Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsifon

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Segítségkérés / dialogok
« Dátum: 2016. október 26. - 21:15:36 »
Tulajdon képen úgy néz ki az egész hogy, van a dialóg elején 1 és a végén 1 statikus elem:
 
 format(dialog2, sizeof(dialog2), \"Statisztikái\\n%sAdmin elvétele\", dialog);

 
a dialog nevű változóba kikérem SQL-böl az admin rangokat. No, itt azt kéne megoldanom, normálisan működjön az eleje és a vége (már az első problémát sikerült megoldani).

17
Segítségkérés / dialogok
« Dátum: 2016. október 25. - 22:21:38 »
Hellósztok!
No, az lenne a kérdésem, hogyan lehet egy dialógból ki szedni egy számot pl.: 1. Admin\\n 2. Fejlesztő. Ebből kéne nekem az 1-es szám a többi nem.
Válaszotok előre is köszönöm!

18
Segítségkérés / Gomblenyomásra való történés
« Dátum: 2016. október 23. - 15:14:49 »
Valakinek valami más ötlete / megoldása esetleg van, mert én nem jutottam sokra ez ügyben.

19
Segítségkérés / Gomblenyomásra való történés
« Dátum: 2016. október 22. - 09:24:58 »
Valaki esetleg nem tudja, hogy hol van az az include, ami tartalmazza a SelectObject(playerid) fügvényt?

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Gomblenyomásra való történés
« Dátum: 2016. október 21. - 13:18:23 »
Idézetet írta: tomi0080 date=1477043675\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63402\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Menj oda az ajtóhoz és nyomj le egy gombot, semmi nem fog történni, bár az is egy történés abból a szempontból.
 
Köszönjük az épitőjellegű kommentet.

21
Segítségkérés / Gomblenyomásra való történés
« Dátum: 2016. október 20. - 14:27:40 »
Háát... Ezen sok mindet nincs mit publikálni, de leírom hogy mire jutottam.
ez hozza létre az actor és az objectet
 

CMD:createactor(playerid, params[])
{
new objid, Float:x, Float:y, Float:z;
if(sscanf(params, \"d\", objid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /createactor [ObjectID]\");
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
CreateActor(objid, x, y, z, 0.0);
CreateObject(3045, x, y, z, 0, 0, 0, 0.0);
new string[256];
format(string, sizeof(string), \"(( Létrehoztál egy actort! (SkinID: %d) ))\", objid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_SIKER, string);
return 1;
}

 


CMD:sss(playerid, params[])
{
SelectObject(playerid);
return 1;
}

 
ez előhozaz a kulzort

22
Segítségkérés / Gomblenyomásra való történés
« Dátum: 2016. október 19. - 19:47:05 »
Gyorsan megírtam valami próbálkozást.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/161019/sa-mp-124_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
( link a képhez: http://kepfeltoltes.hu/161019/sa-mp-124_www.kepfeltoltes.hu_.png )
Hát igen, leég csúnyán néz ki.

23
Segítségkérés / Gomblenyomásra való történés
« Dátum: 2016. október 19. - 16:10:16 »
A GetPlayerTargetActor-t használtam egy időben ilyen célra, aztán el kezdtem gondolkozni, hogy meg lehetne ezt oldani MTA stílusban , most, hogy végiggondolom, egy SelectObjecttel meg lehetne oldani, csak rondán nézne ki.

24
Segítségkérés / Gomblenyomásra való történés
« Dátum: 2016. október 18. - 21:39:48 »
Helló!
Az lenen a kérdésem, hogy hogy lehet azt megoldani, hogyha beírok egy parancsot (pl.: getpos) és  lenyomom pl a tűzgombot (balklikk) akkor lekérje a pozt az interiort és a vw.
Valamint lenne még egy kérdésem, meg lehet e azt oldani, hogy előhozom a kurzort ( egy paranccsal pl) és ha rákattintok egy actorra akor kihoz egy dialogot vagy szöveget.
Válaszitok előre is köszönöm!

25
Segítségkérés / Ezt a két hangot keresem.
« Dátum: 2016. október 17. - 20:20:47 »
helló!
Szerintem ez az a 2 hang.
 

/*
PlayerPlaySound(playerid, soundid, Float:x, Float:y, Float:z)
playerid   The ID of the player for whom to play the sound.
soundid   The sound to play.
Float:x   X coordinate for the sound to play at. (0 for no position)
Float:y   Y coordinate for the sound to play at. (0 for no position)
Float:z   Z coordinate for the sound to play at. (0 for no position)
*/
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); // SOUND_AMMUNATION_BUY_WEAPON
PlayerPlaySound(playerid, 1053, 0.0, 0.0, 0.0); // SOUND_AMMUNATION_BUY_WEAPON_DENIED

26
Segítségkérés / Autó system + egy másik gond
« Dátum: 2016. október 03. - 21:57:50 »
Senki semmi tipp?

27
Segítségkérés / Autó system + egy másik gond
« Dátum: 2016. szeptember 27. - 19:19:46 »
Idézetet írta: Basshunter date=1474921904\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63225\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OFF: ajj, fogadj meg egy tanacsot es az azonositokat kovetkezetesen nevezd el,mert ez igy nagyon zavaros,h egyik magyar masik angol :D
Elkezdtem magyarul írni azt félúton angolra váltottam (ne kérdezd mért :D )
 

amennyire nezem par kerdes
a querynek minek format ha konstans string literallal dolgozol?
[/quote]
Itt nem teljesen éterem mire gondolsz
 

amivel a rendszamot lekered az a dokumentacio szerint semmivel nem ter vissza,hanem egy megadott valtozoba irja bele az erteket. akk minek adod ertekul a VehicleInfo rendszamnak? rogton azt add meg cel valtozonak[/quote]
 

VehicleInfo[i+1][rendszam] = cache_get_field_content(i, \"plate\", plate); //ezt a továbbiakban használom majd
SetVehicleNumberPlate(VehicleInfo[i+1][DBID], plate); //it csak beállítom az elöbb kikért adattal

 


de meg mindig nem vagom globalissan mi akar ez az egesz lenni, milyen reload timer meg mik ezek :D[/quote]
 

SetTimerEx(\"TimerReloadVehicle\", 1500, false); //ezel indiítom úrja a publickot- mert breakkel megtöröm a folyamatot

 


VehicleInfoban hol allitod meg a Leteziket? pl falsera[/quote]
Mikor betöltöm a szerver indításakor a kocsikat akkor adok az összes kocsina kegy tire értéekt. Viszont mikor új kocsit hozok létre és ügye az nem szerve indításkor nem létezet alapjáraton false le sz a változó.
 

jah amugy azt vagod, hogy ott figyel a ciklusmagban egy szep kis break? :D #elsokocsiixd
(edit: ha nem tudod esetleg mire valo pontosan,akk sugok annyit,h a break leallitja a ciklust,tehat a masodik........ auto nem fog letrejonni,mivel a ciklusod az elso autonal leall.)
[/quote]
Igen tudom, az azért van, mert valami összebugolt mikor nem volt benne és mindig létrehozott annyi kocsit az elsőből ahány kocsi van az adatbázisban


Elemekre szedem neked
 

mysql_format(kapcs, query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `jarmuvek`\");
mysql_tquery(kapcs, query, \"ReloadVehicle\",\"\"); //ez a két sor kéri ki az adatoakt
public ReloadVehicle()
{
    new sorok, mezok;
    cache_get_data(sorok, mezok, kapcs); //adatkikéredzéshez a változók
for(new a = 0; Veh:a < Veh; a++) VehicleInfo[a][Veh:a] = 0; //nullázuk az enumokat
new vehtulaj[MAX_PLAYER_NAME] , plate[64]; //értékek
for(new i = 0; i <= sorok; i++)
{
VehicleInfo[i+1][DBID] = cache_get_field_content_int(i, \"DBID\");
VehicleInfo[i+1][Owner] = cache_get_field_content(i, \"Owner\", vehtulaj);
VehicleInfo[i+1][ModID] = cache_get_field_content_int(i, \"modelid\");
VehicleInfo[i+1][spawn][0] = cache_get_field_content_float(i, \"X\");
VehicleInfo[i+1][spawn][1] = cache_get_field_content_float(i, \"Y\");
VehicleInfo[i+1][spawn][2] = cache_get_field_content_float(i, \"Z\");
VehicleInfo[i+1][spawn][3] = cache_get_field_content_float(i, \"A\");
VehicleInfo[i+1][HP] =  cache_get_field_content_float(i, \"HP\");
VehicleInfo[i+1][color][0] = cache_get_field_content_int(i, \"color1\");
VehicleInfo[i+1][color][1] = cache_get_field_content_int(i, \"color2\");
VehicleInfo[i+1][rendszam] = cache_get_field_content(i, \"plate\", plate);
VehicleInfo[i+1][FuelType] = cache_get_field_content_int(i, \"fueltype\");
VehicleInfo[i+1][FuelLevel] = cache_get_field_content_int(i, \"fuellevel\");
VehicleInfo[i+1][MunakID] = cache_get_field_content_int(i, \"JobID\");   // Ideig betöltjük az összes adatok az SQL táblából ami kell nekem
SetVehicleNumberPlate(VehicleInfo[i+1][DBID], plate);  //itt frissítem a rendszámokat ha esetleg változnának valahol
if(VehicleInfo[i+1][Letezik] == false) // HA az adott érték hamis. Ez akkro van amikro egy új kocsit mentünk a rendszerve mivel alabbol ez false,
{
   new vehid = CreateVehicle(VehicleInfo[i+1][ModID], VehicleInfo[i+1][spawn][0], VehicleInfo[i+1][spawn][1], VehicleInfo[i+1][spawn][2], VehicleInfo[i+1][spawn][3], VehicleInfo[i+1][color][0],  VehicleInfo[i+1][color][1], -1, 0); //létrehozzuk
   SetVehicleHealth(vehid, VehicleInfo[i+1][HP]); //HP-t adunk neki
   SetVehicleNumberPlate(vehid, plate); //rendszámot lálítunk
   VehicleInfo[i+1][Letezik] = true; // igazzá tezsik a bool-t
   SendClientMessageToAll(-1, \" (( Kocsi létrehozva! ))\" ); //debug kiirás
   SetTimerEx(\"TimerReloadVehicle\", 1500, false); //ujraindítom az egész folyamatoat
   break; //megszakítom a for ciklust
}
new debugs[125];
format(debugs, sizeof(debugs), \"%d\", i);
SendClientMessageToAll(-1, debugs ); //debug kiiratások
}
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Kocsik újratöltve\");
print(\"----------------------------------\\n\"); // ez is debug kiiratás
SendClientMessageToAll(-1, \" (( Kocsik újratöltve!! ))\" ); //és ez is
return 1;
}

28
Segítségkérés / Autó system + egy másik gond
« Dátum: 2016. szeptember 26. - 22:05:36 »

mysql_format(kapcs, query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `jarmuvek`\");
mysql_tquery(kapcs, query, \"ReloadVehicle\",\"\");
public ReloadVehicle()
{
    new sorok, mezok;
    cache_get_data(sorok, mezok, kapcs);
for(new a = 0; Veh:a < Veh; a++) VehicleInfo[a][Veh:a] = 0;
new vehtulaj[MAX_PLAYER_NAME] , plate[64];
for(new i = 0; i <= sorok; i++)
{
VehicleInfo[i+1][DBID] = cache_get_field_content_int(i, \"DBID\");
VehicleInfo[i+1][Owner] = cache_get_field_content(i, \"Owner\", vehtulaj);
VehicleInfo[i+1][ModID] = cache_get_field_content_int(i, \"modelid\");
VehicleInfo[i+1][spawn][0] = cache_get_field_content_float(i, \"X\");
VehicleInfo[i+1][spawn][1] = cache_get_field_content_float(i, \"Y\");
VehicleInfo[i+1][spawn][2] = cache_get_field_content_float(i, \"Z\");
VehicleInfo[i+1][spawn][3] = cache_get_field_content_float(i, \"A\");
VehicleInfo[i+1][HP] =  cache_get_field_content_float(i, \"HP\");
VehicleInfo[i+1][color][0] = cache_get_field_content_int(i, \"color1\");
VehicleInfo[i+1][color][1] = cache_get_field_content_int(i, \"color2\");
VehicleInfo[i+1][rendszam] = cache_get_field_content(i, \"plate\", plate);
VehicleInfo[i+1][FuelType] = cache_get_field_content_int(i, \"fueltype\");
VehicleInfo[i+1][FuelLevel] = cache_get_field_content_int(i, \"fuellevel\");
VehicleInfo[i+1][MunakID] = cache_get_field_content_int(i, \"JobID\");   
SetVehicleNumberPlate(VehicleInfo[i+1][DBID], plate);
if(VehicleInfo[i+1][Letezik] == false)
{
   new vehid = CreateVehicle(VehicleInfo[i+1][ModID], VehicleInfo[i+1][spawn][0], VehicleInfo[i+1][spawn][1], VehicleInfo[i+1][spawn][2], VehicleInfo[i+1][spawn][3], VehicleInfo[i+1][color][0],  VehicleInfo[i+1][color][1], -1, 0);
   SetVehicleHealth(vehid, VehicleInfo[i+1][HP]);
   SetVehicleNumberPlate(vehid, plate);
   VehicleInfo[i+1][Letezik] = true;
   SendClientMessageToAll(-1, \" (( Kocsi létrehozva! ))\" );
   SetTimerEx(\"TimerReloadVehicle\", 1500, false);
   break;
}
new debugs[125];
format(debugs, sizeof(debugs), \"%d\", i);
SendClientMessageToAll(-1, debugs );
}
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Kocsik újratöltve\");
print(\"----------------------------------\\n\");
SendClientMessageToAll(-1, \" (( Kocsik újratöltve!! ))\" );
return 1;
}

 
Van benne gy timer de az csak újraindítja az egészet a breaknál.

29
Segítségkérés / Autó system + egy másik gond
« Dátum: 2016. szeptember 26. - 17:47:51 »
Hellósztok!
Kedves feleim abban kérném segítségetek, hogy van egy autórendszerem amiben ha létrehozok in game egy kocsit akkor újratöltöm az egész SQL táblát. No ez eddig szép és jó, DE amikor ez megtörténik és a létrehozott kocsit kéne létrehozni (mert ezt mentéskor törlöm) CSAK és kizrólag akkor hozza létre hozza amikor az az első kocsi az SQL táblában.
A másik dolog.
Létrehozok labellekelt, és ezeken a színe (pl piros) mosott azaz nincs körülötte fekete körvonal. Mi lehet a hiba?
Válaszotok előre köszönöm!

30
Segítségkérés / Ismeretlen hiba
« Dátum: 2016. augusztus 14. - 18:08:54 »
Vagy egy olyan megérzésem, hogy a japán bölcseknek valóban igazuk volt. Az informatika és a programozás 100% mágia :D
Ezt azét írom, mivel eddig a mod elején voltak definiálva ezek, és érdekes módon azelmult úgy 2-3 hónapban nem szólt bele, hogy az ott nincs jó helyen :D

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal