Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 97 98 [99] 100 101
1471
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bike Shop
« Dátum: 2012. június 24. - 16:01:52 »
Elnézést, hogy utólag írok, szép map ment a +
Kérdés:Az épületnek a körvonalát azt a narancssárga \'téglasor\' az mi az object Id-je? Egy csomót kerestem de nem találtam  :D

1472
Készülõ munkák / [MAP]FortCarson
« Dátum: 2012. június 23. - 19:01:20 »
Köszönöm, szerintem is  :D Am be fog kerûlni még 100 százalék a virágárús és az uszoda valamint a suli és 30 százalék, hogy egy templom is az intiével.

1473
Készülõ munkák / [MAP]FortCarson
« Dátum: 2012. június 22. - 17:42:27 »
Köszönöm.

1474
Készülõ munkák / [MAP]FortCarson
« Dátum: 2012. június 22. - 13:07:33 »
FortCarson Map
 
Üdvözletem!
Már elég rég nem publikáltam egyik mûvemet se, és nem is volt nagyon kedvem mappolni, elég lusta voltam.Ám megint kedvem támadt hozzá és ezzel a mappal szeretnék minden olyan playernek segíteni aki FortCarsonba szeretné kiépíteni RP szerverét.
A map taralmazza:
-Mentõ HQ-t                            -Halász Munka helyét                               -Parkot                              -Színpadot
-Taxi HQ-t                              -Árucikkeket szállitó helyét                      -Clubb(ok)at                        -Yacht Clubot
-Rendõr HQ-t                           -Postás munka helyét                                -SuperMarketet                  -Polgármester székhelyét
-Szerelõ HQ-t                          -Rakodós munka helyét                              -Ruhaboltot                       
-Tûzoltõ HQ-t                          -Szemétszállitó helyét                             -Éttermet
-Rádiós HQ-t                                                                                        -Pizzázót
-Rendõr HQ-t                                                                                       -Kávézót
-Telefontársaság \'HQ\'-t                                                   
Nos, ha minden igaz és belefér akkor ezek lesznek azok amik bekerûlnek.Elõször megcsinálom kivûlrõl (amit lehet) aztán, ha az összes meg van a fentiek közûl belekezdek az interiorokba is.Ha FortCarsonba nem fér a mapp akkor keresek  egy nagyobb több megyébõl álló helyet.
A mappot jõvõhét hétfõtöl kezdem el csinálni határidõt nem tudok mondani.Szivesen várok ötleteket HSZ-be.

1475
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. június 20. - 15:57:01 »
Idézetet írta: tudvari date=1340193863\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de hát ha csökkentem a magasságot,attól csak a seggénél lesz,nem a kezénél...
 
Akkor a Y kordinátát kicsitt vidd feljebb és akkor elméletileg a kezénél kell legyen, de ezt tapasztald ki állítgasd és meglesz az  ;)

1476
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. június 20. - 13:51:27 »
Idézetet írta: tudvari date=1340188907\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Googleön keresgéltem,de nem találtam.
Az a baj,ezzel a kódal amit írtál,hogy a fejem mögé csatolja a kosarat. :S
Nincs másik objekt,ami nem 6 másik kosárból áll?:D és nincs támasztója alul?
 
Fail.A kódnál talán az utolsó sort kéne javítsd ott is a magasságot csökkenteni
Sajnos 1 object ebbõl nincs : /
 

 

 

Hali.
Van valami ilyesmi objekt?
\"viz.JPG\"
Ezt egy szökõkútból vágtam ki, de van olyan objekt, ami csak olyan víz és nincs alatta semmi?
 
[/quote]
Szia, víz object nagyon nincs.Adok egy tippet, ha ehez hasonlót szeretnél.Kérd le a 3515-ös objectet, majd a fenti XYZ kordinátáknál a Z-nél csökkentsd az értéket így az alapja lemegy, és a víz pedig fentmarad.
 
[/quote]
Igen, már azt használom, csak úgy használom hogy játékoshoz csatolom, és ha az a játékos meghal, vagy magasabbra megy, akkor látszik sajnos..
 
[/quote]
Hát ez ellen sajnos nincs mit tenni, ez így marad, más vizobject talán 2-3 van, de azok nem ilyenek  :confused:

1477
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. június 20. - 12:18:06 »
Idézetet írta: Ryuuzaki date=1339954889\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali.
Van valami ilyesmi objekt?
\"viz.JPG\"
Ezt egy szökõkútból vágtam ki, de van olyan objekt, ami csak olyan víz és nincs alatta semmi?
 
Szia, víz object nagyon nincs.Adok egy tippet, ha ehez hasonlót szeretnél.Kérd le a 3515-ös objectet, majd a fenti XYZ kordinátáknál a Z-nél csökkentsd az értéket így az alapja lemegy, és a víz pedig fentmarad.
 

Mi a bevásárló kosár ID-je?A sárgára gondolok ami kézben kell tartani,nem a nagy kerekesre.
És ha már itt vagyok,valaki megcsinálná nekem  AttachObjectToPlayer-el,hogy az object a player kezében legyen? Köszi
 
[/quote]
Bevásárló kocsi ID: 1885 vagy 2365 ezek mind olyanok csak más a szinük, az egyik tipikus narancs, a másik asszem fehér vagy halvány szürke
AttachObjectToPlayer tessék, de nem biztos, hogy jó, szóval ha nem megy akkor gúgli a barátod :) :
 
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        new kosar;
        GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
        kosar = CreateObject(1885,X,Y,Z,0.0, 0.0, 96.0);
        AttachObjectToPlayer( kosar, playerid, 0.0, -0.4, 0.3, 0, 1.5, 2 );

 
Tessék, remélem mindenkinek segíthettem, ha valamit nem tudtok HSZ formájába kérdezhettek és megadom rá a választ (Feltéve, ha tudom)

1478
SA-MP: Szerverfejlesztés / DS CLUB
« Dátum: 2012. június 17. - 11:30:06 »
Köszönöm mindkettõtöknek  :)

1479
Beszélgetés / Cikis helyzetek
« Dátum: 2012. június 16. - 13:21:25 »
A sulink két emeletes.Na mi pont a felsõ emeleten vagyunk abba az osztályba amelyik az utcára és a járdára nyillik.Mi szoktunk azzal hülyéskedni, hogy ki tudd több járókelõt leköpni ( :D).Hát nem nézek ki az ablakon kiköpök, na és kinek adtam egy HadShotot?Hát a mélyen tisztelt Történelmet tanító elvtársnak.Egybõl felnéz erre az elsõ ablakban egy osztálytársam ott bámészkodik.Bejön az osztályba elkezdi neki, hogy, hogy meri köpdösni a járókelõket?! A gyerek csak nézett azt se tudta eszik vagy isszák.Másnap bejön órára, teljesen nyugodt, kihívja a gyereket feleni, azt mondja: \"Hadd halljam a leckét\". A gyerek megszólal az ötödik szónál aztmondja, ügyes felelés, karó.  :D Fail  :P
Még egy story az iskolámmal.Volt egy portásunk aki elég hard szinten alkoholista.Mindig hozott magával egy kis pálinkát vagy sört és amikor nem látta senki szépen meghúzta.Na egyszer jön be egy anyuka, a portás berúgva.Az anyuka oda megy hozzá és a gyerekének vitt uzsonnát.A portás mondja kövesse.Elvezeti a WC ott azt mondja, itt látta a köjköt, s menjen be.A nõ furcsán néz, de bemegy a portás rázárja az ajtót és elmegy röhögve  :D. Aztán végûl valaki kiengedte az anyukát és a portást meg elbocsájtották. (Megjegyzem én ezt csak hallomásból tudom nem voltam a szemtanúja)

1480
SA-MP: Szerverfejlesztés / DS CLUB
« Dátum: 2012. június 14. - 20:38:53 »
Nagyon szépen köszönöm  :)

1481
SA-MP: Szerverfejlesztés / DS CLUB
« Dátum: 2012. június 13. - 18:33:10 »
Kösznöm szépen mindenkinek ;)

1482
SA-MP: Szerverfejlesztés / DS CLUB
« Dátum: 2012. június 12. - 14:24:29 »
Köszönöm szépen mindenkinek! És csak nyugodtan.Annyit elárúlok, ha lesz idõm akkor csinálok egy ennél ütõsebb mappot ami jobb lesz  :D Mindíg törekedek arra, hogy bárhova fel lehessen használni:Fun, RPG, Stunt és más egyébb helyekre  ;)

1483
Grafikai Munkák/Logók / SAMPFORUM.HU Logo
« Dátum: 2012. június 11. - 11:23:06 »
Nekem tetszik, jól néz ki, ment a +  :)

1484
SA-MP: Szerverfejlesztés / DS CLUB
« Dátum: 2012. június 11. - 11:19:03 »
Neked is nagyon szépen köszönöm, a te véleményed nekem sokat számít  ;)

1485
SA-MP: Szerverfejlesztés / DS CLUB
« Dátum: 2012. június 11. - 10:29:42 »
Köszönöm szépen  :)

Oldalak: 1 ... 97 98 [99] 100 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal