Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - John_Gates

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Szkript kérések / [FilterScript]Fegyver háton, lábon
« Dátum: 2014. szeptember 14. - 09:40:40 »
Rendes script kellene, hogy úgy legyen mint a videóban.

17
Szkript kérések / [FilterScript]Fegyver háton, lábon
« Dátum: 2014. szeptember 13. - 22:35:49 »
Hát nem igazán, nekem megírt scriptbe kéne

18
Szkript kérések / [FilterScript]Fegyver háton, lábon
« Dátum: 2014. szeptember 13. - 20:44:00 »
Sziasztok!
Szerettem volna csinálni egy fegyver háton, lábon scriptet.
Nem jött össze, így hát segítséget kérnék.
RP szerverre tervezem tehát úgy kellena, hogyha SNIPERed van akkor úgy rakja hátra ahogy a videóban, ha RIFLE van nálad de SNIPER nincs akkor a sniper helyére ugyanúgy rakja, ha van nálad M4 akkor a SNIPER mellé a hátadon úgyanúgy, ha AK47 van nálad SNIPER/RIFLE mellé ugyanúgy mint M4et. Ha MP5 van nálad akkor a bal lábadra(oldalára), ha COMBAT van nálad akkor a jobb lábadra(oldaladra)
Videó: 

Még egy:

Nagyon szeretnék erre megoldást találni :)

19
Szkript kérések / RandomSpawn kivétele egy GM bõl
« Dátum: 2014. június 22. - 21:23:51 »
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, -628.202636,872.717712,1.834375,90.0);
SetPlayerCameraPos(playerid, -628.202636,872.717712,1.834375,90.0);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -628.202636,872.717712,1.834375,90.0);
return 1;
}

20
Segítségkérés / PPC rendõr fizu
« Dátum: 2014. június 20. - 14:46:08 »
Rá keresel a mod-ban mondjuk arra hogy \"26$\"
Vagy a parancsra amivel lecsukod

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / Godmode (kezdõ)
« Dátum: 2014. június 18. - 10:04:13 »
Valakinek jól jöhet..

22
SA-MP: Szerverfejlesztés / Godmode (kezdõ)
« Dátum: 2014. június 18. - 08:29:33 »
Sziasztok! Eljöttem újra egy godmode-al! Kezdõknek jól jöhet, akik még nem tudják, ezt hogy is kell.
Én is kezdõ vagyok, csinálgatok dolgokat. Véleményeiteket várom. Ez jó lehet kezdetnek egy saját admin rendszerbe is.
Szükséges includeok: ZCMD és a_samp. Ha valami nem mûködne írjatok ide.
 
#include <a_samp>
#include <ZCMD>

 
Itt a parancs:
 
CMD:god(playerid)
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy Admin/RCON!\");
    SetPlayerHealth(playerid,10000);
    return 1;
}

23
Segítségkérés / Scriptel Szolgálat! HIBA! HELP!
« Dátum: 2014. június 16. - 16:22:40 »
Kiszedtem a változót és átírtam a nevemre, mivel scripter én vagyok.
És ugyan azok az errorok..

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 16. - 16:25:18 )

Óh jobban átnéztem, valamit kihagytam és a sorokat sem zártam le :D

24
Segítségkérés / Scriptel Szolgálat! HIBA! HELP!
« Dátum: 2014. június 16. - 15:59:47 »
Sziasztok! Írtam a fejembõl egy kisebb Scripter Szolgálatot.
És error-t ír, nem tudom mi a baja.
De ha viszont még valaki azt is tudja, hogy 3D Text-et, hogy kell úgy csinálni, hogy ha beállok scripterszoliba rajtam legyen, ha kiállok eltûnjön, akkor leírhatná, köszönöm!
Rendszerem és az error-ok:
 
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerverem [RPG]\\gamemodes\\sajatfun.pwn(530) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerverem [RPG]\\gamemodes\\sajatfun.pwn(530) : error 017: undefined symbol \"Szolg\"
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerverem [RPG]\\gamemodes\\sajatfun.pwn(530) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerverem [RPG]\\gamemodes\\sajatfun.pwn(530) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 

//---------Scripter szoli--------//
CMD:sonduty(playerid)
{
   new scripterduty[128];
   GetPlayerName(playerid,nev, sizeof(nev));
   if(IsPlayerAdmin(playerid))
   format(scripterduty,128,\"%s Scripter Szolgálatba lépett! | Megölni tilos!\");
   SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE,\"|===============Scripter Szolgálat===============|
   SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,scripterduty);
   SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE,\"|===============Scripter Szolgálat===============|
   return 1;
}
//---------Scripter szoli--------//

25
SA-MP: Szerverfejlesztés / Elkezdett Stunt/Fun mod (kezdõ)
« Dátum: 2014. június 09. - 12:46:17 »
Köszönöm szépen mindenkinek! :)

26
SA-MP: Szerverfejlesztés / Elkezdett Stunt/Fun mod (kezdõ)
« Dátum: 2014. június 08. - 14:51:26 »
Sziasztok!
Aki már látta az Üdvözlõ és elköszönõ üzenetes filterscriptem az már tudja ki vagyok!
Remélem mindenkinek tetszett az, mivel még kezdõ scripter vagyok.
Hát, elõdrukkoltam egy játékmóddal, ami elég alap, de kicsit összetettebb mint az elõzõ filterscriptem!
Véleményeket várom! Sokat segítenétek! (Újra elmondom, kezdõ vagyok :D )
PWN: http://www.mediafire.com/download/0w7sp2cg58has7b/GamerStuntMod.pwn
AMX: http://www.mediafire.com/download/vg8zvd33a4av8dz/GamerStuntMod.amx

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Üdvözlõ, elköszönõ üzenet (kezdõ)
« Dátum: 2014. június 08. - 09:20:42 »
Sziasztok!
Most kezdtem nem rég a scriptelést és gondoltam megosztok veletek egy kis elköszönõ és üdvözlõ filterscriptet.
Az egész annyiból áll, hogy van benne változó és amikor fellép valaki a szerverre kiírja ezt: \"John_Salivan csatlakozott a szerverre!\"
Vagy éppen más nevet, attól függ, mi a játékos neve aki feljön. Még nagyon kezdõ scripter vagyok, de gondoltam megosztom!
Remélem tetszeni fog! Várom a véleményeket! :)
PWN: http://www.mediafire.com/download/uv46d6z746ve4hn/udvozlo.pwn
AMX: http://www.mediafire.com/download/789clnc9jbl1hfw/udvozlo.amx

28
Segítségkérés / Pawno gond, segítség!
« Dátum: 2014. május 12. - 19:58:53 »
Köszönöm, ha van skypeod privát üzenetben írd már le légyszi a neved, lehet még kell segítség és ott gyorsabb :D

29
Segítségkérés / Pawno gond, segítség!
« Dátum: 2014. május 12. - 19:38:05 »
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerver [EDIT]\\gamemodes\\warmod.pwn(13) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\"
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerver [EDIT]\\gamemodes\\warmod.pwn(27) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerver [EDIT]\\gamemodes\\warmod.pwn(150) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerver [EDIT]\\gamemodes\\warmod.pwn(170) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerver [EDIT]\\gamemodes\\warmod.pwn(247) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Barczi\\Desktop\\Szerver [EDIT]\\gamemodes\\warmod.pwn(249) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Nem vagyok képes felfogni, hogy mi történik..
Lehet újra kell írnom az egészet, mivel erre is error-t ír mostmár. Nemtudom mi baja van.. de idegesít..
[mod]Code tag kitéve.[/mod]

30
Segítségkérés / Pawno gond, segítség!
« Dátum: 2014. május 12. - 19:28:46 »
Esetleg belerakhatod a fejes, lábas rendszert egy hibátlan mod omba is, amibe írtam is valamit és hibátlan.
Ebbe kéne belerakni:
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#define FEHER -1
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" [HUN]War szerver by HunGamer1000\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"[HUN]War\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
CreateObject(983, 1539.6, -1614.6, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1539.6, -1608.2, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1539.6, -1605.6, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.8, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1549.1, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1555.4, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1561.7, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1568.1, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1574.5, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1580.9, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1587.3, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1593.7, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1600.1, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1604.9, -1602.4, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1542.8, -1617.8, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1546.4, -1617.8, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1608.1, -1605.6, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1608.1, -1612, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1608.1, -1618.4, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1608.1, -1624.8, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1608.1, -1631.2, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1608.1, -1634.9, 16.6, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1604.9, -1638.1, 16.6, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1545.7, -1637.1, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1552.1, -1637.1, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1558.5, -1637.1, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1564.9, -1637.1, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1571.3, -1637.1, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1574.7, -1637.1, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1545.7, -1650.8, 28, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1550.4, -1650.8, 28, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1550.3, -1700.4, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1545.7, -1700.4, 28, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1545.7, -1714.6, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1552.1, -1714.6, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1558.5, -1714.6, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1564.9, -1714.6, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1571.3, -1714.6, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(983, 1574.7, -1714.6, 28.1, 0, 0, 270);
    CreateObject(3029, 1565.7, -1667.3, 27.4, 0, 0, 90.25);
    CreateObject(983, 1577.9, -1640.3, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1646.7, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1653.1, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1659.5, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1665.9, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1672.3, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1678.7, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1685.1, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1691.5, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1697.9, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1704.3, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1710.7, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1577.9, -1711.4, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.6, -1711.4, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.6, -1705, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.6, -1703.6, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1697.2, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1690.8, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1684.4, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1681.6, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.2, -1678.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.9, -1678.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.6, -1678.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1669.6, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1678.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1678.1, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1677.8, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1677.5, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1677.2, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1676.9, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1676.6, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1676.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1676, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1675.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1675.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1675.1, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1674.8, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1674.5, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1674.2, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1673.9, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1673.6, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1673.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1673, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.5, -1672.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1554.2, -1672.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.9, -1672.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.6, -1672.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.5, -1692.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1545.7, -1700.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1542.7, -1711.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1560.1, -1714.5, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1577.8, -1704.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1577.9, -1680.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1577.9, -1664.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1577.9, -1649.9, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1577.8, -1637.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1561.7, -1637.2, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1542.6, -1637.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1663.2, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1658.1, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1553.5, -1654, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.5, -1640.3, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.5, -1646.7, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(983, 1542.5, -1647.6, 28.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1542.5, -1650.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.5, -1658.2, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1553.5, -1667.4, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1545.6, -1672.8, 13.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1545.6, -1678.6, 13.1, 0, 0, 0);
    CreateObject(3934, 1564, -1703.3, 27.4, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1568, -1707, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1559.9, -1707, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1559.9, -1699.8, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1568.1, -1699.7, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3934, 1554.5, -1643.5, 27.4, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1558.6, -1639.9, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1558.7, -1647.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1550.6, -1647.3, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1550.3, -1639.9, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3934, 1571.4, -1655.3, 27.4, 0, 0, 270.5);
    CreateObject(3666, 1574.9, -1651.2, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1567.6, -1651.1, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1567.7, -1659.1, 27.9, 0, 0, 0);
    CreateObject(3666, 1575, -1659.1, 27.9, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, FEHER,\"Üdvözöllek a szerveren! Érezd jól magad!\");
    SendClientMessage(playerid, FEHER,\"A szerveren sok mappolás várható és van!\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
printf(\"Valaki elhagyta a szervert!\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
És a fejes lábas:
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart ==  BODY_PART_LEFT_LEG)
{
  if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
  {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
   TogglePlayerControllable(damagedid, false);
   SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
   ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
   SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
  }
}
else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
  TogglePlayerControllable(damagedid, false);
  SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
  ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
  SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
  SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõtted, ezért súlyosan megsérült és kórházba került!\");
  SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõttek, ezért súlyosan megsérültél!\");
  SetPlayerHealth(damagedid,0);
}
}
return 1;
}

 
Segítés magadon:
 
if (strcmp(\"/segit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  TogglePlayerControllable(playerid, true);
                SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
                ClearAnimations(playerid);
  SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Segítettél magadon!\");
  return 1;
}

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal