Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZeRo

Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 306
1486
Beszélgetés / Play 1 Night
« Dátum: 2011. július 07. - 18:49:17 »
Én egyik pont oldalán sem vagyok, mert ha multizunk akkor mindig jól elvagyunk( =stunt ), de azt is figyelembe vehetitek szerintem, hogy valakiknek pont az RP jelent akkora örömöt, mint nektek a fent leírtak. Ez is csak szemlélet kérdése. :)

1487
Segítségkérés / Billentyûzet Lekérés.
« Dátum: 2011. július 07. - 15:26:21 »
Így tudod megkeresni az összeset:
[pawn]
public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys ) {
    new szStr[ 16 ];
    format( szStr, sizeof szStr, \"KEY: %d\", newkeys );
    SendClientMessage( playerid, 0x00FF00AA, szStr );
    return 1;
}
[/pawn]
   
És ami értéket kapsz, azt esetleg visszakeresheted az a_samp.inc függvénykönyvtárból, ott vannak definiálva.

1488
Segítségkérés / Megtévesztés
« Dátum: 2011. július 07. - 13:33:16 »
[pawn]
#include < a_samp >
new bool: bWarned[ MAX_PLAYERS ];
public OnPlayerConnect( playerid ) {
    bWarned[ playerid ] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerText( playerid, text[  ] ) {
    if( !strcmp( \" /q\", text, true ) ) {
        if( bWarned[ playerid ] ) {
            bWarned[ playerid ] = false;
            Kick( playerid );
        } else {
            bWarned[ playerid ] = true;
            SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"A /q nem engedélyezett a chaten, ha még egyszer beírod, a szerver kickel.\" );
        }
    }
    return 1;
}
[/pawn]
Lehagytam a függvénykönyvtár beágyazását, mert azt hittem egyértelmû, de többször nem fogom, hiszen nem tudom megítélni, hogy ki mennyire kezdõ, még egyszer elnézést kérek. ;)


@ScreaM: Logikai változó. :P

1489
Beszélgetés / Mit nem adnék egy ilyenért a közelemben...
« Dátum: 2011. július 07. - 12:17:25 »
Showtimeról és Damien Waltersrõl mi a véleményed?
E: Lassan nyithatnunk ennek egy külön témát lol ;D

1490
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2011. július 07. - 12:15:39 »

1491
Segítségkérés / Megtévesztés
« Dátum: 2011. július 07. - 11:58:43 »
[pawn]
new bool: bWarned[ MAX_PLAYERS ];
public OnPlayerConnect( playerid ) {
    bWarned[ playerid ] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerText( playerid, text[  ] ) {
    if( !strcmp( \" /q\", text, true ) ) {
        if( bWarned[ playerid ] ) {
            bWarned[ playerid ] = false;
            Kick( playerid );
        } else {
            bWarned[ playerid ] = true;
            SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"A /q nem engedélyezett a chaten, ha még egyszer beírod, a szerver kickel.\" );
        }     
    }
    return 1;
}
[/pawn]
Próbáld meg ezt, tesztelni nem tudom.

1492
Stunt / Stunt Chat
« Dátum: 2011. július 07. - 11:36:54 »

1493
Stunt / Stunt Chat
« Dátum: 2011. július 07. - 01:03:30 »
MIÉRT NEM JÓ NEKEM A KÉP TE

1494
Beszélgetés / Sorozatok
« Dátum: 2011. július 06. - 22:44:47 »
Hõsök, Lost, Így jártam anyátokkal, Family Guy, Amerikai Fater = WIN

1495
Szkript kérések / PositionLoader másképp.
« Dátum: 2011. július 06. - 22:38:28 »
Összedobtam gyorsan egyet, de nem tudom tesztelni, mert nem látom a saját szerverem. :O
 

#include < a_samp >
new iLastVeh[ MAX_PLAYERS ];
new Float: fSavedPos[ MAX_PLAYERS ][ 3 ];
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( !strcmp( \"/sp\", cmdtext, true ) ) {
GetPlayerPos( playerid, fSavedPos[ playerid ][ 0 ], fSavedPos[ playerid ][ 1 ], fSavedPos[ playerid ][ 2 ] );
SendClientMessage( playerid, 0x00FF00AA, \"Pozíció elmentve!\" );
return 1;
}
if( !strcmp( \"/lp\", cmdtext, true ) ) {
    if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_ONFOOT ) {
        PutPlayerInVehicle( playerid, iLastVeh[ playerid ], 0 );
}
    SetPlayerPos( playerid, fSavedPos[ playerid ][ 0 ], fSavedPos[ playerid ][ 1 ], fSavedPos[ playerid ][ 2 ] );
SendClientMessage( playerid, 0x00FF00AA, \"Pozíció betöltve!\" );
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle( playerid, vehicleid ) {
iLastVeh[ playerid ] = vehicleid;
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys ) {
if( ( newkeys & KEY_FIRE ) && ( newkeys & KEY_WALK ) ) {
    if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_ONFOOT ) {
        PutPlayerInVehicle( playerid, iLastVeh[ playerid ], 0 );
}
    SetPlayerPos( playerid, fSavedPos[ playerid ][ 0 ], fSavedPos[ playerid ][ 1 ], fSavedPos[ playerid ][ 2 ] );
SendClientMessage( playerid, 0x00FF00AA, \"Pozíció betöltve!\" );
}
return 1;
}
//by ZeRo

1496
Stunt / Stunt Chat
« Dátum: 2011. július 06. - 19:24:38 »
Lehet, ez a poén kb olyan szintû volt. :(

1497
Stunt / Epic squalo spot
« Dátum: 2011. július 06. - 19:24:14 »
dunno, don\'t care

1498
Stunt / Stunt Chat
« Dátum: 2011. július 06. - 19:19:22 »
Felmentem Jackob néven ^-^

1499
Stunt / Stunt Chat
« Dátum: 2011. július 06. - 19:15:23 »
lol Jackob tudom hogy nem volt vicces, de azért nem kellett volna bannolni :S

1500
Stunt / Epic squalo spot
« Dátum: 2011. július 06. - 19:10:43 »
Idézetet írta: Lolko date=1309972104\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9402\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
overused= mikor van EGY spotod,és rengeteg dologgal eggyüt landolod(ilyen triplanabump2bump2preci pl)
 
Amúgy nem, hanem hogy máshogy már landolták, pl az elsõ kerítésbumpból landolták az egyik háztetõt, meg grindeltek a tornyok mögötti kerítésen( csak példák ), és ezért ez egy másik lehetõség, de engem ez nem szokott érdekelni egészen addig amíg maga a stunt új. :)

Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal