Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - rikzjee
16
« Dátum: 2011. február 07. - 19:25:44 »
Rendben, nem pánikolok köszönöm.
17
« Dátum: 2011. február 06. - 20:32:34 »
Sziasztok! A következõ script-re tudnátok írni egy /eltesz parancsot? #include <a_samp> #define COLOR_INTERFACE_BODY 0xFDE39DAA public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] ) { if ( !strcmp ( cmdtext, \"/tkalapács\", true ) ) { if ( GetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" ); if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 ) { SetPlayerAttachedObject ( playerid, 1, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\"); SetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\", 1 ); } else { SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" ); } return 1; } if ( !strcmp ( cmdtext, \"/tcsavarhúzó\", true ) ) { if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" ); if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 ) { SetPlayerAttachedObject ( playerid, 2, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.000000, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\"); SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 1 ); } else { SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" ); } return 1; } if ( !strcmp ( cmdtext, \"/lkalapács\", true ) ) { if ( GetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" ); if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >126 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 128 ) { SetPlayerAttachedObject ( playerid, 3, 18635, 6, 0.038329, -0.032494, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\"); SetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\", 1 ); } else { SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" ); } return 1; } if ( !strcmp ( cmdtext, \"/lcsavarhúzó\", true ) ) { if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" ); if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >126 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 128 ) { SetPlayerAttachedObject ( playerid, 4, 18644, 6, 0.120055, -0.002112, 0.022211, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\"); SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 1 ); } else { SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" ); } return 1; } return 0; } public OnFilterScriptExit ( ) { for ( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ ) { RemovePlayerAttachedObject ( i, 1 ); RemovePlayerAttachedObject ( i, 2 ); RemovePlayerAttachedObject ( i, 3 ); RemovePlayerAttachedObject ( i, 4 ); } return 1; }
18
« Dátum: 2011. február 06. - 10:19:15 »
Sziasztok nem tudom hogy Hold-Studio 0.3c-ben található-e börönd vagy sporttáska? Ha van olyan leírnátok nekem? Köszi
19
« Dátum: 2011. február 05. - 21:27:23 »
Buba: Igen, sajnos még nagyon kezdõ vagyok, de megszeretném tanulni a scriptelést. Szerintem a 0-ához képest fejlõdtem már remélem jó úton haladok. SanyiProf: Köszi a segítséget jó lett. Most a következõ célom, hogy két skinre csináljam meg ugyan ez alapján megírtam átírtam a skin ID-t és mikor belépek beírom a parancsot kiírja, hogy Ez a parancsot csak a szerelõtagok használhatják. A másik hogy szeretnék hozzá kérni egy /eltesz parancsot is ha ezt megtudnátok oldani. #include <a_samp> #define COLOR_INTERFACE_BODY 0xFDE39DAA public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] ) { if ( !strcmp ( cmdtext, \"/kalapács\", true ) ) { if ( GetPVarInt ( playerid, \"kalapacs\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" ); if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 ) { SetPlayerAttachedObject ( playerid, 1, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\"); SetPVarInt ( playerid, \"kalapacs\", 1 ); } else { SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" ); } return 1; } if ( !strcmp ( cmdtext, \"/csavarhúzó\", true ) ) { if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 2 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" ); if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 ) { SetPlayerAttachedObject ( playerid, 2, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.000000, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\"); SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 2 ); } else { SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" ); } return 1; } if ( !strcmp ( cmdtext, \"/kalapács\", true ) ) { if ( GetPVarInt ( playerid, \"kalapacs\" ) == 3 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" ); if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >126 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 128 ) { SetPlayerAttachedObject ( playerid, 3, 18635, 6, 0.038329, -0.032494, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\"); SetPVarInt ( playerid, \"kalapacs\", 3 ); } else { SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" ); } return 1; } if ( !strcmp ( cmdtext, \"/csavarhúzó\", true ) ) { if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 4 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" ); if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >126 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 128 ) { SetPlayerAttachedObject ( playerid, 4, 18644, 6, 0.120055, -0.002112, 0.022211, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\"); SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 4 ); } else { SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" ); } return 1; } return 0; } public OnFilterScriptExit ( ) { for ( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ ) { RemovePlayerAttachedObject ( i, 1 ); RemovePlayerAttachedObject ( i, 2 ); RemovePlayerAttachedObject ( i, 3 ); RemovePlayerAttachedObject ( i, 4 ); } return 1; }
20
« Dátum: 2011. február 05. - 20:14:23 »
Küldöm a mostani scriptem megnéznétek kérlek. #include <a_samp> #define COLOR_INTERFACE_BODY 0xFDE39DAA public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] ) { if ( !strcmp ( cmdtext, \"/Kalapács\", true ) ) { if ( GetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" ); if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 ) { SetPlayerAttachedObject ( playerid, 2, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\"); SetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\", 1 ); } else { SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" ); } return 1; } return 0; } public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] ) { if ( !strcmp ( cmdtext, \"/csavarhúzó\", true ) ) { if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" ); if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 ) { SetPlayerAttachedObject ( playerid, 3, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.000000, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\"); SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 1 ); } else { SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" ); } return 1; } return 0; } public OnFilterScriptExit ( ) { for ( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ ) { RemovePlayerAttachedObject ( i, 1 ); RemovePlayerAttachedObject ( i, 2 ); RemovePlayerAttachedObject ( i, 3 ); RemovePlayerAttachedObject ( i, 4 ); } return 1; } C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõ.pwn(26) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerCommandText\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Ez a hibám most:S
21
« Dátum: 2011. február 05. - 12:45:04 »
C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõ.pwn(25) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerCommandText\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Most két parancsra vettem külön ezt írja:s Ha tudtok kérlek segítsetek. E: Küldöm a mostani scriptem megnéznétek kérlek. #include <a_samp> #define COLOR_INTERFACE_BODY 0xFDE39DAA public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] ) { if ( !strcmp ( cmdtext, \"/Kalapács\", true ) ) { if ( GetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a kalapácsod\" ); if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 ) { SetPlayerAttachedObject ( playerid, 2, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a kalapácsod.\"); SetPVarInt ( playerid, \"Kalapacs\", 1 ); } else { SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" ); } return 1; } return 0; } public OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] ) { if ( !strcmp ( cmdtext, \"/csavarhúzó\", true ) ) { if ( GetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\" ) == 1 ) return SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Te már elõvetted a csavarhúzódat\" ); if ( GetPlayerSkin ( playerid ) >179 && GetPlayerSkin ( playerid ) < 181 ) { SetPlayerAttachedObject ( playerid, 3, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.000000, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a csavarhúzód.\"); SetPVarInt ( playerid, \"csavarhuzo\", 1 ); } else { SendClientMessage ( playerid,COLOR_INTERFACE_BODY, \"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\" ); } return 1; } return 0; } public OnFilterScriptExit ( ) { for ( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ ) { RemovePlayerAttachedObject ( i, 1 ); RemovePlayerAttachedObject ( i, 2 ); RemovePlayerAttachedObject ( i, 3 ); RemovePlayerAttachedObject ( i, 4 ); } return 1; } C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõ.pwn(26) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerCommandText\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Ez a hibám most:S
22
« Dátum: 2011. február 04. - 16:04:40 »
Semmi baj örülök hogy tudtok segíteni:) Köszönöm.
23
« Dátum: 2011. február 04. - 15:37:48 »
Másik scriptbõl próbáltam átalakítani ott meg adta mind a 2 kezébe, egyébként én sem értek hozzá szóval nem tudom.
24
« Dátum: 2011. február 04. - 14:31:51 »
Nincs még rá parancs elõbb ezt szeretném megoldani, most az a problémám, hogy ugye ott két object van és mikor beírom a parancsot csak ezt jeleníti meg: SetPlayerAttachedObject ( playerid, 2, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 );
ebben még ha tudnátok segíteni megköszönném.
25
« Dátum: 2011. február 03. - 21:12:46 »
Ugye úgy próbáltam, hogy egy script alapján átalakítani és benne maradt segítenél? Nem rég kezdtem a scriptelést és még vannak ilyen hibák..
26
« Dátum: 2011. február 03. - 20:34:06 »
Sziasztok. Az lenne a problémám ezzel a scripttel, hogy mikor beírom a parancsot csak 1másodpercig adja a kezébe az objectet és nem marad ott. Nem tudom mi lehet a baj ezért szeretnék segítséget kérni. #include <a_samp> #define COLOR_INTERFACE_BODY 0xFDE39DAA public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext,\"/szerszám\",true)) { new Float:ap; GetPlayerArmour(playerid,ap); if(ap>0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Te már elõvetted a szerszámod\"); if(GetPlayerSkin(playerid)>179 && GetPlayerSkin(playerid)<181) { SetPlayerAttachedObject(playerid, 1, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.000000, 180.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 ); SetPlayerAttachedObject(playerid, 2, 18635, 5, 0.0, 0.044200, -0.060892, 156.370300, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 ); SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Elõvetted a szerszámaidat.\"); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_INTERFACE_BODY,\"Ezt a parancsot csak a szerelõktagok használhatják.\"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerUpdate(playerid) { new Float:ap; GetPlayerArmour(playerid,ap); if(ap<1) { RemovePlayerAttachedObject(playerid,1); RemovePlayerAttachedObject(playerid,2); } return 1; } public OnFilterScriptExit() { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { RemovePlayerAttachedObject(i,1); RemovePlayerAttachedObject(i,2); RemovePlayerAttachedObject(i,3); RemovePlayerAttachedObject(i,4); } return 1; }
27
« Dátum: 2011. február 02. - 20:30:58 »
Sziasztok tudnátok nekem segíteni? Egy olyan scriptet készítek hogy a szerelõk parancsra tudják elõvenni a csavarhúzót és a kalapácsot külön külön. Van pár hiba ebben kérném a segítségeteket. #include \"a_samp\" #define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) #define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) #define IsPlayerHoldingObject(%1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) forward Hide(target); new Float:SkinOffSet[300][7] = { {0, 18644, 6, 0.120055, -0.002112, 0.022211, 180.0, 0.0, 0.0, 1.0, 1.0, 1.0 ), // - 127 {0, 18635, 6, 0.038329, -0.032494, 0.00, 0.0, 0.0, 0.0, 1.00, 1.0000, 1.000 ), // - 127 {0, 18635, 6, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0000, 0.00000, 1.0000, 1.0000, 1.000000 ), // - 180 {0, 18644, 6, 0.082242, 0.039213, 0.0, 180.000, 0.0, 0.000, 1.000, 1.0, 1.0 ), // - 180 }; new Text:MsgBox; enum { Crowbar = 18634 Hammer = 18635 }; public OnFilterScriptInit() { MsgBox = TextDrawCreate(453.000000, 119.000000, \" Felszerelés elõvéve.\"); TextDrawBackgroundColor(MsgBox, 15); TextDrawFont(MsgBox, 1); TextDrawLetterSize(MsgBox, 0.380000, 1.500000); TextDrawColor(MsgBox, -1); TextDrawSetOutline(MsgBox, 1); TextDrawSetProportional(MsgBox, 1); TextDrawUseBox(MsgBox, 1); TextDrawBoxColor(MsgBox, 100); TextDrawTextSize(MsgBox, 602.000000, 0.000000); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[128], tmp[128], idx, gearid, skin, id; cmd = strtok(cmdtext, idx); if(!strcmp(\"/szerelõfelszerelés\",cmd,true)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); skin = GetPlayerSkin(playerid); id = strval(tmp); if(!id || id > 2) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"HASZNÁL: /szerelõfelszerelés [1-2]\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, MsgBox); SetTimerEx(\"Hide\", 3500, false, \"d\", playerid); if(id > 1) goto GiveCrowbar; else { id--; gearid = Crowbar + id; SetPlayerHoldingObject(playerid, gearid, 2, SkinOffSet[skin][0], SkinOffSet[skin][1], SkinOffSet[skin][2], SkinOffSet[skin][3], SkinOffSet[skin][4], SkinOffSet[skin][5]); return 1; } GiveHammer: gearid = Hammer + (id - 2); SetPlayerHoldingObject(playerid, gearid, 2, SkinOffSet[skin][0], floatadd(SkinOffSet[skin][1], 0.004500), SkinOffSet[skin][2], SkinOffSet[skin][3], SkinOffSet[skin][4], SkinOffSet[skin][5]); return 1; } if(!strcmp(\"/szerelõfelszerelésle\",cmd,true)) { StopPlayerHoldingObject(playerid); TextDrawSetString(MsgBox,\" Felszerelés elõvéve.\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, MsgBox); TextDrawSetString(MsgBox,\" Felszerelés eltéve\"); return 1; } return 0; } public Hide(target) { return TextDrawHideForPlayer(target, MsgBox); } strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; } C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(10) : warning 213: tag mismatch C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(10) : warning 213: tag mismatch C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(10) : warning 213: tag mismatch C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(10) : error 001: expected token: \"}\", but found \")\" C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(14) : error 010: invalid function or declaration C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(20) : error 001: expected token: \"}\", but found \"-identifier-\" C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(21) : error 010: invalid function or declaration C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(66) : error 017: undefined symbol \"Hammer\" C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(64) : warning 203: symbol is never used: \"GiveHammer\" C:\\Documents and Settings\\Tibi\\Asztal\\szerelõfelszerelés.pwn(64 -- 79) : error 019: not a label: \"GiveCrowbar\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 6 Errors.
28
« Dátum: 2011. február 01. - 14:17:42 »
Törölve.
29
« Dátum: 2011. január 31. - 23:19:34 »
Sikerült megoldanom mind a kettõt köszönöm Popec16 a linket.
30
« Dátum: 2011. január 31. - 22:29:29 »
Sziasztok. Valaki lenne olyan kedves írni nekem egy olyan scriptet amiben a rendõrök parancsra feltudnak venni egy sapkát (object ID:18636) és egy horgászbotot(object ID:18632) ami parancsra elõvehetõ.
|