Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Segítségkérés / dxCreateFont« Dátum: 2016. május 20. - 15:18:15 »
Rendesen működik a resource csak miután ezt így beillesztem nem működik és ez a hiba fogad
És kliens oldal és bevan írva rendesen metá-ba ERROR: teszt/teszt2.lua:43 attempt to compare string with number 18
Segítségkérés / dxCreateFont« Dátum: 2016. május 20. - 14:11:08 »Sziasztok megtudnátok mondani hogy ez miért nem működik?
local FONT = dxCreateFont (\"BEBAS.ttf\",14) Bevan írva metába meg minden
19
Segítségkérés / Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam« Dátum: 2016. május 04. - 13:52:45 »
local components = { \"weapon\", \"ammo\", \"health\", \"radar\" , \"clock\", \"money\", \"breath\", \"armour\", \"wanted\" }
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), function () for _, component in ipairs( components ) do setPlayerHudComponentVisible( component, false ) end end) local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize ( ) function createText( ) local localPlayerName = getPlayerName(getLocalPlayer()) local hour, minutes = getTime() local playerMoney = getPlayerMoney ( playerX, playerY, playerZ ) local armor = math.ceil(getPlayerArmor ( localPlayer )) local hp = math.ceil(getElementHealth(localPlayer)) local ammo = getPedAmmoInClip ( localPlayer ) local breath = math.ceil(getPedOxygenLevel (getLocalPlayer()))..\"%\" local weapon = getPedWeapon(localPlayer) local now = getTickCount( ) local playerX, playerY, playerZ = getElementPosition ( localPlayer ) dxDrawImage ( screenWidth/1.3 - 40, 0, 320, 170, \'hud.png\', angle, 0, -120 ) dxDrawImage( screenWidth/1.2 - 0, 170, 170, 100, \"kepek/\"..weapon..\".png\",angle, 0, -0 ) dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 45, 2.13 *hp, 16 ,tocolor( 174, 208, 118 ) ); dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 80, 2.13 *armor, 16 ,tocolor( 58, 184, 220 ) ); dxDrawText (hour..\":\"..minutes, 985, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor (255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true ) dxDrawText ( playerMoney..\"#8BC963\"..\"$\", 1080, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true ) dxDrawText ( ammo , 1216, screenHeight - 835, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 139, 201, 99, 255 ), 0.8, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true ) end function HandleTheRendering ( ) addEventHandler(\"onClientRender\", root, createText) end addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering) 20
Segítségkérés / Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam« Dátum: 2016. május 03. - 19:02:41 »
Nekem ki van írva az ammo dxdrawtext-el és azt szeretném hogy csak akkor írja ki ha fegyver van a kezembe
21
Segítségkérés / Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam« Dátum: 2016. május 03. - 18:34:36 »
Sziasztok megint én vagyok most azzal a kérdéssel jöttem hogy hogyan lehet azt megoldani hogy csak akkor írja ki az ammo-t ha
fegyver van a kezedben \ a válaszokat előre is köszönöm 24
Segítségkérés / DxDrawrectangle« Dátum: 2016. május 02. - 13:58:16 »
Sziasztok az lenne a problémám hogy van itt nekem egy HealthBar-om ami így néz ki:
dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 45, hp, 10 ,tocolor( 158, 30, 30 ) ); és szóval ez így elég rövid hosszúságra hogyan lehetne megnövelni a hosszúságát úgy hogy rendesen működjön? én így már próbáltam dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 45, hp+70, 10 ,tocolor( 158, 30, 30 ) ); de ez nem jött össze mert nem ment le 0-ra teljesen. Köszönöm előre a válaszokat 26
Segítségkérés / dxDraw« Dátum: 2016. április 04. - 12:49:31 »
Itt nézegetem egy ideje de nem jövök rá hogy hova kell raknom
27
Segítségkérés / dxDraw« Dátum: 2016. április 04. - 09:50:06 »
Oké köszi nem is fogok már megis oldottam már csak az a baj hogy túl pontosan írja ki a hp %-ot szóval valahogy így:85.13242414325345234254%
28
Segítségkérés / dxDraw« Dátum: 2016. április 03. - 20:02:21 »
Nagyon köszönöm királyak vagytok!!!!!!!!!!!!!!!!!
29
Segítségkérés / dxDraw« Dátum: 2016. április 03. - 15:53:36 »
Még csak tanulgatom a lua-t most látszik az előző csak a mostani nem viszont ha a régit kitörlöm a mostani látszik
local screenWidth,screenHeight = guiGetScreenSize() 30
Segítségkérés / dxDraw« Dátum: 2016. április 02. - 20:12:23 »
Sziasztok az lenne a problémám amikor csinálok egy dxdraw-ot mind1 milyet lehet dxdrawimage vagy dxdrawtext akkor az előző amit csináltam nem jelenikmeg a játékban szóval 2 dxdraw-ot nem tudok csinálni
mi lehet a probléma ? |