Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - barkacsolasok

Oldalak: 1 [2] 3
16
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. március 24. - 19:43:19 »
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jó. Kösz. :D
Tényleg még egy uccsót.
Nos,az van hogy amikor belemegyek,nem lesz semmi,mert van egy ilyen kocsi lehivo gui,abban mikor lehivod >>elindul egy setTimer<<, és fél mp után ott lesz a col. De mikor belemegyek,akkor semmi. Ugy tudom hogy olyanba nem lehet interakciot létrehozni,amit function-on belül kreálunk. Vagy igen?
Ez mért van igy nálam?
Dupla üzenet összevonva ekkor: Tegnap - 21:35:39
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ezt irtam :D

17
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. március 24. - 19:35:51 »
Ja de az elsö kódot setTimer-rel csinálja :)

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 24. - 19:36:09

Ki mondta,hogy triggerelve van? :D

18
Archívum / Táblázat kérdés
« Dátum: 2015. március 24. - 19:01:08 »
Ja,hogy a játékosnak. :) Akkor minden oké. Nagyon szépen köszönöm.

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 24. - 19:19:34

Vagy nem,bocs.
Mégse jo :(
Itt a kód
Kliens oldalbol van triggerelve igy:
Törlési function
 

triggerServerEvent(\"cd\", localPlayer,false)

 
Készítési function triggerelése [Client]
 

triggerServerEvent(\"cb\", localPlayer,localPlayer)

 
Majd a szerver:
 

addEvent(\"cb\", true)
addEventHandler(\"cb\", root,function(player)
tabla = {}
tabla[player] = createObject(905,565,880,-38.55)
moveObject(tabla[player],20000,592,878,-40)
end
)
 
addEvent(\"cd\", true)
addEventHandler(\"cd\", getRootElement(),
function (player)
 
destroyElement(tabla[player])
end
)
 

19
Archívum / Táblázat kérdés
« Dátum: 2015. március 24. - 18:48:04 »
De igy meg csak azt törli,amit utoljára hivtam le. ennek igy kell lennie?

20
Archívum / Táblázat kérdés
« Dátum: 2015. március 24. - 17:19:09 »
És oda is kell a pairs-os rész? Tudnál példát irni?

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Március 24. - 17:35:34[/time]

Kérlek

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 24. - 18:13:09

Valaki tudja?

21
Archívum / Táblázat kérdés
« Dátum: 2015. március 24. - 16:43:47 »
Köszi. És azt nemtudod,hogy azt hogy lehet megoldani hogy ezzel a táblával csak annak az embernek törölje az objektumát,aki azt lehivta. Vagy ez lenne az? Kezdő vagyok nagyon ezzen a téren! :)

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 24. - 16:45:20

Ezt a mozgatásra is értettem. :)

22
Archívum / Táblázat kérdés
« Dátum: 2015. március 24. - 15:02:17 »
Sziasztok. Nekem van egy ilyen server oldali createObject-em:
 

tabla[#tabla + 1] = createObject(905,565,880,-38.55)

 
Hogyan lehet olyat csinálni,hogy ha van egy pairs ban lévő moveobject,hogy csak azt mozgassa,aminek a száma 1.
Tehát ezt meg lehet oldani?
Remélem érthetően fogalmaztam.

23
Archívum / Kliens oldali object eltüntetés kérdés
« Dátum: 2015. március 22. - 21:14:29 »
Sziasztok. Ha kliens oldalon készítek egy objektumot,és el akarom tüntetni,akkor azt nem ugy fogja mint a szerver oldalon,hogy csak az utolsó lehivott objectet törli? vagy ott is ugy fogja? Válaszokat előre is köszönöm

24
Archívum / Miért nem ad a játékosnak pénzt?
« Dátum: 2015. március 11. - 21:27:04 »
Köszönöm!

25
Archívum / Miért nem ad a játékosnak pénzt?
« Dátum: 2015. március 11. - 20:58:23 »

function marker2 (hitPlayer, matchingDimension,thePlayer )
local belpmarker = getElementData(getLocalPlayer(),\"jobname1\")
local benvoltam = getElementData(getLocalPlayer(),\"voltam\")
if hitPlayer == localPlayer then
if belpmarker == \"Uttisztito\" then
if benvoltam == \"yes\" then
outputChatBox(\"debug\")
givePlayerMoney ( localPlayer, 1200 )
triggerServerEvent(\"takarit\", getLocalPlayer(), thePlayer)
setElementData(getLocalPlayer(),\"voltam\",\"no\",false)
else
outputChatBox(\"nem!\")
end
end
end
end
addEventHandler ( \"onClientMarkerHit\", gepmark, marker2 )

 
A benne lévő debug üzenet megy,de nem adja a pénzt. Miért?

26
Archívum / Animáció beragadás
« Dátum: 2015. március 11. - 20:32:58 »
Sziasztok. Ez az animácio
 

setPedAnimation( localPlayer, \"CARRY\", \"crry_prtial\", -1, true,true,false,false)

 
Beragad! Nem lehet benne mozogni! Nem lehet esetleg kiküszöbölni valahogy?

27
Archívum / Zero probléma
« Dátum: 2015. március 11. - 20:23:25 »
Sziasztok,mi lehet a zeroval a gond? Tudom,hogy alapbol megirt meg minden, de én nem is szerver akarok nyitni.
Itt egy kép: http://kepfeltoltes.hu/150311/629511831K_pkiv_g_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A deathmatch.dll-t hiányolja,de mint a képen is látszik, ott van!
1.4-re telepitettem.

28
Archívum / OnClientRender segítség!
« Dátum: 2015. március 06. - 20:55:03 »
És ha nekem pl úgy van hogy:
- Van egy funkció ami csak szerver oldalból lehet inditani,ezért ott van a addCommandHandler és
onnan  triggereli be a clientet.

29
Archívum / OnClientRender segítség!
« Dátum: 2015. március 06. - 19:51:52 »
Sziasztok. Az lenne a kérdésem,hogyha pl beirom hogy /sajt akkor mindenkinek lerenderelődik a dxDrawText
Hogyan lehetne azt megtenni,hogy csak az lássa,aki lefuttatja a parancsot.
Ezt a rendert használtam.
addEventHandler(\"onClientRender\",root,sajtoskecske)
Tudom,root de a getLocalPlayer()-rel nem ment!
Előre is köszönöm a segítséget!

30
Archívum / Számláló segítség kérés
« Dátum: 2015. március 04. - 16:49:08 »
Hát ja,kb.
Csak én nem taxi rendszerre használnám.

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal