Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - rikzjee

Oldalak: 1 [2] 3
16
RP/RPG kérések / Parancs Help
« Dátum: 2011. február 07. - 19:25:44 »
Rendben, nem pánikolok :) köszönöm.

17
RP/RPG kérések / Parancs Help
« Dátum: 2011. február 06. - 20:32:34 »
Sziasztok! A következõ script-re tudnátok írni egy /eltesz parancsot?
 
#include <a_samp>
#define COLOR_INTERFACE_BODY 0xFDE39DAA
public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/tkalapács\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 1, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\", 1 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
      return 1;
  }
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/tcsavarhúzó\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 2, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.000000, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 1 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
        return 1;
    }
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/lkalapács\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >126 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 128 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 3, 18635, 6, 0.038329, -0.032494, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\", 1 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
      return 1;
  }
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/lcsavarhúzó\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >126 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 128 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 4, 18644, 6, 0.120055, -0.002112, 0.022211, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 1 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnFilterScriptExit ( )
{
    for ( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ )
    {
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 1 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 2 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 3 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 4 );
    }
    return 1;
}

18
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. február 06. - 10:19:15 »
Sziasztok nem tudom hogy Hold-Studio 0.3c-ben található-e börönd vagy sporttáska? Ha van olyan leírnátok nekem? Köszi

19
Segítségkérés / 0.3c Object help
« Dátum: 2011. február 05. - 21:27:23 »
Buba: Igen, sajnos még nagyon kezdõ vagyok, de megszeretném tanulni a scriptelést. Szerintem a 0-ához képest fejlõdtem már remélem jó úton haladok.
SanyiProf: Köszi a segítséget jó lett.
Most a következõ célom, hogy két skinre csináljam meg ugyan ez alapján megírtam átírtam a skin ID-t és mikor belépek beírom a parancsot kiírja, hogy Ez a parancsot csak a szerelõtagok használhatják. A másik hogy szeretnék hozzá kérni egy /eltesz parancsot is ha ezt megtudnátok oldani.
 
#include <a_samp>
#define COLOR_INTERFACE_BODY 0xFDE39DAA
public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/kalapács\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"kalapacs\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 1, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"kalapacs\", 1 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
      return 1;
  }
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/csavarhúzó\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 2 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 2, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.000000, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 2 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
        return 1;
    }
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/kalapács\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"kalapacs\" ) == 3 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >126 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 128 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 3, 18635, 6, 0.038329, -0.032494, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"kalapacs\", 3 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
      return 1;
  }
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/csavarhúzó\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 4 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >126 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 128 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 4, 18644, 6, 0.120055, -0.002112, 0.022211, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 4 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnFilterScriptExit ( )
{
    for ( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ )
    {
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 1 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 2 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 3 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 4 );
    }
    return 1;
}

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:0.3c Object help
« Dátum: 2011. február 05. - 20:14:23 »
Küldöm a mostani scriptem megnéznétek kérlek.
 
#include <a_samp>
#define COLOR_INTERFACE_BODY 0xFDE39DAA
public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/Kalapács\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 2, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\", 1 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/csavarhúzó\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 3, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.000000, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 1 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnFilterScriptExit ( )
{
    for ( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ )
    {
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 1 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 2 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 3 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 4 );
    }
    return 1;
}

 
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõ.pwn(26) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerCommandText\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error. Ez a hibám most:S

21
Segítségkérés / 0.3c Object help
« Dátum: 2011. február 05. - 12:45:04 »
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõ.pwn(25) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerCommandText\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 Most két parancsra vettem külön ezt írja:s Ha tudtok kérlek segítsetek.
E:
Küldöm a mostani scriptem megnéznétek kérlek.
 
#include <a_samp>
#define COLOR_INTERFACE_BODY 0xFDE39DAA
public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/Kalapács\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 2, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\", 1 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
    if ( !strcmp ( cmdtext, \"/csavarhúzó\", true ) )
    {
        if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" );
        if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 )
        {
            SetPlayerAttachedObject ( playerid, 3, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.000000, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\");
            SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 1 );
        }
        else
        {
            SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" );
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnFilterScriptExit ( )
{
    for ( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ )
    {
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 1 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 2 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 3 );
        RemovePlayerAttachedObject ( i, 4 );
    }
    return 1;
}

 
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõ.pwn(26) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerCommandText\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error. Ez a hibám most:S

22
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:0.3c Object help
« Dátum: 2011. február 04. - 16:04:40 »
Semmi baj örülök hogy tudtok segíteni:) Köszönöm.

23
Segítségkérés / 0.3c Object help
« Dátum: 2011. február 04. - 15:37:48 »
Másik scriptbõl próbáltam átalakítani ott meg adta mind a 2 kezébe, egyébként én sem értek hozzá szóval nem tudom.

24
Segítségkérés / 0.3c Object help
« Dátum: 2011. február 04. - 14:31:51 »
Nincs még rá parancs elõbb ezt szeretném megoldani, most az a problémám, hogy ugye ott két object van és mikor beírom a parancsot csak ezt jeleníti meg:
SetPlayerAttachedObject ( playerid, 2, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 );

 ebben még ha tudnátok segíteni megköszönném.

25
Segítségkérés / 0.3c Object help
« Dátum: 2011. február 03. - 21:12:46 »
Ugye úgy próbáltam, hogy egy script alapján átalakítani és benne maradt segítenél? Nem rég kezdtem a scriptelést és még vannak ilyen hibák..

26
Segítségkérés / 0.3c Object help
« Dátum: 2011. február 03. - 20:34:06 »
Sziasztok. Az lenne a problémám ezzel a scripttel, hogy mikor beírom a parancsot csak 1másodpercig adja a kezébe az objectet és nem marad ott. Nem tudom mi lehet a baj ezért szeretnék segítséget kérni.
 
#include <a_samp>
#define COLOR_INTERFACE_BODY 0xFDE39DAA
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext,\"/szerszám\",true))
    {
        new Float:ap;
        GetPlayerArmour(playerid,ap);
        if(ap>0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Te már elõvetted a szerszámod\");
        if(GetPlayerSkin(playerid)>179 && GetPlayerSkin(playerid)<181)
        {
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.000000, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
        SetPlayerAttachedObject(playerid, 2, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 );
        SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a szerszámaidat.\");
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new Float:ap;
    GetPlayerArmour(playerid,ap);
    if(ap<1)
    {
        RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
        RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
    }
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
        RemovePlayerAttachedObject(i,1);
        RemovePlayerAttachedObject(i,2);
        RemovePlayerAttachedObject(i,3);
        RemovePlayerAttachedObject(i,4);
    }
    return 1;
}

27
Segítségkérés / Help kérem.
« Dátum: 2011. február 02. - 20:30:58 »
Sziasztok tudnátok nekem segíteni? Egy olyan scriptet készítek hogy a szerelõk parancsra tudják elõvenni a csavarhúzót és a kalapácsot külön külön. Van pár hiba ebben kérném a segítségeteket.
 
#include \"a_samp\"
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
#define IsPlayerHoldingObject(%1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
forward Hide(target);
new Float:SkinOffSet[300][7] = {
{0, 18644, 6, 0.120055, -0.002112, 0.022211, 180.0, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 ), // - 127
{0, 18635, 6, 0.038329, -0.032494, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 1.00, 1.0000, 1.000 ), // - 127
{0, 18635, 6, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0000, 0.00000, 1.0000, 1.0000, 1.000000 ), // - 180
{0, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.0, 180.000, 0.0, 0.000, 1.000, 1.0, 1.0 ), // - 180
};
new Text:MsgBox;
enum {
Crowbar = 18634
Hammer = 18635
};
public OnFilterScriptInit()
{
    MsgBox = TextDrawCreate(453.000000, 119.000000, \"   Felszerelés elõvéve.\");
TextDrawBackgroundColor(MsgBox, 15);
TextDrawFont(MsgBox, 1);
TextDrawLetterSize(MsgBox, 0.380000, 1.500000);
TextDrawColor(MsgBox, -1);
TextDrawSetOutline(MsgBox, 1);
TextDrawSetProportional(MsgBox, 1);
TextDrawUseBox(MsgBox, 1);
TextDrawBoxColor(MsgBox, 100);
TextDrawTextSize(MsgBox, 602.000000, 0.000000);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new cmd[128], tmp[128], idx, gearid, skin, id;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(!strcmp(\"/szerelõfelszerelés\",cmd,true))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
skin = GetPlayerSkin(playerid);
id = strval(tmp);
if(!id || id > 2) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"HASZNÁL: /szerelõfelszerelés [1-2]\");
        TextDrawShowForPlayer(playerid, MsgBox);
SetTimerEx(\"Hide\", 3500, false, \"d\", playerid);
        if(id > 1) goto GiveCrowbar;
else
{
    id--;
    gearid =  Crowbar + id;
   SetPlayerHoldingObject(playerid, gearid, 2, SkinOffSet[skin][0], SkinOffSet[skin][1], SkinOffSet[skin][2], SkinOffSet[skin][3], SkinOffSet[skin][4], SkinOffSet[skin][5]);
   return 1;
}
 
GiveHammer:
gearid = Hammer + (id - 2);
SetPlayerHoldingObject(playerid, gearid, 2, SkinOffSet[skin][0], floatadd(SkinOffSet[skin][1], 0.004500), SkinOffSet[skin][2], SkinOffSet[skin][3], SkinOffSet[skin][4], SkinOffSet[skin][5]);
return 1;
}
if(!strcmp(\"/szerelõfelszerelésle\",cmd,true))
{
    StopPlayerHoldingObject(playerid);
    TextDrawSetString(MsgBox,\"   Felszerelés elõvéve.\");
    TextDrawShowForPlayer(playerid, MsgBox);
    TextDrawSetString(MsgBox,\" Felszerelés eltéve\");
    return 1;
}
return 0;
}
public Hide(target)
{
return TextDrawHideForPlayer(target, MsgBox);
}
 
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

 
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(10) : warning 213: tag mismatch
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(10) : warning 213: tag mismatch
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(10) : warning 213: tag mismatch
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(10) : error 001: expected token: \"}\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(14) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(20) : error 001: expected token: \"}\", but found \"-identifier-\"
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(21) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(66) : error 017: undefined symbol \"Hammer\"
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(64) : warning 203: symbol is never used: \"GiveHammer\"
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(64 -- 79) : error 019: not a label: \"GiveCrowbar\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
6 Errors.

28
Szkript kérések / 0.3c Rendõr sapka, horgászbot
« Dátum: 2011. február 01. - 14:17:42 »
Törölve.

29
Szkript kérések / 0.3c Rendõr sapka, horgászbot
« Dátum: 2011. január 31. - 23:19:34 »
Sikerült megoldanom mind a kettõt köszönöm Popec16 a linket.

30
Szkript kérések / 0.3c Rendõr sapka, horgászbot
« Dátum: 2011. január 31. - 22:29:29 »
Sziasztok. Valaki lenne olyan kedves írni nekem egy olyan scriptet amiben a rendõrök parancsra feltudnak venni egy sapkát (object ID:18636) és egy horgászbotot(object ID:18632) ami parancsra elõvehetõ.

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal