Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Általános / Milyen szerver hódítaná meg az összes játékost| NFS | Scripter választás párba.« Dátum: 2014. július 12. - 14:06:40 »
Dehogynincs: \"Fizetek 5.000-ret ha feljössz\". Garantáltan lesz látogató, ha tényleg fizetsz. xD
17
Archívum / Malibu RPG v3.0« Dátum: 2014. július 12. - 11:48:10 »Idézetet írta: GeGe. date=1405157202\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Itt félreírtátok nem? 18
Archívum / Malibu RPG v3.0« Dátum: 2014. július 12. - 01:47:51 »Idézetet írta: Legend date=1405122319\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hajrá, sok sikert. A bugokra pedig figyeljetek oda, hogy ne legyenek.Fontos célunk még a következetesség. Minden szempontból. Célzok itt a Staff munkájára és a történeti elemekre is. 19
Archívum / Malibu RPG v3.0« Dátum: 2014. július 12. - 01:24:13 »
Az NPC rendszerrel teljesen új stílusirányt kapott a mód, valamint az alapjaiban megújult, más filozófiát követõ staff okán kijelenthetjük, hogy egy új szerverrõl van szó.
20
Archívum / Malibu RPG v3.0« Dátum: 2014. július 12. - 00:31:38 »Elérhetõségek _____________________________________________________________________________________ [mod]ELTÁVOLÍTVA[/mod] Bevezetés _____________________________________________________________________________________ Miután EscC és Rupert megegyezett, hogy továbbviszik Malibut, azonnal nekiálltak fejleszteni a modot, és kijavítani az esetleges hibákat, amik nagyrészt meg is történtek. Tisztában vagyunk vele, hogy a szervernek ez már nem az elsõ nyitása, de mivel annyira nagy lendülettel ugrottunk neki az egésznek ( ez köszönhetõ a legutóbbi fejlesztésnek is, ami mérföldkõ szintû a magyar SA:MP RPG világában, de késõbb fejtjük ki ), hogy szétvetnek minket az ötletek. A scriptelésért nagyrészt Rupert felel, míg a fõadmini pozíciót pedig James RAJnor (alias én) és EnterR látja el. Jelenleg a játéktér Blueberry-re és Dillimore-ra van kihegyezve. Nyitási idõ: 2014. 07. 13. (vasárnap) 18:00 Frakciók és sima munkák _____________________________________________________________________________________ A szerveren jelenleg megtalálható a jól ismert SD (Sheriff\'s Department), mint rendvédelem, az EMD, tehát segélyszolgálat (magába foglalja a tûzoltókat és a mentõsöket), a szerelõk, és a rádiósok. A frakcióknak jelentõsen több dolguk lesz, mint régebben, ez fõként a mentõsöknél fog látszódni, ugyanis a játékosok élete ezúttal már mentésre kerül kilépéskor, így a HP növelését csak az EMD végezheti el, még az ételek/italok fogyasztása sem fogja ezt megoldani. A rádiósoknak már mûködik egy egyszerûbb lehallgatóhálózat, amelyet a stúdió jármûveibõl üzemeltethetnek, és maximum 50 méteres körzetbõl történhet a folyamat. (Tehát nem egy NSA-re kell gondolni...) A jármûvek gyakrabban fognak lefulladni, meghibásodni, természetesen a javítást a szerelõk végezhetik majd el. Az SD-nek inkább IG változásai lesznek, és nem script-i, de természetesen az MDC-nk megmaradt. A sima munkákat nem lehet nagyon taglalni; illetve mégis. A szerver egyik alapköve a kereskedelemrendszer. Ha nincs sajt, hús, vagy kenyér a megye élelmiszerraktárában, akkor sajnos nem lehet ételt fogyasztani vagy (v)enni semmilyen kiszolgálóhelyen. A kereskedelemrendszert az összetett mezõgazdasági munkák éltetik. A játékosoknak le kell aratnia a búzát, azt leõrölni, majd kisütni, és a kész kenyeret leszállítani. Ugyanígy, le kell vágni a marhákat, és a húst elvinni. A sajt készítésérõl remélem nem kell semmit mondanom, ugye a játékosok megfejik a teheneket, majd tejterméket készítenek és elfuvarozzák. Ide kapcsolható még az üzemanyagszállítás kamionokkal. Ha nincs üzemanyag a megyei tartályban, akkor nincs tankolás sem. A mezõgazdaság mellett természetesen vannak olyanok is, mint a pizzafutár, a postás, az úttisztító, vagy mint a kukás, de ezek nem többek holmi CP-n szaladgálástól. Az árufuvarozón kívül (ami Dillimore-ban kapott helyet) minden munka Blueberry-ben található meg. Bõvebben a gazdaságról _____________________________________________________________________________________ A kereskedelemrendszer mellett természetesen a pénznek is forognia kell a városokban. A polgármester állíthatja a különféle adókat, pl. ingatlanadó, jármûadó, vagy kereskedelmi adó. Utóbbi alatt nem reklámadót kell érteni, hanem a bizniszekre (ezekrõl késõbb...) kivetett adókat. Szintén lehet állítani a frakciók és sima munkák fizetéseit is. Minden pénzt, amit a játékos elkölt, a városkasszába kerül, és minden pénzt, amit a játékos a szervertõl kap, a városkasszából kerül levonásra. Természetesen folyamatosan számon kell tartani a gazdaság alakulását, mert egy csõd miatt nagy bajba kerülhet az élet a szerveren. Jármû, ház, biznisz, és interior rendszer _____________________________________________________________________________________ Minden, a címben felsorolt rendszer dinamikus. Oda teszünk le jármûvet, házat, bizniszt, vagy interiort, ahova akarunk, és ilyen könnyedén törlünk is. Jármûvet a helyi jármûkereskedésbõl lehet venni, amit folyamatosan mi alakítunk. Lehet hogy egyik nap van Huntley a kereskedésben, lehet hogy a másik nap nincs; az ár is ugyanígy változhat. A kocsik bármikor lefulladhatnak vagy meghibásodhatnak. Vezetéskor a képernyõ alján látható a mûszerfal, amely az alábbiakat jeleníti meg: indexek, felkapcsolt lámpa állapota, futott km-ek száma, aktuális sebesség, és a tank szintje. A javítás az autó részeiként külön-külön végezhetõ. A játékosok autóvételkor kapnak kettõ kulcsot a jármûvükhöz. A házrendszerrõl annyit, hogy 3 megvehetõ háztípus van: olcsó (50.000$), közepes áru (100.000$), és legdrágább.(150.000$). A játékosok szintén 2 kulcsot kapnak az adott házhoz. Ha a házhoz látható módon van garázs, természetesen scriptileg is rakunk le garázsokat. Egy kocsi bevitelekor meghatározott módon spawnol le a garázsban, nem fog összebugolni a másikkal (két slotos garázs esetében). A házak nyithatóak és zárhatóak. Kívülrõl lehet kopogni, amit a bent lévõk egy /do kíséretében \"hallanak\". A házrendszerhez tartoznak még a hotelszobák, amiket 150$/nap értékben lehet bérelni. A jármû- és házkulcsokat a játékosok másoltathatják a városházán. Az interior rendszerrõl annyit, hogy bármilyen interiort bármilyen helyre tehetnek le a szerveren, így színesítve a játékteret. A bizniszeket ugyanígy szerkeszhetjük, de ezeknek persze már van ára. Aki megvesz egy bizniszt, az állíthatja esetlegesen a belépõ árát, a biznisz nevét, a bizniszen belül pedig adhatunk hozzá és törölhetünk árukat. Meghatározhatjuk, hogy ételt vagy italt adunk hozzá, utóbbi esetében pedig hogy alkoholos-e. A vevõk kérhetik elvitelre vagy ott fogyasztásra az árukat. Inventory _____________________________________________________________________________________ Az inventory rendszert az alábbiakra tudom szétosztani: játékos, jármû, ház, világ, és kuka. Lehet bármennyi tárgy egy játékosnál, de egy idõ után annyira elviselhetetlenül lassú lesz a karakter, hogy inkább érdemes kukákba dobni vagy jármûbe rakni az itemeket. A tárgyakat eldobhatjuk (ez maga a világi része a dolognak), a szerver pedig menti azokat. Ezeket a tárgyakat mozgathatjuk a /move paranccsal, vagy felvehetjük /item-mel. (Így teljesen reális, hogy lehet bútorokat rendezni, stb...) A felvett ruhadarabokat, pl. sapkákat a játékosnak be kell állítani felvételkor, viszont a pozíciók szintén mentõdnek, ezért nem kell ezt késõbb újból megcsinálni. A tárgyakat szintén kivehetjük vagy berakhatjuk a jármûvekbõl/be, amennyiben az ajtói nyitva vannak! A ház inventory, mint széf, csak annak mûködik akinek kulcsa van a házhoz. Kukákat szintén dinamikusan rakhatunk le. Nem kell taglalnom, hogy nyugodtan guberálhatunk belõle, vagy begórhatjuk használat holmijainkat. Interaktív NPC-k és questek _____________________________________________________________________________________ Ez a legutolsó fejlesztésünk, és úgy véljük, hogy rendkívül egyedi. Az NPC-k MMORPG szintûen társalognak a játékosokkal, ami az összehangolt és dinamikus SQL-lel összekapcsolt rendszerünknek köszönhetõ. Az NPC-k questeket adhatnak, vagy egyszerûen szóba sem állnak velünk ha épp dolguk van. A questek teljesítése után karizmánk növelõdik, amik késõbb rendkívül hasznosak lesznek esetleges fegyverdealer NPC esetében. A regisztráló játékos egy NPC buszba kerül, amirõl csak Blueberry-ben szállhat le, és nem kötelezõen el is végezheti elsõ, úgymond küldetését. Azt hiszem, ez így leírva nem tûnik valami nagy számnak, pedig a megtervezésével eltöltött idõ igenis meghozta a gyümölcsét, de errõl majd a képek bõvebb információt is nyújtanak. Tervek a jövõre _____________________________________________________________________________________ Sorry, spoilers! Képek
Végszó _____________________________________________________________________________________ Nem nevezzük magunkat GF-nek, de RPG-nek sem, bár utóbbihoz közelebb állunk. A játékhoz nincs szükség karakterlapra, de szépen megírt elõtörténeteket jutalmazni fogunk. Az újonnan elkészített interaktív quest és NPC rendszerünk annyi, de annyi lehetõséget rejt magában, hogy észre fogjátok venni: nem azért játszotok, hogy sok pénzetek legyen, hanem azért játszotok, hogy a karakteretek fejlesszétek, jó- vagy rossz irányba tereljétek, illetve, hogy a megkeresett pénzetek kötelezõen elköltsétek (ezt késõbb megértitek) Hétfõn nyitunk, azt hogy pontosan, holnap mondjuk meg. Köszönjük, hogy elolvastad a témát: EnterR, James Raynor és Rupert. (Van még egy fõ, õ megkért hogy jelenleg ne írjam be; pedig scriptel is és sün!) 21
Általános / VaticanRP / FUN / TDM - Avagy a nagy tervek« Dátum: 2014. július 11. - 00:10:43 »Idézetet írta: Asdelon date=1405011916\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49344\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Az már ütõs lenne, ha bele lenne vonva egy kis mágia \"szuper\" képességekkel, amiket valahogy növelni is lehet így még egy lehetõséget advánA SAMP arra túl retardált. MTA-ban sem biztos, hogy tisztességgel meg lehetne oldani az ilyet. 22
Általános / VaticanRP / FUN / TDM - Avagy a nagy tervek« Dátum: 2014. július 10. - 18:59:28 »
Az alapötlet mindenképp megérdemel egy +-t, de a kivitelezési terv akkora agyfanta, hogy 10 perce röhögök.
23
Általános / VaticanRP / FUN / TDM - Avagy a nagy tervek« Dátum: 2014. július 10. - 18:54:50 »
Cimbi. Az õskeresztény vallás alapján JHVH a pusztítás démona volt. Késõbb elkezdték ezt a fazont Jahve, majd Isten néven nevezni.
Christianity is a lie. Araboknál /terrorista. xDDD Nem tudom, hogy a \"Keresztes háborúk\" mit mondanak neked, de ott nem éppen a turbánosok voltak a rossz fiúk. 24
Játékok / Roleplay játékok,« Dátum: 2014. június 27. - 06:55:00 »Idézetet írta: Melvin date=1403818798\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48706\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Samp értelem alatt azt érted,hogy pénz és item/hatalom hajszolás örökké vagy jellemek kijátszása? Bár utóbbi nem igen jellemzõ sampra.\"/me\" spamelése és random gyiloklászat amire én gondoltam. 25
Játékok / Steam Summer Sale« Dátum: 2014. június 25. - 06:22:14 »
Próbálkoztam Proxyval. Eredmény: Logolta, hogy az elmúlt egy évben Magyarországról léptem be, kaptam egy üzenetet, hogy idegen gépet észlelt és \"tudom, hogy magyar vagy, ne akarj árqrni\" és változatlanul Euroban adta meg az árakat.
26
Játékok / Roleplay játékok,« Dátum: 2014. június 25. - 06:20:24 »
SAMP értelemben vett RP-t ne várjatok.
Minden magyar a Snowbourn szerveren van. 27
Játékok / Steam Summer Sale« Dátum: 2014. június 20. - 15:08:17 »
CS:GO -33% és ennél nem lesz rajta nagyobb bónusz szerintem. :S
28
Játékok / Roleplay játékok,« Dátum: 2014. június 20. - 06:33:11 »
Mindegyik amit felsoroltam kizárólag magyarokat vesz fel. A Guildek neve itt amúgy Kinship (Mint a Kinship of Rivendell a történetben), a partyké Fellowship (Mint a fellowship of the ring~~A gyûrû szövetsége)
29
Játékok / Steam Summer Sale« Dátum: 2014. június 20. - 06:28:47 »Idézetet írta: Napstar date=1403238004\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48887\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Pay Day 2, DayZ, L4D2, ami jobban érdekelne, de sajnos egyforintom se maradt, mert xbox 360-at vettem... :SDayZ -15% (De szerintem még így is sok érte.) L4D2 -50% (30.-áig, nem csak villám akció) PayDay 2-re kifagyott a steamem. xD 30
Játékok / Steam Summer Sale« Dátum: 2014. június 20. - 06:04:55 »
Tiszteletem népek!
TEgnap este 7-kor indult a sale. Csak a szokásos kérdések: - Mit vettetek? - Minek az akcióját várjátok? Ma bedobtam a kosárba az Orange boxot potom 700 petákért. 85%-os akció. Nem haragudnék meg egy -95%-os Skyrimért vagy Borderlands 2 GOTY-ért. xD Lehetõség szerint használjatok Amerikai Proxyt, mert $=€-val számol a steam ami extra -30%-ot jelent kb. |