Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - instant

Oldalak: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 185
1456
Játékok / Hitman Absolution
« Dátum: 2012. május 01. - 12:55:39 »
szerintem a régebbi részeire gondolt
vagy a jövõben játszott már vele

1457
Készülõ munkák / [GM]Drift World [Reload]
« Dátum: 2012. május 01. - 11:54:57 »
Idézetet írta: Flash date=1335778340\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20271\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Amúgy szerintem se kell.
Az emberek nem azért fognak felmenni drift szerverre, hogy dolgozzanak, aki dolgozni akkor az mennyen fun szeróra.
Jah igen és, ne rakd tele mappal, mert nem szeretik a drifterek a mappolt pályákat.
 
munkát nem rakok bele,
mapokat meg fõleg nem rakok bele :)
megcsinálom a teleportokat stb...
 

Sok sikert srác. ^^
 
[/quote]
Kösz mike.

1458
Készülõ munkák / Hungarian Rapid Transport Truck Server
« Dátum: 2012. május 01. - 11:53:54 »
Sok Sikert pudro

1459
Játékok / Hitman Absolution
« Dátum: 2012. május 01. - 09:23:30 »
Üdv.
A Hitman: Absolutionben újra visszatér Agent 47, a hidegvérû bérgyilkos, aki a legveszélyesebb feladatokat is elvállalja. Akikben bízott elárulták, a rendõrök üldözik, egy összeesküvés közepében találja magát, ezért nincs más választása, mint elindulni megtalálni az igazságot ebben a korrupt világban.


Választás - Te vagy a tökéletes gyilkos, tehetséges és könyörtelen. Te döntöd el, hogyan érjen véget a célpontod élete. Kövesd az ellenségeid, ismerd ki a titkaikat és vess véget az életüknek a legmegfelelõbb módon. Ártalmatlanítsd õket mérföldekrõl, vagy helyezz bombát a székük alá. Nincsenek szabályok. Te vagy a legjobb!
Rejtõzködés - a Hitman sorozatban az álcázás az egyik leghatalmasabb fegyver. Ez a fegyver lehet a leghalálosabb. Akár az áldozatodnak is kiadhatod magad. Légy azonban óvatos. A környezeted reagálni fog az álcádra, érdemes azt gondosan megválasztanod!
  • AI - az új Glacier 2 engine az ellenség intelligenciájának komplex spektrumát mozgatja. Az ellenségeid az utad során mindenütt jelen vannak és az ingerek széles skálájára reagálnak. A játékban megtalálható a figyelemjelzõ - attention bar - ami megmutatja mennyire vagy gyanús a környezetednek. Hatással van rá minden pillantás, hang és változás. Elég egy korábban zárt, de nyitva felejtett ajtó. Rendkívül hasznos segítség ez Agent 47 - nek, hiszen tudhatja mennyire kell sietnie az ügy lezárásával

Ösztön - 47 a fal mögött áll, de ösztönösen tudja, hogyan fog az ellenség viselkedni. Aktiváld az Ösztönt, és nézd a világot az õ szemeivel. Látni fogod mi vár 47 - re, úgy fog -e viselkedni az áldozata, ahogy azt várja, vagy jobb lesz menekülõre fogni? Ha meg szeretnéd szerezni az Ösztönt, akkor egyszerûen viselkedj úgy, ahogy 47 - nek viselkednie kell…
Élõ világ - a Glacier 2 enginenek hála a világ rendkívül részletes és tarka. Az emberek intelligenciája igen fejlett, a viselkedésük természetes, ami 47 - t is természetesebb viselkedésre kényszeríti
Videó :



 

 
Kiegészités:
 
Idézetet írta: Vic15 date=1335996506\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20861\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én végig játszottam az elsõ 4 részt. Kíváncsi vagyok erre.
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
Az IO saját fejlesztésû Glacier 2 motorjának egyik új vívmánya a G2 crowd technology, amely alkalmassá teszi a motort, hogy nagy embertömegeket jeleníthessen meg egyszerre a képernyõn. A Glacier 2-t az alapoktól úgy tervezték, hogy a Hitman: Absolution fejlesztõi csapatának minden elképzelését támogassa. Ennek a víziónak egyik kulcsfontosságú eleme a nagyméretû tömegek élethû szimulálása, melyek során a játékos kontaktusba kerülhet a tömeg szereplõivel és minden egyes karakterre hatással lehet.
Kasper Fauerby, az IO Interactive vezetõ fizika programozója San Francisco-ban a Game Developers Conference elõadásán mutatta be a technológiát. A bemutató során fény derült az akár 1200 fõs tömeget megmozgató technológiai fejlesztés és optimalizáció titkaira, mellyel a Hitman: Absolution a jelenlegi konzolgeneráción stabil 30 képkocka/másodperc sebességgel fut. Az elõadás kitért a tömeg implementálásának folyamatára, betekintést adva az algoritmusokba valamint belefonva olyan részleteket, hogy a játékmenet hogyan befolyásolta a tervezési döntéseket.
 

\"width=500http://ipon.hu/_userfiles/Image/Morte/2012/hitman_absolution_tomeg.jpg[/img]
Számoljuk meg, hány ember látható a képen


Az IO Interactive közzétette azt a kis 16 perces filmet, amellyel a tavalyi E3-on demonstrálták a játékot. Tömeget ugyan ennek csak a végén láthatunk pár pillanatra, viszont segítségével betekintést nyerhetünk a játékmenetbe és az újdonságokba. Agent 47-nek egy rendõröktõl hemzsegõ könyvtárból kell egérutat nyernie, ehhez új képességét (ösztönét) használja, amellyel láthatja az õrjáratozó ellenfelek útvonalát, és azokat a tárgyakat, melyek segítségével elkerülheti õket, ill. elbánhat velük. Az õröket élõ pajzsként is használhatjuk majd, de az igazi lopakodós hardcore játékosoknak nem kell emiatt aggódnia, az õ stílusukat is jutalmazza a játék. A sorozat történetében elõször a Hitman: Absolutionnak lesz \"igen érdekes\" online része is, ennek részleteirõl egyelõre még nem beszéltek.
 

 
Cikk forrás: ipon.hu
 


1460
Játékok / Játékbemutató
« Dátum: 2012. május 01. - 08:32:59 »
jó játék lehet :)
és szeretem is az ilyen játékokat :)

1461
Klánok / Bûntanya klán
« Dátum: 2012. április 30. - 19:27:18 »
Idézetet írta: Tom_Hudson date=1335806112\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10852\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jól hangzik jó klán lehet ha 200fõs
 ;D
 
ne bumpolj

1462
Készülõ munkák / [GM]Drift World [Reload]
« Dátum: 2012. április 29. - 11:04:00 »
Idézetet írta: Benceee date=1335676395\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20271\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sok sikert! Tuti le fogom tölteni.
 
Kösze
 

 

Üdv , elhatároztam magam hogy újra írom a régi Drift Játékmódomat
a neve : Drift World volt
Eredetileg : Desert Drift Clan volt ami az eszembe jutott!
az alap Játékmód készen van!
Kiszedem a nem lényeges cuccokat a játékmódból
mint mondjuk a : Stunt Mapokat , Fegyvereket stb...
Random Spawn ki lesz szedve
Scripterek : Blade. (ZzzzzZ)
Drift teleport elképzelés úgy : 40 Drift Teleport  (Ha lesz idõm be mapolgatom)
Verzió : v0.6
Teleportok : /tele
Verzió : V0.6
-Automata Jármü Javitó Bekerült!
-Örökélet bevezetve
-Ideiglenesen Big Earon Spawnolás Bevezetve
-Több elegy letéve
-Tiltott nevek Használata Tilos (Kick) by Shadee
Vélemény ?
Ötlet?
 
[/quote]
csõ
figyu,amikor tudok felmek msnre és beszélek veled((talán vasárnap))
1-2 tipp:
örök életet szedd ki mert az tiszta sz.r miért?:ha valakit megakarnak ölni,hülyülés meg ilyenek,akkor egybõl bekapcsolja a God módot azt oda a játék.csinálj egy Veh rendszert.és szed ki belõle az olyan jármûveket ami tilos lenne nektek.pl:Hydra vagy vmi.
ha van reg rendszer,akkor bankszámlát is csinálhatnátok,ha meghal a játékos a kpja 0a legyen,
legyenek bandák..stb..Többit találjátok ki
 
[/quote]
Shadee ujra itt :)?
pübe megmondod mi az msned mert elfelejtettem :D
@Flash: csak azért még ilyen könnyü újitást , de majd a hétvégén elkezdem csinálni a teleportokat , a parancsokat stb..
És véleményt kérek hogy Drift szeróba érdemes be rakni néhány munkát??

1463
Archívum / San Andreas Cops and Robbers (Nemzetközi)
« Dátum: 2012. április 28. - 22:28:36 »
Idézetet írta: ZzzzzZ date=1335636224\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20737\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csak az a baj nálam hogy nem tom hogy kell civilt választani kerestem a civil skineket de csak sz*r sün skineket adott.
 
jah elnéztem össze kevertem a crazy bobsal sorry  :unsure: :(

1464
Archívum / [HUN/ENG]Battlefield
« Dátum: 2012. április 28. - 22:27:28 »
forum nem jön be nálam =\\

1465
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / DrNeax
« Dátum: 2012. április 28. - 20:08:35 »
Üdv itt Dani
kellemes fórumozást ;)

1466
Hangszerek és előadók / LMFAO Sorry for party rocking
« Dátum: 2012. április 28. - 20:06:13 »
én minden zenei stilust /együteseket meghallgatok kivéve SP,Fluór , JB B***kat..

1467
Archívum / San Andreas Cops and Robbers (Nemzetközi)
« Dátum: 2012. április 28. - 20:03:44 »
Szép le írás csak az a baj nálam hogy nem tom hogy kell civilt választani kerestem a civil skineket de csak sz*r sün skineket adott.

1468
Készülõ munkák / [GM]Drift World [Reload]
« Dátum: 2012. április 27. - 21:42:03 »
Újitások :
Verzió : V0.6
-Automata Jármü Javitó Bekerült!
-Örökélet bevezetve
-Ideiglenesen Big Earon Spawnolás Bevezetve
-Több elegy letéve
-Tiltott nevek Használata Tilos (Kick) by Shadee

1469
Archívum / [HuN] GuNGame 1.0
« Dátum: 2012. április 27. - 21:01:07 »
szép szerver lett

1470
Hangszerek és előadók / LMFAO Sorry for party rocking
« Dátum: 2012. április 26. - 22:08:28 »
itt az ízlés dönt hogy kinek mi tetszik :)

Oldalak: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 185
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal