Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kepusz

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Segítségkérés / dxCreateFont
« Dátum: 2016. május 20. - 15:18:15 »
Rendesen működik a resource csak miután ezt így beillesztem nem működik és ez a hiba fogad
És kliens oldal és bevan írva rendesen metá-ba
 
ERROR: teszt/teszt2.lua:43 attempt to compare string with number

17
Segítségkérés / (MTA) Nav-os Autó Textúrázás
« Dátum: 2016. május 20. - 14:13:11 »
.

18
Segítségkérés / dxCreateFont
« Dátum: 2016. május 20. - 14:11:08 »
Sziasztok megtudnátok mondani hogy ez  miért nem működik?
 
 
local FONT = dxCreateFont (\"BEBAS.ttf\",14)

 

Bevan írva metába meg minden  :o

19
Segítségkérés / Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam
« Dátum: 2016. május 04. - 13:52:45 »
local components = { \"weapon\", \"ammo\", \"health\", \"radar\" , \"clock\", \"money\", \"breath\", \"armour\", \"wanted\" }
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()),
function ()
for _, component in ipairs( components ) do
   setPlayerHudComponentVisible( component, false )
end
end)
 local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize ( )
function createText( )
     
        local localPlayerName = getPlayerName(getLocalPlayer())
        local hour, minutes = getTime()
    local playerMoney = getPlayerMoney ( playerX, playerY, playerZ )
        local armor = math.ceil(getPlayerArmor ( localPlayer ))
   local hp = math.ceil(getElementHealth(localPlayer))
   local ammo = getPedAmmoInClip ( localPlayer )
   local breath = math.ceil(getPedOxygenLevel (getLocalPlayer()))..\"%\"
   local weapon = getPedWeapon(localPlayer)
   local now = getTickCount( )
   local playerX, playerY, playerZ = getElementPosition ( localPlayer )
   dxDrawImage ( screenWidth/1.3 - 40, 0, 320, 170, \'hud.png\', angle, 0, -120 )
   dxDrawImage( screenWidth/1.2 - 0, 170, 170, 100, \"kepek/\"..weapon..\".png\",angle, 0, -0 )
   dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 45, 2.13 *hp, 16 ,tocolor( 174, 208, 118 ) );
   dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 80, 2.13 *armor, 16 ,tocolor( 58, 184, 220 ) );
       dxDrawText (hour..\":\"..minutes, 985, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor (255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true )
     
    dxDrawText ( playerMoney..\"#8BC963\"..\"$\", 1080, screenHeight - 850, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true   )
   dxDrawText (  ammo , 1216, screenHeight - 835, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 139, 201, 99, 255 ), 0.8, \"pricedown\",\"left\",\"top\",false,false,false,true )
end
function HandleTheRendering ( )
        addEventHandler(\"onClientRender\", root, createText) 
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)

20
Segítségkérés / Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam
« Dátum: 2016. május 03. - 19:02:41 »
Nekem ki van írva az ammo dxdrawtext-el és azt szeretném hogy csak akkor írja ki ha fegyver van a kezembe

21
Segítségkérés / Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam
« Dátum: 2016. május 03. - 18:34:36 »
Sziasztok megint én vagyok  ;) most azzal a kérdéssel jöttem hogy hogyan lehet azt megoldani hogy csak akkor írja ki az ammo-t ha
fegyver van a kezedben  :-\\ a válaszokat előre is köszönöm

22
Segítségkérés / DxDrawrectangle
« Dátum: 2016. május 02. - 16:04:28 »
Köszi  :thumbsup:

23
Segítségkérés / DxDrawrectangle
« Dátum: 2016. május 02. - 14:27:02 »
Pontosabban Hp+113

24
Segítségkérés / DxDrawrectangle
« Dátum: 2016. május 02. - 13:58:16 »
Sziasztok az lenne a problémám hogy van itt nekem egy HealthBar-om ami így néz ki:
 
dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 45, hp, 10 ,tocolor( 158, 30, 30 ) );

 
és szóval ez így elég rövid hosszúságra hogyan lehetne megnövelni a hosszúságát úgy hogy rendesen működjön?
én így már próbáltam
 
dxDrawRectangle( screenWidth/ 1.3, 45, hp+70, 10 ,tocolor( 158, 30, 30 ) );

 
de ez nem jött össze mert nem ment le 0-ra teljesen. Köszönöm előre a válaszokat

25
Segítségkérés / dxDraw
« Dátum: 2016. április 04. - 19:02:52 »
köszi király vagy  :thumbsup:

26
Segítségkérés / dxDraw
« Dátum: 2016. április 04. - 12:49:31 »
Itt nézegetem egy ideje de nem jövök rá hogy hova kell raknom :D

27
Segítségkérés / dxDraw
« Dátum: 2016. április 04. - 09:50:06 »
Oké köszi nem is fogok már megis oldottam már csak az a baj hogy túl pontosan írja ki a hp %-ot szóval valahogy így:85.13242414325345234254%

28
Segítségkérés / dxDraw
« Dátum: 2016. április 03. - 20:02:21 »
Nagyon köszönöm királyak vagytok!!!!!!!!!!!!!!!!!

29
Segítségkérés / dxDraw
« Dátum: 2016. április 03. - 15:53:36 »
Még csak tanulgatom a lua-t :) most látszik az előző csak a mostani nem viszont ha a régit kitörlöm a mostani látszik :D
 
local screenWidth,screenHeight = guiGetScreenSize()  
 
function renderDisplay ( )
dxDrawImage ( screenWidth/1.3 - 40, 0, 320, 170, \'hud.png\', angle, 0, -120 )
end
 
function HandleTheRendering ( )
addEventHandler(\"onClientRender\", root, renderDisplay) 
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)
local components = { \"weapon\", \"money\",\"health\",  \"clock\" ,  \"breath\", \"armour\", \"wanted\",\"radar\",\"ammo\"  }
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()),
function ()
for _, component in ipairs( components ) do
setPlayerHudComponentVisible( component, false )
end
end)
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize ( ) --
 
----------------------------név--------------------
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize ( )
function createText( )
     
   local localPlayerName = getPlayerName(getLocalPlayer())
     
   
        dxDrawText ( localPlayerName, 960, screenHeight - 808, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 1, \"pricedown\" )
end
function HandleTheRendering ( )
    addEventHandler ( \"onClientRender\", root, createText )
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, HandleTheRendering )
 
--------------------------------pénz rendszer------------------------
 
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize ( )
function createText ( )
     local hour, minutes = getTime()
 local playerMoney = getPlayerMoney ()..\"ft\" 
        dxDrawText ( playerMoney..\"                 \"..hour..\":\"..minutes, 955, screenHeight - 828, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 139, 201, 99, 255 ), 1, \"pricedown\" )
 
 
end
function HandleTheRendering ( )
    addEventHandler ( \"onClientRender\", root, createText )
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, HandleTheRendering )

30
Segítségkérés / dxDraw
« Dátum: 2016. április 02. - 20:12:23 »
Sziasztok az lenne a problémám amikor csinálok egy dxdraw-ot mind1 milyet lehet dxdrawimage vagy dxdrawtext akkor az előző amit csináltam nem jelenikmeg a játékban szóval 2 dxdraw-ot nem tudok csinálni
mi lehet a probléma ?

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal