Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Archívum / SetTimer kérdés« Dátum: 2014. december 22. - 17:38:07 »
Rakd ki ide az eddigi scriptet.
17
MTA: Szerverfejlesztés / [SHOW] MTA V - Idő rendszer, shaderek, handling és egyéb dolgok gyors bemutatója« Dátum: 2014. december 22. - 17:22:33 »
Köszönöm!
Semmilyen alapja nincs, én írom hozzá a dolgokat, csak van néhány dolog amit felhasználok például community-ről és átszerkesztem, de ez nem is titok. 18
MTA: Szerverfejlesztés / [SHOW] MTA V - Idő rendszer, shaderek, handling és egyéb dolgok gyors bemutatója« Dátum: 2014. december 22. - 16:51:43 »A cím magáért beszél, a videóban ezeket fogom bemutatni a készülő játékmódomból. Köszönöm hogy megnéztétek! Minden kritikát elfogadok! 19
Archívum / SetTimer kérdés« Dátum: 2014. december 22. - 15:25:57 »
Mert az első szám az azt jelenti hogy hány milliszekundum múlva hajtsa végre a funkciót. Tulajdonképpen mit is szeretnél csinálni?
21
Archívum / SetTimer kérdés« Dátum: 2014. december 22. - 13:27:53 »
A setTimer funkció végén, a második számnál azt kell megadni hogy hányszor fusson le a folyamat, ha nullát írsz a végtelenségig fog futni, ha négyet írsz négyszer fog végigmenni a timer-en belüli funkció. EDIT: Ajánlom még figyelmedbe a következő funkciót: \'killTimer\' 22
MTA: Szerverfejlesztés / [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél« Dátum: 2014. december 14. - 18:22:33 »Frissítettem a kódot, volt egy kis hiba benne ami miatt a debugscript-ben hibát spamelt. Ha valaki használja ezt a scriptet megkérném hogy frissítse, azaz másolja ki újra és írja felül az előzővel!
23
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer« Dátum: 2014. december 07. - 01:22:04 »
Igen, jól látod. A játékmód is ahhoz fog fűződni.
Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. december 07. - 01:28:31 [bETA 1.1]
FIX: Halálnál rosszul lesz vége a küldetésnek. FIX: Játékos kilépésnél nem lesz vége a küldetésnek, az időzítő tovább megy --> Ha a játékos kilép akkor új küldetés kezdődik a megadott küldetés respawn idejében. UPDATE: A jármű spawn helye és a \"garázs\" pontja attól függ hogy melyik városban van több játékos. Ha a szerveren van pl. 5 játékos, abból 2 LS-ben és 3 SF-ben akkor a küldetés SF-be fog spawnolni. UPDATE: Sikertelen küldetésnél kamera halványulás effekt. 24
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer« Dátum: 2014. december 06. - 23:44:53 »
Köszönöm! Amint írtam szívesen várok tanácsokat és ötleteket is további globális és személyes küldetésekhez!
25
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer« Dátum: 2014. december 06. - 23:36:10 »
Köszönöm!
26
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer« Dátum: 2014. december 06. - 23:31:40 »
1,5 éve körülbelül. De mivel szeretem és szeretném csinálni, ezért úgy érzem kicsit könnyebben megy, mert ugye van hozzá kedvem. Általában ez másnál is így van.
27
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer« Dátum: 2014. december 06. - 23:16:21 »Belekezdtem egy saját játékmódba (nem, nem RP!), amelyből most megmutatnám a küldetés rendszer béta változatát. Nincs még teljesen kész, van benne 1-2 bug, de jó úton haladok, úgy érzem. Várom az ötleteket, tippeket, tanácsokat, milyen küldetések legyenek (lesz majd olyan amit mindenki fog tudni, pl ami a videóban is látható, és lesz olyan amit külön el kell fogadni). Köszönöm hogy megnéztétek! Minden kritikát elfogadok! 28
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / MTA/GTA SA háttérképek« Dátum: 2014. december 05. - 20:27:31 »
Örülök hogy tetszenek!
30
Játékok / GTA Vice City Stories PC Edition« Dátum: 2014. december 05. - 09:38:45 »
@Legend ez esetben rosszul tudtam, viszont attól lehet vele játszani, az elején még legalábbis.
|