Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kadaradam

Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 172
1486
Segítségkérés / Teleport help
« Dátum: 2011. december 02. - 15:29:37 »
..
[pawn]/*
--------------------LV, SF, LS teleports----------------
Island teleports ver 1.0
Thanks to Jasen for helping me throught this
By Benne
*/
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#define DIALOGID 3300
#define VehicleID 3300
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n  Go to LS, SF or LV.\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext&#91;])
{
   if (strcmp(\"/tele\", cmdtext, true, 10) == 0)
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportok\", \"Általános teleportok\\nDriftek\\nStuntok\\nEgyéb\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/kar\", cmdtext, true, 10) == 0)
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+10, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Created By\", \"Teleport to LV/SF/LS was created by Benne\\nThanks to Jasen\\n Type /teleport to open up the teleport dialog.\", \"OK\", \"\");
      return 2;
   }
   return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext&#91;])
{
if(dialogid == DIALOGID) // Teleport Dialog
{
   if(response)
   {
            if(listitem == 0) // Általános teleportok
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Általános teleportok\", \"Sf\\nLv\\nAir-lv\\nAir-sf\\nJizzy\\nChilliad\\nTengerpart\\nSivatag\\nKezd\\nGetto\\nVissza\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 1) // Driftek
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Driftek\", \"Drift1\\nDrift2\\nDrift3\\nVissza\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
      }
      if(listitem == 2) // Stuntok
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Stuntok\", \"Mcdonald\\nVissza\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
            }
            if(listitem == 3) // Egyéb
      {
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Egyéb\", \"Tuningolo\\nVissza\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
            }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+0) // Általános teleportok
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0) // SF
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetPlayerPos(playerid,-1967.9850,293.9560,35.1719);
                SetVehiclePos(VehicleID,-1976.4326,288.0257,35.1719);
      }
      if(listitem == 1) // LV
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetVehiclePos(VehicleID,2187.5503,1675.6205,11.1074);
                SetPlayerPos(playerid,2187.5503,1675.6205,11.1074);
      }
      if(listitem == 2) // Air-lv
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetVehiclePos(VehicleID,1412.2479,1844.7388,10.8287);
                SetPlayerPos(playerid,1412.2479,1844.7388,10.8287);
      }
      if(listitem == 3) // Air-sf
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
                SetVehiclePos(VehicleID,-1645.8783,-287.2897,14.1484);
                SetPlayerPos(playerid,-1645.8783,-287.2897,14.1484);
      }
      if(listitem == 4) // Jizzy
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
                SetVehiclePos(VehicleID,-2630.2886,1355.5831,7.1028);
                SetPlayerPos(playerid,-2620.5840,1403.6141,7.0938);
      }
      if(listitem == 5) // Chilliad
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
                SetVehiclePos(VehicleID,-2241.4741,-1732.2726,480.3542);
                SetPlayerPos(playerid,-2241.4741,-1732.2726,480.3542);
      }
      if(listitem == 6) // Tengerpart
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
                SetVehiclePos(VehicleID,317.6685,-1784.0103,4.6933);
                SetPlayerPos(playerid,317.6685,-1784.0103,4.6933);
      }
      if(listitem == 7) // Sivarag
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
                SetVehiclePos(VehicleID,405.8245,2483.0779,16.4844);
                SetPlayerPos(playerid,405.8245,2483.0779,16.4844);
      }
      if(listitem == 8) // Kezd
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
                SetVehiclePos(VehicleID,1995.9027,-2638.5066,13.5469);
                SetPlayerPos(playerid,1984.1838,-2659.3738,21.7390);
      }
      if(listitem == 9) // Getto
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
                SetVehiclePos(VehicleID,2499.9438,-1683.9733,13.4124);
                SetPlayerPos(playerid,2499.9438,-1683.9733,13.4124);
      }
      if(listitem == 10) // Vissza
           {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportok\", \"Általános teleportok\\nDriftek\\nStuntok\\nDm\\nEgyéb\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
      }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+1) // Driftek
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0) // Drift1
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
         SetVehiclePos(VehicleID,-2408.0193,-598.2673,132.6484);
         SetPlayerPos(playerid,-2408.0193,-598.2673,132.6484);
      }
      if(listitem == 1) // Drift2
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
         SetVehiclePos(VehicleID,-343.0818,1541.9465,75.5625);
         SetPlayerPos(playerid,-343.0818,1541.9465,75.5625);
      }
      if(listitem == 2) // Drift3
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
          SetVehiclePos(VehicleID,2272.3330,1388.4868,42.8203);
          SetPlayerPos(playerid,2272.3330,1388.4868,42.8203);
      }
            if(listitem == 3) // Back
      {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportok\", \"Általános teleportok\\nDriftek\\nStuntok\\nDm\\nEgyéb\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
      }
   }
   return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+3) // Stuntok
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0) // Mcdonald
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
         SetVehiclePos(VehicleID,1030.8206,-455.0317,51.4649);
         SetPlayerPos(playerid,1030.8206,-455.0317,51.4649);
      }
      if(listitem == 1) // Back
      {
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportok\", \"Általános teleportok\\nDriftek\\nStuntok\\nDm\\nEgyéb\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
      }
   }
   return 1;
   if(dialogid == DIALOGID+4) // Egyéb
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0) // Tuningolo
      {
         SetPlayerInterior(playerid, 0);
                SetVehiclePos(VehicleID,-2691.6287,217.4170,4.1797);
                SetPlayerPos(playerid,-2691.6287,217.4170,4.1797);
      }
      if(listitem == 1) // Back
      {
               ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportok\", \"Általános teleportok\\nDriftek\\nStuntok\\nDm\\nEgyéb\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
      }
      }
   }
   return 1;
}
return 0;
 }
[/pawn]

1487
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. december 01. - 16:00:31 »
Haha megjelent a 0.3d(nem teszt verzió)! :D

1488
Segítségkérés / NAGY DIALOG HIBA
« Dátum: 2011. december 01. - 08:09:48 »
A string hosszánál lesz a baj szerintem!
Rakd nagyobbra a változót!

1489
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. november 30. - 21:34:14 »
Idézetet írta: .:Secur:. date=1322684372\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Karácsonyfa id-je micsoda?
0.3c
 
19076

1490
Segítségkérés / Hangok, lejátszása
« Dátum: 2011. november 30. - 16:17:04 »
Az nem oldható meg!
Majd 0.3d-ben
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayAudioStreamForPlayer

1491
Segítségkérés / LS lift script
« Dátum: 2011. november 30. - 14:37:32 »
Ami rossz benne, hogy kiválasztom, hogy hanyadik emeletre szeretnék menni és semmit sem csinál. [/quote]
Rakd be a Mod-ba vagy rakd be ELSÕ Filterscriptnek!

1492
Segítségkérés / Ezek milyen SA:MP Verziók??
« Dátum: 2011. november 30. - 08:43:42 »
Title:     SA-MP 0.3a Anderius Rev C[/quote]
Vagyis SA-MP 0.3a

1493
Segítségkérés / LS lift script
« Dátum: 2011. november 30. - 07:57:17 »

1494
Segítségkérés / Hangok, lejátszása
« Dátum: 2011. november 29. - 20:56:46 »
Gondolom audio pluginnal!
[pawn]Audio_Play(playerid, handleid, false, false, false);[/pawn]
http://sampforum.hu/index.php?topic=4968.0

1495
Archívum / Új Globális Moderátor
« Dátum: 2011. november 29. - 17:02:09 »
Grat ;)

1496
Segítségkérés / Rengeteg object 5000+
« Dátum: 2011. november 29. - 16:00:46 »
A CreateObject foglalja a globális objecteket,ha streamert használ,annyival kevesebbet tölt be!
Szóval konvertálja át CreateObject-eket  streameres objectekre!

1497
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay
« Dátum: 2011. november 29. - 08:18:18 »
Szerintem nagyon jó kis szerver!
  • RP-s közösség
  • Egyedi mód
  • Segítõkész,egyben jó fej adminok
  • Jó fej játékosok

Szoktam is fent lenni :)


Egyedül a honlap rossz,mivel az atw nagyon lassú tárhely,és ez meg is mutatkozik!
Csomószor 2X kell betöltenem,hogy behozza,meg jelenleg be sem töltõdik nekem!
000webhost az jó (nekem is ez van,és még nem nagyon volt leállás) ha költöztetésen gondolkoztok és ingyeneset akartok!
De minez csak egy ötlet volt! ;)

1498
Segítségkérés / Elsõ csatlakozásnál kérdések.
« Dátum: 2011. november 27. - 11:02:46 »
Idézetet írta: Ð í e s e £ date=1322387739\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13767\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az attól függ hogy MySQL-t használsz adatbázisnak,vagy file-b mented ki a játékos adatait.
Egyébként lekéred hogy van e karaktere,és ha nincs,akkor csinálsz egy kérdõívet az \"OnPlayerConnect\" függvény alá,dialoggal,vagy ahogy óhajtod   ^-^
 

\" regisztrációnál \" kiad egy kérdõívet ??[/quote]
Nem kell lekérni,elég ha regisztrációnál behoz egy dialogot,(OnDialogResponse callback-nél meg beállítod)!
Létrehozol egy változót:
[pawn]new eletkor;[/pawn]
Csinálsz egy inputtextes dialogot regisztrációnál!
OnDialogResponse-nél meg beállítod,hogy a változó értéke egyenlõ legyen a beírt számmal!
[pawn]inputtext = eletkor;[/pawn]
majd ezt elmented

1499
[pawn]while(vehicles < MAX_VEHICLES)
{
//ide rakd a cuccost
}[/pawn]
kihagytad a {  , } jeleket

1500
Segítségkérés / Parancs Hiba!!!
« Dátum: 2011. november 26. - 16:12:54 »
[pawn]return 0;
}
[/pawn]
-val zárd le az egészet

Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 172
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal