Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ian_Stuart_Donaldson

Oldalak: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 161
1456
Beszélgetés / Hány PM-ed van? vol.2
« Dátum: 2012. május 04. - 14:21:34 »
Razor911\" post=\"267810\" timestamp=\"1336132536\"]
Ti PM fogadó huszárok!xD Vegyétek fel inkább a másikat Skype-ra, vagy MSN-re xD
Ez nem ér! Csaltok xD  :thumbsup: :hihi:
 
[/quote]
Se Skype-om, se MSN-em.  :D
X-em van, de arra is csak akkor megyek fel, ha van valami fontos.

1457
Beszélgetés / Hány PM-ed van? vol.2
« Dátum: 2012. május 04. - 07:34:07 »
\"pmek.bmp\"

1458
Archívum / [HUN]Left 4 Dead: San Andreas[ENG]
« Dátum: 2012. május 04. - 07:29:32 »
NEm baj az, ha most, pangás alatt van kiemelve. Lehet pont így veszik majd észre. Legalább nem csúszik le a HSZ hiány miatt. :D
MAkarov: CS-t és GTA-t felesleges összehasonlítani. Két külön falat.

1459
Általános / Magyar SzerepJáték
« Dátum: 2012. május 03. - 21:26:43 »
Idézetet írta: haha3223 date=1336073081\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20500\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sokan annyira \"azonosulnak\" a karakterükkel hogy ha megölik õket \"utálni fogják\" az xy karakter irányítóját.. <- ez csak egy példa. Van több is.
 
NA igen, ez hatalmas probléma.
Most ezért utálom DonátóBaszót irányító Wolverine-t. :D
Neem, nem utálom! :)

1460
Általános / Magyar SzerepJáték
« Dátum: 2012. május 03. - 21:00:23 »
Egy kis olvasnivaló, ha már kikötöttünk a karaktereknél:
http://sampforum.hu/index.php?topic=25238.0

1461
Általános / Szerepjátékosoknak útmutató: Mi a sikeres karakter alapja?
« Dátum: 2012. május 03. - 20:59:03 »
Most ezt vagy megfogadjátok, vagy sem. :D
Számomra szomorú, hogy igazi jellemekkel megáldott karaktereket alig lehet látni.
Mindegyik rohadt kemény, és ha csinál is valamit, akkor pénzre megy ki a dolog, vagy hatalomra.
Persze, lehet iylen karaktereket is játszani, de ez nem minden!
Egyedi jellemvonásokat nem látok a dolgok hátterében.
Adnék 2 tanácsot, hogy  -szerintem- miképpen lehet egyedi és emlékezetes karaktereket létrehozni.
Elõször is, ne essünk abba a tévhitba, miszerint a karaktert az határozza meg, hogy mik a skilljei, miylen erõs, mi a pozíciója, stb. Ez ilyen Diablo, WoW, stb félreértelmezés, mivel nem errõl kellene szólnia.
A karakter, mint szó jelentése nem más, mint jellem.
Magyarán mi is a fontos? A jellem!
1. számú tipp:
Ha elõször a jellemet akarod létrehozni, sokkal inkább az ilyen lelki dolgok fogják egyedivé varázsolni a karaktereket, meg ugye kialakítasz hozzá más egyébb jellemvonásokat is.
Ha nem tudod, hogy miképpen vágj bele egy jó karakter megalkotásának, elõször is agyalj azon, hogy miylen ember vagy te.
Írj le mindent egy lapra, de ne hazudj magadnak!
MAjd ha ez megvan, összegezd agyban, hogy önmagadat akarod eljátszani vagy sem?
Ha nem akarod önmagad eljátszani, nem akarod a lap minden betûjét követni, akkor változtass rajta!
Teremts inverz jellemvonásokat: Ha IRL valamit szeretsz, akkor azt javítsd a lapon nem szeretett dologgá, stb.
Tovább is léphetsz azzal, hogy kikerekíted a dolgokat, kiszinezel bizonyos vonásokat, másokat meg \"szürkévé\" teszel.
ÉS így lesz egy alap jelleme a karakterednek, amit MINDIG kövess!
Mindig írj le minden fontos mozzanatot, ami történik a karakterrel, és ha ezek jellemformáló, illetve jellemtorzító hatásúak lehetnek, akkor módosítsd az alap jellemet.
Ezeket betartva és követve finom karaktereket lehet létrehozni.
Ha van egyedi elképzelésed, akkor nem muszáj magadból kiindulni, hanem teremts totál újat, ami eszedbe jut. Ne csapd össze! Ha úgy érzed, hogy kezdessz kifogyni az ötletekbõl, akkor gondolkozz filmek-könyvek szereplõinek a jellemén. Erre nagyon jók a Stephen King könyvek, amikben rengeteg különbözõ jellemmel megszórt karaktert, szereplõt \"láttam\" már.
ÉS ha mindezek megvannak, akár ezekre építve alakíthatsz neki ki egy élettörténetet, és ahogy \"ismertek\", tudjátok, hogy szerintem ez fontos is!
Így kész is a karaktered! Van jelleme, félelmei, szeretett-gyûlölt dolgai, stb.
Plussz a története is ad neki egy hátteret, amirõl akár mesélni is lehet IC, illetve ezek alapján cselekedni, néha kiborulni adöglött kiskutyája miatt, utálni a szõke nõket a hûtlen lotyó ex miatt, vagy félni Palominoba menni a gyerekkori emlékek folytán, mikor Nemecsekhez hasonlóan a vízbe dobtak. :D
A sokak álltal ismert Ian Stuart Donaldson karakterem készült így, akivel 1 évig játszottam. Az alapjait magam jelleme álltal alkottam, majd kentem hozzá némit az igazi (R.I.P.) Ian Stuart jellemébõl.
Ezek után mindent leírtam, ami jellemformáló lehetett a karakterre nézve, sokan olvashatták is ezt a történetet, hogy egy egyszerû, fajgyûlölõ neo-náci skinhead hogy dolgozott a japó maffiózókkal a négerek ellen, nyomta fel az orosz maffiát, merényleteket csinált, hamisítatott rendõri végzettséget és költözött Los Santosból Red Countyra. Majd belekényszerült az olasz bûnszövetkezetbe, késõbb alapított egy bõrfejû bandát, beszivárgott a politikába és fasiszta rendszert hozott létre. Majd ismét lepajtizva a maffiával, szépen, \"Oszd meg és uralkodj\" módszerrel végezte ki a négereket, akik társat láttak benne, miközben csak bábok voltak, stb, hosszadalmas a dolog.
2. számú tipp:
Ez gyorsabb, kevésbé megalapozott, de ez is okozhat meglepetéseket még neked is!
Kezdj el írni egy történetet. Mindegy mit, csak legyen egy célja, pl Las VEnturasban kikötni (de ezt a célt ne  akaraktered kövesse, hanem te az írásban), írj, mint a gép! Ne gondolkozz rajta, az a legjobb! Ha én így alkottam karaktert (Mikor elkezdtem RPGzni, akkor mindig így csináltam.), akkor nem agyaltam semmin, nem hetekig írtam, hanem leültem dobókockával!, papírral és egy tollal és írtam, mintha valakinek a sorsát írnám!
Ami éppen eszembe jutott, azt vetettem papírra. HA kritikus ponthoz érkeztem, ahol jellem- és sorsformáló események voltak, akkor leírtam X számú eseményt, ami kisülhetett belõle. Pl ami a bunyós, kocsmatöltelékes karakteremnél is volt mostanában (azt sok év után kivételesen ezzel a módszerrel készítettem): Vagy kórházba kerül és dili lesz, vagy gyõzedelmeskedik, vagy kórházba kerül és teljesen elvakultan bosszút akar állni.
Az utóbbi jött ki, ezt levezettem egy jellemvonásra, felírtam. És a bosszút is, mint alsóbbrendû célt. (A történetben kialakuló, jellemföggõ célokat meg a karaktered kövesse, ne te, mint író!)
Majd voltak még ilyen válaszvonalak, de a kritikusabb az volt, mikor végre bosszút álhatott:
Ott is több esély volt, végül az jött ki, hogy megsajnálta az illetõt, aki -szintén kockakidobás álltal- egy szánalmas roncs lett addigra.
Ekkor ezt is levezettem egy jellemvonásra.
A lényeg, hogy SOHA SE javítsatok bele, ne változtassatok, hanem engedjétek, hogy az iylen kritikus pontok véletlen dõljenek el, hiszen ti se tudhatjátok, hogy IRL miképpen döntenétek adott helyzetekben, iylenkor meg a spontanitás dönt.
Ha a kritikus pontok olyan esetek, ahol a karakterek döntenek, akkor a karakterek jelleméhez igazíthatóak legyenek a döntések, de egy kakuktojás mindig legyen! Így lesz igazán érdekes! Miért KARAKTEREK? Mert ilyenkor nem csak a saját karakterrõl van szó, hanem a történet többi tagjának is legyen jelleme!
HA olyan kritikus pontokról van szó, ahol külsõ hatás érvényesül (meghal Jerry Lee, Lesie nem talál haza, leköp a láma), akkor meg ne féljetek kitalálni dolgokat.
És ha elértél a végéhez, addigra ki fog alakulni a karaktered jelleme is.

1462
Általános / Magyar SzerepJáték
« Dátum: 2012. május 03. - 20:31:38 »
Igen, IRL is mindenkinek vannak félelmei.
Ebbõl kiindúlva szerinted mennyire reális egy olyan karakter, ami nem fél senkitõl és semmitõl?
ÉS most ez olyan dolog, hogy attól, mert te kiállsz bárki ellen és nem félsz, csak tartassz tõle, még lehet valóságos a karaktered. Én se félek IRL senkitõl, csak dolgoktól.
ÉS sokkal inkább az ilyen lelki félelmek fogják egyedivé varázsolni a karaktereket, meg ugye kialakítasz hozzá más egyébb jellemvonásokat is.
Ha nem tudod, hogy miképpen vágj bele egy jó karakter megalkotásának, elõször is agyalj azon, hogy miylen ember vagy te.
Írj le mindent egy lapra, de ne hazudj magadnak!
MAjd ha ez megvan, összegezd agyban, hogy önmagadat akarod eljátszani vagy sem?
Ha nem akarod önmagad eljátszani, nem akarod a lap minden betûjét követni, akkor változtass rajta!
Teremts inverz jellemvonásokat: Ha IRL valamit szeretsz, akkor azt javítsd a lapon nem szeretett dologgá, stb.
Tovább is léphetsz azzal, hogy kikerekíted a dolgokat, kiszinezel bizonyos vonásokat, másokat meg \"szürkévé\" teszel.
ÉS így lesz egy alap jelleme a karakterednek, amit MINDIG kövess!
Mindig írj le minden fontos mozzanatot, ami történik a karakterrel, és ha ezek jellemformáló, illetve jellemtorzító hatásúak lehetnek, akkor módosítsd az alap jellemet.
Ezeket betartva és követve finom karaktereket lehet létrehozni.

1463
Paradise RolePlay / Általános Társalgó (Ex-Kérdõív)
« Dátum: 2012. május 03. - 20:24:34 »
Hát igen, én bármikor hozzáférhetek... ;)
NA, majd lesz egy olyan közkívánatra, hogy a leendõ fórumról be tudtok majd lépni a régire, megnyitom majd mindenki számára. Regisztráció nem kell majd hozzá, mazsolázni lesz.
Így jó, Mister? :D

1464
Általános / Magyar SzerepJáték
« Dátum: 2012. május 03. - 20:20:39 »
Nekem nem jött be az LS:RP. Hatalmas csalódás volt.
Létszám: LS valóban jó lenne olyan létszámmal, amiket Krisk célzott meg. De az olyan serokon, amiken sokan vannak, elõbb-utóbb elszabadul a pokol.
Mindenki fõszerepet akar játszani a \"nagy filmben\", ezért ha számolok 600 játékost, abból 500 tuti powerkedne folyton.
Most nem a SEE-t akarom bántani, de ott is érezhetõ ez az átlag 120 játékossal.
Senki se akar kicsit is a háttérben maradni, mindenki kemény, mindenki über és senki se fél.
Pont ezért megy az a seron, ami...
Pedig itt szó sincs átlag 600 játékosról!
Ahelyett, hogy egyedi jellemeket alakítanának, többnyire mit látni mindenhol?
Feka gengtagokat, olasz maffiózókat vagy szuperzsarukat.
Pedig olyan szívesen találkoznék igazán összetett vagy elveszett jellemekkel:
Pl a dili egyetemista kisérletezõm az szenzációs volt, a szimpla kocsmatöltelék is, meg a sehonnai skinheadgyerek, aki végül beszivárgott RPVEL minden körbe.
Az egyszeri alkalomra létrehozott freestyler rapperem se volt rossz, csak genyó Role-ék belekötöttek. :D
Jó lenne látni olyan karaktereket, amik nem frakcióorientáltak, nem akarnak gengszterek lenni, és nem akarják, hogy mindenki féljen tõljük.

1465
Archívum / San Andreas Cops and Robbers (Nemzetközi)
« Dátum: 2012. május 03. - 19:07:33 »
Ejj-ejj!
Itt a részletes leírás, mindenre kiterjedõen.
Ha ez alapján van kérdésetek, akkor tökönszúrom magam!
Én anno magamtól jöttem rá mindenre! Az ismertetõt se olvastam el a honlapon, mivel akkor még nem is volt.

1466
Archívum / San Andreas Cops and Robbers (Nemzetközi)
« Dátum: 2012. május 03. - 16:25:06 »
Közben lefordítottam a parancsokat, most volt idõm rá.
Hamarosan szerintem felmegyek.

1467
Archívum / San Andreas Cops and Robbers (Nemzetközi)
« Dátum: 2012. május 03. - 15:37:11 »
Látom, kapott a téma kiemelést, köszi a server nevében. :D
Bár õk azt se tudják, hogy létezik ez a leírás. :D

1468
Általános / Melyik szerver fajta tetszik neked legjobban?
« Dátum: 2012. május 03. - 15:23:58 »
RPG, meg CnR (Bár az nincs itt.). Más eddig nem tudott huzamosabb ideig lekötni, max néha egy kis TDM, de csak normálisokkal, akik taktikáznak is, nem csak futnak dupla UZI-val szembe veled és lõnek, mint a barom. Abban semmi élvezet nincsen.
Egyébként Norbertnek igaza van:
Ez olyan, mint a P.D.R.P. esete (csak fordítva): Alig jártak fel rá, mikor meg bezárt, akkor kellett nekik.

1469
Általános / DT Mod
« Dátum: 2012. május 03. - 15:18:12 »
1: És? Akinek nem tetszik, az nem megy fel rá. Mint ahogy én se. Azzal, hogy nyitnak iyleneket, senkinek se ártanak. A játékosokat meg nem tudod rábeszélni, hogy ne menjen oda: mindenkinek más az igénye.
2: Kiadja, és? Nem követ el vele se erkölcsi, se másféle bûncselekményt. Akkor vonjuk be  a kocsikat is, mert drága a benzin. Akinek van pénze, az költsön á, akinek nincs, az nem is fog.
3: Mint az 1-es pont: azzal, ha nyit egy DT/GF MOD-os servert, senkinek se árt. Bizonyos körök igényét kielégíti, aki meg többre vágyakozik, az nem néz felé.
Valójában az iylen 1-2 hetes serok mások számára jó kis leckék, tanúlságok.
Ezek a MOD-ok meg -mint Chuck is írta- tanulni tökéletesek.
(Én eddig csak SEE MOD-ba néztem bele, de az pl kitünõ tanulásra. Minden le van írva benne, hogy mi mire való, így kezdõknek olyan, mint egy tutorial.)

1470
Beszélgetés / Cikis helyzetek
« Dátum: 2012. május 02. - 21:16:25 »
Attila kipróbálta gyorsan. :D  :hihi:

Oldalak: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 161
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal