Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1471
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Limuzin interior« Dátum: 2013. augusztus 29. - 22:10:04 »
És ezt nem a \"hivatalos oldalról áthozott szkriptek\" topic-ba kéne át tenni? ::|
Bocsánat az offolásért. 1472
Segítségkérés / Spawn váltás« Dátum: 2013. augusztus 29. - 15:29:09 »
ez csak egy példaszkript volt, én se így gondoltam, csak ebbe benne vannak a fontos cuccok.
pm-be küldd el a szkriptet, aztán majd leírod h. hogy oldottam(oldottuk) meg. [mod]Ne PM -ben intézzétek mivel lehet másnak is szüksége lesz erre a kódra![/mod] 1473
Segítségkérés / fuel« Dátum: 2013. augusztus 29. - 14:50:50 »COMMAND:fuelall(playerid, params[]) 1474
Archívum / Cr4zy-Nuxe RolePlayGame Szerver Nyító« Dátum: 2013. augusztus 29. - 14:46:43 »
Szép leírás, csak kár hogy nem a szkripteléshez tartozik.
1475
SA-MP: Szerverfejlesztés / bRace v1 - Race Editor + Filterscript« Dátum: 2013. augusztus 29. - 14:43:05 »
hm.. ez furcsa. :hmmm:
Mennyi ellenõrzõpontot raktál le? 1476
Segítségkérés / Spawn váltás« Dátum: 2013. augusztus 29. - 14:37:45 »
Használj változókat.
Például: Az elsõ csapatnak legyen az értéke 0, és defináljuk TEAM_KATONA-ként. A másodiknak csapatnak legyen az értéke 1, és defináljuk TEAM_MENTOS-ként. A harmadiknak csapatnak legyen az értéke 2, és defináljuk TEAM_CIVIL-ként. Csapatok beállítása: SetPlayerTeam(playerid,TEAM_KATONA); Számozzuk meg az alap spawn helyeknek hogy melyik csapathoz valóak: area51= TEAM_KATONA sfkorhaz= TEAM_MENTOS lsgetto= TEAM_CIVIL Teljes szkript: #include <a_samp>
} return 1; } CMD:sfkorhaz(playerid,params[]) { new sor; if(sscanf(params,\"d\",sor)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /sfkorhaz (0-2)\"); if(sor > 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /sfkorhaz (0-2)\"); new teamid = GetPlayerTeam(playerid); if(sfkorhaz[sor][team] != teamid) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem elérhetõ a spawn hely a csapatod számára\"); else { SetPlayerPos(playerid,sfkorhaz[sor]
} return 1; } CMD:lsgetto(playerid,params[]) { new sor; if(sscanf(params,\"d\",sor)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /lsgetto (0-2)\"); if(sor > 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /lsgetto (0-2)\"); new teamid = GetPlayerTeam(playerid); if(lsgetto[sor][team] != teamid) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem elérhetõ a spawn hely a csapatod számára\"); else { SetPlayerPos(playerid,lsgetto[sor]
} return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid,classid) { if(classid == 0) { SetPlayerTeam(playerid,TEAM_KATONA); } if(classid == 1) { SetPlayerTeam(playerid,TEAM_MENTOS); } if(classid == 2) { SetPlayerTeam(playerid,TEAM_CIVIL); } return 1; } 1477
Függvények / SetDeathDropAmount« Dátum: 2013. augusztus 29. - 13:40:16 »Idézetet írta: SnooP date=1377776235\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42093\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic current = jelenlegi => A jelenlegi SA:MP Verzióban nem mûködik a függvény. (bár a 0.3c óta ez van)Akkor most már értem Köszi Snoop! Én csak jót akarok nem kell ezért letámadni mert nem mûködõ függvényt írtam le :O 1478
Függvények / SetDeathDropAmount« Dátum: 2013. augusztus 29. - 13:17:27 »
Mert a nem elérhetõ függvényeknél volt, és azokat lehet leírni.
Majd valamelyik Moderátor, vagy Adminisztrátor eldönti, hogy fölösleges-e. 1479
Függvények / SetDeathDropAmount« Dátum: 2013. augusztus 29. - 13:07:36 »Idézetet írta: Rupert date=1377774235\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42093\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha nincs funkciója akkor mit csinál?Sajnos nincs leírás róla, ezért nem tudtam, hogy készítsek-e leírást errõl vagy ne. A wikin se írtak semmit :/.
1480
Függvények / SetDeathDropAmount« Dátum: 2013. augusztus 29. - 12:54:31 »
SetDeathDropAmount
Ez a függvény a jelenlegi SA-MP verzión nem mûködik. Paraméterek: (amount) amount Visszatérések: A funkciónak nincsenek visszatérési értékei. Példa: public OnGameModeInit() Hozzátartozó funkciók: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePickup\">CreatePickup</A> - Létrehoz egy Pickup-ot <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GivePlayerMoney\">GivePlayerMoney</A> - A játékosnak adunk, egy adott pénz mennyiséget. Hozzátartozó eljárások: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath\">OnPlayerDeath</A> - Lehívódik, ha a játékos meghal. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetDeathDropAmount 1481
PAWN kiegészítõ leírások / Jármű modellek« Dátum: 2013. augusztus 28. - 23:32:48 »
Le a kalappal Zyzu!
Szép munka 1482
Archívum / Új moderátorok« Dátum: 2013. augusztus 28. - 21:59:03 »
Gratulálok mindenkinek! Sok sikert
1483
Függvények / StopRecordingPlayerData« Dátum: 2013. augusztus 28. - 21:39:05 »
StopRecordingPlayerData
Megállítja a felvételt, amit már a játékosról elindítottunk, a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StartRecordingPlayerData\">StartRecordingPlayerData</A> függvénnyel. Paraméterek: (playerid) playerid - A játékos ID-je akirõl megállítjuk a felvételt. Visszatérések: Ennek a funkciónak nincsen visszatérési értékei. Példa: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) Megjegyzések: Ez a funkció a SA-MP 0.3a verzióban lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik. Hozzátartozó funkció: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StartRecordingPlayerData\">StartRecordingPlayerData</A> - Elmenti a játékos mozgását egy fájlba. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopRecordingPlayerData 1484
Függvények / StartRecordingPlayerData« Dátum: 2013. augusztus 28. - 21:29:45 »
StartRecordingPlayerData
Elmenti a játékos mozgását egy fájlba, amit aztán egy NPC segítségével lehet reprodukálni. Paraméterek: (playerid, recordtype, recordname[]) playerid - A játékos ID-je akirõl készül a felvétel. recordtype - A felvétel típusa: PLAYER_RECORDING_TYPE_NONE 0 - PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER 1 Ha a játékos vezet PLAYER_RECORDING_TYPE_ONFOOT 2 Ha a játékos gyalogol recordname - A felvétel fájljának a neve. A fájlt a Szervermappa/scriptfiles mappába menti el .rec kiterjesztéssel. Visszatérések: A funkciónak nincsenek visszatérési értékei. Példa: if (!strcmp(\"/vegyelfel\", cmdtext)) Megjegyzések: Ez a funkció a SA-MP 0.3a verzióban lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik. Hozzátartozó funkció: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopRecordingPlayerData\">StopRecordingPlayerData</A> - Megállítja a játékosról készített felvételt. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/StartRecordingPlayerData 1485
Szkript kérések / Radio másképp« Dátum: 2013. augusztus 28. - 19:26:46 »new weh[MAX_VEHICLES]; |