Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Norbee99

Oldalak: 1 [2]
16
Szkript kérések / Defensive RPG: alog "bug"
« Dátum: 2014. július 19. - 19:34:07 »
Sziasztok!
Ezt a témát azért nyitom, mert segítséget szeretnék kérni. Az lenne a problémám, hogy a defensive modeba van egy olyan bug, hogy ha egy nem adminisztrátor megtudja az alogot, akkor õ be tud lépni akárki karijával, akár a tulajéval is azon a módon, hogy mielõtt beírná a jelszót, beírja az alogot, és akkor jelszót sem kér tõle a játék, hanem automatikusan belép.
Pl. Kiss_Jozsef, aki nem admin, megtudja valahonnan az alogot, és õ fellép Nagy_Sandor (tulajdonos) néven, és mielõtt bejelentkezne, beírja az adminjelszót, s ezután trollkodik a playerekkel, bannolgat mindenkit oknélkül stb.
Azt szeretném megtudni, hogy ezt mely módon tudnám orvosolni.

17
SA-MP: Szerverfejlesztés / Defensive RPG
« Dátum: 2014. május 31. - 18:47:15 »
Peace!!
Az lenne a kérésem, hogy nem szeretném, ha egy privát jármû felrobbanásakor, elsüllyedésekor törlõdjön. Segítségeteket szeretném kérni, hogy a törlõdés helyett respawnoljon a régi helyére (ahol használaton kívül volt kocsirestartkor)
(Ezt kéne lecserélni/átírni az egészet)
 
public OnVehicleDeath(vehicleid)
{
new S[128];
new Float: z;
GetVehicleZAngle(vehicleid, z);
if(z < 0)
{
   ReloadVehicle(vehicleid);
    format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármû respawnolt a vízbõl! | ID: %d |\", vehicleid);
    SendAdminMessage(FONTOS, S);
}
else
{
if(vInfo[vehicleid][bEINDITVA] == true)
{
   if(vInfo[vehicleid][sOLD] == 1)
   {
       ReloadVehicle(vehicleid);
       for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++)
      {
          if(pInfo[VEHICLE_ID] == vehicleid)
            {
             pInfo[VEHICLE_ID] = 0;
            pInfo[VEHICLE] = 0;
            vInfo[ vehicleid ][ X ] = 2523.5600;
            vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 2819.8190;
            vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5555;
            vInfo[ vehicleid ][ A ] = 180.000;
            vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2;
            ReloadVehicle( vehicleid );
            SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik jármûved megsemmisült!\");
            break;
          }
          if(pInfo[VEHICLE_ID2] == vehicleid)
          {
             pInfo[VEHICLE_ID2] = 0;
            pInfo[VEHICLE2] = 0;
            vInfo[ vehicleid ][ X ] = 2523.5600;
            vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 2819.8190;
            vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5555;
            vInfo[ vehicleid ][ A ] = 180.000;
            vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2;
            ReloadVehicle( vehicleid );
            SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik jármûved megsemmisült!\");
            break;
          }
       }
       format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármû megsemmisült! | ID: %d |\", vehicleid);
       SendAdminMessage(FONTOS, S);
   }
   else
   {
       SetVehicleToRespawn(vehicleid);
       format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy szolgálati jármû respawnolt! | ID: %d |\", vehicleid);
       SendAdminMessage(FONTOS, S);
   }
}
}
return 1;
}

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / Defensive RPG
« Dátum: 2014. május 31. - 18:47:15 »
Peace!!
Az lenne a kérésem, hogy nem szeretném, ha egy privát jármû felrobbanásakor, elsüllyedésekor törlõdjön. Segítségeteket szeretném kérni, hogy a törlõdés helyett respawnoljon a régi helyére (ahol használaton kívül volt kocsirestartkor)
(Ezt kéne lecserélni/átírni az egészet)
 
public OnVehicleDeath(vehicleid)
{
new S[128];
new Float: z;
GetVehicleZAngle(vehicleid, z);
if(z < 0)
{
   ReloadVehicle(vehicleid);
    format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármû respawnolt a vízbõl! | ID: %d |\", vehicleid);
    SendAdminMessage(FONTOS, S);
}
else
{
if(vInfo[vehicleid][bEINDITVA] == true)
{
   if(vInfo[vehicleid][sOLD] == 1)
   {
       ReloadVehicle(vehicleid);
       for(new i; i <MAX_PLAYERS; i++)
      {
          if(pInfo[VEHICLE_ID] == vehicleid)
            {
             pInfo[VEHICLE_ID] = 0;
            pInfo[VEHICLE] = 0;
            vInfo[ vehicleid ][ X ] = 2523.5600;
            vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 2819.8190;
            vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5555;
            vInfo[ vehicleid ][ A ] = 180.000;
            vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2;
            ReloadVehicle( vehicleid );
            SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik jármûved megsemmisült!\");
            break;
          }
          if(pInfo[VEHICLE_ID2] == vehicleid)
          {
             pInfo[VEHICLE_ID2] = 0;
            pInfo[VEHICLE2] = 0;
            vInfo[ vehicleid ][ X ] = 2523.5600;
            vInfo[ vehicleid ][ Y ] = 2819.8190;
            vInfo[ vehicleid ][ Z ] = 10.5555;
            vInfo[ vehicleid ][ A ] = 180.000;
            vInfo[ vehicleid ][ SOLD ] = 2;
            ReloadVehicle( vehicleid );
            SendClientMessage(i, PIROS, \"Az egyik jármûved megsemmisült!\");
            break;
          }
       }
       format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy privát jármû megsemmisült! | ID: %d |\", vehicleid);
       SendAdminMessage(FONTOS, S);
   }
   else
   {
       SetVehicleToRespawn(vehicleid);
       format(S, sizeof(S), \"[AC] Egy szolgálati jármû respawnolt! | ID: %d |\", vehicleid);
       SendAdminMessage(FONTOS, S);
   }
}
}
return 1;
}

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal