Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Brian_Oconer

Oldalak: 1 [2] 3
16
Segítségkérés / Élet adás percenként hogyan?
« Dátum: 2016. február 05. - 14:55:22 »
Sziasztok azt szeretném megvalósitani hogy mikor a játékos élete lemegy 50 százalékra akkor elindujon egy timer ami percenknt ad neki 1 életet és mikor eléri a 100 at akkor megáljon.Megvalositható ez?És ha igen hogyan? Kérem valaki segitsen,köszönöm elöre is.

17
Segítségkérés / Térképtakarás kiszedése hogyan?
« Dátum: 2016. február 02. - 16:41:45 »
Köszi a válaszod megvan!

18
Segítségkérés / Térképtakarás kiszedése hogyan?
« Dátum: 2016. február 02. - 16:20:50 »
Sziasztok ezt a térképtakarást a bal alsó sarokban hogyan lehetne kiszedni?
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160202/sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

19
Archívum / .:LegendRPG - Az új kor!.:
« Dátum: 2016. január 29. - 19:38:38 »
Most remélem hogy jó lessz :D

20
Archívum / .:LegendRPG - Az új kor!.:
« Dátum: 2016. január 29. - 18:07:06 »
Kész!

21
Archívum / .:LegendRPG - Az új kor!.:
« Dátum: 2016. január 29. - 11:49:13 »
Hello üdvözlök mindenkit magyon sok szeretettel,beszeretném mutatni az én Role Play szerveremet.
Egy kis info a módrol:A mód nem 0-ról volt irva hanem ez egy fejlesztés.Ugyebár az alap mod megvolt de viszont
nagyon sok fejlesztés került be.
Nos lássuk is a szerver adatait:
HostName: :: LegendRPG -  ::
Address:  eltávolítva
Players:  x /500
Ping:     44
Mode:     LegendRPG v1.0.0
Language: Hungary
Rendszerek a modban:
Ház-rendszer:
Ez a ház rendszer úgy müködik hogy vannak a szerveren eladó házak,odaálsz ahoz a házhoz ameiket meg szeretnéd
vásárolni beirod hogy /ház vesz és ha van elegendo pémzed akkor meg is kaptad a ház kulcsot amivel ki is tudod
nyitni a ház ajtaját és beis mehetsz.Ház kinyitásához ird be /ház zár(ezzel a parancsal nyitod és zárod a házadat).
Bútor-rendszer:
Ez egy igen is érdekes rendszer mivel bemész a házba és beirod /butor és elo fog jönni egy lista ahol tudsz
válogatni.Itt lessz egy olyan hogy bútor vásárlása ,rámész arra és különbözo bútor nevek fognak elöjönni.Ha van
elegendo pénzed rámész a tetszoleges bútorra és megveszed.Mikor megvásároltad az adott bútort házhoz is szálitja a
szerver automatikusan.A bútor azonnal meg fog jönni és azt te tetszolegesen igazithatod a lakásodban.
Házszéf-rendszer:
Mikor van házad akkor természetesen mindenki szeretne egy széfet házába.Nos ez egyszerüen megoldható,bemész a
házadba és beirod hogy /butor és ott kikeresed hogy Házszéf es ha van elegendo pénzed azt megveszed és ki is
szálitják és azt tetszolegesen elrendezheted lakásodban.Mikor elhelyezted egy helyre a széfet akkor a /ház széf
paranccsal tudsz a széfbe bepakolni,vagy akár meg is nézheted a széfed tartalmát.
Telefon-rendszer:
A szerveren van telefon-rendszer is,mivel análkül az emberek a mai világban is nagy hasznát veszik.Elmész egy
üzletbe és ott tudsz venni egy telefont.Mikor vettél egy telefont akkor nem tudsz telefonálni meg sms-t irni mivel
fel kel töltened egységgel.Ugyan ugy az üzletben veszel egy feltölto kártyát és egy adott összeget fog adni a
telefonodra.A telefon már fel is van töltve akkor nyugodtan tudsz telefonálni meg sms-t irni.A telefonodat a
/telefon paranccsal tudod elovenni.De a kérdés az hogy ha valakinek nem tudod a számát vagy nem adta le neked és
fontos megbeszélni valód van vele?Semmi baj,menj el egy üzletbe és vegyél egy telefonkönyvet ahol mindenki számát
kitudod keresni.
Bankrablás:
A szerveren lehet bankot rabolni is de különbözo felszerelések is kelnek ám hozza.Elöször is elmész egy ruhaboltba
és veszel egy hátizsákot hogy majd legyen hova pakoljad a pénzt.Azután szükséged lessz fegyverre,de az üzletbe csak
fegyverengedéllyel tudsz venni fegyver.Fegyverengedély a rendörségen szerezhetsz.De ha nem akarsz fegyverengedélyre
költeni akkor keresd meg a Fegyveres NPC-t és vegyél tole egy tetszoleges fegyvert.Utánna el kel válalnod a hecker
munkát mivel a széf kinyitásához heckelni kel.Miután ezek megvannak mehetsz a bankba.Mikor bementél az egyik
bankba,Los Santos-ba vagy San Fieroba akkor a fegyveredet a bankkára tartod,és ha szerencséd van akkor ide adja a
széfnek a kódját,de ha nincs szerencséd akkor értesitti a rendorséget.Ha megkaptad a bankártól a kódot akkor jöhet a
heckelés.Los Santosban két dolgot kel heckelj:-A lézert és az ajtót.
Ha sikerult a hack akkor kinyilik a széf ajtó és már be is mehetsz.Mikor bementél akkor elkezdheted pakolni a pénzt
a hátiszákba.
Munkák:
-Kukás
-Úttisztitó
-Kamionos
-Farmer
-Favágó
Illegális munkák:
-Fegyvermester
-Hacker
-Drog-diler
Kukás:Ezt a munkát a városházán tudod elválani a /munka felvesz paranccsal.Miután elválaltad a munkát elmész a
szeméttelepre és beszálsz egy szemetes autoba és bejárod Los Santos utcáit és összegyujtöd a szemetet.Ahogy
kiüritesz egy kukát kapsz xy pénzt.
Úttisztitó:Ezt a munkát is a városházán tudod elválani a /munka felvesz paranccsal.Elválaltad a munkát akkor elmész
az úttiszito telepre és beszálsz egy úttisztitó jármübe és elkezded tisztitani az utat/utcákat.És mikor tisztitod
akkor kapod az xy összegu pénzt.
Kamionos:Ha van elegendo tapasztalatpontod akkor eltudod válalni ezt a munkát is.Elmész a kamiontelepre és beszálsz
egy kamionba és utána felakasztod a trailert és a /munka kezd paranccsal útnak is indulhatsz hogy megrakják a
kamiont.Mikor megrakodtál akkor elviszed az árut az adott helyre és ha épségben odaértél akkor megkapod a pénzed.
Farmer:Ha van elegendo tapasztalatpontod akkor eltudod válalni ezt a munkát is..Elmész a farmra beszálsz egy
traktorba vagy egy kombájnba és learatod a kombájnal a termést,ha mindet learadtad akkor beszálsz a traktorba és
felakasztod a vetogépet a traktor után és elkezded bevetni a földet.
Favágó:Ha van elegendo tapasztalatpontod akkor eltudod válalni ezt a munkát is.Elmész a fatelepre és elveszed a
láncfurész és  azt beinditod és elkezded kivágni a fát.Ha egy fát kivágsz akkor kapsz xy fizetést.
Frakciók:
-LSPD-Rendőrség //Foglalt
-LS-Car Service //Szabad
-Los Santos Medical Apartament(LSMD) //Szabad
-LS-Riporter //Szabad
-La Cosa Nostra //Szabad
-Ballas //Szabad
-Bratva //Szabad
A szerverre minden nap frissités kerül be.Érdemes feljönni.Szerintem senki sem fogja megbánni hogy feljött.
A fórum készüloben van és a Teamspeak3 is.De hamarosan az is meglessz.
Néhány kép a szerverről:
LSPD Rendorség:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160129/LSPD_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
LS Bank:
[imghttp://kepfeltoltes.hu/160129/Bank_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]http://Déli-Benzinkút:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160129/Deli_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Ház-rendszer:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160129/Hazrendszer_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Lőtér:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160129/loter_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Városháza:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160129/Varoshaza_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Admin felvétel: VAN!
Gyertek fel sokan!Nem fogjátok megbánni!
A forum már készülőben van a szerverhez és hamarosan lessz TeamSpeak3 szoba is.
Facebook oldalunk:
eltávolítva

22
Segítségkérés / Mentési és mysql hiba.
« Dátum: 2016. január 11. - 13:26:27 »
Az elsohibara a megoldas: toltsd le a libmysql_r.16.sot es tedd be a szerver mappaba ahol talalhato a server.cfg es mennie kel :)

23
Segítségkérés / FCNPC plugin kifagy linuxon hiba!!
« Dátum: 2016. január 08. - 20:11:40 »
Hostolt szerver ami linuxos.Nen tudod a seerpgn hogy mukodik a plugin?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 08. - 20:20:24 )

Amugy ezt a plugint probaltam es linuxon el se indul a mod kifagy a szero tole el se indul..pls segitsetek :)

24
Segítségkérés / FCNPC plugin kifagy linuxon hiba!!
« Dátum: 2016. január 08. - 19:59:11 »
Sziasztok.Valakinek nincs fcnpc pluginja ami nem hibas?Mert nekem ami van a szerver el se indul tole.A seerpg-n hogyan van megoldva vajon?KOSZONOM A SEGITSEGET ELORE IS!!

25
Segítségkérés / Spawn hiba!Segitsetek kerlek
« Dátum: 2016. január 08. - 14:35:07 »
Sziasztok az a bajom hogy van egy SeeRPG modom ami a valosag,es mikor beregelek a LosSantos Bank melletti hid alatt spawnolok.Az OnPlayerSpawn-nal amit kaptam az egesznek a poziciojat atirtam de ugyis ogyan ott spawnol a player.Miert?Kerlek segitstek,koszonom elore is!
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
//   KillTimer(PlayerTimers[playerid][sCREEN_FADE]);
if(PlayerInfo[playerid][pSzunetel])
CallLocalFunction(\"OnPlayerPause\", \"dd\", playerid, 0);
PlayerInfo[playerid][pCamera] = NINCS;
if(!PlayerInfo[playerid][pPaintBall][0])
PlayerInfo[playerid][pSpawnVedelem] = 5;
if(PlayerInfo[playerid][pTiltvaVan])
return false;
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new VWjuk = 0;
if(ServerInfo[0][sRL_Time][0] > 20)
{
   VWjuk = 0;
}
if(ServerInfo[0][sRL_Time][0] < 21)
{
   VWjuk = Rand(1,9999);
}
if(egyezik(JatekosNev(playerid),\"[NPC]Steve_Pullman\"))
{
   VasarlosNPCK[0] = playerid;
   SetPlayerVirtualWorld(playerid,VWjuk);
   SetPlayerPos(playerid,2690.316, -1975.359, 13.546);
   SetPlayerFacingAngle(playerid,357);
   SetPlayerSkin(playerid,20);
   SetPlayerColor(playerid, COLOR_INVISIBLE);
   NPCTextLabel[0] = CreateDynamic3DTextLabel(\"- Nyomd le az Y gombot a csevegéshez! -\",0xfff200AA,2690.316, -1975.359, 13.546,3,playerid,INVALID_PLAYER_ID,0,VWjuk,0,-1,100);
}
new l = -1;
for(;++l < sizeof(BoltBot);)
{
   //printf(\"Spawn: %d | %d\", playerid, BoltRablas[l][npcID]);
   if(BoltRablas[l][npcID] == playerid)
   {
      //printf(\"NPC! ID: %d | %d\", playerid, BoltRablas[l][npcID]);
      BoltRablas[l][npcRabolhato] = BoltBot[l][bBotRob];
      SetPlayerPos(BoltRablas[l][npcID], BoltBot[l][bBotPosX], BoltBot[l][bBotPosY], BoltBot[l][bBotPosZ]);
      SetPlayerFacingAngle(BoltRablas[l][npcID], BoltBot[l][bBotA]);
      //SetHealth(BoltRablas[l][npcID], FLOAT_INFINITY);
      break;
   }
}
if(BankBotok[bankNPCID] == playerid)
{
   SetPlayerPos(BankBotok[bankNPCID],  2308.553, -6.994, 22.819);
   SetPlayerFacingAngle(BankBotok[bankNPCID], 178.0);
   SetPlayerSkin(BankBotok[bankNPCID],17);
   //SetHealth(BankBotok[bankNPCID], FLOAT_INFINITY);
}
  /*
SetSpawnInfo(BoltRablas[npcID], 0, 1, PosExt(BoltBot), 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
SpawnPlayer(BoltRablas[npcID]);
SetPlayerFacingAngle(BoltRablas[npcID], BoltBot[3]);
SetHealth(BoltRablas[npcID], FLOAT_INFINITY);
  */
//printf(\"NPC! ID: %d\", playerid);
//SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 3.0);
//BoltRablas[npcID] = ConnectNPCEx(botname);
//BoltRablas[npcID] = ConnectNPC(botname, \"npcspawn\");
/*SetSpawnInfo(BoltRablas[npcID], 0, 1, PosExt(BoltBot), 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
SpawnPlayer(BoltRablas[npcID]);
SetPlayerFacingAngle(BoltRablas[npcID], BoltBot[3]);
SetHealth(BoltRablas[npcID], FLOAT_INFINITY);*/
return true;
}
//-0.19600
if(PlayerInfo[playerid][pHatizsak])
SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT_HATIZSAK, 3026, 1, -0.125, -0.046, -0.004, -1.299, -0.5, -6.297, 1.0, 1.0, 1.0);
//SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT_HATIZSAK, 371, 1, 0.0, -0.19600, 0.0, 0.0, 90.0, 0.0);
PlayerInfo[playerid][pMP3_Megy] = false;
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
/*------------------------ Munka korrekció ------------------------*/
if(FInfo[ PlayerInfo[playerid][pFrakcio] ][fLegalis] != FK_MAFFIA)
{
if(PlayerInfo[playerid][pMunka1] == MUNKA_FEGYVER)
   PlayerInfo[playerid][pMunka1] = 0;
if(PlayerInfo[playerid][pMunka2] == MUNKA_FEGYVER)
   PlayerInfo[playerid][pMunka2] = 0;
}
if(FInfo[ PlayerInfo[playerid][pFrakcio] ][fLegalis] != FK_BANDA)
{
if(PlayerInfo[playerid][pMunka1] == MUNKA_DROG)
   PlayerInfo[playerid][pMunka1] = 0;
if(PlayerInfo[playerid][pMunka2] == MUNKA_DROG)
   PlayerInfo[playerid][pMunka2] = 0;
}
/*--------------------- Munka korrekció vége ---------------------*/
    if(!PlayerInfo[playerid][pregisztracio])
{
//1682.910
    SetPlayerPos(playerid, 1481.3906,-1751.0538,13.5469);
//(X:1737.370 | Y:-1737.991 | Z:13.546 | Angle: 355.931 | Interior: 0 | VirtualWorld: 0)
SetPlayerFacingAngle(playerid, 359.1057);
    SetPlayerInterior(playerid, 0);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
    PlayerInfo[playerid][pregisztracio] = 1;
} else {
new skin = PlayerInfo[playerid][pskin];
if(PlayerInfo[playerid][pFrakcio] != 0)
{
   if(PlayerInfo[playerid][pDuty][0])//ha szoliban van
   {
      if(!PlayerInfo[playerid][pDutySkin])
      {
         new i = NINCS;
         for(;++i < sizeof(FrakcioSkinek);)
            if(FrakcioSkinek[0] == PlayerInfo[playerid][pFrakcio])
               skin = FrakcioSkinek[ PlayerInfo[playerid][prang] ];
      } else
         skin = PlayerInfo[playerid][pDutySkin];
   }
}
if(!skin) skin = 1;
SetPlayerSkin(playerid, skin);
Freeze(playerid, 2000);
if(PlayerInfo[playerid][pPaintBall][0] != 0)
   PaintBallMuvelet(playerid, 3);
/*else if(Bortonben(playerid) != 0)
   Borton( playerid, Bortonben( playerid ) );*/
else
{
   if(PlayerInfo[playerid][pNewSpawn])
   {
      if(PlayerInfo[playerid][pHazKulcs][0] != NINCS)
         RemovePlayerFromHouse(playerid, PlayerInfo[playerid][pHazKulcs][0]);
      else
         SetPos(playerid, 1481.3906,-1751.0538,13.5469, 359.1057, true);
      PlayerInfo[playerid][pNewSpawn] = false;
      PlayerInfo[playerid][phaz] = NINCS;
   }
   else if(PlayerInfo[playerid][posx] != 0.0)
   {
      SetPlayerInterior(playerid, PlayerInfo[playerid][pinterior]);
      SetPlayerVirtualWorld(playerid, PlayerInfo[playerid][pvirtualworld]);
      SetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid][posx], PlayerInfo[playerid][posy], PlayerInfo[playerid][posz]);
      SetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerInfo[playerid][pangle]);
   } else
      SetPos(playerid, 1481.3906,-1751.0538,13.5469, 359.1057, true),SCM(playerid,COL_MKEK,\"Megérkeztél Los Santos egyik belvárosi buszmegállójába, egy helyi járattal.\"); //1480.084, -1770.767, 13.546, 0.236
}
}
StatInfo[playerid][pRIdo] = UnixTime, StatMentes(playerid, true);
Idojaras(playerid); //Idojárás váltás
Felirat( playerid, true );//IDK
PlayerTextDrawDestroy(playerid, AlsoFelso[playerid][0]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, AlsoFelso[playerid][1]);
UpdatePlayerInfo(playerid);
ShowInfoTextDraw(playerid);
PlayerInfo[playerid][pEhseg] = 0.0;
PlayerInfo[playerid][pVizelet] = 0.0;
//Progressbar-ok beállítása
if(EhsegBar[playerid] != INVALID_PLAYER_BAR_ID)
{
SetPlayerProgressBarValue(playerid, EhsegBar[playerid], 0.0);
UpdatePlayerProgressBar(playerid, EhsegBar[playerid]);
}
if(VizeletBar[playerid] != INVALID_PLAYER_BAR_ID)
{
SetPlayerProgressBarValue(playerid, VizeletBar[playerid], 0.0);
UpdatePlayerProgressBar(playerid, VizeletBar[playerid]);
}
if(NemLehetANeve(playerid))
{
SCM(playerid,COL_LRED,\"Hiba Történt! Ezt a nevet NEM veheted fel kérlek változtass az nevet!\");
SCM(playerid,COL_LRED,\"Ezt a nevet már használja egy NPC!\");
Kick_Ex(playerid);
return 1;
}
new index;
if(DivatInfo[sLOT_SAPKA][playerid][dVan] == 1)
{
index = SLOT_SAPKA;
SetPlayerAttachedObject(playerid, index, DivatInfo[index][playerid][dmodelid], 2, DivatInfo[index][playerid][dPosX], DivatInfo[index][playerid][dPosY], DivatInfo[index][playerid][dPosZ], DivatInfo[index][playerid][dRotX], DivatInfo[index][playerid][dRotY], DivatInfo[index][playerid][dRotZ], DivatInfo[index][playerid][dScaleX], DivatInfo[index][playerid][dScaleY], DivatInfo[index][playerid][dScaleZ]);
}
if(DivatInfo[sLOT_SZEMUVEG][playerid][dVan] == 1)
{
index = SLOT_SZEMUVEG;
SetPlayerAttachedObject(playerid, index, DivatInfo[index][playerid][dmodelid], 2, DivatInfo[index][playerid][dPosX], DivatInfo[index][playerid][dPosY], DivatInfo[index][playerid][dPosZ], DivatInfo[index][playerid][dRotX], DivatInfo[index][playerid][dRotY], DivatInfo[index][playerid][dRotZ], DivatInfo[index][playerid][dScaleX], DivatInfo[index][playerid][dScaleY], DivatInfo[index][playerid][dScaleZ]);
}
if(DivatInfo[sLOT_KARORA][playerid][dVan] == 1)
{
index = SLOT_KARORA;
SetPlayerAttachedObject(playerid, index, DivatInfo[index][playerid][dmodelid], 13, DivatInfo[index][playerid][dPosX], DivatInfo[index][playerid][dPosY], DivatInfo[index][playerid][dPosZ], DivatInfo[index][playerid][dRotX], DivatInfo[index][playerid][dRotY], DivatInfo[index][playerid][dRotZ], DivatInfo[index][playerid][dScaleX], DivatInfo[index][playerid][dScaleY], DivatInfo[index][playerid][dScaleZ]);
}
if(!PlayerInfo[playerid][pAduty])
SetPlayerColor(playerid, COLOR_INVISIBLE);//listában normálisan látható
SetPlayerScore(playerid, PlayerInfo[playerid][pjatekosszint]);
PlayerTextDrawShow(playerid, Penz[playerid]);
PenzFrissites(playerid);
PlayerTextDrawSetString(playerid, Adatok[playerid], \"Adatok betöltése....\");
PlayerTextDrawShow(playerid, Adatok[playerid]);
if(PlayerInfo[playerid][pFegyver])
SetPlayerArmedWeapon(playerid, PlayerInfo[playerid][pFegyver]);
SetHealth(playerid, MAX_HP);
SetPlayerAttachedWeapon(playerid);
new x = -1;
for(;++x < MAX_TERULET;)
{
if(tInfo
  • [tVan])

{
   GangZoneShowForPlayer(playerid, tInfo
  • [tZone], FrakcioSzin[ tInfo
  • [tFrakcio] - 1 ]);

   if(tInfo
  • [tHarcFolyik])

      GangZoneFlashForPlayer(playerid, tInfo
  • [tZone], COLOR_INVISIBLE);

   else
      GangZoneStopFlashForPlayer(playerid, tInfo
  • [tZone]);

}
}
/*-------------------- Streamer újratöltés --------------------*/
if(ServerInfo[0][sTuzVan] && PlayerInfo[playerid][pFrakcio] == FRAKCIO_LSFD) {
for(new t = 0; t < TUZ_MAX; t++)
{
   if(Tuz[t][tuzAktiv] && !Streamer_IsInArrayData(STREAMER_TYPE_MAP_ICON, Tuz[t][tMap], E_STREAMER_PLAYER_ID, playerid))
      Streamer_AppendArrayData(STREAMER_TYPE_MAP_ICON, Tuz[t][tMap], E_STREAMER_PLAYER_ID, playerid);
}
}
//Animok kezelése
if(!PlayerInfo[playerid][pAnimLibsPreloaded])
{
EloToltes(playerid);
PlayerInfo[playerid][pAnimLibsPreloaded] = 1;
}
//AdatTextDrawFrissites(playerid);   
if(PlayerInfo[playerid][pMeghalt] == 1)
{
//PreloadnimLib(playerid, \"WUZI\");
SetPlayerPos(playerid,PlayerInfo[playerid][pHx],PlayerInfo[playerid][pHy],PlayerInfo[playerid][pHz]);
LoopingAnim(playerid, \"WUZI\", \"CS_Dead_Guy\", 4.0, 1, 0, 0, 1, 0, 1);
PlayerInfo[playerid][pHalalfogadas] = 0;
SetPlayerWeather(playerid, 22);
SetHealth(playerid, 30);
nformat(form, 128, \"(( Súlyosan sérült ))\", playerid);
PlayerInfo[playerid][pHalalText] = CreateDynamic3DTextLabel(form, 0xff7f7fAA, 0.0, 0.0, 0.0, 40.0, playerid, INVALID_VEHICLE_ID, 0);
SCM(playerid,  COL_VZOLD, \"Súlyos sérüléseket szenvedtél, amennyiben mentos, vagy egy járókelo nem lát el elvérzel!\");
SCM(playerid,  COL_VZOLD, \"Ahhoz hogy elfogadd a teljes karakterhalált írd be: /elfogadck, majd vedd fel a kapcsolatot Fo, - illetve SuperAdminnal.\");
SCM(playerid,  COL_VZOLD, \"10 perc elteltével használhatod a /elfogadhalál parancsot, ami bedob a kórházba.\");
SCM(playerid,  COL_VZOLD, \"Alap esetben 20 percig fekszel a földön.\");
TogglePlayerControllable(playerid, false);
SetTimerEx(\"Hasznalhatja\", 500, 0, \"d\", playerid);
}
if(LeCheckolva[playerid] == 0)
{
Check(playerid);
}
AdatBetoltes( playerid );
return true;
}

 
Nem tudjatok mi lehet a problema .Kerlek segitsetek nagyon halas lennek.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 10. - 09:31:13 )

Nem oldottam meg sajnos.Segitseg :)

26
Segítségkérés / NPC nem csatlakozik!
« Dátum: 2016. január 08. - 12:27:33 »
Sziasztok miert nem csatlakozik az npc?PLS segitsetek.A valaszokat koszonom elore is.Itt a log:
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:33431 id: 7
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:35178 id: 6
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:43765 id: 5
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:48364 id: 4
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:44683 id: 3
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:38620 id: 2
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:35940 id: 1
[2016/01/08 12:20:29] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:54897 id: 0
[2016/01/08 12:20:28]
[2016/01/08 12:20:28] ==========================================
[2016/01/08 12:20:28] | |
[2016/01/08 12:20:28] | repository for more details: |
[2016/01/08 12:20:28] | MANY other bug fixes - see the github |
[2016/01/08 12:20:28] | y_zonenames, better documentation; |
[2016/01/08 12:20:28] | added y_bitmap, y_areas, y_races, |
[2016/01/08 12:20:28] | Improved (and fixed) version checks; |
[2016/01/08 12:20:28] | Reverted to old download location. |
[2016/01/08 12:20:28] | |
[2016/01/08 12:20:28] | 3.09.0684: |
[2016/01/08 12:20:28] | |

 
Ugylatszik akar csatlakozni csak valamer megse csatlakoznak..

27
Segítségkérés / Szerver inditás hiba!Kerem segitsetek.See edit amugy..
« Dátum: 2016. január 07. - 08:13:54 »
Igen.SeeRPG alapú mód.

28
Segítségkérés / Szerver inditás hiba!Kerem segitsetek.See edit amugy..
« Dátum: 2016. január 06. - 21:23:01 »
Igen de azt mondtak hogy a modommal van baj..szerintem ok se tudjak..

29
Segítségkérés / Szerver inditás hiba!Kerem segitsetek.See edit amugy..
« Dátum: 2016. január 06. - 21:15:11 »
Frissitettem de ugyan az. PLS segitsen valaki :(

30
Segítségkérés / Szerver inditás hiba!Kerem segitsetek.See edit amugy..
« Dátum: 2016. január 06. - 19:38:46 »
Hoston szeretnem futattni ami Linuxos!

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal