Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - zsoolt997

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 16
16
Segítségkérés / MYSQL plugin hiba
« Dátum: 2016. december 01. - 14:50:33 »

17
Szkript kérések / Adminrendszer RP szerverre
« Dátum: 2016. november 30. - 20:48:17 »
RP szerverre nem mindegy az adminrendszer, amit csak az adminok és a felettük állók fognak használni? Ami nem kell belőle, kiszeded, ennyi :D Alap parancsok benne vannak, amik szükségesek egy alap szerverre, mindegy milyenre.  8)

18
Szkript kérések / Adminrendszer RP szerverre
« Dátum: 2016. november 30. - 19:11:21 »

19
Szkript kérések / MySQL segítség
« Dátum: 2016. november 30. - 19:06:44 »
Idézetet írta: Zippanto date=1480267823\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63429\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megoldottam ezt a problémát, egy olyan kérdésem viszont felmerült, hogy hogyan csinálok olyat mint pl dinibe a fexist funkció?
Ezzel mire akarsz gondolni?  :shurg: Mert a fexist az megnézi, hogy létezik-e az adott fájl. Itt nem tudom mit akarsz ellenőrizni.  :shurg:

20
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. november 28. - 19:14:32 »

Érdekes fordulóponthoz ért a szerver. Sergey, aki egyfajta mecénáshoz hasonló személy volt számunkra, új életet kezdett. Ennek az új életnek nekünk releváns
része, hogy teljesen abbahagyja az RP-t. A mód fejlesztése természetesen a megszokott tempóban folyik tovább, de addig kétség kívül képtelenek leszünk
megnyitni, míg nem jelentkezik egy vagy több lelkes támogató, akik magával értetődően minden jogot megkapva, fő vezetői pozíciót betöltve irányíthatják a
szervert. A fejlesztők nem kívánnak a napi munkákra, játékos felügyeletre használni az idejüket, inkább arra koncentrálnánk, hogy minél több és izgalmasabb
dolgokat pakoljunk a módba egyre jobb minőségben. Egyetlen egy atom biztos kitételünk van, a módhoz nem adunk hozzáférést, mások korábbi hibáiból tanulva.
Sokan úgy gondolják, hogy a mód és a szerver szorosan össze forrva tud csak működőképes lenni, mi viszont a kettőt teljesen különálló mechanizmusokként
kezeljük, ebből kifolyólag ha nem jelentkezik senki aki kellő tapasztalattal (nem feltétlen szerver vezetésére gondolok itt), anyagi háttérrel és érett
gondolkodással rendelkezik, akkor a mód írása folytatódik tovább, csak nem ezen a fórum részen, hanem itt Zeus mód néven addig, amíg fel nem tűnik valaki aki tudna kezdeni vele valamit.
Ha úgy gondolod, hogy el tudnál viselni egy ilyen terhet a válladon, képes lennél tömérdek ember irányítására és kedveled a munkánk, írj privát üzenetet.

21
Szkript kérések / Játékos nézése egy adott pontra.
« Dátum: 2016. november 27. - 16:22:12 »
\" post=\"586711\" timestamp=\"1478464317\"]Nem működik!
Nekem, leginkább koordináta nézés kellene! :S
[/quote]

GetPlayerCameraTargetObject
Itt csak lemented egy változóba az objectet és, checkolod, hogy ezt nézi e.
[/quote]
Ezt használtad előtte?

22
Segítségkérés / Textdraw types?
« Dátum: 2016. november 24. - 16:39:53 »
A tömböt a játékosnak hozod létre, hogy tárold benne a textdraw ID-jét későbbi használatra.
Vagyis, ha változót használsz.
A textdrawot elkészíted egy játékosnak. Közben fellép egy másik játékos is, annak is létrehozod, ugyanabba a változóba. Így az első játékosnak \"eltűnik\" a textdraw, nem tudod neki többet megjeleníteni, mert nem az Ő textdraw ID-je van a változóban!
Ha tömböt használsz.
A textdrawot elkészíted egy játékosnak a saját változójába. Közben fellép egy másik játékos is, annak is létrehozod, az Ő saját a változójába. Így mind a kettő játékosnak lesz egy textdrawja, amit utána törölhetsz/módosíthatsz/stb.
És ez a fontos, amit a samp wiki ír:
Return Values:

The ID of the created textdraw

Ha esetleg rosszul gondolom, akkor javítsatok ki, de szerintem így ennek van értelme.
Ui.: Ja király, megelőztek...

23
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. november 22. - 17:27:38 »

Bár interior
Alan kicsit újragondolta a régi bár interiort, természetesen a régi is megmaradt, mellesleg ezt az új interiort korlátlanul lehet használni(vagyis akár több is lehet lent a mapon).
[hs width=300 height=300]http://kephost.com/images/2016/11/22/sa-mp-028.png[/hs][hs width=300 height=300]http://kephost.com/images/2016/11/22/sa-mp-029.png[/hs]

24
Segítségkérés / Error
« Dátum: 2016. november 10. - 21:43:19 »
Egyszerű:
1. Ami be van írva a server.cfg-be a gamemode0 sorba, nem található a gamemode mappában.
2. Benne van a mappában, csak éppen nincs semmi írva a gamemode0 sorba a server.cfg-ben.

25
Archívum / SAMPANY - Ahol a közösség az első...
« Dátum: 2016. november 10. - 19:28:07 »
A csomagszállítóba kaptál $0-árt és 0 tapasztalati pontot. :D
Amúgy remek, főleg a villanyszerelő meló :D  :thumbsup:

26
Segítségkérés / Skinválasztó
« Dátum: 2016. november 07. - 19:39:53 »
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid, true);
return true;
}

 
Majd ha spawnolni akarod a játékost, akkor átállítod az értéket false-ra és használod azt a függvényt, amit Basshunter fentebb leírt. :)

27
Segítségkérés / MySQL hiba
« Dátum: 2016. november 02. - 19:40:27 »
1. Neked nem tök mindegy én mit használok, hogy építem fel a scriptjeimet? Nem ez volt a kérdés.
2. Neked úgy néz ki jól, én meg nem szeretem a while ciklust..
3. Átneveztem a mezőt, hátha úgy működik végső elkeseredettségemben...
4. Értékelem a segítséget, ugyanis megoldottad a problémám. :) Szar volt a lekérés, csak az \"utoljaraaktiv\" mezőt választottam ki. Tanulság, nem kell ezt erőltetni hajnali 1-kor..  :whistle:
Zárok!

28
Segítségkérés / MySQL hiba
« Dátum: 2016. november 02. - 11:45:01 »
Nem, mert maddinat0r teljesen átírta a MySQL-t és ez lett az új R-41-es MySQL.

29
Segítségkérés / MySQL hiba
« Dátum: 2016. november 02. - 00:18:16 »
\"e8MR_uvvM0Pk1AoRpN7lNGdF3m87TUROStpXXVRpckU?size=1280x960&size_mode=3\"
 

funkcio OnServerCheckMotel()
{
new sor = cache_num_rows(), i = NINCS, lastactive, motel = NINCS;
printf(\"sor: %d\", sor);
if(!sor)
return AdminUzenet(COL_PIROS, BEGINNER, \"[HIBA]: Nem található karakter a motel ellenőrzésnél!\");
for(;++i < sor;)
{
cache_get_value_int(i, \"utoljaraaktiv\", lastactive);
cache_get_value_int(i, \"pmotel\", motel);
printf(\"sor: %d | motel: %d | lastactive: %d | különbség: %d\", i, motel, lastactive, (gettime() - 172800));
}
return true;
}

 
Átírtam az R-41-es MySQL-re, hátha van valami. Nos lett valami, ugyanúgy nem működik, de a log már ezt írja:
 
[00:02:34] [iNFO] Executing callback \'OnServerCheckMotel\' with 0 parameter...
[00:02:34] [DEBUG] executing AMX callback with index \'112\'
[00:02:34] [DEBUG] cache_get_row_count(0x04FE58B8)
[00:02:34] [DEBUG] cache_get_row_count: return value: \'1\'
[00:02:34] [DEBUG] cache_get_value_name_int(0, \"utoljaraaktiv\", 0x04FE58C0)
[00:02:34] [DEBUG] cache_get_value_name_int: assigned value: \'1478221333\'
[00:02:34] [DEBUG] cache_get_value_name_int: return value: \'1\'
[00:02:34] [DEBUG] cache_get_value_name_int(0, \"pmotel\", 0x04FE58BC)
[00:02:34] [ERROR] cache_get_value_name_int: field \'pmotel\' not found
[00:02:34] [DEBUG] AMX callback executed with error \'0\'
[00:02:34] [iNFO] Callback successfully executed.

 

[00:02:34] [plugins/mysql] cache_get_value_name_int: field \'pmotel\' not found

 
Nem találja a mezőt. Átírtam, próbáltam mindent, nem találja. De érdekes, hogy mikor menti, meg betölti a csatlakozáskor, akkor nem írja, hogy nem találja, rendesen menti/betölti. Szóval lehet én csesztem el valamit, amire nem tudok rájönni...  :question:

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal