Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - botiapa
16
« Dátum: 2014. július 10. - 21:11:05 »
Abszolút megbízható a srác, mindenkinek csak ajánlom.
Kösz kösz!
17
« Dátum: 2014. július 10. - 19:21:46 »
Betudnak -.- (Ha jol tonm) A parancs vegere ell rakn hogy ki tudjon brmenni.asszem
18
« Dátum: 2014. július 09. - 22:07:00 »
Én kibróbáltam,és nem működik leírnátok az egész scriptet létszíves? Köszönöm
20
« Dátum: 2014. július 09. - 10:24:46 »
Hali, Mivel sok időm van,ezért segíteni szeretnék másoknak különböző játékokban stb. Ajánlatok: MTA Vállalok,mapolást DD,play,rpg szerverre akár nyitható kapuval, Vállalok,scriptek keresését berakását(nem csinálok egy egész szervert) NEM vállalok,scriptek írását
TS3 Vállalok egész szerverek jogosultság beállításait,s szobák elkészítésést
Fórum Vállalom,hogy ha elegen vagytok csinálok nektek(klánnak stb.)egy fórumot!
21
« Dátum: 2014. július 08. - 21:23:48 »
Nem értem a kérdést,elmagyarázná valaki nekem?
22
« Dátum: 2014. július 08. - 21:22:12 »
Hali, 2 kérdés lenne felétek: 1.Tudnátok leírni egy magyar roleplay gamemodot? 2.Ha igen,hogy lehet beindítani?(Hol vannak a mysql beállítások?)
23
« Dátum: 2014. június 27. - 10:51:44 »
Sajnos,nem megy,nem ír semmi hibát.
24
« Dátum: 2014. június 26. - 22:18:54 »
Nagyon köszi,segítenél még egy picit? \ Van itt egy másik rész,csak annyi a lényege,egy adott játékosnak ad egy fegyvert,egy másik aprancs pedig ammot. -- ~ [GIVEWEAPON, GIVEWEP, GIVEGUN, MAKEWEAPON, MAKEGUN] ~ -- addCommandHandler({\"giveweapon\", \"givewep\", \"givegun\", \"makeweapon\", \"makegun\"}, function(player, cmd, name, weapon) if exports.brpExports:isPlayerLeadAdmin(player) then if name and weapon then local target = exports.brpExports:findPlayer(name, player) if target then if tonumber(weapon) then local weaponName = getWeaponNameFromID(weapon) giveWeapon(target, weapon, 1, true) for i,v in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do if exports.brpExports:isPlayerAdmin(v) then outputChatBox(\"[Wep]: \" .. getPlayerName(player) .. \" gave \" .. getPlayerName(target) .. \" a weapon (\" .. weaponName .. \").\", v, 255, 0, 0, false) end end outputServerLog(\"[ADMIN] [CMD/GIVEWEAPON]: \" .. getPlayerName(player) .. \" gave \" .. getPlayerName(target) .. \" a weapon (\" .. weaponName .. \")\") else local weaponID = getWeaponIDFromName(weapon) local weaponIDName = getWeaponNameFromID(weaponID) giveWeapon(target, weaponID, 1, true) for i,v in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do if exports.brpExports:isPlayerAdmin(v) then outputChatBox(\"[Wep]: \" .. getPlayerName(player) .. \" gave \" .. getPlayerName(target) .. \" a weapon (\" .. weaponIDName .. \").\", v, 255, 0, 0, false) end end outputServerLog(\"[ADMIN] [CMD/GIVEWEAPON]: \" .. getPlayerName(player) .. \" gave \" .. getPlayerName(target) .. \" a weapon (\" .. weaponIDName .. \")\") end else outputChatBox(\"No players or multiple were found.\", player, 255, 0, 0, false) end else outputChatBox(\"Syntax: /\" .. cmd .. \" <player> <weapon>\", player, 220, 220, 0, false) end end end ) -- ~ [GIVEWEAPONAMMO, GIVEAMMO, GIVEWEPAMMO, MAKEAMMO, GIVEGUNAMMO] ~ -- addCommandHandler({\"giveweaponammo\", \"giveammo\", \"givewepammo\", \"makeammo\", \"givegunammo\"}, function(player, cmd, name, ammo, weapon) if exports.brpExports:isPlayerLeadAdmin(player) then if name and ammo and weapon then if tonumber(ammo) then local target = exports.brpExports:findPlayer(name, player) if target then if tonumber(weapon) then local weaponName = getWeaponNameFromID(weapon) giveWeapon(target, weapon, ammo, true) for i,v in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do if exports.brpExports:isPlayerAdmin(v) then outputChatBox(\"[WepAmmo]: \" .. getPlayerName(player) .. \" gave \" .. getPlayerName(target) .. \" bullets (\" .. ammo .. \") to a weapon (\" .. weaponName .. \").\", v, 255, 0, 0, false) end end outputServerLog(\"[ADMIN] [CMD/GIVEWEAPONAMMO]: \" .. getPlayerName(player) .. \" gave \" .. getPlayerName(target) .. \" bullets (\" .. ammo .. \") to a weapon (\" .. weaponName .. \").\") else local weaponID = getWeaponIDFromName(weapon) local weaponIDName = getWeaponNameFromID(weaponID) giveWeapon(target, weaponID, ammo, true) for i,v in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do if exports.brpExports:isPlayerAdmin(v) then outputChatBox(\"[WepAmmo]: \" .. getPlayerName(player) .. \" gave \" .. getPlayerName(target) .. \" bullets (\" .. ammo .. \") to a weapon (\" .. weaponIDName .. \").\", v, 255, 0, 0, false) end end outputServerLog(\"[ADMIN] [CMD/GIVEWEAPONAMMO]: \" .. getPlayerName(player) .. \" gave \" .. getPlayerName(target) .. \" bullets (\" .. ammo .. \") to a weapon (\" .. weaponIDName .. \").\") end else outputChatBox(\"No players or multiple were found.\", player, 255, 0, 0, false) end else outputChatBox(\"Syntax: /\" .. cmd .. \" <player> <ammo> <weapon>\", player, 220, 220, 0, false) end else outputChatBox(\"Syntax: /\" .. cmd .. \" <player> <ammo> <weapon>\", player, 220, 220, 0, false) end end end ) Ez is működik,de nem menti el ha kilépek!Mindent elment kivéve az ammot,és a fegyvert: function saveAccount(player) local account = getPlayerAccount(player) if isGuestAccount(account) then return end local money = getPlayerMoney(player) local bank = getElementData(player, \"account.bank\") local faction = getElementData(player, \"factions.player\") local fname = getElementData(player, \"factions.fplayer\") local factionleader = getElementData(player, \"factions.leader\") local health = getElementHealth(player) local armor = getPedArmor(player) local x, y, z = getElementPosition(player) local interior = getElementInterior(player) local dimension = getElementDimension(player) local model = getElementModel(player) local rx, ry, rz = getElementRotation(player) setAccountData(account, \"basicrp.money\", tonumber(money)) setAccountData(account, \"basicrp.bank\", tonumber(bank)) setAccountData(account, \"basicrp.factionleader\", tonumber(factionleader)) setAccountData(account, \"basicrp.faction\", tonumber(faction)) setAccountData(account, \"basicrp.fname\", tostring(fname)) setAccountData(account, \"basicrp.health\", tonumber(health)) setAccountData(account, \"basicrp.armor\", tonumber(armor)) setAccountData(account, \"basicrp.model\", tonumber(model)) setAccountData(account, \"basicrp.interior\", tonumber(interior)) setAccountData(account, \"basicrp.dimension\", tonumber(dimension)) setAccountData(account, \"basicrp.posx\", tonumber(x)) setAccountData(account, \"basicrp.posy\", tonumber(y)) setAccountData(account, \"basicrp.posz\", tonumber(z)) setAccountData(account, \"basicrp.rotx\", tonumber(rx)) setAccountData(account, \"basicrp.roty\", tonumber(ry)) setAccountData(account, \"basicrp.rotz\", tonumber(rz)) end
25
« Dátum: 2014. június 26. - 21:57:52 »
Hali mindenki,a basicrp-ben van egy adminduty parancs.Ezzel nincs baj,működik de fel szeretném túrózni Találtam egy scriptet http://community.multitheftauto.com/index.php?p=resources&s=details&id=5812 egy helyen látsik is,hogy megpróbáltam beillszteni,de persze nem sikerült Itt a rész: -- ~ [ADMINDUTY] ~ -- addCommandHandler(\"adminduty\", function(player, cmd) if exports.brpExports:isPlayerAdmin(player) then if getElementData(player, \"admin.duty\") == 1 then setPlayerNametagColor(player, 255, 255, 255) setElementData(player, \"admin.duty\", 0) outputServerLog(\"[ADMIN] [CMD/ADMINDUTY]: \" .. getPlayerName(player) .. \" went off duty.\") for i,v in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do if exports.brpExports:isPlayerAdmin(v) then outputChatBox(getPlayerName(player) .. \" went off duty.\", v, 255, 0, 0, false) exports.notifications:showBox (\"info\",exports.notifications:showBox (\"info\",\"(getPlayerName(player) .. \")\"adminszolgáltaba lépett\") end end else setPlayerNametagColor(player, 255, 255, 0) setElementData(player, \"admin.duty\", 1) outputServerLog(\"[ADMIN] [CMD/ADMINDUTY]: \" .. getPlayerName(player) .. \" came on duty.\") for i,v in ipairs(getElementsByType(\"player\")) do if exports.brpExports:isPlayerAdmin(v) then outputChatBox(getPlayerName(player) .. \" came on duty.\", v, 255, 0, 0, false) end end end end end )
26
« Dátum: 2014. június 25. - 08:38:33 »
Nekekem az összes víz tetszett a gta-k ban kivéve a gta iv-ben.
27
« Dátum: 2014. június 24. - 23:07:48 »
Meg ölet -ni :-)
28
« Dátum: 2014. június 24. - 09:28:19 »
Még nem néztem meg(meglessz)de amit tudok érteni akkor valaminek beállítok egy adatot vlaamire és arra hivatkozok hogy az az adat az adott playernél mi? és így el lesz kétfelé(vagy több) választva?
29
« Dátum: 2014. június 24. - 09:10:44 »
Jó,gondolom ezt itt nem írják meg Gondolom azt könnyebben meflet oldani,hogy csak ehy embernek cseréljeki az adott object textúrákat? Event szerűségnek kellen.
30
« Dátum: 2014. június 24. - 08:51:20 »
Ja,és ez egy adott playernek lehet elindítani?
|