Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 17
Szkript kérések / Adminrendszer RP szerverre« Dátum: 2016. november 30. - 20:48:17 »
RP szerverre nem mindegy az adminrendszer, amit csak az adminok és a felettük állók fognak használni? Ami nem kell belőle, kiszeded, ennyi Alap parancsok benne vannak, amik szükségesek egy alap szerverre, mindegy milyenre.
18
Szkript kérések / Adminrendszer RP szerverre« Dátum: 2016. november 30. - 19:11:21 »
LuX Admin
Xtreme Admin System LA Admin (van egy újabb változata is) M.A.S || McHarley Administration System JakAdmin3 Hogy hogyan kell őket használni, a saját topicukban megtalálod. 19
Szkript kérések / MySQL segítség« Dátum: 2016. november 30. - 19:06:44 »Idézetet írta: Zippanto date=1480267823\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63429\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Megoldottam ezt a problémát, egy olyan kérdésem viszont felmerült, hogy hogyan csinálok olyat mint pl dinibe a fexist funkció?Ezzel mire akarsz gondolni? :shurg: Mert a fexist az megnézi, hogy létezik-e az adott fájl. Itt nem tudom mit akarsz ellenőrizni. :shurg: 20
Archívum / StoryRPG - 2016« Dátum: 2016. november 28. - 19:14:32 »Érdekes fordulóponthoz ért a szerver. Sergey, aki egyfajta mecénáshoz hasonló személy volt számunkra, új életet kezdett. Ennek az új életnek nekünk releváns része, hogy teljesen abbahagyja az RP-t. A mód fejlesztése természetesen a megszokott tempóban folyik tovább, de addig kétség kívül képtelenek leszünk megnyitni, míg nem jelentkezik egy vagy több lelkes támogató, akik magával értetődően minden jogot megkapva, fő vezetői pozíciót betöltve irányíthatják a szervert. A fejlesztők nem kívánnak a napi munkákra, játékos felügyeletre használni az idejüket, inkább arra koncentrálnánk, hogy minél több és izgalmasabb dolgokat pakoljunk a módba egyre jobb minőségben. Egyetlen egy atom biztos kitételünk van, a módhoz nem adunk hozzáférést, mások korábbi hibáiból tanulva. Sokan úgy gondolják, hogy a mód és a szerver szorosan össze forrva tud csak működőképes lenni, mi viszont a kettőt teljesen különálló mechanizmusokként kezeljük, ebből kifolyólag ha nem jelentkezik senki aki kellő tapasztalattal (nem feltétlen szerver vezetésére gondolok itt), anyagi háttérrel és érett gondolkodással rendelkezik, akkor a mód írása folytatódik tovább, csak nem ezen a fórum részen, hanem itt Zeus mód néven addig, amíg fel nem tűnik valaki aki tudna kezdeni vele valamit. Ha úgy gondolod, hogy el tudnál viselni egy ilyen terhet a válladon, képes lennél tömérdek ember irányítására és kedveled a munkánk, írj privát üzenetet. 21
Szkript kérések / Játékos nézése egy adott pontra.« Dátum: 2016. november 27. - 16:22:12 »\" post=\"586711\" timestamp=\"1478464317\"]Nem működik! 22
Segítségkérés / Textdraw types?« Dátum: 2016. november 24. - 16:39:53 »
A tömböt a játékosnak hozod létre, hogy tárold benne a textdraw ID-jét későbbi használatra.
Vagyis, ha változót használsz. A textdrawot elkészíted egy játékosnak. Közben fellép egy másik játékos is, annak is létrehozod, ugyanabba a változóba. Így az első játékosnak \"eltűnik\" a textdraw, nem tudod neki többet megjeleníteni, mert nem az Ő textdraw ID-je van a változóban! Ha tömböt használsz. A textdrawot elkészíted egy játékosnak a saját változójába. Közben fellép egy másik játékos is, annak is létrehozod, az Ő saját a változójába. Így mind a kettő játékosnak lesz egy textdrawja, amit utána törölhetsz/módosíthatsz/stb. És ez a fontos, amit a samp wiki ír: Return Values: The ID of the created textdraw Ha esetleg rosszul gondolom, akkor javítsatok ki, de szerintem így ennek van értelme. Ui.: Ja király, megelőztek... 23
Archívum / StoryRPG - 2016« Dátum: 2016. november 22. - 17:27:38 »Bár interior Alan kicsit újragondolta a régi bár interiort, természetesen a régi is megmaradt, mellesleg ezt az új interiort korlátlanul lehet használni(vagyis akár több is lehet lent a mapon). [hs width=300 height=300]http://kephost.com/images/2016/11/22/sa-mp-028.png[/hs][hs width=300 height=300]http://kephost.com/images/2016/11/22/sa-mp-029.png[/hs] 24
Segítségkérés / Error« Dátum: 2016. november 10. - 21:43:19 »
Egyszerű:
1. Ami be van írva a server.cfg-be a gamemode0 sorba, nem található a gamemode mappában. 2. Benne van a mappában, csak éppen nincs semmi írva a gamemode0 sorba a server.cfg-ben. 25
Archívum / SAMPANY - Ahol a közösség az első...« Dátum: 2016. november 10. - 19:28:07 »
A csomagszállítóba kaptál $0-árt és 0 tapasztalati pontot.
Amúgy remek, főleg a villanyszerelő meló :thumbsup: 26
Segítségkérés / Skinválasztó« Dátum: 2016. november 07. - 19:39:53 »public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) Majd ha spawnolni akarod a játékost, akkor átállítod az értéket false-ra és használod azt a függvényt, amit Basshunter fentebb leírt. 27
Segítségkérés / MySQL hiba« Dátum: 2016. november 02. - 19:40:27 »
1. Neked nem tök mindegy én mit használok, hogy építem fel a scriptjeimet? Nem ez volt a kérdés.
2. Neked úgy néz ki jól, én meg nem szeretem a while ciklust.. 3. Átneveztem a mezőt, hátha úgy működik végső elkeseredettségemben... 4. Értékelem a segítséget, ugyanis megoldottad a problémám. Szar volt a lekérés, csak az \"utoljaraaktiv\" mezőt választottam ki. Tanulság, nem kell ezt erőltetni hajnali 1-kor.. :whistle: Zárok! 28
Segítségkérés / MySQL hiba« Dátum: 2016. november 02. - 11:45:01 »
Nem, mert maddinat0r teljesen átírta a MySQL-t és ez lett az új R-41-es MySQL.
29
Segítségkérés / MySQL hiba« Dátum: 2016. november 02. - 00:18:16 »funkcio OnServerCheckMotel() Átírtam az R-41-es MySQL-re, hátha van valami. Nos lett valami, ugyanúgy nem működik, de a log már ezt írja: [00:02:34] [iNFO] Executing callback \'OnServerCheckMotel\' with 0 parameter... [00:02:34] [plugins/mysql] cache_get_value_name_int: field \'pmotel\' not found Nem találja a mezőt. Átírtam, próbáltam mindent, nem találja. De érdekes, hogy mikor menti, meg betölti a csatlakozáskor, akkor nem írja, hogy nem találja, rendesen menti/betölti. Szóval lehet én csesztem el valamit, amire nem tudok rájönni... :question: 30
SA-MP: Szerverfejlesztés / Weapon Damage - Fegyver sebzést kezelõ függvénykönyvtár« Dátum: 2016. november 01. - 22:09:56 » |