Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / MySQL Adatbázis hiba« Dátum: 2014. március 05. - 15:31:41 »
Nem jó szóval nekem aval van probléma hogy nem akkar létrehozni 1 karaktert sem belépek szeróba és nem hozzá létre a karaktert be íroom a jelszót és azt írja ki hogy még nincs karaktered és a konzolba pedig azt írja hogy Sikeresen létrehoza egy karakter
17
Segítségkérés / MySQL Adatbázis hiba« Dátum: 2014. március 05. - 15:05:53 »
Localhostos cucc
// #define SQL_HOST \"localhost\" 18
Segítségkérés / MySQL Adatbázis hiba« Dátum: 2014. március 05. - 14:42:46 »
Nem egy román módrol van szó mert írták kommentbe hogy jó a mód
19
Segítségkérés / MySQL Adatbázis hiba« Dátum: 2014. március 05. - 14:23:57 »
Üdv, van egy szeróm ami mySQL es de az adatbázisal valami gond lehet a szeró minden elindul csak nem akkarja megcsinálni a regisztráciot ezt írja ki hogy \"Sikeresen létre lett hoza egy karakter\"02,01.\"Helyesen írtam be a phpmyadmin adatokat
20
Segítségkérés / Comp« Dátum: 2014. február 09. - 06:25:08 »Idézetet írta: ZyZu. date=1391872799\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46362\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Lenne egy apró kérdésem. Hogyan raktad be a szerverbe? FS vagy GM?FS 21
Segítségkérés / Comp« Dátum: 2014. február 08. - 07:04:23 »
Üdv találtam a netten egy comp scriptet de nem akar csatolni rá object ha valaki tud pls segítsen :wall:
Itt a script: #include <a_samp>
x++; } DestroyObject(gShipRailsAttachment); DestroyObject(gShipLinesAttachment); return 1; } //------------------------------------------------- public OnObjectMoved(objectid) { if(objectid != gMainShipObjectId) return 0; if(gShipCurrentPoint > 0 && !(gShipCurrentPoint % 3)) { // play some seagulls audio every 3 points PlaySoundForPlayersInRange(6200, 100.0, gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2]); } gShipCurrentPoint++; if(gShipCurrentPoint == NUM_SHIP_ROUTE_POINTS) { gShipCurrentPoint = 0; MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2], SHIP_MOVE_SPEED / 4.0, // slower for the last route gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]); return 1; } if(gShipCurrentPoint == 1) { // Before heading to the first route we should wait a bit SetTimer(\"StartMovingTimer\",30*1000,0); // pause at route 0 for 30 seconds return 1; } new tempdebug[256+1]; format(tempdebug,256,\"The ship is at route: %d\", gShipCurrentPoint); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF,tempdebug); MoveObject(gMainShipObjectId,gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][0], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][1], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][2], SHIP_MOVE_SPEED, gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][3], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][4], gShipRoutePoints[gShipCurrentPoint][5]); return 1; } //-------------------------------------------------
Oldalak: 1 [2]
|