Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1456
Segítségkérés / Lassan tölt be a map.« Dátum: 2013. augusztus 30. - 20:35:09 »
view distance: ameddig látod az objektet.
pl. értéke 100.0 akkor 100 méterig, ha 200 akkor 200 méterig látod. 1457
Segítségkérés / dialogus gond!« Dátum: 2013. augusztus 30. - 18:13:31 »public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) 1458
Segítségkérés / Lassan tölt be a map.« Dátum: 2013. augusztus 30. - 18:08:19 »
Nekem volt rosszabb is. Ott volt az object, de láthatatlan volt
Használj objekt konvertálót! Link: http://www.solidfiles.com/d/0d6a5082f6/ Elindítod az exe fájlt. Felül kiválasztod az \"Incognito\'s streamer\"-t. középen a viewdistance-t átállítod 200.0 értékre. Az \"Input\"-hoz berakod az összes CreateDynamic objectet. Majd jobb oldalt rákattintasz a \"Convert\"-re. Egy kicsit sok idõ lesz míg átkonvertálja. (Lefog fagyni de majd hagyd, hadd dolgozzon ) Aztán \"Output\"-nál másold ki az összes objectet és azokat használd 1459
Segítségkérés / Deathmatch zónába spawnol« Dátum: 2013. augusztus 30. - 17:59:24 »
Ha azt akarod elérni hogy ne a dm zónába rakjon le:
SetPVarInt(playerid,\"DM\",-1); 1460
Függvények / strunpack« Dátum: 2013. augusztus 30. - 17:55:12 »
Strunpack
Ez a funkció kicsomagolja a karakterláncot, egy célhelyre. Paraméterek: (dest[], const source[], maxlength = sizeof(dest)) dest[] Célhelye, a kicsomagolt karakterláncnak. const source[] A jelenlegi kicsomagolt karakterlánc helye. maxlength=sizeof dest A kicsomagolt karakterlánc mérete. Visszatérések: A funkció visszatérési értéke, a csomagolt karakterek száma. Példa: new string[12]; Hozzátartozó funkciók: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strpack\">strpack</A>: Betudja csomagolni a karakterláncokat <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strcmp\">strcmp</A>: Összehasonlít két karakterláncot, hogy ugyanaz-e. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strfind\">strfind</A>: Megkeresi a karakterlánc egy részletét, a másik karakterláncba. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strtok\">strtok</A>: Megkeresi a változó típusa utáni helyét. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strdel\">strdel</A>: Törli a karakterlánc egy részét, vagy az egészet. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strins\">strins</A>: A karakterlánchoz hozzátesz még 1 karakterlánc részt. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strlen\">strlen</A>: Ellenõrzi a karakterlánc hosszát. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strmid\">strmid</A>: Kibontja a karaktereket a karakterláncból. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strval\">strval</A>: Megkeresi az egész számokat a karakterláncból. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strcat\">strcat</A>: Kapcsolatot teremt 2 karakterlánc között. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strunpack 1461
Függvények / strpack« Dátum: 2013. augusztus 30. - 17:02:47 »
strpack
Ez a funkció betudja csomagolni a karakterláncokat. Majdnem úgy mûködik mint a format. Paraméterek: (dest[],const source[],maxlength=sizeof dest) dest[] - a csomag neve, amibe elszeretnénk menteni a karakterláncot. const source[] - Az eredeti karakterlánc. maxlength=sizeof dest - A karakterlánc maximális mérete. Visszatérések: A funkció visszatérési értéke, a becsomagolt karakterek száma. Példa: strpack(string, \"Hali. Mizu?\"); Hozzátartozó funkciók: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strcmp\">strcmp</A>: Összehasonlít két karakterláncot, hogy ugyanaz-e. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strfind\">strfind</A>: Megkeresi a karakterlánc egy részletét, a másik karakterláncba. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strtok\">strtok</A>: Megkeresi a változó típusa utáni helyét. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strdel\">strdel</A>: Törli a karakterlánc egy részét, vagy az egészet. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strins\">strins</A>: A karakterlánchoz hozzátesz még 1 karakterlánc részt. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strlen\">strlen</A>: Ellenõrzi a karakterlánc hosszát. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strmid\">strmid</A>: Kibontja a karaktereket a karakterláncból. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strval\">strval</A>: Megkeresi az egész számokat a karakterláncból. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strcat\">strcat</A>: Kapcsolatot teremt 2 karakterlánc között. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strpack Egy kis észrevétel(megjegyzés): Az elején ugye írtam olyan mint a format funkció. A Rátaláltam egy észrevételre, témája hogy: \"Melyik gyorsabb! Az strpack vagy a format?\" #include <a_samp> Eredmény: format: 319 milliszekundum(ezredmásodperc) strpack: 137 milliszekundum(ezredmásodperc) 1462
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Heapspace« Dátum: 2013. augusztus 30. - 16:15:26 »
Ezt most nem offolás képen írom, mivel Zyzu-val már megtárgyaltuk hogy én már leírtam ezt a függvényt pár nappal ezelõtt, de valamiért még azután is megtalálható volt a \"Nem elérhetõ függvények\" között
http://sampforum.hu/index.php?topic=46531.0 U.I: Ezért a kavarodásért nehogy baj legyen, bocsássatok meg. >>> Most veszem észre, talán azért mert nagy betûvel írtam a címet? <<< 1463
SA-MP: Szerverfejlesztés / bRace v1 - Race Editor + Filterscript« Dátum: 2013. augusztus 30. - 11:59:24 »
ahha... a RaceList.list bent van a scriptfiles mappába? + Races mappa.
1464
Függvények / GetVehicleParamsEx« Dátum: 2013. augusztus 30. - 11:56:34 »
GetVehicleParamsEx
Lekérdezi a jármû paramétereit. Paraméterek: (vehicleid, &engine, &lights, &alarm, &doors, &bonnet, &boot, &objective) vehicleid - A jármû ID-je, amelyiknek lekérdezzük. &engine - A motor státusza. Ha 1-es az értéke, a motor be van kapcsolva. &lights - A jármû lámpájának az állapota. Ha 1-es az értéke, a lámpa be van kapcsolva. &alarm - A jármû riasztójának az állapota. Ha 1-es az értéke, a riasztó be van kapcsolva. &doors - A jármû ajtajának a státusza. Ha 1-es az értéke az ajtó be van zárva (kulcsra). &bonnet - A jármû motorháztetõjének a státusza. Ha 1-es az értéke, a motorháztetõ nyitva van. &boot - A jármû csomagtartójának a státusza. Ha 1-es az értéke, a csomagtartó nyitva van. &objective - A jármû objektív státusza. Ha 1-es az értéke, a jármû objektív. Visszatérések: Ennek a funkciónak nincsenek visszatérési értékei. Példa: new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; Megjegyzés: Ez a funkció a SA-MP 0.3c verziójában lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik. Hozzátartozó funkció: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleParamsEx\">SetVehicleParamsEx</A>: Beállítja a jármû paramétereit. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleParamsEx 1465
Függvények / SetVehicleParamsEx« Dátum: 2013. augusztus 30. - 11:27:42 »
SetVehicleParamsEx
Beállítja a jármû paramétereit, minden játékosnak. Paraméterek: (vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective) vehicleid - A jármû ID-je, amelyiket beállítjuk. engine - Motor állapotának megváltoztatása. (ki/be - 0/1) lights - A lámpa állapotának megváltoztatása. (ki/be - 0/1) alarm - Az autóriasztó állapotának megváltoztatása. (ki/be - 0/1) doors - A jármûajtó állapotának megváltoztatása. (lezárva/kinyitva - 0/1) bonnet - A motorháztetõ állapotának megváltoztatása. (zárt/nyílt - 0/1) boot - A csomagtartó állapotának megváltoztatása. (zárt/nyílt - 0/1) objective - Objektív státuszt ad a jármûnek! (ki/be - 0/1) Visszatérések: Ennek a funkciónak nincsenek visszatérési értékei. Példa: new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; Megjegyzés:
Hozzátartozó funkciók: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleParamsEx\">GetVehicleParamsEx</A> : Lekérdezi a jármû paramétereit <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/UpdateVehicleDamageStatus\">UpdateVehicleDamageStatus</A> : Frissíti a jármû sérülési státuszát Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleParamsEx 1466
Függvények / IsObjectMoving« Dátum: 2013. augusztus 30. - 00:10:09 »
IsObjectMoving
Ez a függvény ellenõrzi, hogy az adott tárgy mozgás \"módban\" van-e! Paraméterek: (objectid) objectid - A tárgy ID-je, amelyiknek ellenõrizzük a mozgását. Visszatérések: A funkciónak nincsenek visszatérési értékei. Példa: if(IsObjectMoving(objectid)) StopObject(objectid); //Ha a tárgy mozog, akkor megállítjuk. Megjegyzés: Ez a funkció, SA-MP 0.3d verziójában lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik. Hozzátartozó funkciók: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject\">MoveObject</A>: Elindít egy tárgyat. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopObject\">StopObject</A>: Megállít egy tárgyat. Hozzátartozó eljárások: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnObjectMoved\">OnObjectMoved</A>: Akkor hívódik le, amikor az adott tárgy megáll. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsObjectMoving 1467
Függvények / LimitPlayerMarkerRadius« Dátum: 2013. augusztus 29. - 23:25:25 »
LimitPlayerMarkerRadius
Beállítja a játékosok radaron lévõ jelzõinek a látótávolságát. Paraméterek: (Float:marker_radius) marker_radius - A jelzõ sugara (Lebegõpontos érték) Visszatérések: A funkciónak nincsenek visszatérési értékei. Példa: public OnGameModeInit() Megjegyzés: Ez a funkció, a SA-MP 0.3a verzióban lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik. Hozzátartozó funkciók: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerMarkers\">ShowPlayerMarkers</A> : Beállítjuk hogy láthatóak legyenek-e a radaron lévõ jelzõk. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerMarkerForPlayer\">SetPlayerMarkerForPlayer</A> : Beállítja a játékosok jelzõit. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/LimitGlobalChatRadius\">LimitGlobalChatRadius</A> : Beállítja a globális chat sugarát. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/LimitPlayerMarkerRadius 1468
Függvények / SetPlayerMarkerForPlayer« Dátum: 2013. augusztus 29. - 23:12:29 »
SetPlayerMarkerForPlayer
Beállítja a színét, a radaron lévõ játékos jelzését és a névtagját, egy adott másik játékosnak. Paraméterek: (playerid, showplayerid, color) playerid - A játékos aki látja a megváltoztatott színt. showplayerid - A játékos ID-je akinek megváltozik a színe. color - Az új szín. (Használd az utolsó kettõ 00 színkódot a láthatatlanságért. pl: 0xc7323200) Visszatérések: A funkciónak nincsenek visszatérési értékei. Példa: // Beállítjuk a 42-es játékosid-nek a színét pirosra, és az 1-es játékosid fogja látni a megváltoztatott színét. Hozzátartozó funkciók: <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerMarkers\">ShowPlayerMarkers</A>: Beállítjuk hogy láthatóak legyenek-e a radaron lévõ jelzõk. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/LimitPlayerMarkerRadius\">LimitPlayerMarkerRadius</A>: Beállítjuk hogy mekkora távolságba látszódjanak a radaron lévõ jelzõk. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerColor\">SetPlayerColor</A>: Beállítja az adott játékos színét. <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerNameTagForPlayer\">ShowPlayerNameTagForPlayer</A>: Beállítjuk hogy az adott játékos láthatja-e, a másik játékos névtagját. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerMarkerForPlayer 1469
Segítségkérés / Nem enged be rconba« Dátum: 2013. augusztus 29. - 22:45:04 »
Hm.. talán valami gond van a játékmódban.
1470
SA-MP: Szerverfejlesztés / bRace v1 - Race Editor + Filterscript« Dátum: 2013. augusztus 29. - 22:11:13 »
Köszi
|