Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - regun

Oldalak: 1 [2] 3
16
Kérdések, Segítség / 2 domain 1 tárhely kérdés
« Dátum: 2017. október 28. - 22:11:48 »
Sziasztok!
A segítségeteket kérném domain ügyben.
Van 2 domainom és egy tárhelyem. Szeretném megoldani cloudflare-n, hogy ugyanazon a tárhelyen lévő weblapom megjelenjen.
Részletezem:
Van egy fő mappám ftp-n belül, ott van egy index.php, ez megjelenik ha beírom, hogy elsooldal.xyz, ha beírom, hogy masodikoldal.xyz akkor is az elsooldal-nak jön be az index.php-ja.
Nekem ftp-n van egy almappám amiben benne van a masodikoldal.xyz index2.php -ja. 
El tudom érni ezt az oldalt elsooldal.xyz/masodikoldal linken, vagy masodikoldal.xyz/masodikoldal linken is. De én azt szeretném, hogy a masodikoldal.xyz domainen jelenjen meg az almappában lévő index2.php!
Cloudflare-t és Freenomot használok.
Köszi előre is!

17
Segítségkérés / Sampos objectek
« Dátum: 2017. augusztus 25. - 21:53:28 »
Sampos objecteket konkrétan 19277 ( http://dev.prineside.com/en/gtasa_samp_model_id/model/19277-LiftType1/) honnan tudnám letölteni úgy hogy működjön mta-ban?

18
Segítségkérés / Városok Törlése
« Dátum: 2017. május 31. - 22:20:39 »
 Mostanában láttam, hogy sokan akarnak kitörölni bizonyos városokat azt szeretném kérdezni hogy éri meg jobban kitörölni ha .map formátumban törlöd vagy  
 
removeWorldModel el.

19
Segítségkérés / Cursor
« Dátum: 2016. november 17. - 20:37:54 »
Valaki tudna segiteni a képek megjelennek csak kicsit lejeb érzékeli csak ha rá akarok katintani.
 
if isCursorInRectangle(posX + 32/2, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20) then
   if not selectedState then
      color = tocolor(124, 197, 118, 255)
   end
   dxDrawText(\'Teszt\', posX + 32/2 + 32, posY + 64/2 + 32/2+88, posX + 32/2, posY + 64/2 + 4/2, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, font2, \'center\', \'center\', false, false, false, true)
elseif isCursorInRectangle(posX + 150/2 + 32/2 + 5, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20) then
   if not selectedState2 then
      color2 = tocolor(124, 197, 118, 255)
   end
   dxDrawText(\'Teszt1\', posX + 150/2 + 32/2 + 5 + 32, posY + 64/2 + 32/2+88, posX + 150/2 + 32/2 + 5, posY + 64/2 + 4/2, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, font2, \'center\', \'center\', false, false, false, true)
elseif isCursorInRectangle(posX + 150 + 32 - 10, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20) then
   if not selectedState3 then
      color3 = tocolor(124, 197, 118, 255)
   end
   dxDrawText(\'Teszt2\', posX + 150 + 32 - 10 + 32, posY + 64/2 + 32/2+88, posX + 150 + 32 - 10, posY + 64/2 + 4/2, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, font2, \'center\', \'center\', false, false, false, true)
elseif isCursorInRectangle(posX + 150 + 150/2 + 16, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20) then
   if not selectedState4 then
      color4 = tocolor(124, 197, 118, 255)
   end
   dxDrawText(\'Teszt3\', posX + 150 + 150/2 + 16 + 32, posY + 64/2 + 32/2+88, posX + 150 + 150/2 + 16, posY + 64/2 + 4/2, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, font2, \'center\', \'center\', false, false, false, true)
end
dxDrawImage(posX + 32/2, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20, \'teszt.png\', 0, 0, 0, color)
dxDrawImage(posX + 150/2 + 32/2 + 5, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20, \'teszt1.png\', 0, 0, 0, color2)
dxDrawImage(posX + 150 + 32 - 10, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20, \'teszt2.png\', 0, 0, 0, color3)
dxDrawImage(posX + 150 + 150/2 + 16, posY + 64/2 + 4/2, 28, 20, \'teszt3.png\', 0, 0, 0, color4)
end

20
Segítségkérés / Bányász
« Dátum: 2016. november 10. - 20:33:18 »
Azt szeretném kérdezni hogy lehetne megoldani hogy a követ le is tudjam adni mert legenerálni le tudom a kocsit a követ is felrakja rá de viszont leadni nem tudom hiába bele viszem a markerbe.
 
addEvent(\"createBanyaszCar\", true)
addEventHandler(\"createBanyaszCar\", getRootElement(),
function(x, y, z, player, p)
if player and x and y and z then
   if not getElementData(player, \"disableJobCar\") then
      setElementData(player, \"disableJobCar\", true)
      local x,y,z = -676.1376953125+math.random(1,5), -2013.51953125+math.random(1,5), 24
      local veh = createVehicle(478, x, y, z)
      setElementData(veh, \"banyasz\", true)
      setElementData(veh, \"veh:FuelData\", 100)
      setElementRotation(veh, 0, 0, 316)
      setElementData(veh, \"job:Vehicle\", 21)
      setElementData(veh, \"pickedUp\" ,false)
      setElementData(veh, \"veh:EngineCrash\", 0)
      setVehicleColor(veh, 122, 82, 3, 72, 40, 21)
      setElementData(veh, \"parked\", true)
      setTimer(function(player,veh)
      warpPedIntoVehicle(player, veh)               
      end, 1000, 1, player, veh)
   end
end
end
)
function destroyKovek(p)
if isElement(kocsim[p]) then
local attachedElements = getAttachedElements ( getPedOccupiedVehicle(p) )
for i,v in ipairs ( attachedElements ) do
   detachElements ( v, veh )
   destroyElement(v)
end
local kovek = getElementData(kocsim[p],\"rocksForPlayer\")
local money = math.random(150,320)
outputChatBox(\"#7cc576[bányászat]#FFFFFF Sikeresen leadtad a köveket így : \".. money*kovek ..\"$-t kerestél.\",p,255,255,255,true)
exports.global:giveMoney(p,money*kovek)
setElementData(kocsim[p],\"rocksForPlayer\",nil)
end
end
addEvent(\"leadkovekVeh\",true)
addEventHandler(\"leadkovekVeh\",getRootElement(),destroyKovek)

21
Segítségkérés / Fegyver model csere
« Dátum: 2016. november 08. - 21:47:25 »
Idézetet írta: Koko ((Maxi)) date=1478637159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63545\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
igen!
 
Sikerült köszönöm a segitséget

22
Segítségkérés / Fegyver model csere
« Dátum: 2016. november 08. - 21:19:24 »
Idézetet írta: Koko ((Maxi)) date=1478636137\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63545\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
letöltöd a modot és egy lua-ba beleirod!
 
function replaceskin()
        txd = engineLoadTXD ( \"TXDNEVE.txd\" )
        engineImportTXD ( txd, FEGYVERID)
        dff = engineLoadDFF ( \"DFFNEVE.dff\", FEGYVERID)
        engineReplaceModel ( dff, FEGYVERID)
 
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceskin)

 

Fegyver ID-k ezek jók? Pl az ak id je 355?
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Weapons

23
Segítségkérés / Fegyver model csere
« Dátum: 2016. november 08. - 21:10:00 »
Egy fegyvernek hogyan tudom lecserélni a modeljét pl:m4 ?

24
Segítségkérés / Speedo
« Dátum: 2016. november 05. - 22:15:50 »
Hello azt szeretném kérdezni hogy lehetne azt megoldani hogy ha a jobb index villog akkor a bal kapcsoljon ki és ez viszont is.
 
dxDrawImage(sx - 290, sy - 191, 283, 191,\"bal_index_off.png\",0.0,0.0,0.0,tocolor(255,255,255,255),true, alap)
if(getElementData(vehicle, \"i:left\") and getElementData(vehicle, \"i:left\") == true) then
   if getTickCount() % 1000 < 500 then
      dxDrawImage(sx - 290, sy - 191, 283, 191,\"bal_index_on.png\",0.0,0.0,0.0,tocolor(255,255,255,255),true, alap)
   end
end
 
dxDrawImage(sx - 290, sy - 191, 283, 191,\"jobb_index_off.png\",0.0,0.0,0.0,tocolor(255,255,255,255),true, alap)
if(getElementData(vehicle, \"i:right\") and getElementData(vehicle, \"i:right\") == true) then
   if getTickCount() % 1000 < 500 then
      dxDrawImage(sx - 290, sy - 191, 283, 191,\"jobb_index_on.png\",0.0,0.0,0.0,tocolor(255,255,255,255),true, alap)
   end
end

25
Segítségkérés / Map törlés
« Dátum: 2016. augusztus 23. - 17:31:54 »
Azon a részen az összest

26
Segítségkérés / Map törlés
« Dátum: 2016. augusztus 23. - 11:03:17 »
Bad argument @ \'removeWorldModel\' [Expected number at argument 1, got object]

27
Segítségkérés / Map törlés
« Dátum: 2016. augusztus 22. - 22:23:13 »
De. Törölte az interiorban lévő objecteket, tehát magát az interiort is. Ugye ezek az interiorok 1000 koordináta magasan vannak és beleért valószínüleg, mert nincs megadva magának a kódnak, hogy csak egy adott interiorban (jelen esetben az alap világba) törölje az alap World Objecteket.

28
Segítségkérés / Map törlés
« Dátum: 2016. augusztus 22. - 20:58:13 »
Úgy hogy pl van ott a helyen egy interior és azt is kitörli és azt kéne megoldani hogy azt ne törölje.

29
Segítségkérés / Map törlés
« Dátum: 2016. augusztus 22. - 20:28:14 »
Ennél a scriptnél hogy tudom megadni hogy csak az 1 es interiorba törölje?
 
for i=550,20000 do
    removeWorldModel(i,200,-1703.86084, 2159.53931, 58.03962)
end
setOcclusionsEnabled(false) 
setWaterLevel(-5000)       

30
Segítségkérés / Csomagszállitó Munka
« Dátum: 2016. május 20. - 16:53:01 »
Ebbe a csomagszállitó munkába szeretném beilleszteni ezt a markert hogy létrehozza az adott hlyen az autót valaki tudna segiteni hogy melyik részébe kellene bele raknom és hogy ez igy jól van e megírva.
 
marker = createMarker(1010.15234375, -1302.7265625, 13.3828125)
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, function(player)
   theVeh = createVehicle(456, 1010.15234375, -1302.7265625, 14)
   warpPedIntoVehicle(player, theVeh)
end)

 




mysql = exports.mysql
local lockTimer = nil
local truckruns = { }
local truckwage = { }
local truckroute = { }
local truck = { [456] = true }
marker = createMarker(1010.15234375, -1302.7265625, 13.3828125)
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, function(player)
   theVeh = createVehicle(456, 1010.15234375, -1302.7265625, 14)
   warpPedIntoVehicle(player, theVeh)
end)
function giveTruckingMoney(vehicle)
    outputChatBox(\"#ffffff[#7CC576Teszt #ffffff- #FFA700Munka#ffffff] Kaptál #FFA700\" .. ( truckwage[vehicle] or 0 ) .. \" #ffffffFt-ot a szállításokért.\", source, 255, 0, 0,true)
    exports.global:giveMoney(source, truckwage[vehicle] or 0)
    --if (truckwage[vehicle] > 1500) then
        --triggerTruckCheatEvent(thePlayer, 2, truckwage[vehicle])
    --end
   
    -- respawn the vehicle
    exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(source, \"realinvehicle\", 0, false)
    removePedFromVehicle(source, vehicle)
    respawnVehicle(vehicle)
    setVehicleLocked(vehicle, false)
    setElementVelocity(vehicle,0,0,0)
   
    -- reset runs/wage
    truckruns[vehicle] = nil
    truckwage[vehicle] = nil
end
addEvent(\"giveTruckingMoney\", true)
addEventHandler(\"giveTruckingMoney\", getRootElement(), giveTruckingMoney)
function checkTruckingEnterVehicle(thePlayer, seat)
    if getElementData(source, \"owner\") == -2 and getElementData(source, \"faction\") == -1 and seat == 0 and truck[getElementModel(source)] and getElementData(source,\"job\") == 1 and getElementData(thePlayer,\"job\") == 1 then
        triggerClientEvent(thePlayer, \"startTruckJob\", thePlayer, truckroute[source] or -1)
        if (truckruns[vehicle] ~= nil) and (truckwage[vehicle] > 0) then
            triggerClientEvent(thePlayer, \"spawnFinishMarkerTruckJob\", thePlayer)
        end
    end
end
addEventHandler(\"onVehicleEnter\", getRootElement(), checkTruckingEnterVehicle)
function startEnterTruck(thePlayer, seat, jacked)
    if seat == 0 and truck[getElementModel(source)] and getElementData(thePlayer,\"job\") == 1 and jacked then -- if someone try to jack the driver stop him
        if isTimer(lockTimer) then
            killTimer(lockTimer)
            lockTimer = nil
        end
        setVehicleLocked(source, true)
        lockTimer = setTimer(setVehicleLocked, 5000, 1, source, false)
    end
end
addEventHandler(\"onVehicleStartEnter\", getRootElement(), startEnterTruck)
function saveDeliveryProgress(vehicle, earned)
    if (truckruns[vehicle] == nil) then
        truckruns[vehicle] = 0
        truckwage[vehicle] = 0
    end
   
    truckruns[vehicle] = truckruns[vehicle] + 1
    truckwage[vehicle] = truckwage[vehicle] + earned
   
outputChatBox(\"#ffffff[#7CC576Teszt #ffffff- #FFA700Munka#ffffff] Befejezted a #53bfdc\" .. truckruns[vehicle] .. \" #ffffffszállítást.  Fizetséged #FFA700\" .. earned .. \" #ffffffFt.\", client, 255, 0, 0,true)
    --if (earned > 60) then
        --triggerTruckCheatEvent(client, 1, earned)
    --end
   
    if (truckruns[vehicle] == 25) then
        outputChatBox(\"#FF9933A transporter raktere üres! Menj vissza a #CC0000raktárba #FF9933először.\", client, 0, 0, 0, true)
    else
        --outputChatBox(\"#FF9933You can now either return to the #CC0000warehouse #FF9933and obtain your wage\", client, 0, 0, 0, true)
        --outputChatBox(\"#FF9933or continue onto the next #FFFF00drop off point#FF9933 and increase your wage.\", client, 0, 0, 0, true)
        triggerClientEvent( client, \"loadNewCheckpointTruckJob\",  client)
        triggerEvent(\"updateGlobalSupplies\", client, math.random(10,20))
    end
end
addEvent(\"saveDeliveryProgress\", true)
addEventHandler(\"saveDeliveryProgress\", getRootElement(), saveDeliveryProgress)
function triggerTruckCheatEvent(thePlayer, cheatType, value1)
    local cheatStr = \"\"
    if (cheatType == 1) then
        cheatStr = \"Too much earned on one trucking run, (c:\"..value1..\", max 60)\"
    elseif (cheatType == 2) then
        cheatStr = \"Too much earned in total. (c:\"..value1..\", max 1500)\"
    end
    exports.logs:logMessage(\"[saveDeliveryProgress]\".. getPlayerName(thePlayer) .. \" \" .. getPlayerIP(thePlayer) .. \" \".. cheatStr  , 32)
end
function updateNextCheckpoint(vehicle, pointid)
    truckroute[vehicle] = pointid
end
addEvent(\"updateNextCheckpoint\", true)
addEventHandler(\"updateNextCheckpoint\", getRootElement(), updateNextCheckpoint)
function restoreTruckingJob()
    if getElementData(source, \"job\") == 1 then
        triggerClientEvent(source, \"restoreTruckerJob\", source)
    end
end
addEventHandler(\"restoreJob\", getRootElement(), restoreTruckingJob)

 
 
[gmod]Máskor figyelj a [code*] tagre.[/gmod]

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal