Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / DM« Dátum: 2010. október 13. - 21:17:43 »
Hali!
A DM zónát nem pont úgy kell elképzelni mint egy bandazónát. (kicsit más =D) Amit te szeretnél megcsinálni ahhoz kell a banda és a DM zóna is (szerintem) Bandazóna: Ahhoz kell, hogy lássad a térképen. DM Zóna: Ez pedig ahhoz kell, hogy ha valaki belép a zónába akkor kapjon fegyvert, stb... Már adtak linket bandazóna és DM zóna készítésrõl is. ...és nem parancsal kéne belépni hanem pl csak odamész,.,. ...ha valaki belép zónába kapjon... Ezt így lehet megoldani: (Ha a játékos egy pont tartományba belemegy, szóval odasétál) http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint Jah és szerintem mindeggyik szín átlátszó a bandazónánál. 17
Segítségkérés / Paranccsal lerakott Objectek törlése« Dátum: 2010. október 12. - 20:14:00 »
Oks, kössz a segítséget
A témát még nem zárom. xD 18
Segítségkérés / Paranccsal lerakott Objectek törlése« Dátum: 2010. október 12. - 19:43:05 »
Amúgy valamit félrenézhettem amikor beszúrtam a warning-et, xD
Igen a \"hehe\" az enyém Nah szóval, a delete parancsban és az object lerakó parancsban is az \"x\" változó szerepel... Azért irja ezt: Warn.: (1693) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level Itt van a sor: for(new x = 0; x < MAX_OBJECTS; ++x) És gondolom, hogy ezt a sort az elöbb említett miatt irja warning-nek. 19
Segítségkérés / Paranccsal lerakott Objectek törlése« Dátum: 2010. október 11. - 18:18:57 »
Köszi, de van egy kis bajom. xD
Pl: Egy egyszerû parancs ilyen. if(strcmp(cmdtext,\"/ao\", true) == 0) És gondolom mind a két parancsban az obect [id-nek] kell szerepelnie az \"x\"-nek, hogy azt törölje ki. if( !strcmp( cmdtext, \"/del\", true ) ) { Erre ezt irja: warning 219: local variable \"hehe\" shadows a variable at a preceding level Vagyis, hogy a változó \"beárnyékolja\" a másik változót. 20
Segítségkérés / Paranccsal lerakott Objectek törlése« Dátum: 2010. október 11. - 17:23:03 »
Thx, kipróbáltam és ezzel annyi a baj, hogy valamiért csak az utóljára lerakott objectet törli ki
21
Segítségkérés / Paranccsal lerakott Objectek törlése« Dátum: 2010. október 10. - 21:50:29 »
Csá all!
Valaki tudna nekem segíteni: Hogy, van egy parancsom amit ha beírunk akkor lerak 1 objectet... Annyi a baj, hogy nem tudom hogy kéne kitörölni az összes olyan objectet amit paranccsal raktunk le. Pl: Ha beirtjuk 10x akkor azok ott maradnak és nem tudok velük mit kezdeni. xD :dead: Elõre is thx. 22
SA-MP: Szerverfejlesztés / FL1P\'s Fegyver Lehívó Script [parancsok]« Dátum: 2010. szeptember 24. - 15:10:32 »
Thx és bocs a link miatt
23
SA-MP: Szerverfejlesztés / FL1P\'s Fegyver Lehívó Script [parancsok]« Dátum: 2010. szeptember 23. - 21:40:49 »FL1P\'s Fegyver Lehívó Script
Hy all! Ez az elsõ olyan scriptem amti felrakok a fórumra Ez egy fegyver lehívó script (parancsok beírásával kaphatunk vegyvereket ingyen) A Minigun, Rocket Launcher és a HS Rocket Launcher kivételével az összes fegyver benne van. Parancsok: /wp /weapsid - Minden fegyverhez a saját neve / ID-je a parancs. Tesztelés: Megvolt, Mûködik Kép: Letöltés: PWN: http://www.mediafire.com/?92kdsy441y53hrw AMX: http://www.mediafire.com/?lcg7dju8nur7fz6 Várom a Véleményeket 24
Segítségkérés / # OnPlayerKeyStateChange Hiba. #« Dátum: 2010. szeptember 22. - 17:30:18 »
Igen, így megy. Thx
Zárok. 25
Segítségkérés / # OnPlayerKeyStateChange Hiba. #« Dátum: 2010. szeptember 21. - 22:26:39 »
Csá all
Tudna valaki segíteni h ebben mi a hiba? D:\\Szerverek\\s HUN R3v Szerver\\gamemodes\\R3vMod.pwn(1274) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 1259) public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) Előre is thx!
Oldalak: 1 [2]
|