Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kacsaporkolt

Oldalak: 1 [2] 3
16
Szóljatok rám, ha nem szabad ilyen konkrét kéréseket feltenni itt, de azért bepróbálkozok hátha nem gond. :)
Gondjaim vannak a timerekkel.
Nos szükségem lenne egy parancsra, ami a parancs beírásakor generál egy 10 karakteres (számok, betűk, kisbetű-nagybetű)
szót. Ha beírja a parancsot a játékos, akkor belépjen egy ún. \"munkafázisba\" ergó a beírt szövegét ne küldje el chatbe, csak ismerje fel a parancs hogy jót írt-e be, vagy sem.
Ha jót írd be: Gratulálok, beírtad a kódot.
Ha rosszat: Rossz kód, próbálkozz újra.
Összesen öt másodperce legyen beírni, ha ez idő alatt nem írja be, kapjon egy újabb 10 karakteres számot.
Ha viszont beírja, és jön a SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Gratulálok, beírtad a kódot!\");
Akkor 20 mp elteltével jöjjön egy újabb szöveg, szintén az előbbi szabályokkal.
case:1 legyen a munkakezdés
case:2 a befejezés, és ha ezt az alternatívát választja a játékos, akkor újra látszódjon a beírt szövege a chatbe, és fejeződjön be a 20mp-enkénti random 10 karakteres szöveg küldése a játékosnak.
Elkezdtem írni, és innentől fogva várom a bátor embereket. :D
 
CMD:hack(playerid,params[])
{
if(Belepve[playerid] == 1)
{
if (JatekosInfo[playerid][Munka] == 1)
{
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"Nem vagy etikus hacker!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}

17
RP/RPG kérések / Jármű motor
« Dátum: 2016. január 21. - 18:42:46 »
Nálam az AVS autórendszernél is fenn állt ez a hiba egy idő után, pedig ha van jóféle autórendszer, az az. :)
És tudod mi oldotta meg nálam?
 
public OnGameModeInit
ManualVehicleEngineAndLights();

18
Segítségkérés / Egyszerű kérdés, elakadtam! Fizetésrendszer
« Dátum: 2016. január 21. - 18:26:32 »
Szuper, nagyon-nagyon szépen köszönöm! :)

19
Segítségkérés / Egyszerű kérdés, elakadtam! Fizetésrendszer
« Dátum: 2016. január 21. - 17:20:39 »
Legnagyobb főnök vagy Pedró! :D

20
Segítségkérés / Egyszerű kérdés, elakadtam! Fizetésrendszer
« Dátum: 2016. január 21. - 17:18:28 »
Elkezdtem írni egy fizetésrendszert, egyenlőre *** egyszerűen működik
/dolgozik ad egy forintot a Fizetes változójához annak, aki beírja
/fizetes kiolvassa ezt az értéket...
És ami nekem kéne...
/akifizet:
Admin parancs legyen, amit ha az admin beír, az összes online játékos [Fizetes] változóját adja hozzá a [Penz] változóhoz...
példa: Fizetés változóm öt forint. Az admin beírja hogy /kifizet
Ekkor az öt forintomat rakja bele a Penz valtozomba, majd a Fizetes változóm nullázódjon (Fizetes-Fizetes)
 
CMD:dolgozik(playerid,params[])
{
JatekosInfo[playerid][Fizetes] += 1;
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeres dolgozás! 1 ft hozzáadva a fizetésedhez!\");
return 1;
}

 

CMD:fizetes(playerid,s[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
{
new str[64];
format(str,64,\"(( Várható fizetésed: %d Ft ))\",JatekosInfo[playerid][Fizetes]);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,str);
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nem vagy bejelentkezve! ))\");
return 1;
}

 
És itt jönnétek ti gépbe... segítenétek megírni? Az algoritmus megvan a fejemben, de a megoldás menete aligha...az oké lenne, hogy ha playerid beírja a /kifizet-et, akkor egyik változójából másikba menjen át az adat, de a ciklus abszolút nehéz nekem, és gondolom ez azzal megoldható a legegyszerűbben.
Apropó, szép lenne az is, hogyha a nem online játékosok Fizetes változója is hozzáadódna ilyenkor a Penz változóhoz, bár gondolom, ez Dini-be nem megvalósítható. Előre is köszönet!

21
Segítségkérés / Látszik a mappolás
« Dátum: 2016. január 14. - 18:25:25 »
RemoveBuildingForPlayer

22
Segítségkérés / Lövöldözés utáni anim, baleset utáni "részegség"?
« Dátum: 2016. január 14. - 18:17:19 »
Valaki írt már ilyesmit? Kerestem mindenhol ,de sehol se találtam...a dolog egyértelmű;
-Lábra mért találatkor essen a karakter animba, ill. ha mozogni akarna, küldjön a játékosnak SendClientMessage-t, hogy animba vagy nem mozoghatsz.
Kézre mért találatkor SendClientMessage-t, hogy golyót kaptál a kezedbe (külön bal és jobb kar?!)
-Fejlövéskor azonnali halál
-Hasra mért találatkor essen a karakter animba, ill. ha mozogni akarna, küldjön a játékosnak SendClientMessage-t, hogy animba vagy nem mozoghatsz.
Illetve egy kis pluszként, ha valaki x sebességgel belevágódik a falba, kezdjen el forogni vele a világ.

23
Segítségkérés / Be/Kijárat megadása
« Dátum: 2015. december 15. - 22:47:38 »
Nem tudom egyre gondolunk-e, de megpróbálok segíteni.
Legyen mondjuk a Grove Streeti kocsmába bedobás.
#define rész:
new kocsmabe;

 
Aztán...
Itt megadjuk, hogy HONNAN dobjon az interior. Vagyis XY koordinátán csinál egy 0 (láthatatlan) ID pickupot, amit az utána leírt koordinátát érintve veheted fel.
 
public OnGameModeInit()
{
    kocsmabe = CreatePickup(0 ,23, 2310.1074,-1643.5559,14.8270, 0);

 
Amennyiben ez a feltétel teljesül, vagyis felvettük a kocsmabe névre hallgató pickupot az előbb leírt koordinátán:
 
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == kocsmabe)
        {
               SetPlayerPos(playerid, 501.980987,-69.150199,998.757812); // útravaló résznél megérted
         SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); // ne állítsd
         SetPlayerInterior(playerid, 11); //interior id,útravaló résznél megérted
         SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); //ne állítsd
         SetCameraBehindPlayer(playerid); //ne állítsd
   }

 
Egy kis útravaló:http://weedarr.wikidot.com/interior

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. december 15. 22:49:29[/time] )

Ja igen, lemaradt. Ez berak a kocsmába, a kocsma interioron belül pedig, az ajtónál nyomsz egy /save-t, ez lesz a new kocsmaki;
És hasonlóan jársz el, ergó megadod, hogy a kocsmaki Pickup felvételekor hová rakja a játékost - értelemszerűen itt az Interior legyen 0, mert a szabadba dob ki. :D

24
Segítségkérés / /meghiv parancs. Segítene nekem valaki megírni?
« Dátum: 2015. december 15. - 21:21:47 »
Hát nekifutok srácok, köszi a bíztatást!  ;D Ennek ellenére, ha valaki nagyon unatkozna, belevághat, biztos szebb lesz mint az enyém, ha más nem az elrendezése miatt. :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. december 17. - 11:59:10 )

Senki? :(

25
Segítségkérés / /meghiv parancs. Segítene nekem valaki megírni?
« Dátum: 2015. december 15. - 21:17:33 »
Megpróbáltam, és egészen alakul az egyszerűbb parancsok megírása, azonban itt a case (vagyis a választható lehetőségek) és elutasítás esetén a meghívás semmissé tétele megnehezíti a dolgomat, és biztos vagyok benne, hogy nem sikerülne. Sőt, próbáltam is, és hát az eredmény magáért beszélt... :-[

26
Segítségkérés / /meghiv parancs. Segítene nekem valaki megírni?
« Dátum: 2015. december 15. - 21:07:51 »
Sziasztok. Nem vagyok nagy pawnos, az elmélet megvan, de összerakni nem biztos, hogy össze tudnám rakni, ezért a segítségeteket kérném;
/meghiv parancs:
Ha a játékos [Leader] változója == 1-el, akkor tudja elkövetni a parancsot, egyéb esetben írja ki, hogy nem vagy leader.
Ha ez megtörtént, hozza fel a parancsot, /rangad [playerid]
Ha ezt beírta, és a játékos fent van, írja ki a célszemélynek, hogy XY meghívott téged, hogy belépj a %s ((Meghívó játékos frakció száma [Frakcio])) frakcióba. Ha a játékos nincs fent, írja ki, hogy a játékos nem elérhető.Ha a játékos már frakcióban van, azaz a [Frakcio] változója nagyobb mint 0, írja ki, hogy ez a játékos már frakcióban van. Amennyiben 0, a célszemélynek írja ki, hogy XY meghívott téged, hogy belépj a frakcióba. Ha beírja hogy /frakcio elfogad, akkor legyen a játékos frakciója a meghívó fél frakciója [Frakcio] és a rangja ( [Rang] legyen egy, írja ki hogy beléptél, ill.  a meghívónak írja ki ,hogy XY elfogadta a meghívásod. Ha /frakcio elutasit-ot írja be, ne történjen változás, csak jelezzen vissza a meghívónak hogy elutasították a meghívást, ill. írja ki a célszemélynek, hogy elutasítottad a meghívást.
Bug miatt: ha egyszer beírta, hogy /frakcio elutasit, akkor ne tudja utána beírni hogy /frakcio elfogad, hanem írja ki, hogy téged nem hívtak meg semmilyen frakcióba, ergó a meghívás váljon semmissé.
Tehát:
JatekosInfo[playerid[Frakcio]
JatekosInfo[playerid[Leader]
JatekosInfo[playerid[Rang]
illetve van egy Ment(playerid); stockom, ami átírja a .ini-ben a változásokat, a /frakcio elfogad után jó lenne ha ez is lefutna.
Remélem mindent leírtam, és nem hagytam ki valami else-t. Nagyon szépen köszönöm annak, aki megírja nekem. Szép estét.

27
Segítségkérés / Alap interior-ba dobások kivétele
« Dátum: 2015. december 11. - 20:27:34 »
Köszönöm, erre gondoltam! Megy a +! Zárom.

28
Segítségkérés / Hol az elírás? Segítenétek? CMD:Szolg
« Dátum: 2015. december 09. - 18:01:04 »
/szolg parancs lenne, rangonként más skinnel és fegyverekkel, azonban:
C:\\Documents and Settings\\Dani\\Asztal\\Saját RPG Szerver\\gamemodes\\gamemode.pwn(981) : error 001: expected token: \")\", but found \"-identifier-\"
C:\\Documents and Settings\\Dani\\Asztal\\Saját RPG Szerver\\gamemodes\\gamemode.pwn(981) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Dani\\Asztal\\Saját RPG Szerver\\gamemodes\\gamemode.pwn(981) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Documents and Settings\\Dani\\Asztal\\Saját RPG Szerver\\gamemodes\\gamemode.pwn(981) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dani\\Asztal\\Saját RPG Szerver\\gamemodes\\gamemode.pwn(981) : fatal error 107: too many error messages on one line

 
Itt a kód:
 
CMD:szolg(playerid, params[])
{
        if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
        {
                if(IsPlayerAdmin(playerid) || JatekosInfo[playerid][Rang] >= 1)
                {
                 cmd_me(playerid, \"szolgálatba lépett\");
                if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 1)
{
SetPlayerSkin(playerid, 300);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 2)
{
SetPlayerSkin(playerid, 267);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 3)
{
SetPlayerSkin(playerid, 267);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 4)
{
SetPlayerSkin(playerid, 267);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 5)
{
SetPlayerSkin(playerid, 266);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 6)
{
SetPlayerSkin(playerid, 266);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 7)
{
SetPlayerSkin(playerid, 266);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 8)
{
SetPlayerSkin(playerid, 266);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 9)
{
SetPlayerSkin(playerid, 265);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 10)
{
SetPlayerSkin(playerid, 281);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 11)
{
SetPlayerSkin(playerid, 282);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 12)
{
SetPlayerSkin(playerid, 288);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 13)
{
SetPlayerSkin(playerid, 288);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
if(JatekosInfo[playerid]Rang] == 14)
{
SetPlayerSkin(playerid, 283);
GivePlayerWeapon(playerid, 3,1);
GivePlayerWeapon(playerid, 24,40);
GivePlayerWeapon(playerid, 41,100);
}
      }
                else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nem vagy frakciótag! ))\");
                }
                else SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nem vagy bejelentkezve! ))\");
                return 1;
                }
 

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. december 09. - 18:57:02 )

vicces, hogy ezidáig nem szúrta ki senki, de már rájöttem :D [Rang] jobban néz ki mint a Rang]
Zártam.

29
Segítségkérés / Alap interior-ba dobások kivétele
« Dátum: 2015. december 08. - 12:40:12 »
Sziasztok. Egy gyors segítség kéne. Hogyan lehetne kivenni az alap interiorba dobásokat? (LS rendőrség, ruhaboltok, fodrászat,stb) A sárga jelet szeretném eltűntetni,hogy ne dobjon be. :D

30
az durva, én is :D
és az meg hogy nincs érzékem hozzá, betudható talán annak hogy 1 hónapja kezdtem.

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal