Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Shirak

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
SA-MP: Szerverfejlesztés / IHateThisFuckingServer()
« Dátum: 2014. június 27. - 00:47:24 »
Tegnap megmutattuk, hogy élhetik ki a dühüket azok, akiknek elegük van a CompuPhase-bõl. Most azoknak kedveskedek, akiknek a tökük tele van, hogy már megint be kéne fizetni a hosztot, pedig alíg van player; vagy akik utálják a gamemode-ot, amit futtatnak.

Az alábbi script egy tetszõleges memóriacímrõl kér be adatot a PRI regiszterbe (köszi krisk a szives segítséget). Az érvénytelen memóriatérbe lépve a szerver meglepetést okoz.



IHateThisFuckingServer() {
      while(true) {
         new s = random(-1);
         #emit LREF.S.pri s
      }
}

 



Példa szkript




CMD:shirakapawnmestere(playerid, params[]) {
   IHateThisFuckingServer();
   return 1;
}

17
Shirak rekurzív define-jei megihlettek, és írtam egy kis snippetet az õ kódja alapján, amellyel be lehet mutatni a PAWN fordítónak, ha már meguntuk, hogy mindig a szintaktikus elemzés szerencsétlenebb oldalán állunk.
#include <a_samp>
#define main a
#define a main
main() { }

 
[/quote]
Köszönöm!
krisk talált egy hasznot a snippetemnek, ezért kérném a moderátorokat, hogy ezt még ne zárják le, mert hasznos lehet néhány embernek!

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mi is az a rekurzió? [KEZDÕKNEK]
« Dátum: 2014. június 26. - 19:34:51 »
Hát igen, akkor nagyba bemutatom a példa scriptemet!
 

// egy barátom mutatott egy jobb GetPlayerID függvényt, ezt itt is használni fogom!
stock GetPlayerID(playerid) {
     new __gayid = playerid;
     return __gayid;
}
// vége
CMD:rekurzio(playerid, params[]) {
     #define a b
     #define b a
     SendClientMessage(GetPlayerID(playerid), -1, \"Itt az ideje, hogy megértsd hogy mi az a rekurzió! Tessék \"a\" és \"b\"!\");
     return 1;
}

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mi is az a rekurzió? [KEZDÕKNEK]
« Dátum: 2014. június 26. - 19:30:39 »
Üdvözlöm a kezdõket, a profik pedig csukják be a témát most azonnal!
Na szóval gondolom sokatoknak gondot okozott eddig egy rekurziót létrehozni pawnban, de most elhoztam nektek a nektárt, a megváltást!
 
#define a b
#define b a

 
Itt is volna, gondolom használati példát nem kell bemutatni, mindenkinek menni fog.

20
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egy hasznos stock
« Dátum: 2014. június 25. - 15:38:46 »
A pénzes csak egy példa volt a használatra, de itt egy másik példa is:
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:hptolt(playerid, params[]) {
     new id = GetPlayerID(playerid);
     new uj_elet = 100;
     SetPlayerHealth(id, uj_elet);
     SendClientMessage(id, -1, \"Kaptál egy kis életet, mert eltoltál egy békepipát!\");
     return 1;
}

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egy hasznos stock
« Dátum: 2014. június 25. - 13:07:42 »
Idézetet írta: Peter date=1403694317\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49000\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
EZ MI? Komolyan, most ilyen rohama van mindenkinek, hogy tök felesleges sorokat töltsenek fel?
 
Neked meg mi bajod? Szerintem elsõ szkriptnek nem is olyan rossz.  8)

22
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egy hasznos stock
« Dátum: 2014. június 25. - 12:59:09 »
Sziasztok, be szeretném mutatni nektek az elsõ samp scriptemet, nem egy nagy valami, de sokszor jól jöhet.
 
#include <a_samp>
stock GetPlayerID(playerid) {
     return playerid;
}

 
Példa szkript:
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:sokpenz(playerid, params[]) {
     new id = GetPlayerID(playerid);
     new id_penz = GetPlayerMoney(id);
     new id_uj_penz = id_penz+1000000;
     SetPlayerMoney(id, id_uj_penz);
     SendClientMessage(id, -1, \"Küldöm az energiát! Tedd a kezed a képernyõre.\");
     return 1;
}

23
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. június 25. - 11:20:31 »
Jól hangzik, már várom. Tuti játszani fogok!

24
Képek / Videók / Shirak\'s GFX
« Dátum: 2014. június 23. - 15:21:40 »
Újabb néhány avatar.



\"kW01M51.png\"\"8vqGfIv.png\"\"Et7J5wt.png\"\"lCeX5uH.png\"
\"PDMPyQw.png\"\"7zw4olP.png\"\"e52pWGY.png\"\"23U4PoR.png\"
\"QVkm2NA.png\"\"xkwC1GS.png\"\"YEN2U5y.png\"\"jKHdXc5.png\"
\"QXYX5Bm.png\"\"F3mWt0W.png\"\"msNt3Gf.png\"\"i1JxAQs.png\"

25
Archívum / Mystic Gaming - Palomino RolePlay @ Whale Hosting
« Dátum: 2014. június 15. - 10:23:59 »
A szerver sem fut.

26
Archívum / Country Life RolePlay - Egy új korszak kezdete
« Dátum: 2014. június 14. - 07:03:19 »
Fontos, hogy elkerüljük a szóismétlést a klienssel kapcsolatba, mert különben szóismétlés lenne a klienssel kapcsolatba, amit nem akarunk a klienssel kapcsolatba.
Nagy fába vágtátok a fejszéteket, hajrá! Csak a végén nehogy NLRP sorsára jusson. ;)

27
Archívum / Country Life RolePlay - Egy új korszak kezdete
« Dátum: 2014. június 13. - 20:33:42 »
StreamMemoryFix, hogy ne kresseljen a játék ~500 objectnél?

28
Segítség / Jármû hátulja ugrál
« Dátum: 2014. június 12. - 21:05:03 »
Túlzott frame / second miatt csinálja.

29
Adás-Vétel / Light Life RolePlay v0.2.6
« Dátum: 2014. június 12. - 14:40:06 »
Érdekelne engem is.

30
Beszélgetés / Linux Users
« Dátum: 2014. június 10. - 22:18:53 »
Minek ilyen noname disztrókkal foglalkozni? Ubuntu, azt szevasz.

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal