Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Segítségkérés / AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés« Dátum: 2014. augusztus 16. - 23:32:05 »
köszi
17
Segítségkérés / AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés« Dátum: 2014. augusztus 16. - 22:56:40 »
Ez meg is van de valamiért nem hajlandó elforgatni az objectet.
Ez a kód: [pawn]SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1550, 1,-0.0, -0.3, 0.4, 0.0, 0.0, 0.3,1,1,1);[/pawn] Amire azt írják , hogy forgástengely(ettõl elfordul az object) azt egy csomószor átírtam, de semmi. Valami ötlet? 18
Segítségkérés / AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés« Dátum: 2014. augusztus 15. - 23:27:11 »
Nekem ez ugy kell ha a player felveszi a pickupot akkor rakodjon a hátára az object
19
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. augusztus 15. - 19:47:14 »
Nem hanem arra, hogy bemegybaz egyik dynamicCP-be azt törli és az xyz-t pedig megcsinálja
20
Segítségkérés / AttachPlayerObject-hez, CreatePlayerObject-hez segítség kérés« Dátum: 2014. augusztus 15. - 18:55:55 »
Hello.
Az a helyzet hogy a playerobject-ekhez sík hülye vagyok és ezért kéne a segítség. ezt hogy lehetne playerobjectbe átírni?: CreateObject(1550, 1759.0189,-1898.1260,13.5622,0,0,96,300); És hogy lehetne Attach-elni? 21
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. augusztus 15. - 18:39:39 »
És a DynamicCP-nél hogy lehet megcsinálni azt, hogy és new-wel csináltam egy DynamicCP-t
erre gondolok(nem teljes): [pawn]new XYZ; public OnGameModeInit XYZ = CreateDynamicCP(stb.stb.); public OnPlayerEnterCheckpoint(stb.) ide azt, hogy csinálja meg az XYZ-t[/pawn] Szóval ezt hogy lehetne megcsinálni? 22
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. augusztus 15. - 16:30:13 »
És ebben mi volt a segítség?
Csak átirtad pawn code-ra 23
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. augusztus 15. - 16:15:56 »
Neki megoldódott nekem elkezdõdött.
Error: error 017: undefined symbol \"checkpointid\" A kód: public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid) erre irja az errort: if(checkpointid == pickupCP) (sorrendben van minden) És a CP neveknek csináltam new ...; t [mod]Legközelebb kérlek ne a hibákat rakd pawn code tagbe és a pawn nyelvû forráskódot si,a code tagbe, hanem fordítva! Ez alkalommal javítottam helyetted.[/mod] 24
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. augusztus 15. - 14:50:31 »
Azért nem megy mert amikor lenyomja a ttext-t akkor amit csinálnia kell azt nem tudja bazonositani mert többet is érzékel
25
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. augusztus 15. - 14:45:41 »
A tag mismatch az azt jelenti, hogy valami(k) valamivel(kel).
26
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. augusztus 15. - 14:25:21 »
Ezzel nem kell törödni. Ez csak annyit tesz, hogy valamik a scriptben ugyan azt a számot használják
28
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. augusztus 15. - 06:52:54 »
Most képzeld azt, hgy egy hatalmas + adtam.
Látszij, hogy szkriptelés terén amatõr és haladó között vagyok. 29
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. augusztus 14. - 19:22:56 »
Átnéztem és nem találtam hiányzó zárójelet, pontos vesszõt se semmit.
A case-k utáni kettõspontot észre vettem és kijavítottam. A hibák ugyan azok maradtak. Elõtte ez van: #include <a_samp> Ez után jön a requestclass. 30
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. augusztus 14. - 18:31:50 »
Hello.
error: [pawn]error 017: undefined symbol \"wpshop\" error 017: undefined symbol \"playerid\" error 017: undefined symbol \"pickupCP\" error 017: undefined symbol \"playerid\" error 017: undefined symbol \"object\" error 017: undefined symbol \"playerid\" error 017: undefined symbol \"gTeam\" error 001: expected token: \";\", but found \"]\" error 029: invalid expression, assumed zero[/pawn] kód:
A hibát ebben a sorban találja: [pawn] case 0: { gTeam[playerid] = TEAM_LAPD; GameTextForPlayer(playerid, \"~0xAA3333AA~LAPD\", 5000, 5); } [/pawn] |