Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - MiKE_

Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / Járművek letiltása parancsban
« Dátum: 2015. február 17. - 22:29:58 »
Ha van felkiáltó ha nincs, ha az a sor \"aktív\" akkor minden járműnél kiírja a gametextet, hogy nem tudom mod-olni a járművet.

17
Segítségkérés / Járművek letiltása parancsban
« Dátum: 2015. február 17. - 22:16:02 »
Üdv.
Csináltam egy parancsot, ami egy kisebb tuning menüt hoz be és azt szeretném, hogy bizonyos járműveknél ne lehessen ezt a parancsot használni, igazán egyszerűen hangzik, nekem valahogy mégsem sikerül.
 

if (strcmp(\"/tuning\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
//if(GetPlayerVehicleID(playerid) == 417||425||430||446||447||448||449||452||453||454||460||461||462||463||468||469||472||473||476||481||484||487||488||493||497||509||510||511||512||513||519||520||521||522||523||539||548||553||563||577||581||586||592||593||595) return GameTextForPlayer(playerid,\"~r~You can\'t mod this vehicle!\", 2000, 5);
ShowMenuForPlayer(Tuning_Menu, playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
} else {
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~You are not in a vehicle!\", 2000, 5);
}
return 1;
}

 
Előre is köszönöm a válaszokat!

18
Ne érezd kellemetlenül, legalább rajt voltál az ügyön és próbáltál segíteni, így most már te is tudod hogy kell megoldani! Mindkettőtöknek köszönöm a segítséget!  :thumbsup:
 

ha hozzáadsz, ne felejtsd el növelni a randomban szereplő számot. :)
 
[/quote]
Igen, tudom, erre kifejezetten oda is figyeltem!  ;)

19
Kipróbáltam, működik!  :mml: Az elején kicsit megijedtem amikor tesztelés közben egymás után felváltva az elsőt és az utolsót \"dobta\", de egy idő után mást is hajlandó volt, csak ötöt csináltam, de talán ha adok hozzá többet akkor gondolom a randomnak lesz bőven választani valója! :D

20
Igen, ezt én is néztem, de számomra túl zavarosnak tűnt, biztos van rá valami egyszerűbb megoldás.  :D

21
Mostanra kicsit sűrűre sikeredett ezért csináltam a modról egy biztonsági másolatot, hogy ne kelljen annyit szenvednem ha valamit nagyon el rontok, és hát így is lett, ezért vissza másoltam és a szerencsétlenkedésemnek nincs nyoma, szóval nem, bocsi. :D Később megpróbálom újra.

22
Le tudnád írni egy scriptbe? Ha nem nagy kérés, természetesen!  :)
Valahogy nem jön össze, sőt már ott tartok hogy be crashel a compiler. :D

23
Bocsi, még mindig nem értem!  :D
 
 
new Float:RandomDelivery[][] =
{
{-1474.1970,2651.0898,55.8359},
{-813.6776,1560.3115,27.1172},
{-169.6747,1016.4630,19.7422}
};

 


if (strcmp(\"/munka\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
            new rand = random(sizeof(RandomDelivery));
    SetPlayerCheckpoint(playerid, RandomDelivery[rand][0], RandomDelivery[rand][1],RandomDelivery[rand][2],  6);
}

 
Ebbe hogy tudnám bele operálni?

24
Köszi, valahol mintha láttam volna hogy case-el kell, a randomos dolgot értem, a koordináták meg is vannak, mindössze ezzel az aprósággal szeretném bővíteni az egészet, hogy még az uticélt is kiírja, tudnál mutatni egy példát hogy, hogy néz ez ki koordinátákkal?

25
Sziasztok!
Azzal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni, hogy miképpen lehet meg oldani azt, hogy random koordinátákhoz legyen hozzájuk tartozó client message vagy akár gametext?
Pl.: Fuvarozós melónál kapsz egy random chekcpointot, és a chat tájékoztat róla hogy; Vidd a szállítmányt Los Santosba!
Előre is köszönöm a válaszokat!

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal