ); txtBestScore: font( ftDigitalism ); txtBestScore: scale( fCustomFontScale/2 ); end end ) addEventHandler( \"onClientVehicleStartDrift\", root, function( ) addEventHandler( \"onClientVehicleDrift\", root, drift ); if not bJustFinished then txtScore: text( \"0\" ); txtScore: visible( true ); txtScoreTitle: visible( true ); local r,g,b,a = txtScore: color( ); txtScore: color( r, g, b, 255 ); end end ) addEventHandler( \"onClientVehicleEndDrift\", root, function( ) removeEventHandler( \"onClientVehicleDrift\", root, drift ); iLastScore = iDriftScore * iMyCombo; txtCombo: visible( false ); txtComboTitle: visible( false ); txtScore: text( tostring( iLastScore ) ); Animation.createAndPlay( txtScore, Animation.presets.dxTextMove( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, 100, false, screenSize[ 1 ] * .3, screenSize[ 2 ] / 4 ) ); --Animation.createAndPlay( txtScore, Animation.presets.dxTextFadeIn( 100 ) ); Animation.createAndPlay( txtScoreTitle, Animation.presets.dxTextMove( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, 100, false, screenSize[ 1 ] * .7, screenSize[ 2 ] / 5.6 ) ); --Animation.createAndPlay( txtScoreTitle, Animation.presets.dxTextFadeIn( 300 ) ); if iLastScore > iMaxScore then txtBestScore: text( \"Best Score: \" .. tostring( iLastScore ) ); iMaxScore = iLastScore; end bJustFinished = true; setTimer( changeFinishedState, 2000, 1 ); setTimer( centreScore, 100, 1 ); iDriftScore = 0; iMyCombo = 1; setElementData(player, \"driftscore\", iMaxScore) lol = getElementData(player, \"driftscore\") outputChatBox(lol) end ) addEventHandler( \"onClientVehicleDriftCombo\", root, function( iCombo ) txtCombo: text( \"x\"..tostring( iCombo ) ); txtCombo: visible( true ); txtComboTitle: visible( true ); playSoundFrontEnd( 43 ); Animation.createAndPlay( txtCombo, Animation.presets.dxTextMoveResize( screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 10, ftDigitalism and fCustomFontScale*.75 or 5, 300, false, -- time, loop, screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 10, ftDigitalism and fCustomFontScale*3 or 15 ) ); Animation.createAndPlay( txtCombo, Animation.presets.dxTextFadeIn( 300 ) ); iMyCombo = iCombo; end ); function drift( fAngle, fSpeed, sSide, iDriftTime ) local iNewScore = math.ceil( iDriftScore + (fAngle/25) * (fSpeed/15) ); if not bJustFinished then txtScore: text( tostring( iNewScore ) ); txtScore: visible( true ); txtScoreTitle: visible( true ); local r,g,b = txtScore: color( ); txtScore: color( r, g, b, 255 ); end iDriftScore = iNewScore; end function centreScore( ) txtScore: position( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, false ) txtScoreTitle: position( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, false ); end function changeFinishedState( ) bJustFinished = false; if iDriftScore == 0 then txtScore: visible( false ); txtScoreTitle: visible( false ); else txtScore: text( tostring( iDriftScore ) ); end end function iMaxScore() iMaxScore = getElementData(player, \"driftscore\") end addEventHandler(\"onClientResourceStart\",root,iMaxScore)
Server: local iMaxScore = getElementData(source, \"driftscore\") end addEventHandler(\"onPlayerQuit\",myscore)]
27
« Dátum: 2015. december 20. - 19:26:27 »
Nem lehet, hogy a frissítéssel változtak a kódok, ezért összekeveri a dolgokat? Mivel írtad, h ez egy régi kód!
28
« Dátum: 2015. december 20. - 19:08:15 »
Nem értelek, akkor mire való a setElementData? És hogyan tároljam szerver oldalon?! O.o
29
« Dátum: 2015. december 18. - 23:47:26 »
Hibaüzit kapsz consoleban?
30
« Dátum: 2015. december 18. - 18:42:53 »
Ez egy kliens oldali script, miért nullázódik le amikor kilépek és belépek? local iDriftScore = 0; local iMaxScore = 0; local iScore = 0; local iMyCombo = 1; local fCustomFontScale = 2; local bJustFinished = false; addEventHandler( \"onClientMapStarting\", root, function( tMapInfo ) iMaxScore = 0; iDriftScore = 0; iMyCombo = 0; txtBestScore: text( \"Best score:\" ); for i, v in pairs( tMapInfo ) do outputDebugString( tostring( i ) .. \" : \" .. tostring( v ) ); end end ); addEventHandler( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, function( ) dxSetTestMode( \"none\" ); txtCombo = dxText: create( \"x2\", screenSize[ 1 ] - 100, screenSize[ 2 ] / 2 , false, \"default-bold\", 5 ); txtCombo: type( \"shadow\", 4 ); txtCombo: visible( false ); txtComboTitle = dxText: create( \"COMBO\", screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 60, false, \"default-bold\", 3 ); txtComboTitle: type( \"shadow\", 3 ); txtComboTitle: visible( false ); txtScoreTitle = dxText: create( \"DRIFT\", screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, false, \"default-bold\", 3 ); txtScoreTitle: type( \"shadow\", 3 ); txtScoreTitle: visible( false ); txtScore = dxText: create( \"\", screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, false, \"default-bold\", 3 ); txtScore: visible( false ); txtScore: type( \"shadow\", 3 ); txtBestScore = dxText: create( \"Best score: 0\", screenSize[ 1 ] * 0.8, 20, false, \"arial\", 2 ); txtBestScore: type( \"shadow\", 2 ); ftDigitalism = dxCreateFont( \"digitalism.ttf\", 20, true ); if ftDigitalism then txtCombo: font( ftDigitalism ); txtCombo: scale( fCustomFontScale ); txtComboTitle: font( ftDigitalism ); txtComboTitle: scale( fCustomFontScale*.7 ); txtScore: font( ftDigitalism ); txtScore: scale( fCustomFontScale ); txtScoreTitle: font( ftDigitalism ); txtScoreTitle: scale( fCustomFontScale ); txtBestScore: font( ftDigitalism ); txtBestScore: scale( fCustomFontScale/2 ); end end ) addEventHandler( \"onClientVehicleStartDrift\", root, function( ) addEventHandler( \"onClientVehicleDrift\", root, drift ); if not bJustFinished then txtScore: text( \"0\" ); txtScore: visible( true ); txtScoreTitle: visible( true ); local r,g,b,a = txtScore: color( ); txtScore: color( r, g, b, 255 ); end end ) addEventHandler( \"onClientVehicleEndDrift\", root, function( ) removeEventHandler( \"onClientVehicleDrift\", root, drift ); iLastScore = iDriftScore * iMyCombo; txtCombo: visible( false ); txtComboTitle: visible( false ); txtScore: text( tostring( iLastScore ) ); Animation.createAndPlay( txtScore, Animation.presets.dxTextMove( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, 100, false, screenSize[ 1 ] * .3, screenSize[ 2 ] / 4 ) ); --Animation.createAndPlay( txtScore, Animation.presets.dxTextFadeIn( 100 ) ); Animation.createAndPlay( txtScoreTitle, Animation.presets.dxTextMove( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, 100, false, screenSize[ 1 ] * .7, screenSize[ 2 ] / 5.6 ) ); --Animation.createAndPlay( txtScoreTitle, Animation.presets.dxTextFadeIn( 300 ) ); if iLastScore > iMaxScore then txtBestScore: text( \"Best Score: \" .. tostring( iLastScore ) ); iMaxScore = iLastScore; end bJustFinished = true; setTimer( changeFinishedState, 2000, 1 ); setTimer( centreScore, 100, 1 ); iDriftScore = 0; iMyCombo = 1;
end ) addEventHandler( \"onClientVehicleDriftCombo\", root, function( iCombo ) txtCombo: text( \"x\"..tostring( iCombo ) ); txtCombo: visible( true ); txtComboTitle: visible( true ); playSoundFrontEnd( 43 ); Animation.createAndPlay( txtCombo, Animation.presets.dxTextMoveResize( screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 10, ftDigitalism and fCustomFontScale*.75 or 5, 300, false, -- time, loop, screenSize[ 1 ] * 0.9, screenSize[ 2 ] / 2 - 10, ftDigitalism and fCustomFontScale*3 or 15 ) ); Animation.createAndPlay( txtCombo, Animation.presets.dxTextFadeIn( 300 ) ); iMyCombo = iCombo; end ); function drift( fAngle, fSpeed, sSide, iDriftTime ) local iNewScore = math.ceil( iDriftScore + (fAngle/25) * (fSpeed/15) ); if not bJustFinished then txtScore: text( tostring( iNewScore ) ); txtScore: visible( true ); txtScoreTitle: visible( true ); local r,g,b = txtScore: color( ); txtScore: color( r, g, b, 255 ); end iDriftScore = iNewScore; end function centreScore( ) txtScore: position( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 4, false ) txtScoreTitle: position( screenSize[ 1 ] / 2, screenSize[ 2 ] / 5.6, false ); end function changeFinishedState( ) bJustFinished = false; if iDriftScore == 0 then txtScore: visible( false ); txtScoreTitle: visible( false ); else txtScore: text( tostring( iDriftScore ) ); end end
|