Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoOy

Oldalak: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 198
1456
Segítségkérés / Lassan tölt be a map.
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 20:35:09 »
view distance: ameddig látod az objektet.
pl. értéke 100.0 akkor 100 méterig, ha 200 akkor 200 méterig látod.

1457
Segítségkérés / dialogus gond!
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 18:13:31 »
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] )
{
if(!strcmp(cmdtext, \"//autóvesz3\", true)  || !strcmp(cmdtext, \"//autovesz3\", true))
{
ShowPlayerDialog(playerid,70,DIALOG_STYLE_LIST,\"{008890}Katalógus:\",\"{008009}Cover\\n{008090}Tanpa\\n{008900}Hermes\\n{098000}Sabre\\nTornado\\nVoodoo\\nRemington\\nMajestic\\nBuccaneer\\nClub\\nManana\\nEsperanto\\nVirgo\\nBravura\\nStallion\\nCadrona\\nFortune\\nBlista Compact\\nBuffalo\\nEuros\\nAlpha\\nUranus\\nPhoenix\\nCheetah\\nZR350\\nElegy\\nFlash\\nTurismo\\nJester\\nInfernus\\nBullet\\nWindsor\",\"Megveszem\",\"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}

1458
Segítségkérés / Lassan tölt be a map.
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 18:08:19 »
Nekem volt rosszabb is. Ott volt az object, de láthatatlan volt :D
Használj objekt konvertálót!
Link: http://www.solidfiles.com/d/0d6a5082f6/
Elindítod az exe fájlt.
Felül kiválasztod az \"Incognito\'s streamer\"-t.
középen a viewdistance-t átállítod 200.0 értékre.
Az \"Input\"-hoz berakod az összes CreateDynamic objectet.
Majd jobb oldalt rákattintasz a \"Convert\"-re.
Egy kicsit sok idõ lesz míg átkonvertálja. (Lefog fagyni de majd hagyd, hadd dolgozzon :D)
Aztán \"Output\"-nál másold ki az összes objectet és azokat használd :D

1459
Segítségkérés / Deathmatch zónába spawnol
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 17:59:24 »
Ha azt akarod elérni hogy ne a dm zónába rakjon le:
SetPVarInt(playerid,\"DM\",-1);

1460
Függvények / strunpack
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 17:55:12 »
Strunpack
Ez a funkció kicsomagolja a karakterláncot, egy célhelyre.


Paraméterek:
 
(dest[], const source[], maxlength = sizeof(dest))

 
dest[]   Célhelye, a kicsomagolt karakterláncnak.
const source[]    A jelenlegi kicsomagolt karakterlánc helye.
maxlength=sizeof dest   A kicsomagolt karakterlánc mérete.
Visszatérések:
A funkció visszatérési értéke, a csomagolt karakterek száma.
Példa:
 
new string[12];
new pstring[12 char] = !\"Hali. Mizu?\";
strunpack(string, pstring);

 
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strpack\">strpack</A>: Betudja csomagolni a karakterláncokat
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strcmp\">strcmp</A>: Összehasonlít két karakterláncot, hogy ugyanaz-e.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strfind\">strfind</A>: Megkeresi a karakterlánc egy részletét, a másik karakterláncba.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strtok\">strtok</A>: Megkeresi a változó típusa utáni helyét.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strdel\">strdel</A>: Törli a karakterlánc egy részét, vagy az egészet.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strins\">strins</A>: A karakterlánchoz hozzátesz még 1 karakterlánc részt.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strlen\">strlen</A>: Ellenõrzi a karakterlánc hosszát.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strmid\">strmid</A>: Kibontja a karaktereket a karakterláncból.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strval\">strval</A>: Megkeresi az egész számokat a karakterláncból.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strcat\">strcat</A>: Kapcsolatot teremt 2 karakterlánc között.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strunpack

1461
Függvények / strpack
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 17:02:47 »
strpack
Ez a funkció betudja csomagolni a karakterláncokat. Majdnem úgy mûködik mint a format.


Paraméterek:
 
(dest[],const source[],maxlength=sizeof dest)

 
dest[]    -   a csomag neve, amibe elszeretnénk menteni a karakterláncot.
const source[]    -   Az eredeti karakterlánc.
maxlength=sizeof dest    -   A karakterlánc maximális mérete.
Visszatérések:
A funkció visszatérési értéke, a becsomagolt karakterek száma.
Példa:
 
strpack(string, \"Hali. Mizu?\");

 
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strcmp\">strcmp</A>: Összehasonlít két karakterláncot, hogy ugyanaz-e.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strfind\">strfind</A>: Megkeresi a karakterlánc egy részletét, a másik karakterláncba.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strtok\">strtok</A>: Megkeresi a változó típusa utáni helyét.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strdel\">strdel</A>: Törli a karakterlánc egy részét, vagy az egészet.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strins\">strins</A>: A karakterlánchoz hozzátesz még 1 karakterlánc részt.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strlen\">strlen</A>: Ellenõrzi a karakterlánc hosszát.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strmid\">strmid</A>: Kibontja a karaktereket a karakterláncból.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strval\">strval</A>: Megkeresi az egész számokat a karakterláncból.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/strcat\">strcat</A>: Kapcsolatot teremt 2 karakterlánc között.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strpack


Egy kis észrevétel(megjegyzés):
Az elején ugye írtam olyan mint a format funkció. A Rátaláltam egy észrevételre, témája hogy: \"Melyik gyorsabb! Az strpack vagy a format?\"
 
#include <a_samp>
main()
{
    new
        StartTick,
        StopTick,
        string[16],
        string2[16];
    format(string2, 17, \"I like big butts\");
    StartTick = GetTickCount();
    for(new i; i < 1000000; i++)
    {
        format(string, 17, string2);
    }
    StopTick = GetTickCount();
    printf(\"format: %d ms\", StopTick-StartTick);
    StartTick = GetTickCount();
    for(new i; i < 1000000; i++)
    {
        strpack(string, string2, 17);
    }
    StopTick = GetTickCount();
    printf(\"strpack: %d ms\", StopTick-StartTick);
    return 1;
}

 
Eredmény:
format: 319 milliszekundum(ezredmásodperc)

strpack: 137 milliszekundum(ezredmásodperc)

1462
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Heapspace
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 16:15:26 »
Ezt most nem offolás képen írom, mivel Zyzu-val már megtárgyaltuk hogy én már leírtam ezt a függvényt pár nappal ezelõtt, de valamiért még azután is megtalálható volt a \"Nem elérhetõ függvények\" között  :)
http://sampforum.hu/index.php?topic=46531.0
U.I: Ezért a kavarodásért nehogy baj legyen, bocsássatok meg.
>>> Most veszem észre, talán azért mert nagy betûvel írtam a címet? <<<

1463
SA-MP: Szerverfejlesztés / bRace v1 - Race Editor + Filterscript
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 11:59:24 »
ahha... a RaceList.list bent van a scriptfiles mappába? + Races mappa.

1464
Függvények / GetVehicleParamsEx
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 11:56:34 »
GetVehicleParamsEx
Lekérdezi a jármû paramétereit.


Paraméterek:
 
(vehicleid, &engine, &lights, &alarm, &doors, &bonnet, &boot, &objective)

 
vehicleid   -   A jármû ID-je, amelyiknek lekérdezzük.
&engine   -    A motor státusza. Ha 1-es az értéke, a motor be van kapcsolva.
&lights      -   A jármû lámpájának az állapota. Ha 1-es az értéke, a lámpa be van kapcsolva.
&alarm      -   A jármû riasztójának az állapota. Ha 1-es az értéke, a riasztó be van kapcsolva.
&doors      -   A jármû ajtajának a státusza. Ha 1-es az értéke az ajtó be van zárva (kulcsra).
&bonnet      -   A jármû motorháztetõjének a státusza. Ha 1-es az értéke, a motorháztetõ nyitva van.
&boot      -   A jármû csomagtartójának a státusza. Ha 1-es az értéke, a csomagtartó nyitva van.
&objective      -   A jármû objektív státusza. Ha 1-es az értéke, a jármû objektív.
Visszatérések:
Ennek a funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); //lekérdezzük a jármû összes paraméterét

 
Megjegyzés:
Ez a funkció a SA-MP 0.3c verziójában lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik.
Hozzátartozó funkció:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleParamsEx\">SetVehicleParamsEx</A>: Beállítja a jármû paramétereit.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleParamsEx

1465
Függvények / SetVehicleParamsEx
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 11:27:42 »
SetVehicleParamsEx
Beállítja a jármû paramétereit, minden játékosnak.


Paraméterek:
 
(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective)

 
vehicleid     -      A jármû ID-je, amelyiket beállítjuk.
engine        -      Motor állapotának megváltoztatása. (ki/be  - 0/1)
lights        -      A lámpa állapotának megváltoztatása. (ki/be  - 0/1)
alarm        -      Az autóriasztó állapotának megváltoztatása. (ki/be  - 0/1)
doors        -      A jármûajtó állapotának megváltoztatása. (lezárva/kinyitva -  0/1)
bonnet      -      A motorháztetõ állapotának megváltoztatása. (zárt/nyílt   - 0/1)
boot      -      A csomagtartó állapotának megváltoztatása. (zárt/nyílt   - 0/1)
objective   -    Objektív státuszt ad a jármûnek! (ki/be   -  0/1)
Visszatérések:
Ennek a funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); // a motor paraméterét átírtuk 1-esre. (bekapcsoltuk)

 
Megjegyzés:
 
  • A riasztás nem indul újra ha végzett, csak egyedül ezzel a funkcióval lehet beállítani.

  • A lámpa mûködik nappal is.(bekapcsolható)

  • A funkció SA-MP 0.3c verziójában lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókon nem mûködik.


Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleParamsEx\">GetVehicleParamsEx</A> : Lekérdezi a jármû paramétereit
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/UpdateVehicleDamageStatus\">UpdateVehicleDamageStatus</A> : Frissíti a jármû sérülési státuszát
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleParamsEx

1466
Függvények / IsObjectMoving
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 00:10:09 »
IsObjectMoving
Ez a függvény ellenõrzi, hogy az adott tárgy mozgás \"módban\" van-e!


Paraméterek:
 
(objectid)

 
objectid   -    A tárgy ID-je, amelyiknek ellenõrizzük a mozgását.
Visszatérések:
A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
if(IsObjectMoving(objectid)) StopObject(objectid); //Ha a tárgy mozog, akkor megállítjuk.

 
Megjegyzés:
Ez a funkció, SA-MP 0.3d verziójában lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik.
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject\">MoveObject</A>: Elindít egy tárgyat.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopObject\">StopObject</A>: Megállít egy tárgyat.
Hozzátartozó eljárások:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnObjectMoved\">OnObjectMoved</A>: Akkor hívódik le, amikor az adott tárgy megáll.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsObjectMoving

1467
Függvények / LimitPlayerMarkerRadius
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 23:25:25 »
LimitPlayerMarkerRadius
Beállítja a játékosok radaron lévõ jelzõinek a látótávolságát.


Paraméterek:
 
(Float:marker_radius)

 
marker_radius    -    A jelzõ sugara (Lebegõpontos érték)
Visszatérések:
A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
public OnGameModeInit()
{
    LimitPlayerMarkerRadius(100.0);
}

 
Megjegyzés:
Ez a funkció, a SA-MP 0.3a verzióban lett hozzáadva, ezért az elõbbi verziókban nem mûködik.
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerMarkers\">ShowPlayerMarkers</A> : Beállítjuk hogy láthatóak legyenek-e a radaron lévõ jelzõk.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerMarkerForPlayer\">SetPlayerMarkerForPlayer</A> : Beállítja a játékosok jelzõit.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/LimitGlobalChatRadius\">LimitGlobalChatRadius</A> : Beállítja a globális chat sugarát.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/LimitPlayerMarkerRadius

1468
Függvények / SetPlayerMarkerForPlayer
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 23:12:29 »
SetPlayerMarkerForPlayer
Beállítja a színét, a radaron lévõ játékos jelzését és a névtagját, egy adott másik játékosnak.


Paraméterek:
 
(playerid, showplayerid, color)

 
playerid   -   A játékos aki látja a megváltoztatott színt.
showplayerid     -   A játékos ID-je akinek megváltozik a színe.
color     -    Az új szín. (Használd az utolsó kettõ 00 színkódot a láthatatlanságért. pl: 0xc7323200)
Visszatérések:
A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
 
// Beállítjuk a 42-es játékosid-nek a színét pirosra, és az 1-es játékosid fogja látni a megváltoztatott színét.
SetPlayerMarkerForPlayer( 42, 1, 0xFF0000FF );
// Beállítjuk a 42-es játékosid-nek a színét fehér- láthatatlanra, és az 1-es játékosid-nek láthatatlanná tesszük a 42-es játékosid-t.
SetPlayerMarkerForPlayer( 42, 1, 0xFFFFFF00 );

 
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerMarkers\">ShowPlayerMarkers</A>: Beállítjuk hogy láthatóak legyenek-e a radaron lévõ jelzõk.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/LimitPlayerMarkerRadius\">LimitPlayerMarkerRadius</A>: Beállítjuk hogy mekkora távolságba látszódjanak a radaron lévõ jelzõk.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerColor\">SetPlayerColor</A>: Beállítja az adott játékos színét.
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerNameTagForPlayer\">ShowPlayerNameTagForPlayer</A>: Beállítjuk hogy az adott játékos láthatja-e, a másik játékos névtagját.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerMarkerForPlayer

1469
Segítségkérés / Nem enged be rconba
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 22:45:04 »
Hm.. talán valami gond van a játékmódban.

1470
SA-MP: Szerverfejlesztés / bRace v1 - Race Editor + Filterscript
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 22:11:13 »
Köszi :)

Oldalak: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 198
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal