Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Segítségkérés / 20 mp-enként random szöveg, beíráskor 20 mp elteltével újabb« Dátum: 2016. január 24. - 09:46:29 »
Szóljatok rám, ha nem szabad ilyen konkrét kéréseket feltenni itt, de azért bepróbálkozok hátha nem gond.
Gondjaim vannak a timerekkel. Nos szükségem lenne egy parancsra, ami a parancs beírásakor generál egy 10 karakteres (számok, betűk, kisbetű-nagybetű) szót. Ha beírja a parancsot a játékos, akkor belépjen egy ún. \"munkafázisba\" ergó a beírt szövegét ne küldje el chatbe, csak ismerje fel a parancs hogy jót írt-e be, vagy sem. Ha jót írd be: Gratulálok, beírtad a kódot. Ha rosszat: Rossz kód, próbálkozz újra. Összesen öt másodperce legyen beírni, ha ez idő alatt nem írja be, kapjon egy újabb 10 karakteres számot. Ha viszont beírja, és jön a SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Gratulálok, beírtad a kódot!\"); Akkor 20 mp elteltével jöjjön egy újabb szöveg, szintén az előbbi szabályokkal. case:1 legyen a munkakezdés case:2 a befejezés, és ha ezt az alternatívát választja a játékos, akkor újra látszódjon a beírt szövege a chatbe, és fejeződjön be a 20mp-enkénti random 10 karakteres szöveg küldése a játékosnak. Elkezdtem írni, és innentől fogva várom a bátor embereket. CMD:hack(playerid,params[]) 17
RP/RPG kérések / Jármű motor« Dátum: 2016. január 21. - 18:42:46 »
Nálam az AVS autórendszernél is fenn állt ez a hiba egy idő után, pedig ha van jóféle autórendszer, az az.
És tudod mi oldotta meg nálam? public OnGameModeInit 18
Segítségkérés / Egyszerű kérdés, elakadtam! Fizetésrendszer« Dátum: 2016. január 21. - 18:26:32 »
Szuper, nagyon-nagyon szépen köszönöm!
19
Segítségkérés / Egyszerű kérdés, elakadtam! Fizetésrendszer« Dátum: 2016. január 21. - 17:20:39 »
Legnagyobb főnök vagy Pedró!
20
Segítségkérés / Egyszerű kérdés, elakadtam! Fizetésrendszer« Dátum: 2016. január 21. - 17:18:28 »
Elkezdtem írni egy fizetésrendszert, egyenlőre *** egyszerűen működik
/dolgozik ad egy forintot a Fizetes változójához annak, aki beírja /fizetes kiolvassa ezt az értéket... És ami nekem kéne... /akifizet: Admin parancs legyen, amit ha az admin beír, az összes online játékos [Fizetes] változóját adja hozzá a [Penz] változóhoz... példa: Fizetés változóm öt forint. Az admin beírja hogy /kifizet Ekkor az öt forintomat rakja bele a Penz valtozomba, majd a Fizetes változóm nullázódjon (Fizetes-Fizetes) CMD:dolgozik(playerid,params[]) CMD:fizetes(playerid,s[]) És itt jönnétek ti gépbe... segítenétek megírni? Az algoritmus megvan a fejemben, de a megoldás menete aligha...az oké lenne, hogy ha playerid beírja a /kifizet-et, akkor egyik változójából másikba menjen át az adat, de a ciklus abszolút nehéz nekem, és gondolom ez azzal megoldható a legegyszerűbben. Apropó, szép lenne az is, hogyha a nem online játékosok Fizetes változója is hozzáadódna ilyenkor a Penz változóhoz, bár gondolom, ez Dini-be nem megvalósítható. Előre is köszönet! 21
Segítségkérés / Látszik a mappolás« Dátum: 2016. január 14. - 18:25:25 »
RemoveBuildingForPlayer
22
Segítségkérés / Lövöldözés utáni anim, baleset utáni "részegség"?« Dátum: 2016. január 14. - 18:17:19 »
Valaki írt már ilyesmit? Kerestem mindenhol ,de sehol se találtam...a dolog egyértelmű;
-Lábra mért találatkor essen a karakter animba, ill. ha mozogni akarna, küldjön a játékosnak SendClientMessage-t, hogy animba vagy nem mozoghatsz. Kézre mért találatkor SendClientMessage-t, hogy golyót kaptál a kezedbe (külön bal és jobb kar?!) -Fejlövéskor azonnali halál -Hasra mért találatkor essen a karakter animba, ill. ha mozogni akarna, küldjön a játékosnak SendClientMessage-t, hogy animba vagy nem mozoghatsz. Illetve egy kis pluszként, ha valaki x sebességgel belevágódik a falba, kezdjen el forogni vele a világ. 23
Segítségkérés / Be/Kijárat megadása« Dátum: 2015. december 15. - 22:47:38 »
Nem tudom egyre gondolunk-e, de megpróbálok segíteni.
Legyen mondjuk a Grove Streeti kocsmába bedobás. #define rész: new kocsmabe; Aztán... Itt megadjuk, hogy HONNAN dobjon az interior. Vagyis XY koordinátán csinál egy 0 (láthatatlan) ID pickupot, amit az utána leírt koordinátát érintve veheted fel. public OnGameModeInit() Amennyiben ez a feltétel teljesül, vagyis felvettük a kocsmabe névre hallgató pickupot az előbb leírt koordinátán: public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) Egy kis útravaló:http://weedarr.wikidot.com/interior Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. december 15. 22:49:29[/time] ) Ja igen, lemaradt. Ez berak a kocsmába, a kocsma interioron belül pedig, az ajtónál nyomsz egy /save-t, ez lesz a new kocsmaki; És hasonlóan jársz el, ergó megadod, hogy a kocsmaki Pickup felvételekor hová rakja a játékost - értelemszerűen itt az Interior legyen 0, mert a szabadba dob ki. 24
Segítségkérés / /meghiv parancs. Segítene nekem valaki megírni?« Dátum: 2015. december 15. - 21:21:47 »
Hát nekifutok srácok, köszi a bíztatást! Ennek ellenére, ha valaki nagyon unatkozna, belevághat, biztos szebb lesz mint az enyém, ha más nem az elrendezése miatt.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. december 17. - 11:59:10 ) Senki? 25
Segítségkérés / /meghiv parancs. Segítene nekem valaki megírni?« Dátum: 2015. december 15. - 21:17:33 »
Megpróbáltam, és egészen alakul az egyszerűbb parancsok megírása, azonban itt a case (vagyis a választható lehetőségek) és elutasítás esetén a meghívás semmissé tétele megnehezíti a dolgomat, és biztos vagyok benne, hogy nem sikerülne. Sőt, próbáltam is, és hát az eredmény magáért beszélt...
26
Segítségkérés / /meghiv parancs. Segítene nekem valaki megírni?« Dátum: 2015. december 15. - 21:07:51 »
Sziasztok. Nem vagyok nagy pawnos, az elmélet megvan, de összerakni nem biztos, hogy össze tudnám rakni, ezért a segítségeteket kérném;
/meghiv parancs: Ha a játékos [Leader] változója == 1-el, akkor tudja elkövetni a parancsot, egyéb esetben írja ki, hogy nem vagy leader. Ha ez megtörtént, hozza fel a parancsot, /rangad [playerid] Ha ezt beírta, és a játékos fent van, írja ki a célszemélynek, hogy XY meghívott téged, hogy belépj a %s ((Meghívó játékos frakció száma [Frakcio])) frakcióba. Ha a játékos nincs fent, írja ki, hogy a játékos nem elérhető.Ha a játékos már frakcióban van, azaz a [Frakcio] változója nagyobb mint 0, írja ki, hogy ez a játékos már frakcióban van. Amennyiben 0, a célszemélynek írja ki, hogy XY meghívott téged, hogy belépj a frakcióba. Ha beírja hogy /frakcio elfogad, akkor legyen a játékos frakciója a meghívó fél frakciója [Frakcio] és a rangja ( [Rang] legyen egy, írja ki hogy beléptél, ill. a meghívónak írja ki ,hogy XY elfogadta a meghívásod. Ha /frakcio elutasit-ot írja be, ne történjen változás, csak jelezzen vissza a meghívónak hogy elutasították a meghívást, ill. írja ki a célszemélynek, hogy elutasítottad a meghívást. Bug miatt: ha egyszer beírta, hogy /frakcio elutasit, akkor ne tudja utána beírni hogy /frakcio elfogad, hanem írja ki, hogy téged nem hívtak meg semmilyen frakcióba, ergó a meghívás váljon semmissé. Tehát: JatekosInfo[playerid[Frakcio] JatekosInfo[playerid[Leader] JatekosInfo[playerid[Rang] illetve van egy Ment(playerid); stockom, ami átírja a .ini-ben a változásokat, a /frakcio elfogad után jó lenne ha ez is lefutna. Remélem mindent leírtam, és nem hagytam ki valami else-t. Nagyon szépen köszönöm annak, aki megírja nekem. Szép estét. 27
Segítségkérés / Alap interior-ba dobások kivétele« Dátum: 2015. december 11. - 20:27:34 »
Köszönöm, erre gondoltam! Megy a +! Zárom.
28
Segítségkérés / Hol az elírás? Segítenétek? CMD:Szolg« Dátum: 2015. december 09. - 18:01:04 »
/szolg parancs lenne, rangonként más skinnel és fegyverekkel, azonban:
C:\\Documents and Settings\\Dani\\Asztal\\Saját RPG Szerver\\gamemodes\\gamemode.pwn(981) : error 001: expected token: \")\", but found \"-identifier-\" Itt a kód: CMD:szolg(playerid, params[]) Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. december 09. - 18:57:02 ) vicces, hogy ezidáig nem szúrta ki senki, de már rájöttem [Rang] jobban néz ki mint a Rang] Zártam. 29
Segítségkérés / Alap interior-ba dobások kivétele« Dátum: 2015. december 08. - 12:40:12 »
Sziasztok. Egy gyors segítség kéne. Hogyan lehetne kivenni az alap interiorba dobásokat? (LS rendőrség, ruhaboltok, fodrászat,stb) A sárga jelet szeretném eltűntetni,hogy ne dobjon be.
30
Segítségkérés / Miért menti a Skin változót egy egyszerű SetPlayerSkin miatt?« Dátum: 2015. november 29. - 16:08:15 »
az durva, én is
és az meg hogy nincs érzékem hozzá, betudható talán annak hogy 1 hónapja kezdtem. |