Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Jim Toretto

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 25
16
Segítségkérés / SA-MP Map Editor hiba.
« Dátum: 2016. július 02. - 18:09:19 »
Sziasztok egy olyan problémám lenne hogy a map editor nem tölti be a 0.3.7-es objecteket. Pedig a 0.3.7-es samp verzió van feltelepítve és a szerveren láthatóak az új objectek viszont az editorba nem. Aki tud kérem segítsen. Egy object izgat igazán mégpedig az az új exterior jellegű épület a tenger parton. Sajnos az sem jelenik meg a map editorba de a szerveren pedig igen :(
\"isdilz4zyiz85shanpg0.png\"

17
Segítségkérés / Linuxon a szerver.
« Dátum: 2016. június 18. - 09:10:40 »
[2016.06.18. 09:20:46] Script[gamemodes/Mod.amx]: Run time error 19: \"File or found

 
Sajnos a probléma még mindig ugyan az. Nem értem már a mysql_static verzióval is próbáltam amit beis tölt a mód illetve minden plugint lefrissítettem mégsem akar elindúlni.
De a módba nincs hiba mer windowson elindul hibátlanúl!
 
[2016.06.18. 09:20:45] Server Plugins
[2016.06.18. 09:20:45] --------------
[2016.06.18. 09:20:45]  Loading plugin: mysql_static.so
[2016.06.18. 09:20:45]  >> plugin.mysql: R39-3 successfully loaded.
[2016.06.18. 09:20:45]   Loaded.
[2016.06.18. 09:20:45]  Loading plugin: sscanf.so
[2016.06.18. 09:20:45]
[2016.06.18. 09:20:45]  ===============================
[2016.06.18. 09:20:45]       sscanf plugin loaded.
[2016.06.18. 09:20:45]          Version:  2.8.2
[2016.06.18. 09:20:45]    (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole
[2016.06.18. 09:20:45]  ===============================
[2016.06.18. 09:20:45]   Loaded.
[2016.06.18. 09:20:45]  Loading plugin: streamer.so
[2016.06.18. 09:20:45]
*** Streamer Plugin v2.8.2 by Incognito loaded ***
[2016.06.18. 09:20:45]   Loaded.
[2016.06.18. 09:20:45]  Loading plugin: Whirlpool.so
[2016.06.18. 09:20:45]
[2016.06.18. 09:20:45]  ==================
[2016.06.18. 09:20:45]
[2016.06.18. 09:20:45]   Whirlpool loaded
[2016.06.18. 09:20:45]
[2016.06.18. 09:20:45]  ==================
[2016.06.18. 09:20:45]
[2016.06.18. 09:20:45]   Loaded.
[2016.06.18. 09:20:45]  Loaded 4 plugins.

18
Segítségkérés / Linuxon a szerver.
« Dátum: 2016. június 14. - 21:22:13 »
Na most betettem a mysql static verziót mer azt olvastam álltalába megoldja a problémát.
De a következő hibát írja :
 
Loading plugin: mysql.so
[2016.06.14. 21:23:37]   Failed (libmysqlclient.so.18: cannot open shared objec$
[2016.06.14. 21:23:37]  Loading plugin: mysql_static.so
[2016.06.14. 21:23:37]  >> plugin.mysql: R39-5 successfully loaded.
[2016.06.14. 21:23:37]   Loaded.
[2016.06.14. 21:23:37]  Loading plugin: sscanf.so

 
Kerestem ezt: libmysqlclient.so.18
De nem találtam rá semmi használhatót :(

19
Segítségkérés / Linuxon a szerver.
« Dátum: 2016. június 14. - 20:44:32 »
Idézetet írta: $Supra$ date=1465929509\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60866\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Több probléma lehet.
A linuxon a pluginoknál .so a kiterjesztés ? Mivel ott szükséges (server.cfg)
Vagy lehet a pluginok amik a rosszak próbáld frissíteni, vagy talán a móddal van gond.
 
A .so-t használom. A módba meg nem lehet hiba mer windowson elindúl. Nincs benne még warning sem.

20
Segítségkérés / Linuxon a szerver.
« Dátum: 2016. június 14. - 20:17:21 »
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne hogy felttem a módomat egy linux-os vps-re azonban Run time error 19: \"File or function is not found\" -ot ír. A szerver log szerint betölt minden plugint illetve filterscriptet de mégsem indúl el a mód. Ugyan ez a mód windows-on viszont elindúl! Aki tud kérem segítsen!
Előre is köszönöm!

21
Segítségkérés / Windows 10-en kifagy a pawno!
« Dátum: 2016. április 26. - 04:21:04 »
Sziasztok!
Egy olyan gondom lenne hogy újralett téve a gépemre a windows 10 és a lementett módjaim közül egyik verzit sem tudom lekonvertálni amit windows 7-en még a lementés elött letudtam! Azt írja ki a konvertálás közben hogy a pawno compiler működése leállt. Amit álltalában akkor ír ki ha a módba pl egy return elvan írva, de pedig nincs ilyenről szó mer a lementés elött mindegyik verzióju módot letudtam konvertálni windows 7-en, de windows 10-en már kifagy a pawno. Nem értem miért van ez mer ilyen gondom még nem volt. Esetleg a windows 10-en már nem bírja el a pawno ?
\"1lv3tzdan1bck6i0mkjm.png\"
http://kepkezelo.com/images/1lv3tzdan1bck6i0mkjm.png
Aki tud kérem segítsen megoldani a problémámat!
Köszönöm!

22
Segítségkérés / warning 217: loose indentation
« Dátum: 2016. április 24. - 10:41:55 »
Idézetet írta: whadez date=1461486785\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60184\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#pragma tabsize 0

 

Ez már bentvan neki. Csak tegye egyvonalba a cuccokat és jó lesz..

23
Segítségkérés / warning 217: loose indentation
« Dátum: 2016. április 24. - 10:31:55 »
Elvan csúszva a 37. sor legyen minden egyvonalba ami a return 1 fölött van.
Próbáld meg erre lecserélni:
 
public OnGameModeInit()
{
   // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
   SetGameModeText(\"Blank Script\");
   AddPlayerClass(2,2495.5627,-1691.0387,14.7656,1.8756,0,0,0,0,0,0);
   return 1;
}

24
Segítségkérés / Parancsnál unknow command
« Dátum: 2016. április 24. - 10:23:05 »
Sziasztok!
Van egy parancsom ami az istenért sem akar már jó lenni de nem tudom miért.
Ha van valaki a közelembe akkor hibátlaul működik viszont ahogy nincs senkisem a közelben akkor nem azt írja hogy nincs senki a közeledbe hanem hogy unknow command.
Parancs:
 
        if(strcmp(cmd, \"/elvesz\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   new p = GetClosestPlayer(playerid);
   if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, p) > 2.0) return Msg(playerid, \"Nincs senki a    közeledbe.\");
   if(Afkolas[p]) return Msg(playerid, \"A játékos AFK-zik várj mire visszatér!\");
   if(sebesult[playerid] != 0) return Msg(playerid, \"Megsérültél ezért nem használhatod a parancsot!\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELVESZ, DIALOG_STYLE_LIST, \"Elvehető Tárgyak\", \"Ruha\\nDetonátor\\nFegyver\\nPénz\", \"Elvesz\",\"Mégse\");
}
                return 1;
}

 
Aki tud kérem segítsen! Előre is köszönöm!

25
Segítségkérés / Szerveren lehelyezett 3d text-ek!
« Dátum: 2016. április 19. - 23:47:04 »
Idézetet írta: whadez date=1461061355\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60144\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
:wave:
Próbáld meg ezt a fixchars.inc-et, és ha Notepad++-ban scriptelsz, akkor a kódolást állítsd át ANSI-ra.
 
#include <a_samp>
#if defined fixchars_included
#endinput
#endif
#define fixchars_included
#pragma library fixchars
stock Fixchar(c)
{
switch (c)
{
    // ß
case 223: c = 150;
// ä/Ä
case 228: c = 154;
case 196: c = 131;
   
    // á/Á
        case 225: c = 152;
        case 193: c = 128;
// é/É
        case 233: c = 158;
        case 201: c = 135;
        // í/Í
        case 237: c = 162;
        case 205: c = 139;
        // ó/Ó
        case 243: c = 166;
        case 211: c = 143;
// ő/Ő
case 245: c = 167;
        case 213: c = 144;
// ö/Ő
case 246: c = 168;
        case 214: c = 145;
// ú/Ú
case 250: c = 170;
        case 218: c = 147;
        // ű/Ű
case 251: c = 171;
        case 219: c = 148;
        // í/Í
case 252: c = 172;
        case 220: c = 149;
}
return c;
}
stock FIXCHARS_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style)
{
    for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character));
return GameTextForPlayer(playerid,text,time,style);
}
#if defined _ALS_GameTextForPlayer
    #undef GameTextForPlayer
#else
    #define _ALS_GameTextForPlayer
#endif
#define GameTextForPlayer FIXCHARS_GameTextForPlayer
stock FIXCHARS_GameTextForAll(text[],time,style)
{
    for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character));
return GameTextForAll(text,time,style);
}
#if defined _ALS_GameTextForAll
    #undef GameTextForAll
#else
    #define _ALS_GameTextForAll
#endif
#define GameTextForAll FIXCHARS_GameTextForAll
stock Text:FIXCHARS_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[])
{
for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return TextDrawCreate(x,y,text);
}
#if defined _ALS_TextDrawCreate
    #undef TextDrawCreate
#else
    #define _ALS_TextDrawCreate
#endif
#define TextDrawCreate FIXCHARS_TextDrawCreate
stock Menu:FIXCHARS_CreateMenu(title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0)
{
for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character));
return CreateMenu(title,columns,x,y,col1width,col2width);
}
#if defined _ALS_CreateMenu
    #undef CreateMenu
#else
    #define _ALS_CreateMenu
#endif
#define CreateMenu FIXCHARS_CreateMenu
stock FIXCHARS_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, columnheader[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return SetMenuColumnHeader(menuid, column, columnheader);
}
#if defined _ALS_SetMenuColumnHeader
    #undef SetMenuColumnHeader
#else
    #define _ALS_SetMenuColumnHeader
#endif
#define SetMenuColumnHeader FIXCHARS_SetMenuColumnHeader
stock FIXCHARS_AddMenuItem(Menu:menuid, column, menutext[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return AddMenuItem(menuid, column, menutext);
}
#if defined _ALS_AddMenuItem
    #undef AddMenuItem
#else
    #define _ALS_AddMenuItem
#endif
#define AddMenuItem FIXCHARS_AddMenuItem
stock FIXCHARS_TextDrawSetString(Text:text, string[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character));
return TextDrawSetString(text,string);
}
#if defined _ALS_TextDrawSetString
    #undef TextDrawSetString
#else
    #define _ALS_TextDrawSetString
#endif
#define TextDrawSetString FIXCHARS_TextDrawSetString
#if defined CreatePlayerTextDraw
stock PlayerText:FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw(playerid, Float:x, Float:y, text[])
{
for (new index, character; (character = getarg(3, index)); index++) setarg(3, index, Fixchar(character));
return CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, text);
}
#if defined _ALS_CreatePlayerTextDraw
    #undef CreatePlayerTextDraw
#else
    #define _ALS_CreatePlayerTextDraw
#endif
#define CreatePlayerTextDraw FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw
#endif
#if defined PlayerTextDrawSetString
stock FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS(playerid, PlayerText:text, string[])
{
for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return PlayerTextDrawSetString(playerid,text,string);
}
#if defined _ALS_PlayerTextDrawSetString
    #undef PlayerTextDrawSetString
#else
    #define _ALS_PlayerTextDrawSetString
#endif
#define PlayerTextDrawSetString FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS
#endif

 
 :wave:
 
Ez oldotta meg a problémát! Köszönöm mindenk a segítségét!

26
Segítségkérés / Szerveren lehelyezett 3d text-ek!
« Dátum: 2016. április 19. - 10:25:48 »
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1460965262\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60144\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ékezet megjelenítése fixharc
https://sampforum.hu/index.php?topic=15558.0
 
Betettem és a probléma megoldódott viszont most meg a szerveren lévő textdrawok lettek ékezet nélküliek :o

27
Segítségkérés / Szerveren lehelyezett 3d text-ek!
« Dátum: 2016. április 18. - 09:18:20 »
Sziasztok egy olyan gondom lenne hogy ha a szerveren leteszek egy 3d text-et akkor lehelyezi azt úgy ahogy én beírom. Viszont betölteni a texteket már valamiért ékezetek nélkül teszi. Mi lehet ennek az oka ?
Ha a módba írom bele hogy letegye a text-et akkor meg jól írja ki mindig.
Amikor elmenti egy cfg-be akkor is ékezet nélkül menti \"Főbejárat\" helyett így menti el: \"F§bejrat\"
Előre is köszönöm!

28
Segítségkérés / Kocsi Rádió
« Dátum: 2016. április 15. - 18:29:01 »
Idézetet írta: Brian Harris date=1460402222\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60084\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=82162
Először beraksz egy zenét ezzel a callbackal:
 
new zene;
zene = Audio_PlayStreamed(..értékek...);

 
azért kell változót rakni elé mert a visszatérés a handleid lesz.
Majd beállítod a 3D hatást: (X,Y,Z) Az OnPlayerUpdateból checkkeled a jármű Pozját és + Setteled a 3d hatást.)
 

Audio_Set3DPosition(playerid, zene, Float:x, Float:y, Float:z, Float:distance);

 

Nálam nem jó még a zene sem indul el :(
Ha megkérlek ebböl egy alap scriptet összeraksz nekem egy fs-be pls?
Elöre is köszi :)

29
Segítségkérés / Kocsi Rádió
« Dátum: 2016. április 07. - 12:00:36 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy hogyan lehetne azt megoldani hogy a kocsirádióba elindított zenét a kocsi közelében lévők is halják ? Ha jól tudom az audio plugin segítségével lehet ilyent megoldani de még nem jöttem rá hogy mivel. Aki tud kérem segítsen benn! Köszönöm!

30
Segítségkérés / Kapu betöltés MYSQL-ből
« Dátum: 2016. március 30. - 04:54:36 »
Hát nem tudom de nem akar jó lenni az eredeti betöltő sript az valahogy így néz ki:
Ezt kéne nekem egy fügvénybe megoldani az én mysq-el verziómmal.
 
stock KapuAkcio(akcio = KAPU_BETOLT, uid = NINCS, bool: preQuery = true) // by Martin & DrAke
{
new id, db, idx, tmp[20], data[14][128], data2[3][32], egesz[512], query[256], string[64];
switch(akcio)
{
case KAPU_BETOLT:
{
   id = 0;
   if( preQuery )
   {
      //format( query, 256, \"SELECT ID, Nev, Model, Tav, Speed, Pos, NPos, NRPos, ZPos, ZRPos, Hasznalo, Nyit, VW, Kod FROM %s\", SQL_DB_Kapu );
      format( query, 256, \"SELECT * FROM %s\", SQL_DB_Kapu );
      doQuery( query, SQL_SYSTEM_KAPU, akcio, uid );
      return 1;
   }
   //SQLResult( true );
   if(mysql_num_rows() > 0)
   {
       new fetchline[2048], kapuid, kapunev[32], kapumodel, Float:kaputav, Float:kapuspeed, kapupos[5][128], kapuhasznalo[128], kapunyit, kapuvw, kapukod;
      while(mysql_fetch_row(fetchline))
      {
          sscanf(fetchline, \"p<|>ds[32]dffs[128]s[128]s[128]s[128]s[128]s[128]ddd\", kapuid, kapunev, \\
          kapumodel, kaputav, kapuspeed, kapupos[0], kapupos[1], kapupos[2], kapupos[3], kapupos[4], \\
         kapuhasznalo, kapunyit, kapuvw, kapukod);
         Kapu[id][kVan] = true;
         Kapu[id][kUID] = kapuid;
         Kapu[id][kNev] = kapunev;
         Kapu[id][kModel] = kapumodel;
         Kapu[id][kTav] = kaputav;
         Kapu[id][kSpeed] = kapuspeed;
         if(Kapu[id][kSpeed] <= 0.0) Kapu[id][kMozgo] = false;
         else Kapu[id][kMozgo] = true;
         split(kapupos[0], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kPos]);
         split(kapupos[1], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNPos]);
         split(kapupos[2], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNRPos]);
         split(kapupos[3], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZPos]);
         split(kapupos[4], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZRPos]);
         idx = 0; db = 0;
         while( db < MAX_KAPU_HASZNALO && (tmp = strtok_vesszo(kapuhasznalo, idx), strlen(tmp)) )
         {
             if(strval(tmp) > 0)
             {
               Kapu[id][kHasznalo][db] = strval(tmp);
               db++;
            }
         }
         if(!db) Kapu[id][kBarki] = true;
         Kapu[id][Vw] = kapuvw;
         Kapu[id][kKod] = kapukod;
         Kapu[id][kOID] = CreateDynamicObject(Kapu[id][kModel], PosExt(Kapu[id][kZPos]), PosExt(Kapu[id][kZRPos]),Kapu[id][Vw]);
         Kapu[id][nyit] = kapunyit;
         id++;
      }
   }
   /*if(mysql_num_rows() > 0)
   {
      while(id < MAX_KAPU && mysql_fetch_row(egesz))
      {
         split(egesz, data, \'|\');
         Kapu[id][kVan] = true;
         Kapu[id][kUID] = strval(data[0]);
         format(Kapu[id][kNev], 32, data[1]);
         Kapu[id][kModel] = strval(data[2]);
         Kapu[id][kTav] = floatstr(data[3]);
         Kapu[id][kSpeed] = floatstr(data[4]);
         if(Kapu[id][kSpeed] <= 0.0) Kapu[id][kMozgo] = false;
         else Kapu[id][kMozgo] = true;
         // Kapu közepe
         split(data[5], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kPos]);
         // Nyitási pozíció
         split(data[6], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNPos]);
         // Nyitási rotáció
         split(data[7], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNRPos]);
         // Zárási pozíció
         split(data[8], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZPos]);
         // Zárási rotáció
         split(data[9], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZRPos]);
         idx = 0; db = 0;
         while( db < MAX_KAPU_HASZNALO && (tmp = strtok_vesszo(data[10], idx), strlen(tmp)) )
         {
             if(strval(tmp) > 0)
             {
               Kapu[id][kHasznalo][db] = strval(tmp);
               db++;
            }
         }
         if(!db) Kapu[id][kBarki] = true;
         Kapu[id][Vw] = strval(data[12]);
         Kapu[id][kKod] = strval(data[13]);
         Kapu[id][kOID] = CreateDynamicObject(Kapu[id][kModel], PosExt(Kapu[id][kZPos]), PosExt(Kapu[id][kZRPos]),Kapu[id][Vw]);
         Kapu[id][nyit] = strval(data[11]);
         id++;
      }
   }*/
   //SQLResult( false );
   if(id) printf(\"Szerver info: %d kapu sikeresen betöltve!\\n\", id);
   else printf(\"Szerver info: Egyetlen kapu se került betöltésre!\\n\");
   new ennyike = 0;
   for(new k = 0; k < MAX_KAPU; k++)
   {
         if(Kapu[k][nyit] ==1)
         {
            //printf(\"Kapu nyitása: %d\",k);
            if(Kapu[k][kMozgo])
               MoveDynamicObject(Kapu[k][kOID], PosExt(Kapu[k][kNPos]), Kapu[k][kSpeed]);
            else
            {
               SetDynamicObjectPos(Kapu[k][kOID], PosExt(Kapu[k][kNPos]));
               SetDynamicObjectRot(Kapu[k][kOID], PosExt(Kapu[k][kNRPos]));
            }
            ennyike++;
         }      
   }
   printf(\"Szerver info: %d kapu sikeresen kinyitva!\\n\", ennyike);
}
case KAPU_BETOLT_EX:
{
   id = NINCS;
   for(new k = 0; k < MAX_KAPU; k++)
   {
      if(!Kapu[k][kVan])
      {
         id = k;
         break;
      }
   }
   if(uid != NINCS && id != NINCS)
   {
      if( preQuery )
      {
         format(query, 256, \"SELECT ID, Nev, Model, Tav, Speed, Pos, NPos, NRPos, ZPos, ZRPos, Hasznalo, VW, Kod FROM %s WHERE ID=\'%d\'\", SQL_DB_Kapu, uid);
         doQuery( query, SQL_SYSTEM_KAPU, akcio, uid );
         return 1;
      }
      printf(\"[CMD] %d. kapu betöltése...\", id);
      format(string, sizeof(string), \"* [CMD] %d. kapu betöltése...\", id);
      SendFAdminMessage(TEAM_ORANGE_COLOR, string);
      //SQLResult( true );
      if(mysql_num_rows())
      {
         if(mysql_fetch_row(egesz))
         {
            split(egesz, data, \'|\');
            Kapu[id][kVan] = true;
            Kapu[id][kUID] = strval(data[0]);
            format(Kapu[id][kNev], 32, data[1]);
            Kapu[id][kModel] = strval(data[2]);
            Kapu[id][kTav] = floatstr(data[3]);
            Kapu[id][kSpeed] = floatstr(data[4]);
            if(Kapu[id][kSpeed] <= 0.0) Kapu[id][kMozgo] = false;
            else Kapu[id][kMozgo] = true;
            // Kapu közepe
            split(data[5], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kPos]);
            // Nyitási pozíció
            split(data[6], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNPos]);
            // Nyitási rotáció
            split(data[7], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNRPos]);
            // Zárási pozíció
            split(data[8], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZPos]);
            // Zárási rotáció
            split(data[9], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZRPos]);
            idx = 0; db = 0;
            while( db < MAX_KAPU_HASZNALO && (tmp = strtok_vesszo(data[10], idx), strlen(tmp)) )
            {
               Kapu[id][kHasznalo][db] = strval(tmp);
               db++;
            }
            if(!db) Kapu[id][kBarki] = true;
            Kapu[id][Vw]=strval(data[11]);
            Kapu[id][kKod] = strval(data[12]);
            Kapu[id][kOID] = CreateDynamicObject(Kapu[id][kModel], PosExt(Kapu[id][kZPos]), PosExt(Kapu[id][kZRPos]),Kapu[id][Vw]);
            printf(\"[CMD] %d. kapu betöltve\", id);
            format(string, sizeof(string), \"[CMD] %d. kapu betöltve\", id);
            SendFAdminMessage(TEAM_ORANGE_COLOR, string);
         }
      }
      //SQLResult( false );
   }
}
case KAPU_TOROL:
{
   id = NINCS;
   for(new k = 0; k < MAX_KAPU; k++)
   {
      if(Kapu[k][kUID] == uid)
      {
         id = k;
         break;
      }
   }
   if(id < 0 || id >= MAX_KAPU || !Kapu[id][kVan])
      return 1;
   if( preQuery )
   {
      printf(\"[CMD] %d. kapu törlése...\", id);
      DestroyDynamicObject(Kapu[id][kOID]);
      Kapu[id][kVan] = false;
      printf(\"[CMD] %d. kapu törölve\", id);
      format(string, sizeof(string), \"[CMD] %d. kapu törölve\", id);
      SendFAdminMessage(TEAM_ORANGE_COLOR, string);
      format(query, 256, \"SELECT ID FROM %s WHERE ID=\'%d\'\", SQL_DB_Kapu, uid);
      doQuery( query, SQL_SYSTEM_KAPU, akcio, uid );
   }
   else
   {
      //SQLResult( true );
      db = mysql_num_rows();
      //SQLResult( false );
      if(db)
      {
         format(query, 256, \"DELETE FROM %s WHERE ID=\'%d\'\", SQL_DB_Kapu, uid);
         doQuery( query );
         printf(\"[CMD] %d. kapu SQL törlése megvan (SQL ID: %d)\", id, uid);
      }
   }
}
case KAPU_RELOAD:
{
   id = NINCS;
   for(new k = 0; k < MAX_KAPU; k++)
   {
      if(Kapu[k][kUID] == uid)
      {
         id = k;
         break;
      }
   }
   if(id < 0 || id >= MAX_KAPU || !Kapu[id][kVan])
      return 1;
   if(uid != NINCS && id != NINCS)
   {
      if( preQuery )
      {
         format(string, sizeof(string), \"[CMD] %d. kapu újratöltése... fázis: előtöltés\", id);
         SendFAdminMessage(TEAM_ORANGE_COLOR, string);
         printf(\"[CMD] %d. kapu újratöltése... fázis: előtöltés\", id);
         format(query, 256, \"SELECT ID, Model, Tav, Speed, Pos, NPos, NRPos, ZPos, ZRPos, Hasznalo, VW FROM %s WHERE ID=\'%d\'\", SQL_DB_Kapu, uid);
         doQuery( query, SQL_SYSTEM_KAPU, akcio, uid );
         return 1;
      }
      else
      {
         format(string, sizeof(string), \"[CMD] %d. kapu újratöltése... fázis: kapu újratöltése\", id);
         SendFAdminMessage(TEAM_ORANGE_COLOR, string);
         printf(\"[CMD] %d. kapu újratöltése... fázis: kapu újratöltése\", id);
         //SQLResult( true );
         if(mysql_num_rows())
         {
            if(mysql_fetch_row(egesz))
            {
               split(egesz, data, \'|\');
               Kapu[id][kVan] = true;
               Kapu[id][kUID] = strval(data[0]);
               Kapu[id][kModel] = strval(data[1]);
               Kapu[id][kTav] = floatstr(data[2]);
               Kapu[id][kSpeed] = floatstr(data[3]);
               if(Kapu[id][kSpeed] <= 0.0) Kapu[id][kMozgo] = false;
               else Kapu[id][kMozgo] = true;
               // Kapu közepe
               split(data[4], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kPos]);
               // Nyitási pozíció
               split(data[5], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNPos]);
               // Nyitási rotáció
               split(data[6], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNRPos]);
               // Zárási pozíció
               split(data[7], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZPos]);
               // Zárási rotáció
               split(data[8], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZRPos]);
               idx = 0; db = 0;
               while( db < MAX_KAPU_HASZNALO && (tmp = strtok_vesszo(data[9], idx), strlen(tmp)) )
               {
                  Kapu[id][kHasznalo][db] = strval(tmp);
                  db++;
               }
               if(!db) Kapu[id][kBarki] = true;
               Kapu[id][Vw]=strval(data[10]);
               DestroyDynamicObject(Kapu[id][kOID]);
               Kapu[id][kOID] = CreateDynamicObject(Kapu[id][kModel], PosExt(Kapu[id][kZPos]), PosExt(Kapu[id][kZRPos]),Kapu[id][Vw]);
               printf(\"[CMD] %d. kapu betöltve\", id);
               format(string, sizeof(string), \"[CMD] %d. kapu újra betöltve\", id);
               SendFAdminMessage(TEAM_ORANGE_COLOR, string);
            }
         }
         //SQLResult( false );
      }
   }
}
}
return 1;
}

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal