Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 198
1471
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Limuzin interior
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 22:10:04 »
És ezt nem a \"hivatalos oldalról áthozott szkriptek\" topic-ba kéne át tenni?  ::|
Bocsánat az offolásért.

1472
Segítségkérés / Spawn váltás
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 15:29:09 »
ez csak egy példaszkript volt, én se így gondoltam, csak ebbe benne vannak a fontos cuccok.
pm-be küldd el a szkriptet, aztán majd leírod h. hogy oldottam(oldottuk) meg.
[mod]Ne PM -ben intézzétek mivel lehet másnak is szüksége lesz erre a kódra![/mod]

1473
Segítségkérés / fuel
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 14:50:50 »
COMMAND:fuelall(playerid, params[])
{
SendAdminText(playerid, \"/fuelall\", params);
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1)
{
   if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      for (new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
      {
         AVehicleData[Fuel] = MaxFuel;
      }
      SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"{ff9900}Megtankoltad az összes kocsit.\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Nem ülsz kocsiba\");
}
else return 0;
}
else return 0;
return 1;
}

1474
Archívum / Cr4zy-Nuxe RolePlayGame Szerver Nyító
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 14:46:43 »
Szép leírás, csak kár hogy nem a szkripteléshez tartozik. :D

1475
SA-MP: Szerverfejlesztés / bRace v1 - Race Editor + Filterscript
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 14:43:05 »
hm.. ez furcsa. :hmmm:
Mennyi ellenõrzõpontot raktál le?

1476
Segítségkérés / Spawn váltás
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 14:37:45 »
Használj változókat.
Például:
Az elsõ csapatnak legyen az értéke 0, és defináljuk TEAM_KATONA-ként.
A másodiknak csapatnak legyen az értéke 1, és defináljuk TEAM_MENTOS-ként.
A harmadiknak csapatnak legyen az értéke 2, és defináljuk TEAM_CIVIL-ként.
Csapatok beállítása:
 
SetPlayerTeam(playerid,TEAM_KATONA);
SetPlayerTeam(playerid,TEAM_MENTOS);
SetPlayerTeam(playerid,TEAM_CIVIL);

 
Számozzuk meg az alap spawn helyeknek hogy melyik csapathoz valóak:
area51= TEAM_KATONA
sfkorhaz= TEAM_MENTOS
lsgetto= TEAM_CIVIL
Teljes szkript:
 
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
#define TEAM_KATONA 0
#define TEAM_MENTOS 1
#define TEAM_CIVIL 2
enum data
{
Float:x,
Float:y,
Float:z,
team
}
new Float:area51[][data] =
{
{0.0,0.2,4.0,TEAM_KATONA},
{0.0,1.3,4.0,TEAM_KATONA},
{0.0,3.5,4.0,TEAM_KATONA}
};
new Float:sfkorhaz[][data] =
{
{0.0,0.2,4.0,TEAM_MENTOS},
{0.0,1.3,4.0,TEAM_MENTOS},
{0.0,3.5,4.0,TEAM_MENTOS}
};
new Float:lsgetto[][data] =
{
{0.0,0.2,4.0,TEAM_CIVIL},
{0.0,1.3,4.0,TEAM_CIVIL},
{0.0,3.5,4.0,TEAM_CIVIL}
};
public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(29, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0); //Katona
    AddPlayerClass(32, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0); //Mentõs
    AddPlayerClass(10, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0); //Civil
return 1;
}
CMD:area51(playerid,params[])
{
new sor;
if(sscanf(params,\"d\",sor)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /area51 (0-2)\");
if(sor > 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /area51 (0-2)\");
new teamid = GetPlayerTeam(playerid);
if(area51[sor][team] != teamid) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem elérhetõ a spawn hely a csapatod számára\");
else
{
    SetPlayerPos(playerid,area51[sor]
  • ,area51[sor][y],area51[sor][z]);

}
return 1;
}
CMD:sfkorhaz(playerid,params[])
{
new sor;
if(sscanf(params,\"d\",sor)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /sfkorhaz (0-2)\");
if(sor > 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /sfkorhaz (0-2)\");
new teamid = GetPlayerTeam(playerid);
if(sfkorhaz[sor][team] != teamid) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem elérhetõ a spawn hely a csapatod számára\");
else
{
    SetPlayerPos(playerid,sfkorhaz[sor]
  • ,sfkorhaz[sor][y],sfkorhaz[sor][z]);

}
return 1;
}
CMD:lsgetto(playerid,params[])
{
new sor;
if(sscanf(params,\"d\",sor)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /lsgetto (0-2)\");
if(sor > 3) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /lsgetto (0-2)\");
new teamid = GetPlayerTeam(playerid);
if(lsgetto[sor][team] != teamid) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem elérhetõ a spawn hely a csapatod számára\");
else
{
    SetPlayerPos(playerid,lsgetto[sor]
  • ,lsgetto[sor][y],lsgetto[sor][z]);

}
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
if(classid == 0)
{
SetPlayerTeam(playerid,TEAM_KATONA);
}
if(classid == 1)
{
SetPlayerTeam(playerid,TEAM_MENTOS);
}
if(classid == 2)
{
    SetPlayerTeam(playerid,TEAM_CIVIL);
}
return 1;
}

1477
Függvények / SetDeathDropAmount
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 13:40:16 »
Idézetet írta: SnooP date=1377776235\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42093\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
current = jelenlegi => A jelenlegi SA:MP Verzióban nem mûködik a függvény. (bár a 0.3c óta ez van)


Amúgy a elméletileg azért nincs használatban mert a kliens összeomlik tõle. Lehet hülyeséget mondok, de a legtöbbet elmondó információ egy inc-hez volt ami azt csinálta, hogy beágyazza az x86-os Assemblyt .amx-be arra hivatkozva, hogy native funkció. És ezt az átirányításos dolgot ez a függvény végzi amelyik így néz ki: \"native WriteMem(addr, value) = SetDeathDropAmount;\" . Tehát elképzelhetõ, hogy a memória írásában van szerepe (de lehet hülyeséget mondok). De kérdezzétek meg kurtát õ biztos tudja rá a választ ;)
Nem tudom ...
 
Akkor most már értem :) Köszi Snoop!
Én csak jót akarok nem kell ezért letámadni mert nem mûködõ függvényt írtam le :O

1478
Függvények / SetDeathDropAmount
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 13:17:27 »
Mert a nem elérhetõ függvényeknél volt, és azokat lehet leírni.
Majd valamelyik Moderátor, vagy Adminisztrátor eldönti, hogy fölösleges-e.

1479
Függvények / SetDeathDropAmount
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 13:07:36 »
Idézetet írta: Rupert date=1377774235\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42093\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha nincs funkciója akkor mit csinál?
 
Sajnos nincs leírás róla, ezért nem tudtam, hogy készítsek-e leírást errõl vagy ne. A wikin se írtak semmit :/.
 

Azt a pénzt lehet állítani amit halálakor dobjon a játékos. (Gondolom annak adja aki megölte.)
 
[/quote]
Ugyan erre gondoltam én is de aztán rákerestem neten már megint mást írtak :D Úgyhogy..

1480
Függvények / SetDeathDropAmount
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 12:54:31 »
SetDeathDropAmount
Ez a függvény a jelenlegi SA-MP verzión nem mûködik.


Paraméterek:
 
(amount)

 
amount
Visszatérések:
A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
public OnGameModeInit()
{
    SetDeathDropAmount(5000);
    return 1;
}

 
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePickup\">CreatePickup</A>    -   Létrehoz egy Pickup-ot
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GivePlayerMoney\">GivePlayerMoney</A>    -   A játékosnak adunk, egy adott pénz mennyiséget.
Hozzátartozó eljárások:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath\">OnPlayerDeath</A>     -   Lehívódik, ha a játékos meghal.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetDeathDropAmount

1481
PAWN kiegészítõ leírások / Jármű modellek
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 23:32:48 »
??? Le a kalappal Zyzu!  ;)
Szép munka  8)

1482
Archívum / Új moderátorok
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 21:59:03 »
Gratulálok mindenkinek! Sok sikert ;)

1483
Függvények / StopRecordingPlayerData
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 21:39:05 »
StopRecordingPlayerData
Megállítja a felvételt, amit már a játékosról elindítottunk, a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StartRecordingPlayerData\">StartRecordingPlayerData</A> függvénnyel.


Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid    -  A játékos ID-je akirõl megállítjuk a felvételt.
Visszatérések:
Ennek a funkciónak nincsen visszatérési értékei.
Példa:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/stoprecording\", cmdtext))
    {
StopRecordingPlayerData(playerid);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A felvételed elkészült! Megtalálhatod a scriptfiles mappában!\");
return 1;
    }
}

 
Megjegyzések:
Ez a funkció a SA-MP 0.3a verzióban lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik.
Hozzátartozó funkció:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StartRecordingPlayerData\">StartRecordingPlayerData</A>    -     Elmenti a játékos mozgását egy fájlba.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopRecordingPlayerData

1484
Függvények / StartRecordingPlayerData
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 21:29:45 »
StartRecordingPlayerData
Elmenti a játékos mozgását egy fájlba, amit aztán egy NPC segítségével lehet reprodukálni.


Paraméterek:
 
(playerid, recordtype, recordname[])

 
playerid    -    A játékos ID-je akirõl készül a felvétel.
recordtype      -      A felvétel típusa:



PLAYER_RECORDING_TYPE_NONE      0       -         
PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER    1        Ha a játékos vezet
PLAYER_RECORDING_TYPE_ONFOOT    2       Ha a játékos gyalogol
 
recordname      -     A felvétel fájljának a neve. A fájlt a Szervermappa/scriptfiles mappába menti el .rec kiterjesztéssel.
Visszatérések:
A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
if (!strcmp(\"/vegyelfel\", cmdtext))
{
    if(GetPlayerState(playerid) == 1)
    StartRecordingPlayerData(playerid, PLAYER_RECORDING_TYPE_ONFOOT, \"Gyalogolok\"); //Elindítja a felvételt és a neve a fájlnak Gyalogolok.rec lesz.
    else if(GetPlayerState(playerid) == 2)
    StartRecordingPlayerData(playerid, PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER, \"Vezetek\"); //Elindítja a felvételt és a neve a fájlnak Vezetek.rec lesz.
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A felvétel elindult!\");
    return 1;
}

 
Megjegyzések:
Ez a funkció a SA-MP 0.3a verzióban lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik.
Hozzátartozó funkció:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopRecordingPlayerData\">StopRecordingPlayerData</A>  - Megállítja a játékosról készített felvételt.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/StartRecordingPlayerData

1485
Szkript kérések / Radio másképp
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 19:26:46 »
new weh[MAX_VEHICLES];
CMD:bekapcsol(playerid)
{
        new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
            if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0 || GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 1)
            {
                        weh[vehid] = 1;
                        PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"watafaka.com/234.mp3\");
                        for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerInVehicle(i, vehid)) return SendClientMessage(i,-1,\"Rádió bekapcsolva!\");
                }
                else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem te vezetsz!\");
        }
        else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz kocsiban!\");
        return 1;
}
CMD:kikapcsol(playerid)
{
        new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
            if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0 || GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 1)
            {
                        weh[vehid] = 0;
                        StopAudioStreamForPlayer(playerid);
                        for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerInVehicle(i, vehid)) return SendClientMessage(i,-1,\"Rádió kikapcsolva!\");
                }
                else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem te vezetsz!\");
        }
        else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz kocsiban!\");
        return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
        if(weh[vehicleid] == 1)
        {
            PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"watafaka.com/234.mp3\");
            SendClientMessage(playerid,-1,\"Szól a kocsiba a zene!\");
        }
    return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
        if(weh[vehicleid] == 1 && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
                        for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerInVehicle(i, vehid)) return              StopAudioStreamForPlayer(i);
        }
        else if(weh[vehicleid] == 1)
        {
        StopAudioStreamForPlayer(playerid);
        }
    return 1;
}

Oldalak: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal