Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Jim Toretto
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 25
16
« Dátum: 2016. július 02. - 18:09:19 »
Sziasztok egy olyan problémám lenne hogy a map editor nem tölti be a 0.3.7-es objecteket. Pedig a 0.3.7-es samp verzió van feltelepítve és a szerveren láthatóak az új objectek viszont az editorba nem. Aki tud kérem segítsen. Egy object izgat igazán mégpedig az az új exterior jellegű épület a tenger parton. Sajnos az sem jelenik meg a map editorba de a szerveren pedig igen
17
« Dátum: 2016. június 18. - 09:10:40 »
[2016.06.18. 09:20:46] Script[gamemodes/Mod.amx]: Run time error 19: \"File or found Sajnos a probléma még mindig ugyan az. Nem értem már a mysql_static verzióval is próbáltam amit beis tölt a mód illetve minden plugint lefrissítettem mégsem akar elindúlni. De a módba nincs hiba mer windowson elindul hibátlanúl! [2016.06.18. 09:20:45] Server Plugins [2016.06.18. 09:20:45] -------------- [2016.06.18. 09:20:45] Loading plugin: mysql_static.so [2016.06.18. 09:20:45] >> plugin.mysql: R39-3 successfully loaded. [2016.06.18. 09:20:45] Loaded. [2016.06.18. 09:20:45] Loading plugin: sscanf.so [2016.06.18. 09:20:45] [2016.06.18. 09:20:45] =============================== [2016.06.18. 09:20:45] sscanf plugin loaded. [2016.06.18. 09:20:45] Version: 2.8.2 [2016.06.18. 09:20:45] (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole [2016.06.18. 09:20:45] =============================== [2016.06.18. 09:20:45] Loaded. [2016.06.18. 09:20:45] Loading plugin: streamer.so [2016.06.18. 09:20:45] *** Streamer Plugin v2.8.2 by Incognito loaded *** [2016.06.18. 09:20:45] Loaded. [2016.06.18. 09:20:45] Loading plugin: Whirlpool.so [2016.06.18. 09:20:45] [2016.06.18. 09:20:45] ================== [2016.06.18. 09:20:45] [2016.06.18. 09:20:45] Whirlpool loaded [2016.06.18. 09:20:45] [2016.06.18. 09:20:45] ================== [2016.06.18. 09:20:45] [2016.06.18. 09:20:45] Loaded. [2016.06.18. 09:20:45] Loaded 4 plugins.
18
« Dátum: 2016. június 14. - 21:22:13 »
Na most betettem a mysql static verziót mer azt olvastam álltalába megoldja a problémát. De a következő hibát írja : Loading plugin: mysql.so [2016.06.14. 21:23:37] Failed (libmysqlclient.so.18: cannot open shared objec$ [2016.06.14. 21:23:37] Loading plugin: mysql_static.so [2016.06.14. 21:23:37] >> plugin.mysql: R39-5 successfully loaded. [2016.06.14. 21:23:37] Loaded. [2016.06.14. 21:23:37] Loading plugin: sscanf.so
Kerestem ezt: libmysqlclient.so.18 De nem találtam rá semmi használhatót
19
« Dátum: 2016. június 14. - 20:44:32 »
Több probléma lehet. A linuxon a pluginoknál .so a kiterjesztés ? Mivel ott szükséges (server.cfg) Vagy lehet a pluginok amik a rosszak próbáld frissíteni, vagy talán a móddal van gond.
A .so-t használom. A módba meg nem lehet hiba mer windowson elindúl. Nincs benne még warning sem.
20
« Dátum: 2016. június 14. - 20:17:21 »
Sziasztok! Egy olyan problémám lenne hogy felttem a módomat egy linux-os vps-re azonban Run time error 19: \"File or function is not found\" -ot ír. A szerver log szerint betölt minden plugint illetve filterscriptet de mégsem indúl el a mód. Ugyan ez a mód windows-on viszont elindúl! Aki tud kérem segítsen! Előre is köszönöm!
21
« Dátum: 2016. április 26. - 04:21:04 »
Sziasztok! Egy olyan gondom lenne hogy újralett téve a gépemre a windows 10 és a lementett módjaim közül egyik verzit sem tudom lekonvertálni amit windows 7-en még a lementés elött letudtam! Azt írja ki a konvertálás közben hogy a pawno compiler működése leállt. Amit álltalában akkor ír ki ha a módba pl egy return elvan írva, de pedig nincs ilyenről szó mer a lementés elött mindegyik verzióju módot letudtam konvertálni windows 7-en, de windows 10-en már kifagy a pawno. Nem értem miért van ez mer ilyen gondom még nem volt. Esetleg a windows 10-en már nem bírja el a pawno ? http://kepkezelo.com/images/1lv3tzdan1bck6i0mkjm.pngAki tud kérem segítsen megoldani a problémámat! Köszönöm!
22
« Dátum: 2016. április 24. - 10:41:55 »
#pragma tabsize 0
Ez már bentvan neki. Csak tegye egyvonalba a cuccokat és jó lesz..
23
« Dátum: 2016. április 24. - 10:31:55 »
Elvan csúszva a 37. sor legyen minden egyvonalba ami a return 1 fölött van. Próbáld meg erre lecserélni: public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(2,2495.5627,-1691.0387,14.7656,1.8756,0,0,0,0,0,0); return 1; }
24
« Dátum: 2016. április 24. - 10:23:05 »
Sziasztok! Van egy parancsom ami az istenért sem akar már jó lenni de nem tudom miért. Ha van valaki a közelembe akkor hibátlaul működik viszont ahogy nincs senkisem a közelben akkor nem azt írja hogy nincs senki a közeledbe hanem hogy unknow command. Parancs: if(strcmp(cmd, \"/elvesz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new p = GetClosestPlayer(playerid); if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, p) > 2.0) return Msg(playerid, \"Nincs senki a közeledbe.\"); if(Afkolas[p]) return Msg(playerid, \"A játékos AFK-zik várj mire visszatér!\"); if(sebesult[playerid] != 0) return Msg(playerid, \"Megsérültél ezért nem használhatod a parancsot!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELVESZ, DIALOG_STYLE_LIST, \"Elvehető Tárgyak\", \"Ruha\\nDetonátor\\nFegyver\\nPénz\", \"Elvesz\",\"Mégse\"); } return 1; } Aki tud kérem segítsen! Előre is köszönöm!
25
« Dátum: 2016. április 19. - 23:47:04 »
:wave: Próbáld meg ezt a fixchars.inc-et, és ha Notepad++-ban scriptelsz, akkor a kódolást állítsd át ANSI-ra.
#include <a_samp> #if defined fixchars_included #endinput #endif #define fixchars_included #pragma library fixchars stock Fixchar(c) { switch (c) { // ß case 223: c = 150; // ä/Ä case 228: c = 154; case 196: c = 131; // á/Á case 225: c = 152; case 193: c = 128; // é/É case 233: c = 158; case 201: c = 135; // í/Í case 237: c = 162; case 205: c = 139; // ó/Ó case 243: c = 166; case 211: c = 143; // ő/Ő case 245: c = 167; case 213: c = 144; // ö/Ő case 246: c = 168; case 214: c = 145; // ú/Ú case 250: c = 170; case 218: c = 147; // ű/Ű case 251: c = 171; case 219: c = 148; // í/Í case 252: c = 172; case 220: c = 149; } return c; } stock FIXCHARS_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style) { for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character)); return GameTextForPlayer(playerid,text,time,style); } #if defined _ALS_GameTextForPlayer #undef GameTextForPlayer #else #define _ALS_GameTextForPlayer #endif #define GameTextForPlayer FIXCHARS_GameTextForPlayer stock FIXCHARS_GameTextForAll(text[],time,style) { for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character)); return GameTextForAll(text,time,style); } #if defined _ALS_GameTextForAll #undef GameTextForAll #else #define _ALS_GameTextForAll #endif #define GameTextForAll FIXCHARS_GameTextForAll stock Text:FIXCHARS_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[]) { for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character)); return TextDrawCreate(x,y,text); } #if defined _ALS_TextDrawCreate #undef TextDrawCreate #else #define _ALS_TextDrawCreate #endif #define TextDrawCreate FIXCHARS_TextDrawCreate stock Menu:FIXCHARS_CreateMenu(title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0) { for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character)); return CreateMenu(title,columns,x,y,col1width,col2width); } #if defined _ALS_CreateMenu #undef CreateMenu #else #define _ALS_CreateMenu #endif #define CreateMenu FIXCHARS_CreateMenu stock FIXCHARS_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, columnheader[]) { for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character)); return SetMenuColumnHeader(menuid, column, columnheader); } #if defined _ALS_SetMenuColumnHeader #undef SetMenuColumnHeader #else #define _ALS_SetMenuColumnHeader #endif #define SetMenuColumnHeader FIXCHARS_SetMenuColumnHeader stock FIXCHARS_AddMenuItem(Menu:menuid, column, menutext[]) { for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character)); return AddMenuItem(menuid, column, menutext); } #if defined _ALS_AddMenuItem #undef AddMenuItem #else #define _ALS_AddMenuItem #endif #define AddMenuItem FIXCHARS_AddMenuItem stock FIXCHARS_TextDrawSetString(Text:text, string[]) { for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character)); return TextDrawSetString(text,string); } #if defined _ALS_TextDrawSetString #undef TextDrawSetString #else #define _ALS_TextDrawSetString #endif #define TextDrawSetString FIXCHARS_TextDrawSetString #if defined CreatePlayerTextDraw stock PlayerText:FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw(playerid, Float:x, Float:y, text[]) { for (new index, character; (character = getarg(3, index)); index++) setarg(3, index, Fixchar(character)); return CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, text); } #if defined _ALS_CreatePlayerTextDraw #undef CreatePlayerTextDraw #else #define _ALS_CreatePlayerTextDraw #endif #define CreatePlayerTextDraw FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw #endif #if defined PlayerTextDrawSetString stock FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS(playerid, PlayerText:text, string[]) { for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character)); return PlayerTextDrawSetString(playerid,text,string); } #if defined _ALS_PlayerTextDrawSetString #undef PlayerTextDrawSetString #else #define _ALS_PlayerTextDrawSetString #endif #define PlayerTextDrawSetString FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS #endif
:wave:
Ez oldotta meg a problémát! Köszönöm mindenk a segítségét!
26
« Dátum: 2016. április 19. - 10:25:48 »
Ékezet megjelenítése fixharc https://sampforum.hu/index.php?topic=15558.0
Betettem és a probléma megoldódott viszont most meg a szerveren lévő textdrawok lettek ékezet nélküliek
27
« Dátum: 2016. április 18. - 09:18:20 »
Sziasztok egy olyan gondom lenne hogy ha a szerveren leteszek egy 3d text-et akkor lehelyezi azt úgy ahogy én beírom. Viszont betölteni a texteket már valamiért ékezetek nélkül teszi. Mi lehet ennek az oka ? Ha a módba írom bele hogy letegye a text-et akkor meg jól írja ki mindig. Amikor elmenti egy cfg-be akkor is ékezet nélkül menti \"Főbejárat\" helyett így menti el: \"F§bejrat\" Előre is köszönöm!
28
« Dátum: 2016. április 15. - 18:29:01 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=82162 Először beraksz egy zenét ezzel a callbackal:
new zene; zene = Audio_PlayStreamed(..értékek...);
azért kell változót rakni elé mert a visszatérés a handleid lesz. Majd beállítod a 3D hatást: (X,Y,Z) Az OnPlayerUpdateból checkkeled a jármű Pozját és + Setteled a 3d hatást.)
Audio_Set3DPosition(playerid, zene, Float:x, Float:y, Float:z, Float:distance);
Nálam nem jó még a zene sem indul el Ha megkérlek ebböl egy alap scriptet összeraksz nekem egy fs-be pls? Elöre is köszi
29
« Dátum: 2016. április 07. - 12:00:36 »
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy hogyan lehetne azt megoldani hogy a kocsirádióba elindított zenét a kocsi közelében lévők is halják ? Ha jól tudom az audio plugin segítségével lehet ilyent megoldani de még nem jöttem rá hogy mivel. Aki tud kérem segítsen benn! Köszönöm!
30
« Dátum: 2016. március 30. - 04:54:36 »
Hát nem tudom de nem akar jó lenni az eredeti betöltő sript az valahogy így néz ki: Ezt kéne nekem egy fügvénybe megoldani az én mysq-el verziómmal. stock KapuAkcio(akcio = KAPU_BETOLT, uid = NINCS, bool: preQuery = true) // by Martin & DrAke { new id, db, idx, tmp[20], data[14][128], data2[3][32], egesz[512], query[256], string[64]; switch(akcio) { case KAPU_BETOLT: { id = 0; if( preQuery ) { //format( query, 256, \"SELECT ID, Nev, Model, Tav, Speed, Pos, NPos, NRPos, ZPos, ZRPos, Hasznalo, Nyit, VW, Kod FROM %s\", SQL_DB_Kapu ); format( query, 256, \"SELECT * FROM %s\", SQL_DB_Kapu ); doQuery( query, SQL_SYSTEM_KAPU, akcio, uid ); return 1; } //SQLResult( true ); if(mysql_num_rows() > 0) { new fetchline[2048], kapuid, kapunev[32], kapumodel, Float:kaputav, Float:kapuspeed, kapupos[5][128], kapuhasznalo[128], kapunyit, kapuvw, kapukod; while(mysql_fetch_row(fetchline)) { sscanf(fetchline, \"p<|>ds[32]dffs[128]s[128]s[128]s[128]s[128]s[128]ddd\", kapuid, kapunev, \\ kapumodel, kaputav, kapuspeed, kapupos[0], kapupos[1], kapupos[2], kapupos[3], kapupos[4], \\ kapuhasznalo, kapunyit, kapuvw, kapukod); Kapu[id][kVan] = true; Kapu[id][kUID] = kapuid; Kapu[id][kNev] = kapunev; Kapu[id][kModel] = kapumodel; Kapu[id][kTav] = kaputav; Kapu[id][kSpeed] = kapuspeed; if(Kapu[id][kSpeed] <= 0.0) Kapu[id][kMozgo] = false; else Kapu[id][kMozgo] = true; split(kapupos[0], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kPos]); split(kapupos[1], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNPos]); split(kapupos[2], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNRPos]); split(kapupos[3], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZPos]); split(kapupos[4], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZRPos]); idx = 0; db = 0; while( db < MAX_KAPU_HASZNALO && (tmp = strtok_vesszo(kapuhasznalo, idx), strlen(tmp)) ) { if(strval(tmp) > 0) { Kapu[id][kHasznalo][db] = strval(tmp); db++; } } if(!db) Kapu[id][kBarki] = true; Kapu[id][Vw] = kapuvw; Kapu[id][kKod] = kapukod; Kapu[id][kOID] = CreateDynamicObject(Kapu[id][kModel], PosExt(Kapu[id][kZPos]), PosExt(Kapu[id][kZRPos]),Kapu[id][Vw]); Kapu[id][nyit] = kapunyit; id++; } } /*if(mysql_num_rows() > 0) { while(id < MAX_KAPU && mysql_fetch_row(egesz)) { split(egesz, data, \'|\'); Kapu[id][kVan] = true; Kapu[id][kUID] = strval(data[0]); format(Kapu[id][kNev], 32, data[1]); Kapu[id][kModel] = strval(data[2]); Kapu[id][kTav] = floatstr(data[3]); Kapu[id][kSpeed] = floatstr(data[4]); if(Kapu[id][kSpeed] <= 0.0) Kapu[id][kMozgo] = false; else Kapu[id][kMozgo] = true; // Kapu közepe split(data[5], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kPos]); // Nyitási pozíció split(data[6], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNPos]); // Nyitási rotáció split(data[7], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNRPos]); // Zárási pozíció split(data[8], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZPos]); // Zárási rotáció split(data[9], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZRPos]); idx = 0; db = 0; while( db < MAX_KAPU_HASZNALO && (tmp = strtok_vesszo(data[10], idx), strlen(tmp)) ) { if(strval(tmp) > 0) { Kapu[id][kHasznalo][db] = strval(tmp); db++; } } if(!db) Kapu[id][kBarki] = true; Kapu[id][Vw] = strval(data[12]); Kapu[id][kKod] = strval(data[13]); Kapu[id][kOID] = CreateDynamicObject(Kapu[id][kModel], PosExt(Kapu[id][kZPos]), PosExt(Kapu[id][kZRPos]),Kapu[id][Vw]); Kapu[id][nyit] = strval(data[11]); id++; } }*/ //SQLResult( false ); if(id) printf(\"Szerver info: %d kapu sikeresen betöltve!\\n\", id); else printf(\"Szerver info: Egyetlen kapu se került betöltésre!\\n\"); new ennyike = 0; for(new k = 0; k < MAX_KAPU; k++) { if(Kapu[k][nyit] ==1) { //printf(\"Kapu nyitása: %d\",k); if(Kapu[k][kMozgo]) MoveDynamicObject(Kapu[k][kOID], PosExt(Kapu[k][kNPos]), Kapu[k][kSpeed]); else { SetDynamicObjectPos(Kapu[k][kOID], PosExt(Kapu[k][kNPos])); SetDynamicObjectRot(Kapu[k][kOID], PosExt(Kapu[k][kNRPos])); } ennyike++; } } printf(\"Szerver info: %d kapu sikeresen kinyitva!\\n\", ennyike); } case KAPU_BETOLT_EX: { id = NINCS; for(new k = 0; k < MAX_KAPU; k++) { if(!Kapu[k][kVan]) { id = k; break; } } if(uid != NINCS && id != NINCS) { if( preQuery ) { format(query, 256, \"SELECT ID, Nev, Model, Tav, Speed, Pos, NPos, NRPos, ZPos, ZRPos, Hasznalo, VW, Kod FROM %s WHERE ID=\'%d\'\", SQL_DB_Kapu, uid); doQuery( query, SQL_SYSTEM_KAPU, akcio, uid ); return 1; } printf(\"[CMD] %d. kapu betöltése...\", id); format(string, sizeof(string), \"* [CMD] %d. kapu betöltése...\", id); SendFAdminMessage(TEAM_ORANGE_COLOR, string); //SQLResult( true ); if(mysql_num_rows()) { if(mysql_fetch_row(egesz)) { split(egesz, data, \'|\'); Kapu[id][kVan] = true; Kapu[id][kUID] = strval(data[0]); format(Kapu[id][kNev], 32, data[1]); Kapu[id][kModel] = strval(data[2]); Kapu[id][kTav] = floatstr(data[3]); Kapu[id][kSpeed] = floatstr(data[4]); if(Kapu[id][kSpeed] <= 0.0) Kapu[id][kMozgo] = false; else Kapu[id][kMozgo] = true; // Kapu közepe split(data[5], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kPos]); // Nyitási pozíció split(data[6], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNPos]); // Nyitási rotáció split(data[7], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNRPos]); // Zárási pozíció split(data[8], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZPos]); // Zárási rotáció split(data[9], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZRPos]); idx = 0; db = 0; while( db < MAX_KAPU_HASZNALO && (tmp = strtok_vesszo(data[10], idx), strlen(tmp)) ) { Kapu[id][kHasznalo][db] = strval(tmp); db++; } if(!db) Kapu[id][kBarki] = true; Kapu[id][Vw]=strval(data[11]); Kapu[id][kKod] = strval(data[12]); Kapu[id][kOID] = CreateDynamicObject(Kapu[id][kModel], PosExt(Kapu[id][kZPos]), PosExt(Kapu[id][kZRPos]),Kapu[id][Vw]); printf(\"[CMD] %d. kapu betöltve\", id); format(string, sizeof(string), \"[CMD] %d. kapu betöltve\", id); SendFAdminMessage(TEAM_ORANGE_COLOR, string); } } //SQLResult( false ); } } case KAPU_TOROL: { id = NINCS; for(new k = 0; k < MAX_KAPU; k++) { if(Kapu[k][kUID] == uid) { id = k; break; } } if(id < 0 || id >= MAX_KAPU || !Kapu[id][kVan]) return 1; if( preQuery ) { printf(\"[CMD] %d. kapu törlése...\", id); DestroyDynamicObject(Kapu[id][kOID]); Kapu[id][kVan] = false; printf(\"[CMD] %d. kapu törölve\", id); format(string, sizeof(string), \"[CMD] %d. kapu törölve\", id); SendFAdminMessage(TEAM_ORANGE_COLOR, string); format(query, 256, \"SELECT ID FROM %s WHERE ID=\'%d\'\", SQL_DB_Kapu, uid); doQuery( query, SQL_SYSTEM_KAPU, akcio, uid ); } else { //SQLResult( true ); db = mysql_num_rows(); //SQLResult( false ); if(db) { format(query, 256, \"DELETE FROM %s WHERE ID=\'%d\'\", SQL_DB_Kapu, uid); doQuery( query ); printf(\"[CMD] %d. kapu SQL törlése megvan (SQL ID: %d)\", id, uid); } } } case KAPU_RELOAD: { id = NINCS; for(new k = 0; k < MAX_KAPU; k++) { if(Kapu[k][kUID] == uid) { id = k; break; } } if(id < 0 || id >= MAX_KAPU || !Kapu[id][kVan]) return 1; if(uid != NINCS && id != NINCS) { if( preQuery ) { format(string, sizeof(string), \"[CMD] %d. kapu újratöltése... fázis: előtöltés\", id); SendFAdminMessage(TEAM_ORANGE_COLOR, string); printf(\"[CMD] %d. kapu újratöltése... fázis: előtöltés\", id); format(query, 256, \"SELECT ID, Model, Tav, Speed, Pos, NPos, NRPos, ZPos, ZRPos, Hasznalo, VW FROM %s WHERE ID=\'%d\'\", SQL_DB_Kapu, uid); doQuery( query, SQL_SYSTEM_KAPU, akcio, uid ); return 1; } else { format(string, sizeof(string), \"[CMD] %d. kapu újratöltése... fázis: kapu újratöltése\", id); SendFAdminMessage(TEAM_ORANGE_COLOR, string); printf(\"[CMD] %d. kapu újratöltése... fázis: kapu újratöltése\", id); //SQLResult( true ); if(mysql_num_rows()) { if(mysql_fetch_row(egesz)) { split(egesz, data, \'|\'); Kapu[id][kVan] = true; Kapu[id][kUID] = strval(data[0]); Kapu[id][kModel] = strval(data[1]); Kapu[id][kTav] = floatstr(data[2]); Kapu[id][kSpeed] = floatstr(data[3]); if(Kapu[id][kSpeed] <= 0.0) Kapu[id][kMozgo] = false; else Kapu[id][kMozgo] = true; // Kapu közepe split(data[4], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kPos]); // Nyitási pozíció split(data[5], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNPos]); // Nyitási rotáció split(data[6], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kNRPos]); // Zárási pozíció split(data[7], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZPos]); // Zárási rotáció split(data[8], data2, \',\'); StrToPos(data2, Kapu[id][kZRPos]); idx = 0; db = 0; while( db < MAX_KAPU_HASZNALO && (tmp = strtok_vesszo(data[9], idx), strlen(tmp)) ) { Kapu[id][kHasznalo][db] = strval(tmp); db++; } if(!db) Kapu[id][kBarki] = true; Kapu[id][Vw]=strval(data[10]); DestroyDynamicObject(Kapu[id][kOID]); Kapu[id][kOID] = CreateDynamicObject(Kapu[id][kModel], PosExt(Kapu[id][kZPos]), PosExt(Kapu[id][kZRPos]),Kapu[id][Vw]); printf(\"[CMD] %d. kapu betöltve\", id); format(string, sizeof(string), \"[CMD] %d. kapu újra betöltve\", id); SendFAdminMessage(TEAM_ORANGE_COLOR, string); } } //SQLResult( false ); } } } } return 1; }
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 25
|