Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Segítségkérés / Account rendszer gond.« Dátum: 2018. február 08. - 01:22:25 »
A result változód nem kap értéket szerintem (nil érték). Debugba írasd ki azt a változót, illetve a query-t is, hogy mit küld be oda neki. Amúgy ebben a részletben a data változót nem tudom hol használod, de értékadás után sehol.
17
Segítségkérés / MySQL error« Dátum: 2018. február 08. - 01:14:12 »
Miért van dbConnect és mysql_connect egyszerre? Amúgy szerver konzolba lehet hasznosabb infókat ír ki (debugba talán nem írja a hibakódokat, de ez nem biztos).
18
Segítségkérés / Hogyan lehet egyszerüen forumot késziteni?« Dátum: 2018. január 24. - 19:09:47 »
Youtubeon rákerestem, és kb 12900 találatot dobott. Van róla videó, bőven.
A készítés röviden: Kell egy webszerver, amihez van MySQL szerver, majd a webszerverre FTP-n feldobsz egy fórumot (pl smf, vagy nem tudom mik vannak még), majd a leírását követve pár kattintással beállítod és kész vagy egy alap fórummal. 19
Segítségkérés / GUI panel« Dátum: 2018. január 21. - 02:08:55 »
Szia. A metába beraktad a képet mint fájl? Illetve szerintem az lesz a baj, hogy a funkció neve és a kép változóneve ugyan az (panel).
20
Segítségkérés / Pozicó lekérése x z y« Dátum: 2018. január 20. - 17:17:26 »
Indíts el egy alap szervert (alapból a play mod indul el, ami a freeroamot is indítja), ott /gp, és kiírja hol állsz éppen. Célszerű ott bekérni a koordinátákat, ahová tenni akarod az npc-t.
21
Segítségkérés / Kép csere?« Dátum: 2018. január 08. - 12:42:29 »
Szia
Én ezekkel oldottam meg régen: dxCreateShader, dxCreateTexture, dxSetShaderValue, engineApplyShaderToWorldTexture Ez még jól jöhet: shader_tex_names 22
Segítségkérés / Többször spawnol le az autó« Dátum: 2017. december 26. - 18:28:59 »
Ezzel lesz a baja, így szerintem nem lehet megadni egy feltételt, hogy vesszővel elválasztva több érték. A pozíciót 3 változóba tedd bele, és azokat hasonlítgasd. 23
Segítségkérés / Háromszög DxDraw« Dátum: 2017. december 26. - 18:26:07 »
Kerestem ezeket, de nem találtam a funkcióknál. Lehet azért, mert Useful Function
24
Segítségkérés / Háromszög DxDraw« Dátum: 2017. december 26. - 15:30:29 »
Erre nem nagyon van most ötletem, esetleg 6 darab sima dx vonallal próbáld kirajzolni.
25
Segítségkérés / Háromszög DxDraw« Dátum: 2017. december 26. - 02:15:41 »
Szia.
Szerintem a legegyszerűbb, ha egy sima alfa csatornás png képet rajzolsz ki amin egy háromszög van. A \"leépülésre\" meg van egy dxDrawImageSection nevű funkció, amivel ezt meg tudod valósítani. 26
Segítségkérés / Többször spawnol le az autó« Dátum: 2017. december 25. - 18:16:21 »
Szia!
Nem teszteltem a kódod, de szerintem az lesz a baj, hogy az onResourceStart eventnél root van megadva, azaz ha 15 másik modot újraindítasz/elindítasz, a kocsispawnolást mindig meg fogja hívni. A getRootElementet cseréld ki erre: getResourceRootElement(getThisResource()) (ebben az esetben csak ennek a scriptnek az indulására hívódik meg az Alapkocsi funkciód). 27
Segítségkérés / MySQL lekérdezés« Dátum: 2017. december 25. - 18:11:43 »
Szia!
Tedd az username oszlopot unique-ra, és a probléma megoldva. Sőt, alapból azon kéne lennie, ha valami igényesebb dolgot szeretnél összevágni. 28
Segítségkérés / !!!/bind HELP!!!« Dátum: 2017. december 03. - 02:34:52 »
Szia!
Én anno írtam egy scriptet, ami parancs beírásnál ellenőrzi, hogy az adott parancs be van-e bindelve bármire is (getKeyBoundToCommand). Ha érkezik találat, kickeli a játékost azzal az indokkal, hogy unbindelje. Hidd el gyorsan le fognak szokni a parancs bindelgetésről 29
Segítségkérés / fileWrite probléma, json kiírás fájlba« Dátum: 2017. november 14. - 00:33:00 »
Okés, köszi a segítséged srácok
A nem módosított adatok is visszakerülnek, minden elem bekerül egy array-ba, az array kellő elemeit módosítom, majd mind megy vissza jsonba. 30
Segítségkérés / fileWrite probléma, json kiírás fájlba« Dátum: 2017. november 13. - 22:35:47 »
Az adatokat bekérem, azt feldolgozom, majd azt az adathalmazt visszaírom (json adathalmaz, azt egy lua arrayba, ott állítgatom, vissza json-ba és kiírom a fájlba). Elméletileg nem veszhet el semmi, csak ha valaki olyan ügyes, hogy pont a fájltörlés pillanatában megy el az árama vagy valami.
|