Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 198
1486
Archívum / Új moderátorok
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 21:59:03 »
Gratulálok mindenkinek! Sok sikert ;)

1487
Függvények / StopRecordingPlayerData
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 21:39:05 »
StopRecordingPlayerData
Megállítja a felvételt, amit már a játékosról elindítottunk, a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StartRecordingPlayerData\">StartRecordingPlayerData</A> függvénnyel.


Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid    -  A játékos ID-je akirõl megállítjuk a felvételt.
Visszatérések:
Ennek a funkciónak nincsen visszatérési értékei.
Példa:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/stoprecording\", cmdtext))
    {
StopRecordingPlayerData(playerid);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A felvételed elkészült! Megtalálhatod a scriptfiles mappában!\");
return 1;
    }
}

 
Megjegyzések:
Ez a funkció a SA-MP 0.3a verzióban lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik.
Hozzátartozó funkció:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StartRecordingPlayerData\">StartRecordingPlayerData</A>    -     Elmenti a játékos mozgását egy fájlba.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopRecordingPlayerData

1488
Függvények / StartRecordingPlayerData
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 21:29:45 »
StartRecordingPlayerData
Elmenti a játékos mozgását egy fájlba, amit aztán egy NPC segítségével lehet reprodukálni.


Paraméterek:
 
(playerid, recordtype, recordname[])

 
playerid    -    A játékos ID-je akirõl készül a felvétel.
recordtype      -      A felvétel típusa:



PLAYER_RECORDING_TYPE_NONE      0       -         
PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER    1        Ha a játékos vezet
PLAYER_RECORDING_TYPE_ONFOOT    2       Ha a játékos gyalogol
 
recordname      -     A felvétel fájljának a neve. A fájlt a Szervermappa/scriptfiles mappába menti el .rec kiterjesztéssel.
Visszatérések:
A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
if (!strcmp(\"/vegyelfel\", cmdtext))
{
    if(GetPlayerState(playerid) == 1)
    StartRecordingPlayerData(playerid, PLAYER_RECORDING_TYPE_ONFOOT, \"Gyalogolok\"); //Elindítja a felvételt és a neve a fájlnak Gyalogolok.rec lesz.
    else if(GetPlayerState(playerid) == 2)
    StartRecordingPlayerData(playerid, PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER, \"Vezetek\"); //Elindítja a felvételt és a neve a fájlnak Vezetek.rec lesz.
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A felvétel elindult!\");
    return 1;
}

 
Megjegyzések:
Ez a funkció a SA-MP 0.3a verzióban lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik.
Hozzátartozó funkció:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopRecordingPlayerData\">StopRecordingPlayerData</A>  - Megállítja a játékosról készített felvételt.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/StartRecordingPlayerData

1489
Szkript kérések / Radio másképp
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 19:26:46 »
new weh[MAX_VEHICLES];
CMD:bekapcsol(playerid)
{
        new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
            if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0 || GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 1)
            {
                        weh[vehid] = 1;
                        PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"watafaka.com/234.mp3\");
                        for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerInVehicle(i, vehid)) return SendClientMessage(i,-1,\"Rádió bekapcsolva!\");
                }
                else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem te vezetsz!\");
        }
        else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz kocsiban!\");
        return 1;
}
CMD:kikapcsol(playerid)
{
        new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
            if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0 || GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 1)
            {
                        weh[vehid] = 0;
                        StopAudioStreamForPlayer(playerid);
                        for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerInVehicle(i, vehid)) return SendClientMessage(i,-1,\"Rádió kikapcsolva!\");
                }
                else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem te vezetsz!\");
        }
        else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz kocsiban!\");
        return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
        if(weh[vehicleid] == 1)
        {
            PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"watafaka.com/234.mp3\");
            SendClientMessage(playerid,-1,\"Szól a kocsiba a zene!\");
        }
    return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
        if(weh[vehicleid] == 1 && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
                        for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerInVehicle(i, vehid)) return              StopAudioStreamForPlayer(i);
        }
        else if(weh[vehicleid] == 1)
        {
        StopAudioStreamForPlayer(playerid);
        }
    return 1;
}

1490
Függvények / AttachObjectToObject
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 18:46:06 »
AttachObjectToObject
Rácsatolja a tárgyat, egy megadott másik tárgyra.


Paraméterek:
 
(objectid, attachtoid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ, SyncRotation = 1)

 
objectid      - Annak a tárgynak az id-je amelyikre csatolni szeretnénk. (Fõ tárgy)
attachtoid   -  Annak a tárgynak az id-je amelyiket csatolni szeretnénk. (Csatolt tárgy)
OffsetX        - A távolság a fõ tárgy és a csatolt tárgy közötti X irány.
OffsetY        - A távolság a fõ tárgy és a csatolt tárgy közötti Y irány.
OffsetZ        - A távolság a fõ tárgy és a csatolt tárgy közötti Z irány.
RotX        - Az X forgástengely a fõ tárgy és a csatolt tárgy között.
RotY        - Az Y forgástengely a fõ tárgy és a csatolt tárgy között.
RotZ        - A Z forgástengely a fõ tárgy és a csatolt tárgy között.
SyncRotation             - Szinkron fordulás. Ha az értéke 0 a tárgy forgatása nem változik. Példa: FerrisWheel filterscript.
Visszatérések:
A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
AttachObjectToObject(3454, 3423, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1); //a 2423-as tárgy rá lett csatolva a 3454-es tárgyra.

 
Megjegyzések:
Ez nem játékos tárgy (PlayerObject) verzió.

A funkció a SA-MP 0.3d verziójába lett hozzáadva így az elõzõ verzióknál nem mûködik.

Hozzátartozó funckiók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject\">CreateObject</A>: Létrehoz egy tárgyat.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObject\">DestroyObject</A>: Töröl egy tárgyat.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidObject\">IsValidObject\"</A>: Megnézi hogy létezik-e a tárgy.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject\">MoveObject</A>: Elmozdít egy tárgyat.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopObject\">StopObject</A>: Megállítja a mozgó tárgyat
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectPos\">SetObjectPos</A>: Beállítja a tárgy pozícióját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectRot\">SetObjectRot</A>: Beállítja a tárgy forgási pontjait.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectPos\">GetObjectPos</A>: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectRot\">GetObjectRot</A>: Lekérdezi a tárgy forgási pontját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject\">CreatePlayerObject</A> : Létrehoz egy tárgyat az adott játékosnak.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject\">DestroyPlayerObject</A> : Törli a játékos tárgyát.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidPlayerObject\">IsValidPlayerObject</A> : Lekérdezi hogy a játékos tárgya létezik-e.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/MovePlayerObject\">MovePlayerObject</A> : Elmozdítja a játékos tárgyát.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopPlayerObject\">StopPlayerObject</A> : Megállítja a játékos mozgó tárgyát.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectPos\">SetPlayerObjectPos</A> : Beállítja a játékos tárgy pozícióját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectRot\">SetPlayerObjectRot</A> : Beállítja a játékos tárgy forgási pontját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectPos\">GetPlayerObjectPos</A> : Lekérdezi a játékos tárgyának a pozícióját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectRot\">GetPlayerObjectRot</A> : Lekérdezi a játékos tárgyának a forgási pontját.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachPlayerObjectToPlayer\">AttachPlayerObjectToPlayer</A> : Rácsatolja a játékos tárgyat, egy adott játékosra.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToObject

1491
Szkript kérések / Radio másképp
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 18:12:22 »

new weh[MAX_VEHICLES];
CMD:bekapcsol(playerid)
{
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0 || GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 1)
    {
   weh[vehid] = 1;
   PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"watafaka.com/234.mp3\");
   for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerInVehicle(i, vehid)) return SendClientMessage(i,-1,\"Rádió bekapcsolva!\");
}
else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem te vezetsz!\");
}
else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz kocsiban!\");
return 1;
}
CMD:kikapcsol(playerid)
{
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0 || GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 1)
    {
   weh[vehid] = 0;
   StopAudioStreamForPlayer(playerid);
   for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerInVehicle(i, vehid)) return SendClientMessage(i,-1,\"Rádió kikapcsolva!\");
}
else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem te vezetsz!\");
}
else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz kocsiban!\");
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(weh[vehicleid] == 1)
{
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Szól a kocsiba a zene!\");
}
    return 1;
}

 

Idézetet írta: ~DuMBasS date=1377702563\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42046\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
~ Valamint az sem lenne hátrány ha pl nyitvahagyják a kocsi ajtaját de nem kapcsolták ki benne a zenét akkor az bizonyos távolságig hallatszik, de ez már csak +.
 
Ilyet nem lehet.

1492
SA-MP: Szerverfejlesztés / bRace v1 - Race Editor + Filterscript
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 16:06:17 »
Idézetet írta: BoOy date=1377676183\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42015\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm mindenkinek! :)  <3
 

1493
SA-MP: Szerverfejlesztés / bRace v1 - Race Editor + Filterscript
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 09:49:43 »
Köszönöm mindenkinek! :)

1495
SA-MP: Szerverfejlesztés / bRace v1 - Race Editor + Filterscript
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 22:48:22 »
Köszi Zyzu ;)  <3

1496
SA-MP: Szerverfejlesztés / bRace v1 - Race Editor + Filterscript
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 22:13:53 »
bRace
 

Gyors verseny készítés, jó játékélmény.
 


Sziasztok. Szeretném publikálni a nemrég készített verseny szkriptemet. A szkriptnek van egy verseny editor része amivel versenyt lehet készíteni: meglehet adni a nevét, a típusát, hogy milyen kocsival versenyezzünk, a körök számát, és hogy mennyi legyen a verseny ideje.
Funkciói:
 

  • /buildrace    -    Verseny Editor megnyitása


  • /race           -     Versenylista, illetve itt tudod elindítani a versenyeket


  • /joinrace      -     Versenyhez csatlakozás


  • /leaverace   -     Versenybõl lecsatlakozni


Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130828/race1_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130828/race2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130828/race3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130828/race4_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Letöltés:
<A HREF=\"http://www.solidfiles.com/d/aa6f295702/\">Solidfiles - Race Editor + FS</A>

1497
Függvények / heapspace
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 22:01:57 »
Heapspace
Visszatér a szabad tárhely értékével. (MB-ban méri)


Paraméterek:
A függvénynek nincsenek paraméterei.
Visszatérési értéke:
A szabad hely értékével tér vissza. A \"Stack\" és a \"Heap\" egy közös memóriát foglalnak, ezért ez az érték megmutatja, hogy mekkora szabad tárhely maradt.
Példa:
 
public OnGameModeInit()
{
    printf(\"Szabad tarhely: %i kilobyte.\", heapspace() / 1024);
    return 1;
}

 
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Heapspace

1498
Segítségkérés / radio tömb bibi
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 15:52:17 »
hopp a linknél lemaradt ez: [128]
 
enum radioinfo
{
        radionev[128],
        link[128],
}
new radiok[][radioinfo] =
{
(131)RiseFm\",\"http://live.risefm.hu:8080/radio\"},
{\"Radio 1\",\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\"}
};

1499
Segítségkérés / IsPlayerInRangeOfPoint több helyen is
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 11:14:36 »
OFF: Csak ha kérdeznéd h. \"bõvvebben\":



CMD:test(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, hely1x, hely1y, hely1z) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, hely2x, hely2y, hely2z) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, hely3x, hely3y, hely3z))
    {
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Bennevagy valamelyikbe!\");
}
else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy eggyikbe se.\");
return 1;
}

1500
Segítségkérés / radio tömb bibi
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 11:05:31 »
Felkell venni a nevet és a linket :)
 
enum data
{
name[64],
link
}
new radiok[][data] =
{
{\"RiseFm\",\"http://live.risefm.hu:8080/radio\"},
{\"Radio 1\",\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\"}
};
CMD:radio(playerid, params[])
{
new string[128];
for (new i=0; i < sizeof(radiok); i++)
{
format(string,sizeof string,\"%s%s\\n\",string,radiok[name]);
}
    ShowPlayerDialog(playerid,radiolist, DIALOG_STYLE_LIST, \"Rádiók:\",string, \"Választ\", \"Kilép\");
    return 1;
}
PlayAudioStreamForPlayer(playerid,radiok[listitem][link]);

Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal