Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Beckham

Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 112
1486
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Általános, információk.
« Dátum: 2012. november 23. - 16:58:19 »
Én jelentkeznék!!:S

1487
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bútor rendszer(ágy,asztal,szék)
« Dátum: 2012. november 21. - 11:16:25 »
Zyzu az ami a PDSS-en van az nagyon klafa lenne :D nagyot dobna.

1488
Segítségkérés / Névre szóló autó,vagy nem?
« Dátum: 2012. november 20. - 13:10:16 »
Megoldva!

1489
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bútor rendszer(ágy,asztal,szék)
« Dátum: 2012. november 20. - 12:57:04 »
Módosítva!multixxx95 szerint:D

1490
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Pawno hiba,kifagyás!
« Dátum: 2012. november 17. - 18:46:32 »
Megoldva,Rosszul tettem be egy scriptet ez okozta a kifagyást!

1491
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bútor rendszer(ágy,asztal,szék)
« Dátum: 2012. november 16. - 22:21:37 »
Idézetet írta: ZyZu date=1353100877\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29910\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm a publikálást ez jól jött :D
 
Na épp ezért publikáltam hogy másnak megkönnyebbítsem a keresést és ötletet adjak!

1492
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bútor rendszer(ágy,asztal,szék)
« Dátum: 2012. november 16. - 19:37:39 »
Sziasztok!Az angol fórumról elhoztam nektek a bútor rendszer-t,lehet,hogy már valaki egyszer kitette azért bocsánatot kérek,de én nem láttam ezen a fórumon még ezt sõt még hasonlót sem.A készítõje nem én vagyok.Egy gondja van,hogy nem csak házban hanem bárhol letudod rakni az objectet..:(
Ja és angol.:D ez szerintem nem meglepõ :D De ha vártok pár napot,mert most nagyon sürget az idõ,akkor lefordítom nektek!
Eredeti link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=346371
Pastebin: http://pastebin.com/S0ZzDL8m
Készítõ:jueix
Parancsai:
/fshop
/buychair
/buybed
/buytable
/placechair
/placebed
/placetable
Code:
 
//furniture buying and saving system by jueix.
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb>
#include <zcmd>
#include <streamer>
//coord saver of objects
new Float:CX;
new Float:CY;
new Float:CZ;
new Float:BX;
new Float:BY;
new Float:BZ;
new Float:TX;
new Float:TY;
new Float:TZ;
enum
Finfo
{
NAME,
HASCHAIR,
HASBED,
HASTABLE,
CHAIRID,
BEDID,
TABLEID,
Cworld,
Cint,
Tworld,
Tint,
Bworld,
Bint,
Pc,
Pt,
Pb
};
new fInfo[MAX_PLAYERS][Finfo];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" furniture system buy jueix.\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
CreateObject(1498, -1132.59, -2859.42, 269.56,   0.00, 0.00, 107.20);
CreateObject(3032, -1143.17, -2865.04, 270.78,   0.00, 0.00, 18.13);
CreateObject(3032, -1145.59, -2863.70, 271.01,   0.00, 0.00, 288.70);
CreateObject(3032, -1148.15, -2855.98, 271.01,   0.00, 0.00, 288.70);
CreateObject(1498, -1146.03, -2861.80, 269.56,   0.00, 0.00, 108.55);
CreateObject(3032, -1146.55, -2853.71, 270.78,   0.00, 0.00, 192.00);
CreateObject(3032, -1134.70, -2852.66, 270.78,   0.00, 0.00, 289.13);
CreateObject(3032, -1133.48, -2861.87, 270.78,   0.00, 0.00, 18.70);
CreateObject(19506, -1140.95, -2857.92, 271.40,   0.00, 0.00, 18.54);
CreateObject(3032, -1136.56, -2862.93, 270.78,   0.00, 0.00, 18.70);
CreateObject(3032, -1139.78, -2863.99, 270.78,   0.00, 0.00, 18.13);
CreateObject(2626, -1143.30, -2863.27, 270.08,   0.00, 0.00, 200.28);
CreateObject(1802, -1146.44, -2858.14, 269.62,   0.00, 0.00, 19.80);
CreateObject(2566, -1141.98, -2855.60, 270.06,   0.00, 0.00, 20.14);
CreateObject(2762, -1134.76, -2855.95, 269.92,   0.00, 0.00, 110.32);
CreateObject(1704, -1135.72, -2861.89, 269.57,   0.00, 0.00, 200.08);
CreateObject(1708, -1139.69, -2863.49, 269.47,   0.00, 0.00, 197.16);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
LoadStats(playerid);
if(fInfo[playerid][Pt] == 1)
{
CreateDynamicObject(fInfo[playerid][TABLEID], TX, TY, TZ, 0, 0, 0, fInfo[playerid][Tworld], fInfo[playerid][Tint], -1, 200.0);
}
if(fInfo[playerid][Pc] == 1)
{
CreateDynamicObject(fInfo[playerid][CHAIRID], CX, CY, CZ, 0, 0, 0, fInfo[playerid][Cworld], fInfo[playerid][Cint], -1, 200.0);
}
if(fInfo[playerid][Pb] == 1)
{
CreateDynamicObject(fInfo[playerid][bEDID], BX, BY, BZ, 0, 0, 0, fInfo[playerid][bworld], fInfo[playerid][bint], -1, 200.0);
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if (!dini_Exists(furn(playerid)))
{
dini_Create(furn(playerid));
}
SaveStats(playerid);
return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
COMMAND:fshop(playerid, params[]) // or CMD:mycommand(playerid, params[])
{
SetPlayerPos(playerid, -1146.44, -2858.14, 269.62);
return 1;
}
//buys
COMMAND:buychair(playerid, params[]) // or CMD:mycommand(playerid, params[])
{
    IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, -1136.4224,-2861.4194,270.5641);
    if(fInfo[playerid][HASCHAIR] == 0)
    {
fInfo[playerid][HASCHAIR] = 1;
fInfo[playerid][CHAIRID] = 1704;
GivePlayerMoney(playerid, -270);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"You have bought a leather chair for £270.\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"In this verison of the filterscript you can only have 1 chair\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"go to an area you want your chair to be and type /placechair\");
}
IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, -1140.2141,-2862.9775,270.5641);
    if(fInfo[playerid][HASCHAIR] == 0)
    {
fInfo[playerid][HASCHAIR] = 1;
fInfo[playerid][CHAIRID] = 1708;
GivePlayerMoney(playerid, -150);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"You have bought a chair for £150.\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"In this verison of the filterscript you can only have 1 chair\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"go to an area you want your chair to be and type /placechair\");
}
return 1;
}
COMMAND:buybed(playerid, params[]) // or CMD:mycommand(playerid, params[])
{
    IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, -1146.0715,-2857.3557,270.5641);
    if(fInfo[playerid][HASBED] == 0)
    {
fInfo[playerid][HASBED] = 1;
fInfo[playerid][bEDID] = 1802;
GivePlayerMoney(playerid, -500);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"You have bought a kingsize bed for £500.\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"In this verison of the filterscript you can only have 1 bed\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"go to an area you want your chair to be and type /placebed\");
}
IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, -1140.2225,-2855.2290,270.5641);
    if(fInfo[playerid][HASBED] == 0)
    {
fInfo[playerid][HASBED] = 1;
fInfo[playerid][bEDID] = 2566;
GivePlayerMoney(playerid, -1230);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"You have bought the bed with bed side cabinets for £1230.\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"In this verison of the filterscript you can only have 1 bed\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"go to an area you want your bed to be and type /placebed\");
}
else {
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"you all ready own a bed or you are not in a furniture shop.\");
}
return 1;
}
COMMAND:buytable(playerid, params[]) // or CMD:mycommand(playerid, params[])
{
    IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, -1135.6499,-2856.1558,270.5641);
    if(fInfo[playerid][HASTABLE] == 0 && fInfo[playerid][Pt] == 0)
    {
fInfo[playerid][HASTABLE] = 1;
fInfo[playerid][TABLEID] = 2762;
GivePlayerMoney(playerid, -50);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"You have bought a wooden coffe table for £50.\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"In this verison of the filterscript you can only have 1 table\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"go to an area you want your table to be and type /placetable\");
}
else {
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"you all ready own a table or you are not in a furniture shop.\");
}
return 1;
}
//placing
COMMAND:placechair(playerid, params[]) // or CMD:mycommand(playerid, params[])
{
    if(fInfo[playerid][HASCHAIR] == 1 && fInfo[playerid][Pc] == 0)
    {
    new Float:x;
new Float:y;
new Float:z;
 
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    CX = x;
    CY = y;
    CZ = z - 0.8;
    fInfo[playerid][Cint] = GetPlayerInterior(playerid);
    fInfo[playerid][Cworld] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
    fInfo[playerid][Pc] = 1;
CreateDynamicObject(fInfo[playerid][CHAIRID], CX, CY, CZ, 0, 0, 0, fInfo[playerid][Cworld], fInfo[playerid][Cint], -1, 200.0);
}
else {
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"you don\'t have a chair please buy one from the furniture shop.\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"Or you have allready planted it.\");
}
return 1;
}
COMMAND:placetable(playerid, params[]) // or CMD:mycommand(playerid, params[])
{
    if(fInfo[playerid][HASTABLE] == 1 && fInfo[playerid][Pt] == 0)
    {
    new Float:x;
new Float:y;
new Float:z;
 
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    TX = x;
    TY = y;
    TZ = z - 0.8;
    fInfo[playerid][Tint] = GetPlayerInterior(playerid);
    fInfo[playerid][Tworld] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
    fInfo[playerid][Pt] = 1;
CreateDynamicObject(fInfo[playerid][TABLEID], TX, TY, TZ, 0, 0, 0, fInfo[playerid][Tworld], fInfo[playerid][Tint], -1, 200.0);
}
else {
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"you don\'t have a table please buy one from the furniture shop.\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"Or you have allready placed it.\");
}
return 1;
}
COMMAND:placebed(playerid, params[]) // or CMD:mycommand(playerid, params[])
{
    if(fInfo[playerid][HASBED] == 1 && fInfo[playerid][Pb] == 0)
    {
    new Float:x;
new Float:y;
new Float:z;
 
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    BX = x;
    BY = y;
    BZ = z - 0.8;
    fInfo[playerid][bint] = GetPlayerInterior(playerid);
    fInfo[playerid][bworld] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
    fInfo[playerid][Pb] = 1;
CreateDynamicObject(fInfo[playerid][bEDID], BX, BY, BZ, 0, 0, 0, fInfo[playerid][bworld], fInfo[playerid][bint], -1, 200.0);
}
else {
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"you don\'t have a bed please buy one from the furniture shop.\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF,\"Or you have allready placed it.\");
}
return 1;
}
Player(playerid)
{
new player[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, player, sizeof(player));
return player;
}
furn(playerid)
{
  new a[256]; format(a, sizeof(a), \"%s.ini\",udb_encode(Player(playerid)));
  return a;
}
SaveStats(playerid)
{
  dini_IntSet(furn(playerid), \"CX\", floatround(CX));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"CY\", floatround(CY));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"CZ\", floatround(CZ));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"TX\", floatround(TX));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"TY\", floatround(TY));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"TZ\", floatround(TZ));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"BX\", floatround(BX));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"BY\", floatround(BY));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"BZ\", floatround(BZ));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"HASCHAIR\", (fInfo[playerid][HASCHAIR]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"HASTABLE\", (fInfo[playerid][HASTABLE]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"HASBED\", (fInfo[playerid][HASBED]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"Cworld\", (fInfo[playerid][Cworld]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"Cint\", (fInfo[playerid][Cint]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"Tworld\", (fInfo[playerid][Tworld]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"Tint\", (fInfo[playerid][Tint]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"Bworld\", (fInfo[playerid][bworld]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"Bint\", (fInfo[playerid][bint]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"HasPlacedChair\", (fInfo[playerid][Pc]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"HasPlacedTable\", (fInfo[playerid][Pt]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"HasPlacedBed\", (fInfo[playerid][Pb]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"CHAIRID\", (fInfo[playerid][CHAIRID]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"TABLEID\", (fInfo[playerid][TABLEID]));
  dini_IntSet(furn(playerid), \"BEDID\", (fInfo[playerid][bEDID]));
}
LoadStats(playerid)
{
  CX = dini_Int(furn(playerid), \"CX\");
  CY = dini_Int(furn(playerid), \"CY\");
  CZ = dini_Int(furn(playerid), \"CZ\");
  TX = dini_Int(furn(playerid), \"TX\");
  TY = dini_Int(furn(playerid), \"TY\");
  TZ = dini_Int(furn(playerid), \"TZ\");
  BX = dini_Int(furn(playerid), \"BX\");
  BY = dini_Int(furn(playerid), \"BY\");
  BZ = dini_Int(furn(playerid), \"BZ\");
  fInfo[playerid][HASCHAIR] = dini_Int(furn(playerid), \"HASCHAIR\");
  fInfo[playerid][HASTABLE] = dini_Int(furn(playerid), \"HASTABLE\");
  fInfo[playerid][HASBED] = dini_Int(furn(playerid), \"HASBED\");
  fInfo[playerid][Cworld] = dini_Int(furn(playerid), \"Cworld\");
  fInfo[playerid][Cint] = dini_Int(furn(playerid), \"Cint\");
  fInfo[playerid][Tworld] = dini_Int(furn(playerid), \"Tworld\");
  fInfo[playerid][Tint] = dini_Int(furn(playerid), \"Tint\");
  fInfo[playerid][bworld] = dini_Int(furn(playerid), \"Bworld\");
  fInfo[playerid][bint] = dini_Int(furn(playerid), \"Bint\");
  fInfo[playerid][Pc] = dini_Int(furn(playerid), \"HasPlacedChair\");
  fInfo[playerid][Pt] = dini_Int(furn(playerid), \"HasPlacedTable\");
  fInfo[playerid][Pb] = dini_Int(furn(playerid), \"HasPlacedBed\");
  fInfo[playerid][CHAIRID] = dini_Int(furn(playerid), \"CHAIRID\");
  fInfo[playerid][TABLEID] = dini_Int(furn(playerid), \"TABLEID\");
  fInfo[playerid][bEDID] = dini_Int(furn(playerid), \"BEDID\");
}

 
Napjainkban multixxx95 lefordította még én elõttem link: http://gtaforum.hu/index.php?topic=15569.0

1493
Készülõ munkák / [FS] Lakókocsi
« Dátum: 2012. november 16. - 18:58:31 »
Nagyon jó ötlet merült fel benned,nagyon kíváncsi vagyok mit hozol ki belõle,a gondolat már megvan bennem.....Jó az elképzelés.

1494
Bemutatkozás / S[H]aKE
« Dátum: 2012. november 16. - 18:43:32 »
Üdv a fórumon.További jó fórumozást.

1495
Segítségkérés / Elõre készülõdés karácsonyra!
« Dátum: 2012. november 08. - 21:49:49 »
Köszönöm a sok segítséget,de nem tudna valaki aki ért hozzá pm-et dobni,lehet hogy nem jól csinálom.

1496
Segítségkérés / Elõre készülõdés karácsonyra!
« Dátum: 2012. november 07. - 22:03:34 »
Sziasztok hogy tudnám azt megoldani hogy havas legyen a terület?
Készülõdöm karácsonyra sapka scriptet is irtam meg most mapolom a karácsonyfát,+ ötleteket is kérnék ha vagytok szívesek!
Elõre is köszönöm a jó ötleteket +-al értékelem!

1497
Bemutatkozás / Tom_Hudson bemutatkozása!
« Dátum: 2012. november 07. - 19:36:00 »
Köccöntem!Zsolt hadd beszéljünk rég beszéltünk de nagyon...

1498
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szervernév váltó,Kapu script alap. By:Tom_Hudson
« Dátum: 2012. november 02. - 12:50:32 »
Köszönöm,a dicséretet és a kiegészítést is,hiba remélem nincs benn?mert szerómon is ezt használom teszteltem és megy rendesen,sebességgel sincs gond de azt persze lehet állítani.

1499
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szervernév váltó,Kapu script alap. By:Tom_Hudson
« Dátum: 2012. november 01. - 22:05:01 »
Köcce.:)

1500
Beszélgetés / Mit fogsz kapni karácsonyra??
« Dátum: 2012. november 01. - 16:38:05 »
Fényképezõt és új gépet,Am nekem is volt WII-m csak eladtam mert eszi az elemet és unalmas

Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 112
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal