Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Heromen

Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / Mentés
« Dátum: 2014. április 06. - 12:16:54 »
Az márt meg van csak még mindíg mindenhol 0-t ír

17
Segítségkérés / Mentés
« Dátum: 2014. április 06. - 11:17:24 »
Valami nemjó :S ki fagy tõle a szerver ha felépek  :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 06. - 11:58:06 )

Még így se menti le :S
http://kepfeltoltes.hu/view/140406/sss_www.kepfeltoltes.hu_.png

18
Segítségkérés / Mentés
« Dátum: 2014. április 06. - 11:04:20 »
Helló.
Meg csináltam hogy mentse dinivel de csak egy .ini fájt csinál és a másodpercet percet órát nem menti le , csak 0kat ír oda. Valaki nem tudja miért?
script:
 
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <zcmd>
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
new fido_timer[MAX_PLAYERS];
enum JatekosInfo
{
FOra,
FPerc,
FMPerc,
}
new PlayerTime[MAX_PLAYERS][JatekosInfo];
new FIdo[MAX_PLAYERS][JatekosInfo];
forward PlayedTime(playerid);
forward Uzenet(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        new file[128];
fido_timer[playerid] = SetTimerEx(\"tfido\", 1000, true, \"i\", playerid);
        if(!fexist(file))
        {
                    new name[MAX_PLAYER_NAME];
                        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                        format(file,sizeof(file),\"/Szerver/%s.ini\",name);
                        if(!fexist(file))
                        {
                                dini_Create(file);
                               dini_IntSet(file, \"FMPerc\", 0);
                                dini_IntSet(file, \"FPerc\", 0);
                                dini_IntSet(file, \"FOra\", 0);
                        }
        }
        if(fexist(file))
        {
                        new name[MAX_PLAYER_NAME];
                        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                        format(file,sizeof(file),\"/Szerver/%s.ini\",name);
                        if(fexist(file))
                        {
                                        PlayerTime[playerid][FMPerc] = dini_Int(file, \"FMPerc\");
                                        PlayerTime[playerid][FPerc] = dini_Int(file, \"FPerc\");
                                        PlayerTime[playerid][FOra] = dini_Int(file, \"FOra\");
                        }
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new file[128];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",name);
        if(fexist(file))
        {
              dini_IntSet(file, \"FMPerc\", PlayerTime[playerid][FMPerc]);
                dini_IntSet(file, \"FPerc\", PlayerTime[playerid][FPerc]);
                dini_IntSet(file, \"POra\", PlayerTime[playerid][FOra]);
                KillTimer(fido_timer[playerid]);
        }
        return 1;
}
forward tfido(playerid);
public tfido(playerid)
{
FIdo[playerid][FMPerc] ++;
if(FIdo[playerid][FMPerc] == 60)
{
        FIdo[playerid][FMPerc] = 0;
       FIdo[playerid][FPerc] ++;
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Percet ugrottál!\");
    }
    if(FIdo[playerid][FPerc] == 60)
    {
       FIdo[playerid][FMPerc] = 0;
        FIdo[playerid][FPerc] = 0;
         FIdo[playerid][FOra] ++;
          SendClientMessage(playerid, -1, \"Órát ugrottál!\");
        }
}
CMD:stat(playerid, params[])
{
new fido[256];
format(fido, sizeof(fido), \"|| Fent lévõ Óra: %02d | Perc: %02d | MásodPerc: %02d ||\", FIdo[playerid][FOra], FIdo[playerid][FPerc], FIdo[playerid][FMPerc]);
SendClientMessage(playerid, -1, fido);
return 1;
}

19
Segítségkérés / caresi textdrawal
« Dátum: 2014. április 05. - 13:08:25 »
Helló!
Segítséget szeretnék kérni ,hogy lehetne azt meg oldani hogy ne Gametexttel írja ki a vissza számolást hanem textdrawal?
script
 
    #include <a_samp>
           #include <zcmd>
                   #include <sscanf2>
    /*                              Szín definició       */
    #define COLOR_ORANGE 0xFFA500FF
    /*              Beállítások          */
    #define K_TIME 2
           #define Z_TIME 3
    /*              Timerek              */
    new vehicletimer, vehtimer;
    /*              Forward              */
    forward VehicleRespawn();
    forward CheckTimer();
    /*                                   */
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"**************************\");
            print(\"Jármû respawnoló betöltve!\");
            print(\"Készítõ: Sheet\");
            SetTimer(\"CheckTimer\", 3600000, true);
            return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"A szerver \'Sheet\' Jármû respawnoló scriptjét használja!\");
            return 1;
    }
    public CheckTimer()
    {
            new time[4];
            gettime(time[0], time[1], time[2]);
            if(time[0] >= K_TIME && time[0] <= Z_TIME)
            {
                    vehicletimer = 60;
                    vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true);
                SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, \"Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz 60 másodperc mulva a rendszer által.\");
            }
    }
    COMMAND:respawnallcars(playerid, params[])
    {
            return cmd_rac(playerid, params);
    }
    COMMAND:rac(playerid, params[])
    {
            new vehicletime;
            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy RCON admin!\");
            if(sscanf(params, \"d\", vehicletime)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /r(espawn)a(ll)c(ars) [idõ]\");
                vehicletimer = vehicletime;
                vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true);
                new string[128], sendername[MAX_PLAYER_NAME];
                GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                format(string, sizeof(string), \"* Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz %d másodperc mulva %s által.\", vehicletime, sendername);
                SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
            return 1;
    }
     
    public VehicleRespawn()
    {
            --vehicletimer;
            if( !vehicletimer )     {
            new vehid;
            while(vehid < MAX_VEHICLES)
            {
            if(!IsVehicleOccupied(vehid))
            {
                    SetVehicleToRespawn(vehid);
            }
            vehid++;
            }
            KillTimer(vehtimer);
            return;
    }
            static string[ 3 ];
            format( string, 3, \"%d\", vehicletimer );
            GameTextForAll(string, 1000, 6 );
    }
    stock IsVehicleOccupied ( vehicleid )
    {
            new i;
            while(i < MAX_PLAYERS)
            {
                    if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1;
                    i++;
            }
            return 0;
    }

20
Segítségkérés / respawn
« Dátum: 2014. április 04. - 19:35:38 »
nem jó :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 05. - 09:43:07 )

Valaki esetleg megoldás?

21
Segítségkérés / respawn
« Dátum: 2014. április 04. - 17:09:56 »
Helló!
Valaki tudna segíteni hogy tudnám meg oldani hogy a trailereket ne respawnolja ?
script
 
#include <a_samp>
        #include <zcmd>
                #include <sscanf2>
/*                              Szín definició       */
#define COLOR_ORANGE 0xFFA500FF
/*              Beállítások          */
#define K_TIME 2
        #define Z_TIME 3
/*              Timerek              */
new vehicletimer, vehtimer;
/*              Forward              */
forward VehicleRespawn();
forward CheckTimer();
/*                                   */
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"**************************\");
        print(\"Jármû respawnoló betöltve!\");
        print(\"Készítõ: Sheet\");
        SetTimer(\"CheckTimer\", 3600000, true);
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"A szerver \'Sheet\' Jármû respawnoló scriptjét használja!\");
        return 1;
}
public CheckTimer()
{
        new time[4];
        gettime(time[0], time[1], time[2]);
        if(time[0] >= K_TIME && time[0] <= Z_TIME)
        {
           vehicletimer = 60;
              vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true);
            SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, \"Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz 60 másodperc mulva a rendszer által.\");
        }
}
COMMAND:respawnallcars(playerid, params[])
{
        return cmd_rac(playerid, params);
}
COMMAND:rac(playerid, params[])
{
        new vehicletime;
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Nem vagy RCON admin!\");
        if(sscanf(params, \"d\", vehicletime)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /r(espawn)a(ll)c(ars) [idõ]\");
    vehicletimer = vehicletime;
    vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true);
    new string[128], sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    format(string, sizeof(string), \"* Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz %d másodperc mulva %s által.\", vehicletime, sendername);
    SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
        return 1;
}
public VehicleRespawn()
{
        --vehicletimer;
        if( !vehicletimer )     {
          new vehid;
        while(vehid < MAX_VEHICLES)
        {
        if(!IsVehicleOccupied(vehid))
        {
           SetVehicleToRespawn(vehid);
        }
          vehid++;
          }
          KillTimer(vehtimer);
          return;
}
        static string[ 3 ];
        format( string, 3, \"%d\", vehicletimer );
        GameTextForAll(string, 1000, 6 );
}
stock IsVehicleOccupied ( vehicleid )
{
        new i;
        while(i < MAX_PLAYERS)
        {
                if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1;
                i++;
        }
        return 0;
}

22
Segítségkérés / Mentés
« Dátum: 2014. március 28. - 20:53:00 »
csak az nem számolja nekem ebbe kellene bele írni

23
Segítségkérés / Mentés
« Dátum: 2014. március 28. - 20:04:44 »
Hello!
Valaki tudna segíteni abba hogy ezt nekem le mentse és be is töltse dinivel?
 
   #include <a_samp>
#include <zcmd>
    new fido_timer[MAX_PLAYERS];
    enum JatekosInfo
    {
            FOra,
            FPerc,
            FMPerc,
    }
    new FIdo[MAX_PLAYERS][JatekosInfo];
   
public OnPlayerConnect(playerid)
{
       fido_timer[playerid] = SetTimerEx(\"tfido\", 1000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
forward tfido(playerid);
public tfido(playerid)
    {
            FIdo[playerid][FMPerc] ++;
            if(FIdo[playerid][FMPerc] == 60)
            {
                FIdo[playerid][FMPerc] = 0;
                FIdo[playerid][FPerc] ++;
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Percet ugrottál!\");
            }
            if(FIdo[playerid][FPerc] == 60)
            {
                FIdo[playerid][FMPerc] = 0;
                FIdo[playerid][FPerc] = 0;
                FIdo[playerid][FOra] ++;
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Órát ugrottál!\");
            }
    }
   
CMD:stats(playerid, params[])
{
    new fido[256];
    format(fido, sizeof(fido), \"|| Fent lévõ Óra: %02d | Perc: %02d | MásodPerc: %02d ||\", FIdo[playerid][FOra], FIdo[playerid][FPerc], FIdo[playerid][FMPerc]);
    SendClientMessage(playerid, -1, fido);
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
KillTimer(fido_timer[playerid]);
return 1;
}

24
Szkript kérések / írás
« Dátum: 2014. március 22. - 09:49:35 »
Sziasztok!
Valaki tudna nekem olyan scriptet küldeni amibe ha a player ír a chatbe akkor azt a feje felett is meg jeleníti ?

25
Segítségkérés / ban
« Dátum: 2014. március 21. - 15:09:14 »
Ezt amit mondtál bele tudnád nekem írni
Üdv
Hero

26
Segítségkérés / ban
« Dátum: 2014. március 21. - 14:13:37 »
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni abba hogy ha bannolok valakit akkor ki írja neki az indokot és ugyan ezt a kicknél?
ban:
 
COMMAND:ban(playerid, params[])
{
// Setup local variables
new PlayerToBan, Days, Hours, Reason[128], TotalBanTime, Msg[128], Name[24], AdminName[24];
// Send the command to all admins so they can see it
SendAdminText(playerid, \"/ban\", params);
// Check if the player has logged in
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
// Check if the player\'s admin-level is at least 3
if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 3)
{
   if (sscanf(params, \"uiis[128]\", PlayerToBan, Days, Hours, Reason))
      SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: \\\"/ban <név/ID> <Nap> <Óra> <Oka>\\\"\");
   else
   {
      if (IsPlayerConnected(PlayerToBan))
      {
         // Get the names of the player and the admin who executed the ban
         GetPlayerName(playerid, AdminName, sizeof(AdminName));
         GetPlayerName(PlayerToBan, Name, sizeof(Name));
         // Increase the number of bans
         APlayerData[PlayerToBan][bans]++;
         // Calculate the total bantime (when the player can login again)
         TotalBanTime = (Days * 86400) + (Hours * 3600) + gettime();
         // Check if this is the player\'s 5th ban
         if (APlayerData[PlayerToBan][bans] == 5)
            APlayerData[PlayerToBan][banTime] = 2147483640; // Make the ban permanent (as high as it can go)
         else
            APlayerData[PlayerToBan][banTime] = TotalBanTime; // Store this value for the player
         // Inform the player about his ban
         // Check if this is the player\'s 5th ban
         if (APlayerData[PlayerToBan][bans] == 5)
         {
            format(Msg, 128, \"Véglegesen bannolt %s, ez volt az 5. ban.\", AdminName);
            SendClientMessage(PlayerToBan, 0x808080FF, Msg);
         }
         else
         {
            format(Msg, 128, \"Bannolva lettél %s által %i napra és %i órára.\", AdminName, Days, Hours);
            SendClientMessage(PlayerToBan, 0x808080FF, Msg);
            format(Msg, 128, \"Oka: %s\", Reason);
            SendClientMessage(PlayerToBan, 0x808080FF, Msg);
            format(Msg, 128, \"Ez volt az %i ban, 5.-re örökre repülsz.\", APlayerData[PlayerToBan][bans]);
            SendClientMessage(PlayerToBan, 0x808080FF, Msg);
         }
         // Kick the player (his data will be saved)
         Kick(PlayerToBan);
         // Inform everybody else which player was banned and for how long
         format(Msg, 128, \"[%s] %s bannolta %s játékost %i napra és %i órára.\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]], AdminName, Name, Days, Hours);
         SendClientMessageToAll(0x808080FF, Msg);
      }
   }
}
else
    return 0;
}
else
    return 0;
return 1;
}

 
kick:
 
COMMAND:kick(playerid, params[])
{
new PlayerToKick, Reason[128], ReasonMsg[128], Name[24];
// Send the command to all admins so they can see it
SendAdminText(playerid, \"/kick\", params);
// Check if the player has logged in
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
// Check if the player\'s admin-level is at least 1
if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1)
{
   if (sscanf(params, \"us[128]\", PlayerToKick, Reason)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: \\\"/kick <név/ID> <Oka>\\\"\");
   else
      if (IsPlayerConnected(PlayerToKick)) // If the player is a valid playerid (he\'s connected)
      {
         // Get the name of the player who warned the player
         GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
         // Send the warned player a message who kicked him and why he\'s been kicked
         format(ReasonMsg, 128, \"Kickelve lettél [%s] %s által.\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]], Name);
         SendClientMessage(PlayerToKick, 0xFF0000FF, ReasonMsg);
         format(ReasonMsg, 128, \"Oka: %s\", Reason);
         SendClientMessage(PlayerToKick, 0xFF0000FF, ReasonMsg);
         // Kick the player
                  Kick(PlayerToKick);
      }
      else
          SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs ilyen játékos online.\");
}
else
    return 0;
}
else
    return 0;
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal